Geen 24/7 helpdesk hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
Helpdesk bleek open tot 0:00 dus ik heb nog even gebeld. Ondanks de meldingen op internet en fora stond het nog niet in het systeem, dus er is een monteur gepland voor volgende week om het te onderzoeken.
nee, ik woonde destijds in noordlimburg.quote:
In zuid Limburg had ik @homequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nee, ik woonde destijds in noordlimburg.
Dat kan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In zuid Limburg had ik @home
Ik werkte er indertijd voor... Zal het toch echt wel weten.quote:
jij hebt zeker monster kabelsquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Idanue het volgende:
Ziggo 90/9 abbo.![]()
[ afbeelding ]
Meer als de helft van de mensen geeft altijd de provider de schuld terwijl ze meten via een slechte wifi verbinding, goedkope troepkabels hebben of een 180 mbit verbinding met een 100mbit switch enz.
Er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn maar het is tegenwoordig wel er in om direct de provider de schuld te geven.
Hier al 5 jaar 24/7 stabiel.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jij hebt zeker monster kabels
Nee, beslist niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jij hebt zeker monster kabels
moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |