Tel er nog maar eentje bij op...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Vladix het volgende:
Ken 4 andere mensen met zelfde klacht
Probleem is alleen dat ik er een dag voor vrij moet nemen, ik heb geen vrije dagen over voor dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef 75020 het volgende:
Wees blij dat ze een monteur langs sturen. Bij Vodafone krijg je een zooi mails met een boel abracadabra om zelf je sores op te lossen. En als je na 10 telefoontjes en drie mailtjes om een monteur zeikt neuken ze de hoorn er op.
Welke regio woon jij?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Vladix het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik er een dag voor vrij moet nemen, ik heb geen vrije dagen over voor dit.
Dus dat is iets waar ik niet naar uit kijk en zeker als ik weet dat het een regio probleem is.
Alphenaar hiero met hetzelfde...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Vladix het volgende:
Ik woon in Ter Aar Flitskikker.
Zelfde als de andere 4 mensen met het probleem.
Zelfde gemeente als ik. Dan is er dus blijkbaar iets mis bij Ziggo.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Vladix het volgende:
Ik woon in Ter Aar Flitskikker.
Zelfde als de andere 4 mensen met het probleem.
Zelfde hier ja. Nooit problemen verder, nu ineens fucking sloomquote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tel er nog maar eentje bij op...
[ afbeelding ]
Dit moet 90/9 zijn.
Tot op heden nooit klachten over Ziggo, maar dit is wel vervelend.
Ik zal ze morgen wel even bellen want ze zijn nu net dicht. Ik wist niet dat het een groter probleem was, want het was gisteren na een reboot van de router verholpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef multiplex het volgende:
In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Wat is dat voor test app?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef multiplex het volgende:
Inderdaad wat een kutprovider![]()
[ afbeelding ]
Even getest met torrents gewoon aan en dit is een van de 10 clients die nu actief op het netwerk zitten.
In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
Buurman belt morgen.quote:In plaats van hier te lopen klagen kun je beter je buren aansporen om ook te gaan bellen, dan is het met een uurtje wel een storing en staat er binnen een paar uur een monteur bij de straatkast.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen wel even bellen want ze zijn nu net dicht. Ik wist niet dat het een groter probleem was, want het was gisteren na een reboot van de router verholpen.
Gewoon meteen zeggen dat je computer met schone windowsinstallatie rechtstreeks bekabeld op je modem hebt hangen en dat je modem rechtstreeks op hoofdaansluiting zit. Dan hoeft zo`n gesprek maar heel kort te duren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Vladix het volgende:
[..]
Andere vriend is ziggo zo zat dat die nooit meer wil bellen.
Brabant en Limburg waren ook @Homequote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef multiplex het volgende:
[..]![]()
Met Ziggo is het wel een beetje afhankelijk van welke regio je zit. Oost en noord, (oude @home) is prima met een paar uitzonderingen.
neequote:Op donderdag 18 september 2014 23:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Brabant en Limburg waren ook @Home
Nice nog een Ter Aarder, Internet van Ziggo was altijd al kut geweest. wij zijn op een gegeven moment gewoon geswitched naar een andere provider.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Vladix het volgende:
Soms word je zo moe van iets of iemand.
Dinsdag op woensdag nacht werkzaamheden van ziggo hier in het dorp.
Woensdagavond in eens van 90mbit naar 9mbit gegaan met internet.
Vanmorgen weer 90 tot begin avond toen weer 9mbit en nu weer langzaam omhoog.
Ken 4 andere mensen met zelfde klacht en ziggo zegt alleen maar : Ja we sturen een monteur bij jou langs, want jouw probleem is waarschijnlijk anders dan die van de rest.
Probleem is dat het 3 andere mensen niet op viel, tot ik het vroeg en toen ja dingen laden wel langzamer ja.
Dus niemand gaat bellen en ziggo houd het bij een persoonlijk probleem van mij.
Geen 24/7 helpdesk hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
Helpdesk bleek open tot 0:00 dus ik heb nog even gebeld. Ondanks de meldingen op internet en fora stond het nog niet in het systeem, dus er is een monteur gepland voor volgende week om het te onderzoeken.
nee, ik woonde destijds in noordlimburg.quote:
In zuid Limburg had ik @homequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
nee, ik woonde destijds in noordlimburg.
Dat kan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In zuid Limburg had ik @home
Ik werkte er indertijd voor... Zal het toch echt wel weten.quote:
jij hebt zeker monster kabelsquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Idanue het volgende:
Ziggo 90/9 abbo.![]()
[ afbeelding ]
Meer als de helft van de mensen geeft altijd de provider de schuld terwijl ze meten via een slechte wifi verbinding, goedkope troepkabels hebben of een 180 mbit verbinding met een 100mbit switch enz.
Er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn maar het is tegenwoordig wel er in om direct de provider de schuld te geven.
Hier al 5 jaar 24/7 stabiel.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jij hebt zeker monster kabels
Nee, beslist niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jij hebt zeker monster kabels
moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
moet ik een foto maken van mijn @home installatie mapje uit '99?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |