Vind je deze obsessie zelf ook niet een beetje triest?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
deadprez en Jellereppe zijn opvallend stil. Normaal zitten ze 24/7 in KLB te reageren.
Hé Guus ik vroeg me al af waar je wasquote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je deze obsessie zelf ook niet een beetje triest?
Jij ook, en ik hoop dat als ze het bij jouw flikken ze ook nog eens over je heen gaan staan zeiken.quote:
Welke feiten? Dat alle marrokanen crimineel zijn en allemaal maar moeten oprotten? Ha ha. Ken er genoeg die 3x modaal verdienen op legale wijze en gewoon een serieuze carriere maken in Nederland. Netjes VWO gedaan in 6 jaar, door naar de Uni... Zie ik Henk en Ingrid niet doen. Die janken dat ze er in de bijstand 10 euro per maand op achteruit gaan. Gratis geld ftw.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er en zal het ook nooit worden.
Gewoon zwaar labiel ook dat als je de feiten gewoon benoemd je gelijk tot het kamp van Wilders word gerekend.
Wat Wilders zegt en benoemt (buiten zijn achterlijke voorstellen) heeft ie trouwens van critici onder het volk gejat en niet andersom.
Ze zijn ook allemaal crimineel want ze geloven niet in onze Here God en dat is een der ergste zonden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat alle marrokanen crimineel zijn en allemaal maar moeten oprotten? Ha ha. Ken er genoeg die 3x modaal verdienen op legale wijze en gewoon een serieuze carriere maken in Nederland. Netjes VWO gedaan in 6 jaar, door naar de Uni... Zie ik Henk en Ingrid niet doen. Die janken dat ze er in de bijstand 10 euro per maand op achteruit gaan. Gratis geld ftw.
Als ze dat bij mij flikken sla ik ze op hun bek wat ik wel vaker doe in de buurten waar ik woonquote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jij ook, en ik hoop dat als ze het bij jouw flikken ze ook nog eens over je heen gaan staan zeiken.
Generatiekloofje dit, maakt niet uit hoor ouwe.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:22 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dan vertrek je toch gewoon,
[..]
...
Ze zijn niet allemaal crimineel en ik heb het woord oprotten ook niet genoemd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef KoeInDeKont het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat alle marrokanen crimineel zijn en allemaal maar moeten oprotten?
Internet-rambo'squote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Als ze dat bij mij flikken sla ik ze op hun bek wat ik wel vaker doe in de buurten waar ik woon
Kijk in de spiegel. Dan zie je triestheid in zijn puurste vorm.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind je deze obsessie zelf ook niet een beetje triest?
Toekijken is erg, ik loop gewoon door. Doe niet aan geweld. Wat minder immigratie ben ik het mee eens, maar wat Geert roept is gevaarlijk. Geert is gevaarlijk voor de maatschappij, hij heeft niets inhoudelijks te zeggen en kan geen enkel probleem oplossen. Als iemand de discussie aangaat roept hij: "Onzin!". Dat is geen politiek (vind ik).quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal crimineel en ik heb het woord oprotten ook niet genoemd.
Ik ben zelf ook anti-rascist maar dat betekent niet dat ik blind ben voor de feiten.
Er is gewoon structureel iets mis met de integratie in dit land en wat minder immigratie mag best.
Je kop in het zand steken en om die paar heen dansen die wel normaal doen en een positieve bijdrage leveren aan dit land is ook niet de oplossing.
Ik vind de kaaskoppen die toekijken trouwens net zo erg als de getinte geweldplegers.
Blank, zwart of lichtgetint, voor mij is iedereen even waardeloos.
Incidenten..quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Donnis het volgende:
Incidenten eruit pikken om een hele groep weg te zetten!!!! Hoop dat je trots bent op je populistische redenaties.
24/7? Ik ben sinds 2 dagen 10 maanden lang niet op dit forum actief geweest en ben vandaag pas sinds 17.00 uur thuis. Je hoeft niet voor mij te spreken, Markje, want je kent mij niet en weet niet hoe mijn dagen er uit zien. Gewoon die bek dicht houden als je praat over mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
deadprez en Jellereppe zijn opvallend stil. Normaal zitten ze 24/7 in KLB te reageren.
dan zit je waarschijnlijk op het mboquote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef XSbig het volgende:
[..]
Even puur hypothetisch. Wat als iemand een familielid van jou uitscheld voor kanker dit of dat terwijl hij/zij er net aan overleden is. En jij krijgt een waas voor je ogen.
En dat familielid ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
dan zit je waarschijnlijk op het mbo
Och gut wat hebben ze het toch moeilijk.. echt medelijden mee. Nee volkomen logisch dat het meerendeel van de Marokkaanse jeugd crimineel is.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als je uit andere cultuur komt, ouders hebt die weinig verdienen en je opvoeden met conservatieve religie, in een troosteloze wijk woont, overal subtiel racisme voelt (vb: keurige Marokkaanse vriend van me komt bepaalde discotheken niet in), vrienden om je heen hebt die er niks van maken etc, dan moet je heel sterk in je schoenen staan om je niet te laten beïnvloeden. Ik praat het niet goed, maar dit zijn wel de problemen die dat gedrag veroorzaken. En de allochtonen die dit veroorzaken zijn meestal al tweede/derde generatie dus onze verantwoordelijkheid, alleen bij eerste generatie kan je verlangen dat ze opkrassen.
Racistische Karim is er ook weer hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
24/7? Ik ben sinds 2 dagen 10 maanden lang niet op dit forum actief geweest en ben vandaag pas sinds 17.00 uur thuis. Je hoeft niet voor mij te spreken, Markje, want je kent mij niet en weet niet hoe mijn dagen er uit zien. Gewoon die bek dicht houden als je praat over mensen die je niet kent.
Oke, dit wordt een hun-wij spelletje? Wie gaat verliezen denk je?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef Clashy het volgende:
Ik heb het filmpje niet bekeken maar wat nou mocroprobleem? Ben je alweer die gasten in Eindhoven vergeten die een jongen in elkaar trapten?
Racistisch? In tegenstelling tot Germanen hebben wij geen volkerenmoord gepleegd in de afgelopen 100 jaar. Nu jij weer, vriend. De geschiedenis wijst maar al te goed uit hoe 'ziek' jullie in de kop zijn. Het enige wat nodig is een economische depressie en een geslepen politicus. En maar elk jaar herdenken. Poppenkast.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Racistische Karim is er ook weer hoor
islamieten doen niet aan volkerenmoord inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Racistisch? In tegenstelling tot Germanen hebben wij geen volkerenmoord gepleegd in de afgelopen 100 jaar. Nu jij weer, vriend. De geschiedenis wijst maar al te goed uit hoe 'ziek' jullie in de kop zijn. Het enige wat nodig is een economische depressie en een geslepen politicus. En maar elk jaar herdenken. Poppenkast.
Zij-wij was toch al de insteek van dit topic?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Oke, dit wordt een hun-wij spelletje? Wie gaat verliezen denk je?
Nee, maar wel systematisch vrouwen, joden, homo's en zwarten onderdrukken. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Racistisch? In tegenstelling tot Germanen hebben wij geen volkerenmoord gepleegd in de afgelopen 100 jaar. Nu jij weer, vriend. De geschiedenis wijst maar al te goed uit hoe 'ziek' jullie in de kop zijn. Het enige wat nodig is een economische depressie en een geslepen politicus. En maar elk jaar herdenken. Poppenkast.
Liever vrouwen, joden, homo's en zwarten onderdrukken dan een paar miljoen mensen over de kling jagen omdat een geslepen politicus beweert dat zij de schuld zijn van een economische malaise/binnenlandse problematiek op diverse gebieden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef blek het volgende:
[..]
Nee, maar wel systematisch vrouwen, joden, homo's en zwarten onderdrukken. Dat dan weer wel.
Er zijn ook maar weinig vrouwen die (kinderen) verkrachten, sowieso zijn mannen oververtegenwoordigd in de criminaliteit.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk. Ik ken weinig filmpjes met NL jongens die een Moslima in elkaar trappen. Jij wel?
Nee.. het aankaarten van het mocroprobleem. Wat er duidelijk dus is.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Clashy het volgende:
[..]
Zij-wij was toch al de insteek van dit topic?
En toch wil je hier wonen en profiteren van het welvaartsniveau van Nederland. Elk 'Germaans' land is welvarend en zit in de top 10 van beste landen om in te wonen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |