Net als mijn eikelquote:
Je hebt echt helemaal gelijk, ik wil trouwens nog verder gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef NickGrouwen het volgende:
Mannen plegen 99+% van alle misdaden en misschien steelt een enkele vrouw af en toe een lippenstiftje of een doosje mascara.
Mannen zijn historisch verantwoordelijk voor alle ellende en oorlogen en dood en verderf en onderdrukking.
En dan als een stelletje pussies klagen dat vrouwen wat meer basisrechten krijgen.
Waarom zijn mannen zo gewelddadig??? Jullie zijn de kanker op deze aarde en zorgen voor alle ellende in mijn buurt!
Fuck jullie!! (Behalve mijzelf natuurlijk, ik ben zeer vredig)
Jij ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef NickGrouwen het volgende:
Jullie zijn de kanker op deze aarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
- elke troll ooitquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Is gewoon de harde waarheid en ik ben niet eens aan het trollen nu
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
- elke troll ooit
En heb je zelf over nagedacht dan of zeur je alleen maar erover?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Is gewoon de harde waarheid en ik ben niet eens aan het trollen nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |