Een andere, dan zit je al snel bij een Xiaomi Mi4 / ZTE Nubia Z7 of Huawei Honor 6. Goedkoper? ZTE Nubia Z7 mini. Maar die moet je dan wel uit China halen en/of marktplaats / Tweakers V&A in de gaten houden bij spijtoptanten die ze weer net zo gemakkelijk weg doenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Djurres het volgende:
[..]
Duidelijke taal. Toestel ziet er idd goed uit, en is netjes, zag dat dr ook nog een topic over liep ergens. Zijn er ook nog eventuele alternatieven? Zowel iets duurder als iets goedkoper? Wil me goed orienteren voordat ik daadwerkelijk besluit om mn abbo stop te zetten en een simonly af te gaan sluiten
ooooooh thanks man, was daar nog niet wezen kijken haha, nu aangezet ja! Nog geen traag lockscreen nee en voorderest super. Alleen engelse en nederlandse taal door elkaar hahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog even over die screenshots maken. Bij settings > more settings > accessibility zit de optie om screenshots te maken met de knoppen. Weet niet of ik dit aan heb gezet of dat het al aan stond.
Hoe bevalt die verder? Jij ook last er van dat die lockscreen traag wordt na veel gebruik?
Nog enkel opties. Meizu Mx 4 (wel wat duurder), elephone P3000s (stuk goedkoper, maar specs-gewijs is hij eigenlijk perfect zo ook 4G FDD-LTE:800/1800/2100/2600)quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:06 schreef Djurres het volgende:
Zie ik nou goed dat die Xiaomi Mi4 geen 4g in nederland (t-mobile ondersteund?)
Ben newbie op die vlak dus correct me if I am wrong
Die ZTE Nubia Z7 vind ik echt een mooi toestel, alleen ZO jammer dat k m alleen wit kan vinden
EDIT: Genoeg zwarte gevonden inmiddels
Maar goed, hij zocht chinese 'highend'...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:30 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Nog enkel opties. Meizu Mx 4 (wel wat duurder), elephone P3000s (stuk goedkoper, maar specs-gewijs is hij eigenlijk perfect zo ook 4G FDD-LTE:800/1800/2100/2600)
stond niet op het lijstjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Maar goed, hij zocht chinese 'highend'...
230 euro duur?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:14 schreef Brecht35 het volgende:
Xiaomi MI4 is achterlijk duur. De MI3 is dat ook nog altijd, de OnePlus One is dan toch een beter alternatief als je kijkt naar wat je ervoor krijgt(ook 2 jaar updates bij OnePlus One).
16 GB ben je echt niks mee hé.quote:
UMI is bekender en verwacht ik toch een iets beter bouwkwaliteit van. En Umi heeft wcdma 900 tov 850 voor uHappy. 850Mhz wordt niet in Nederland of België (of de rest van Europa) gebruikt, 900 Mhz wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:49 schreef kanem0chi het volgende:
Behalve het verschil in frequentie, volgens zijn de volgende phones identiek op batterij en design na?
http://en.comebuy.com/cel(...)-phones-om46935.html
&
http://en.comebuy.com/cel(...)-phones-om46823.html
Persoonlijk zou ik voor de UP550 gaan vanwege de iets grotere batterij en design, of zie ik iets over het hoofd?
Yes, daar heb je gelijk in, dus dan heb ik alleen de 2100 band voor internet. De telefoon is voor mijn vriendin, die is bijna alleen maar op wifi plekken en reist niet veel, waardoor ze al met 150mb per maand het redquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:54 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
UMI is bekender en verwacht ik toch een iets beter bouwkwaliteit van. En Umi heeft wcdma 900 tov 850 voor uHappy. 850Mhz wordt niet in Nederland of België (of de rest van Europa) gebruikt, 900 Mhz wel.
Bouwkwaliteit is een beetje van alles, zowel intern als extern.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:02 schreef kanem0chi het volgende:
[..]
Yes, daar heb je gelijk in, dus dan heb ik alleen de 2100 band voor internet. De telefoon is voor mijn vriendin, die is bijna alleen maar op wifi plekken en reist niet veel, waardoor ze al met 150mb per maand het reden alleen maar whatsapped haha (of gaat ze dit echt merken?)
![]()
Maar qua bouw kwaliteit, een metalen rand niet steviger dan de plastic(Samsung s5 lookalike) achterkant zijn? of bedoel je dan meer de bouwkwaliteit intern?
ZTE met 900 mhz band? Welke?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:20 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit is een beetje van alles, zowel intern als extern.
extern: goed in de hand liggen, spleetjes hier en daar (zoals de iphone 6), ...
intern: goed werkende antenne's (wifi, gps, 3g), rom, ...
van die dingen is de kans iets groter dat UMI het net allemaal wat beter op orde heeft. Het belangrijkste is misschien nog wel dat er voor de UMI een grotere community is dan voor de uHappy, dus als er iets mis is of je wil een custom rom flashen ben je ook beter af met de UMI.
Verwacht inderdaad dat ze maar zelden de 900 Mhz zal missen, maar goed ik merk het verschil toch wel op sommige plaatsen (in Belgie) tussen mijn zte (met 900 Mhz) en met mijn oude Neo N002 (zonder 900 Mhz). Ze zal die echter net iets vaker missen dan de 70 mAh batterij.
http://www.focalprice.com(...)_Screen_854x480.htmlquote:
Gaat bij mij anders aardig goed hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
16 GB ben je echt niks mee hé.
Zelf twijfel ik nu een beetje.
http://www.banggood.com/X(...)tphone-p-939776.html
De Redmi Note is 5,5 inch, maar heeft wel 4G en is maar een beetje duurder dan de ZTE Red Bull. Hmm, keuzes...En de Redmi Note 4G is gewoon op stock..
Klopt, maar die heeft maar 2000 mah en is relatief dik. Ik wil gerust een telefoon van 1 cm dikte hebben, maar dan moet de batterij er ook een beetje naar zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)_Screen_854x480.html
was in januari ¤ 60, ook niet meer waard dan dat (slechts 512 mb en niet echt een fantastisch scherm). Maar 3G werkt echt wel goed en zeker met de XPeria rom erop een leuk toestel. Geen snapdragon en dacht dat een vereiste was.
Xiaomi Redmi 1s is budget snapdragon met 900 Mhz
Wat is het probleem met MTK? G4S heeft bv ook 900 Mhz. En anders heb je natuurlijk nog de Moto G, alhoewel dat natuurlijk al een stuk duurder uitvalt dan de red bull.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft maar 2000 mah en is relatief dik. Ik wil gerust een telefoon van 1 cm dikte hebben, maar dan moet de batterij er ook een beetje naar zijn.
Ik heb een G4S, GPS werkt niet. 1 van de beweegredenen dat ik een Snapdragon wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:39 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Wat is het probleem met MTK? G4S heeft bv ook 900 Mhz. En anders heb je natuurlijk nog de Moto G, alhoewel dat natuurlijk al een stuk duurder uitvalt dan de red bull.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |