FOK!forum / Klaagbaak / Ziggo ( helpdesk )
Vladixdonderdag 18 september 2014 @ 21:48
Soms word je zo moe van iets of iemand.

Dinsdag op woensdag nacht werkzaamheden van ziggo hier in het dorp.
Woensdagavond in eens van 90mbit naar 9mbit gegaan met internet.
Vanmorgen weer 90 tot begin avond toen weer 9mbit en nu weer langzaam omhoog.

Ken 4 andere mensen met zelfde klacht en ziggo zegt alleen maar : Ja we sturen een monteur bij jou langs, want jouw probleem is waarschijnlijk anders dan die van de rest.
Probleem is dat het 3 andere mensen niet op viel, tot ik het vroeg en toen ja dingen laden wel langzamer ja.
Dus niemand gaat bellen en ziggo houd het bij een persoonlijk probleem van mij.
Boca_Ratondonderdag 18 september 2014 @ 21:50
Ziggo... tja.... het ligt altijd aan de klant ja... Toen ik XS4all had, nóóit verbindingsproblemen, met Ziggo vijf keer op een dag. :{w
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 21:52
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Vladix het volgende:
Ken 4 andere mensen met zelfde klacht
Tel er nog maar eentje bij op...

9Pm6zsZ.png

Dit moet 90/9 zijn.

Tot op heden nooit klachten over Ziggo, maar dit is wel vervelend.
#ANONIEMdonderdag 18 september 2014 @ 21:52
Gelukkig is het geen @home meer
Dat was pas erg, oké?
Zjindonderdag 18 september 2014 @ 21:52
Ziggo :') Terechte klacht.
75020donderdag 18 september 2014 @ 21:55
Wees blij dat ze een monteur langs sturen. Bij Vodafone krijg je een zooi mails met een boel abracadabra om zelf je sores op te lossen. En als je na 10 telefoontjes en drie mailtjes om een monteur zeikt neuken ze de hoorn er op. :')
Vladixdonderdag 18 september 2014 @ 21:58
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef 75020 het volgende:
Wees blij dat ze een monteur langs sturen. Bij Vodafone krijg je een zooi mails met een boel abracadabra om zelf je sores op te lossen. En als je na 10 telefoontjes en drie mailtjes om een monteur zeikt neuken ze de hoorn er op. :')
Probleem is alleen dat ik er een dag voor vrij moet nemen, ik heb geen vrije dagen over voor dit.
Dus dat is iets waar ik niet naar uit kijk en zeker als ik weet dat het een regio probleem is.
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 21:59
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Vladix het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat ik er een dag voor vrij moet nemen, ik heb geen vrije dagen over voor dit.
Dus dat is iets waar ik niet naar uit kijk en zeker als ik weet dat het een regio probleem is.
Welke regio woon jij?
Vladixdonderdag 18 september 2014 @ 21:59
Ik woon in Ter Aar Flitskikker.
Zelfde als de andere 4 mensen met het probleem.
GrumpyCatdonderdag 18 september 2014 @ 22:01
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Vladix het volgende:
Ik woon in Ter Aar Flitskikker.
Zelfde als de andere 4 mensen met het probleem.
Alphenaar hiero met hetzelfde...
hetzalallemaalweldonderdag 18 september 2014 @ 22:01
Onterechte klacht, want Ziggo _O_
Vladixdonderdag 18 september 2014 @ 22:02
https://community.ziggo.n(...)0mbps-709?1411070516

Post hier je probleem ook even.
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 22:03
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Vladix het volgende:
Ik woon in Ter Aar Flitskikker.
Zelfde als de andere 4 mensen met het probleem.
Zelfde gemeente als ik. Dan is er dus blijkbaar iets mis bij Ziggo.
eend112donderdag 18 september 2014 @ 22:04
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Tel er nog maar eentje bij op...

[ afbeelding ]

Dit moet 90/9 zijn.

Tot op heden nooit klachten over Ziggo, maar dit is wel vervelend.
Zelfde hier ja. Nooit problemen verder, nu ineens fucking sloom
multiplexdonderdag 18 september 2014 @ 22:04
Inderdaad wat een kutprovider :')

2ql4w7n.jpg

Even getest met torrents gewoon aan en dit is een van de 10 clients die nu actief op het netwerk zitten.

In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 22:05
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef multiplex het volgende:
In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Ik zal ze morgen wel even bellen want ze zijn nu net dicht. Ik wist niet dat het een groter probleem was, want het was gisteren na een reboot van de router verholpen.
antfukkerdonderdag 18 september 2014 @ 22:06
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef multiplex het volgende:
Inderdaad wat een kutprovider :')

[ afbeelding ]

Even getest met torrents gewoon aan en dit is een van de 10 clients die nu actief op het netwerk zitten.

In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Wat is dat voor test app?
Vladixdonderdag 18 september 2014 @ 22:07
quote:
In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Buurman belt morgen.
Me moeder wil ik er niet mee opzadelen.
Andere vriend is ziggo zo zat dat die nooit meer wil bellen.
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 22:08
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef antfukker het volgende:

[..]

Wat is dat voor test app?
http://speedtest.ziggo.nl/
multiplexdonderdag 18 september 2014 @ 22:08
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik zal ze morgen wel even bellen want ze zijn nu net dicht. Ik wist niet dat het een groter probleem was, want het was gisteren na een reboot van de router verholpen.
^O^

Met Ziggo is het wel een beetje afhankelijk van welke regio je zit. Oost en noord, (oude @home) is prima met een paar uitzonderingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Vladix het volgende:

[..]

Andere vriend is ziggo zo zat dat die nooit meer wil bellen.
Gewoon meteen zeggen dat je computer met schone windowsinstallatie rechtstreeks bekabeld op je modem hebt hangen en dat je modem rechtstreeks op hoofdaansluiting zit. Dan hoeft zo`n gesprek maar heel kort te duren.
hetzalallemaalweldonderdag 18 september 2014 @ 22:09
Mijn internet is echt zo snel, ik zie topics al voordat de kutuser ze getikt heeft.
Flitskikkerdonderdag 18 september 2014 @ 23:42
Helpdesk bleek open tot 0:00 dus ik heb nog even gebeld. Ondanks de meldingen op internet en fora stond het nog niet in het systeem, dus er is een monteur gepland voor volgende week om het te onderzoeken. :Y
Ceased2Bedonderdag 18 september 2014 @ 23:47
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef multiplex het volgende:

[..]

^O^

Met Ziggo is het wel een beetje afhankelijk van welke regio je zit. Oost en noord, (oude @home) is prima met een paar uitzonderingen.
Brabant en Limburg waren ook @Home ;)
MrSalazarvrijdag 19 september 2014 @ 14:14
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Brabant en Limburg waren ook @Home ;)
nee ;)
DisneyXDEEvrijdag 19 september 2014 @ 14:17
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Vladix het volgende:
Soms word je zo moe van iets of iemand.

Dinsdag op woensdag nacht werkzaamheden van ziggo hier in het dorp.
Woensdagavond in eens van 90mbit naar 9mbit gegaan met internet.
Vanmorgen weer 90 tot begin avond toen weer 9mbit en nu weer langzaam omhoog.

Ken 4 andere mensen met zelfde klacht en ziggo zegt alleen maar : Ja we sturen een monteur bij jou langs, want jouw probleem is waarschijnlijk anders dan die van de rest.
Probleem is dat het 3 andere mensen niet op viel, tot ik het vroeg en toen ja dingen laden wel langzamer ja.
Dus niemand gaat bellen en ziggo houd het bij een persoonlijk probleem van mij.
Nice nog een Ter Aarder, Internet van Ziggo was altijd al kut geweest. wij zijn op een gegeven moment gewoon geswitched naar een andere provider.
Wrapstervrijdag 19 september 2014 @ 14:21
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
Helpdesk bleek open tot 0:00 dus ik heb nog even gebeld. Ondanks de meldingen op internet en fora stond het nog niet in het systeem, dus er is een monteur gepland voor volgende week om het te onderzoeken. :Y
Geen 24/7 helpdesk hebben ;(

Overigens is het maar net welke medewerker je aan de lijn krijgt, de ene wil soms wat meer doen dan de ander. Wel slordig dat ze dit nog niet hadden geregistreerd, had meer verwacht van Ziggo.
#ANONIEMvrijdag 19 september 2014 @ 15:45
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nee ;)
Ja ;)
MrSalazarvrijdag 19 september 2014 @ 15:47
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja ;)
nee, ik woonde destijds in noordlimburg. :D
#ANONIEMvrijdag 19 september 2014 @ 15:48
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nee, ik woonde destijds in noordlimburg. :D
In zuid Limburg had ik @home
MrSalazarvrijdag 19 september 2014 @ 15:50
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In zuid Limburg had ik @home
Dat kan.
Idanuevrijdag 19 september 2014 @ 15:58
Ziggo 90/9 abbo. _O_
iLkil3R.jpg

Meer als de helft van de mensen geeft altijd de provider de schuld terwijl ze meten via een slechte wifi verbinding, goedkope troepkabels hebben of een 180 mbit verbinding met een 100mbit switch enz.

Er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn maar het is tegenwoordig wel er in om direct de provider de schuld te geven.

Hier al 5 jaar 24/7 stabiel. :Y
Ceased2Bevrijdag 19 september 2014 @ 17:02
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nee ;)
Ik werkte er indertijd voor... Zal het toch echt wel weten.
#ANONIEMvrijdag 19 september 2014 @ 17:16
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Idanue het volgende:
Ziggo 90/9 abbo. _O_
[ afbeelding ]

Meer als de helft van de mensen geeft altijd de provider de schuld terwijl ze meten via een slechte wifi verbinding, goedkope troepkabels hebben of een 180 mbit verbinding met een 100mbit switch enz.

Er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn maar het is tegenwoordig wel er in om direct de provider de schuld te geven.

Hier al 5 jaar 24/7 stabiel. :Y
jij hebt zeker monster kabels
#ANONIEMvrijdag 19 september 2014 @ 17:18
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

jij hebt zeker monster kabels
_O- Ik wou het net zeggen
Idanuevrijdag 19 september 2014 @ 17:20
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

jij hebt zeker monster kabels
Nee, beslist niet.
Gewoon CAT5e netwerk kabels en beetje degelijke coax en metalen stekkers.
En mijn HDMI kabels bestel ik gewoon uit china voor ¤2 per stuk.
Idanuevrijdag 19 september 2014 @ 17:20
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

_O- Ik wou het net zeggen
Wat wou je zeggen?
#ANONIEMvrijdag 19 september 2014 @ 17:20
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Idanue het volgende:

[..]

Wat wou je zeggen?
was een mooie inkopper :)
Idanuevrijdag 19 september 2014 @ 17:24
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

was een mooie inkopper :)
Ok.
Ceased2Bevrijdag 19 september 2014 @ 21:12
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

nee ;)
moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?
MrSalazarzaterdag 20 september 2014 @ 14:59
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?
:Y
PeterRudolfDeVries2016zaterdag 20 september 2014 @ 15:07
Ik heb 30mb download snelheid, 2.88 upload snelheid, 15 ms ping
geen idee of dit goed is