SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
hahaha heerlijke tt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hahaha ttDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Robert Huth als Gold shiney.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
LitmanenAFCA:
Toch mooie stats hoor:
En H/M workrates.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nou schitterend.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef TBakkert het volgende:
LitmanenAFCA:
Toch mooie stats hoor:
[ afbeelding ]
En H/M workrates.![]()
TurkBakkertquote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef TBakkert het volgende:
LitmanenAFCA:
Toch mooie stats hoor:
[ afbeelding ]
En H/M workrates.![]()
![]()
feyenoord kit?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veel plezier ermee Jongentje.![]()
Kan ik lekker met Bukharov voorin zetten. *fap fap fap*"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Lekker feyenoordDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was niet naar jou bedoelt schat.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]![]()
Kan ik lekker met Bukharov voorin zetten. *fap fap fap*![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
gvd
[ afbeelding ]
Andere 3 packs gediscard.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jonge het slaat toch volkómen nergens op om alleen spelers uit 1 streek aan te trekken.
Dit soort clowneske dingen zijn iets voor de amateurs.
En Shaktar is fucking baas met hun scouting.![]()
Godver, sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was niet naar jou bedoelt schat.
Ik had die vorige moeten quoten van je.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En een Pool.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Internal Server Error - Read
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Reference #3.90991002.1411067690.190d85fGRAAG VERWIJDEREN![]()
Geen packs op mn tweede account waar ik veel op gespeeld heb trouwens![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Alleen maar aids en ebola hiero.
Cazorla lmWel jammer vond hem echt baas als cam
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gaat weer eeuwen duren.
Wat is de WF van QuinterO?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oeiquote:Op donderdag 18 september 2014 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zo daar moeten we het mee doen![]()
EA Accessquote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zaten dus al mensen eerder in![]()
XBOX MARKT GVD!!!! MENSEN SPELEN AL DE HELE TIJD!!!!!1111!!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zaten dus al mensen eerder in
ik krijg 1 season ticket pack die blijkbaar nog loopt..en 2 gold packs en 2 player packsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-appquote:Op donderdag 18 september 2014 21:20 schreef The_Yakuza het volgende:
heeft er iemand een direct link ofzo? tyfesbedrijf![]()
Kun je toch niet zien op de webapp?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En hij doet het al niet meer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb er niet eens ingezeten, Deed het vanaf het begin niet.quote:
Thnxquote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Die maar 15 minuten laten lopenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Je kan nu op de webapp in je club zoeken op naam naar spelers. Best chill als je snel wilt kijken of je iemand hebt die mogelijk een IF krijgt ofzoBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Uit de packs geen ene donder. Wel 3k aan coins gekregen er uit. En nu weer een week wachten voordat je überhaupt wat kan![]()
![]()
Kun jij er wel in?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor heeft ie Sex FabregasGRAAG VERWIJDEREN![]()
hoe kom jij aan 9 pakjes?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
9 pakjes... zo openen
http://www.twitch.tv/omnirocket![]()
Hoe log je uit?
Staat nergens meer log out knopje? Of ik ben moeilijk scheel?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik kreeg pakjes omdat ik speelde sinds 2012... dat waren er dan 8 ofzo, want 1 is van de daily giftquote:![]()
Morgen gelukkig pas om 13:50 beginnen, dus ik heb wel wat tijd morgenochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
For real trouwens, ik kan oprecht niet uitloggen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik speel sinds 2011 en kreeg er 4quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik kreeg pakjes omdat ik speelde sinds 2012... dat waren er dan 8 ofzo, want 1 is van de daily gift![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef TBakkert het volgende:
Morgen gelukkig pas om 13:50 beginnen, dus ik heb wel wat tijd morgenochtend.
Ik zou de optie in de spoiler doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan niet eens inloggenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
For real trouwens, ik kan oprecht niet uitloggen![]()
![]()
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou de optie in de spoiler doen.
rechtsbovenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
For real trouwens, ik kan oprecht niet uitloggen![]()
Jawel, als je hem in je team plaatst.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kun je toch niet zien op de webapp?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel aan chrome liggen danquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je kan er op wachten dat alles weer gaat crashen. Het lijkt of ze zichzelf per se wilden bewijzen door em tijdens happy hour open te gooien.![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Baas.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent hem nog?![]()
Ik had vorig jaar een Career mode met Ural.
Hij ziet er tevreden uit in elk gevalquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent hem nog?![]()
Die kwam ik tegen voor 700c, maar ik liet 'm lopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, het was even leuk maar hij is down. Wel een Kongolo voor 400c
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En FOK! lag er ook nog eens uit.![]()
ik kom er niet eens in
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik lach me rot. Net even pakjes gekocht. Tevez, Schweini, IF Miranda, De Gea en meer van dat soort toppers <3http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Meen je dit?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik lach me rot. Net even pakjes gekocht. Tevez, Schweini, IF Miranda, De Gea en meer van dat soort toppers <3
laat maar ik kom niet eens op die website zelfquote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik zit nu in zo'n dom fut 15 laadscherm vast![]()
![]()
![]()
Hij deed het.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
Doet ie het al? Was ff naar PSV."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
en slecht voor de punten.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het is wel sneu voor ze.![]()
kiid
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik lach me rot om de troll.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik lach me rot. Net even pakjes gekocht. Tevez, Schweini, IF Miranda, De Gea en meer van dat soort toppers <3Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hoe kom je erin?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Geen idee. Ik zag al best wel veel goedkope spelers.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik pik net deze op voor 450c, DS2. Wat denk je? Iets waard?
[ afbeelding ]![]()
Kneuzen. Je kan dus geen weak foot en skills zien in de webapp en ook nog steeds geen assists
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan gewoon packs openen op Access hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik lach me rot om de troll.![]()
Ik dacht al dat ik echt heel scheel was gewordenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Kneuzen. Je kan dus geen weak foot en skills zien in de webapp en ook nog steeds geen assists
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat wel, maar al die spelers geloof ik geen kut vanquote:Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan gewoon packs openen op Access hoor.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hoezo niet? Als je voor 50 ekkies packs gaat openen is dat geen ongewone oogst hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik echt heel scheel was geworden
[..]
Dat wel, maar al die spelers geloof ik geen kut van![]()
Onzin. Alleen Maver.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je voor 50 ekkies packs gaat openen is dat geen ongewone oogst hoor.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Bijna binnen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als ik 50 ekkies erin gooi eindig ik met 2x Jesus Navas.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zag al 1 met een bid van 1k en toen crashte de web app.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen voor 700c, maar ik liet 'm lopen.![]()
baasquote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik houd alles de komende week ;-)
[ afbeelding ]![]()
http://gyazo.com/659cf849d6a5fa3d997d305025797766
Wtf, geen screenshot van mij maar wat is dit voor faal![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Maver24 het volgende:
http://gyazo.com/659cf849d6a5fa3d997d305025797766
Wtf, geen screenshot van mij maar wat is dit voor faal![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna
Hala Madrid !
Sorry!
Onze servers zijn tijdelijk niet beschikbaar wegens onderhoud.
Probeer het later nog eens.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Duidelijk een seller's market, want waarom zou je ook kopen? Wat dat betreft mis ik wel de domme Xbox mensjes op onze markt.![]()
Mwauh ik wacht wel gewoon even tot morgen ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij gooit de hele tijd exceptions hierniet dat het me heel erg boeit maar toch
Zo boeiend is het allemaal niet![]()
![]()
omg wat fucking epicquote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF Nass heeft Messi (vorig jaar had hij 2 untradeable Ronaldos)![]()
Jij snapt ook niks van economie hequote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Zhano het volgende:
Duidelijk een seller's market, want waarom zou je ook kopen? Wat dat betreft mis ik wel de domme Xbox mensjes op onze markt.
En dan beetje kek gaan lopen doen met engelse woorden.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van economie he
En dan beetje kek gaan lopen doen met engelse woorden.![]()
Als het een seller's market is, kun je juist lekker winstjes maken toch? Want veel aanbod, weinig vraag en als de echte game uitkomt stijgt de vraag weer en komt de evenwichtsprijs hoger te liggen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van economie he
En dan beetje kek gaan lopen doen met engelse woorden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nou jongens dit is dus duidelijk een seller's market met hoge inflatie en een lage cyclus.
For fuck sake het is een game![]()
![]()
Maar je hebt weinig kapitaal, dus waar wil je mee investeren dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het een seller's market is, kun je juist lekker winstjes maken toch? Want veel aanbod, weinig vraag en als de echte game uitkomt stijgt de vraag weer en komt de evenwichtsprijs hoger te liggen?![]()
Dat is waar, en daarom is het wel kut wat je net zei inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar je hebt weinig kapitaal, dus waar wil je mee investeren dan?![]()
Ok, die term heb ik zelf bedacht voor 'mensen zijn alleen maar aan het verkopen'. Sorry jongons, echt sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
een seller's market is het sowieso niet![]()
Het is je vergeven gerbenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, die term heb ik zelf bedacht voor 'mensen zijn alleen maar aan het verkopen'. Sorry jongons, echt sorry.nu verder met F5'en
![]()
![]()
m'n of mijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu binnen op de webapp !, Marco Reus in me Player Pack"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
GODVERKANKERquote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu binnen op de webapp !, Marco Reus in me Player Pack![]()
Lucky!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu binnen op de webapp !, Marco Reus in me Player Pack![]()
Hehe, had ik gisterenavond bij gullie mam geen problemen mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef The_Yakuza het volgende:
kom er gewoon nog steeds niet in![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef The_Yakuza het volgende:
kom er gewoon nog steeds niet inJa hoor, daar gaan we weeeerquote:Op donderdag 18 september 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu binnen op de webapp !, Marco Reus in me Player Pack
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
iedereen die ook FUT14 heeft gespeeldquote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef QueZTone het volgende:
is de fut web app voor iedereen (die veel kan f5-en) open of alleen speciale preorders oid?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als je FUT 14 gespeeld hebt kun je er na genoeg F5en in principe in ja...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef QueZTone het volgende:
is de fut web app voor iedereen (die veel kan f5-en) open of alleen speciale preorders oid?![]()
Volgens je zuster gleed je zo bij je broertje naar binnenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hehe, had ik gisterenavond bij gullie mam geen problemen mee.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Bij mij doet hij het ook ineens in internet explorerquote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is je gegund ouwe pikkentrekker.
Fap ze he
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nice thanks voor de uitleg!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je FUT 14 gespeeld hebt kun je er na genoeg F5en in principe in ja...
trying al tijdje nu maarja nog geen succes![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook ineens in internet explorer![]()
![]()
Boh ik ookquote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef The_Yakuza het volgende:
Sergio roberto in mn starterpack![]()
Is een echte topclub hoor dat Deportivoquote:Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
boh, misschien krijgt hij nog wel die toptransfer naar Deportivo![]()
en dan krijg je een leuke pack en slaat hij je gloednieuwe Robben niet goed op door die trage verbinding :p![]()
ja manquote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef QueZTone het volgende:
en dan krijg je een leuke pack en slaat hij je gloednieuwe Robben niet goed op door die trage verbinding :p![]()
Uh ja?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is een echte topclub hoor dat Deportivo
Men's section[edit]
National titles[edit]
La Liga
1 Winners (1): 1999–2000
2 Runners-up (5): 1949–50, 1993–94, 1994–95, 2000–01, 2001–02
Copa del Rey
Cup Winner.png Winners (2): 1994–95, 2001–02
Cup Finalist.png Finalist (1): 1910[2]
Sup[u]ercopa de España
Cup Winner.png Winners (3): 1995, 2000, 2002
Segunda División[3]
Cup Winner.png Winners (5): 1961–62, 1963–64, 1965–66, 1967–68, 2011–12
Tercera División
Cup Winner.png Winners (1): 1974–75
International [sub]titles[edit]
UEFA Intertoto Cup:
Cup Winner.png Winners (1): 2008 - Joint Winner[4]
Cup Finalist.png R[/sub]unners-up (1): 2005
Regional titles[edit]
Galician Championship[5]
Cup Winner.png Winners (6): 1926–27, 1927–28, 1930–31, 1932–33, 1936–37, 1939–40
Cup Finalist.png Runners-up (7): 1919–20,[6] 1924–25, 1925–26, 1929–30, 1931–32, 1933–34, 1938–39
Galician Cup
Cup Winner.png Winners (1): 1945–46[7]
Cup Finalist.png Runners-up (4): 1935–36,[8] 1946–47,[9] 1964–65,[10] 2007–08
Friendly[edit]
Teresa Herrera Trophy[11]
Cup Winner.png Winners (17): 1955, 1962, 1964, 1969, 1995, 1997, 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2012
Women's section (disbanded)[edit]
Cup Winner.png Women's Spanish Cup (5): 1981, 1982, 1983, 1984, 1985
Indoor football secti[/u]on[edit]
Cup Winner.png Spanish League (2): 2007–08, 2009–10
Cup Winner.png Spanish Cup (2): 2007–08, 2009–10
Individual trophies[edit]
Dit zie ik Ajax niet doen hoor![]()
![]()
[quote]Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Uh ja?
Men's section[edit]
National titles[edit]
La Liga
1 Winners (1): 1999–2000
2 Runners-up (5): 1949–50, 1993–94, 1994–95, 2000–01, 2001–02
Copa del Rey
Cup Winner.png Winners (2): 1994–95, 2001–02
Cup Finalist.png Finalist (1): 1910[2]
Sup[u]ercopa de España
Cup Winner.png Winners (3): 1995, 2000, 2002
Segunda División[3]
Cup Winner.png Winners (5): 1961–62, 1963–64, 1965–66, 1967–68, 2011–12
Tercera División
Cup Winner.png Winners (1): 1974–75
International titles[edit]
UEFA Intertoto Cup:
Cup Winner.png Winners (1): 2008 - Joint Winner[4]
Cup Finalist.png Runners-up (1): 2005
Regional titles[edit]
Galician Championship[5]
Cup Winner.png Winners (6): 1926–27, 1927–28, 1930–31, 1932–33, 1936–37, 1939–40
Cup Finalist.png Runners-up (7): 1919–20,[6] 1924–25, 1925–26, 1929–30, 1931–32, 1933–34, 1938–39
Galician Cup
Cup Winner.png Winners (1): 1945–46[7]
Cup Finalist.png Runners-up (4): 1935–36,[8] 1946–47,[9] 1964–65,[10] 2007–08
Friendly[edit]
Teresa Herrera Trophy[11]
Cup Winner.png Winners (17): 1955, 1962, 1964, 1969, 1995, 1997, 1998, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2012
Women's section (disbanded)[edit]
Cup Winner.png Women's Spanish Cup (5): 1981, 1982, 1983, 1984, 1985
Indoor football secti[/u]on[edit]
Cup Winner.png Spanish League (2): 2007–08, 2009–10
Cup Winner.png Spanish Cup (2): 2007–08, 2009–10
Individual trophies[edit]
Dit zie ik Ajax niet doen hoor
[/quote]
Zou wat zijn als ze dat konden doen.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij heb ik dit gisteren ook al gelezen.. ik heb een beetje een deja vu.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ie een embleem gekocht haha wat een kutquote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
kut begin van mijn team
[ afbeelding ]![]()
![]()
[qu[img]o[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2151424/9/25#14467363[quote]7]donderdag 18 september 2014 21:58[/url] schreef [url=http://forum.fok[/quote].nl/user/profile/243458]LitmanenAFCA[/url] het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze dat konden doen.
[/quote]
[/img]
ja, dus doe maar niet zo sarcastisch![]()
![]()
ben jij blij met reus?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu. Ik durf nu de EA Access ding niet meer op te starten omdat ik dalijk niet meer in de webapp kan![]()
Sarcasme? Ajax zou ze afmaken hell zelfs Feyenoord zou ze afsmerenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[qu[ [url=o[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2151424/9/25#14467363
[..]
.nl/user/profile/243458]LitmanenAFCA[/url] het volgende:[/b]
[..]
[sub][u]Zou wat zijn als ze dat konden doen.[/u][/sub]
[/quote]
[/img]
ja, dus doe maar niet zo sarcastisch![]()
![]()
Jij wordt miljonair.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu. Ik durf nu de EA Access ding niet meer op te starten omdat ik dalijk niet meer in de webapp kan![]()
Jij speelt liever op de webapp dan op je console?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu. Ik durf nu de EA Access ding niet meer op te starten omdat ik dalijk niet meer in de webapp kan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver die ouwe Reus in een pack krijgt. Mooi man.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Maver die ouwe Reus in een pack krijgt. Mooi man.![]()
![]()
Sarcasme? Ajax zou ze afmaken hell zelfs Feyenoord zou ze afsmerenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef [url=http://forum.fok.nl/us[php]er/profile/243458]LitmanenAFCA[/url] het volgende:
[/php]
[..]
[/img]
ja, dus doe maar niet zo sarcastisch
[/quote]
Nee, nu niet meer. Isaac speelt er![]()
![]()
Ik probeer het morgenvroeg wel, tering drukte
Nee, nu niet meer. Isaac speelt erquote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sarcasme? Ajax zou ze afmaken hell zelfs Feyenoord zou ze afsmeren
[/quote]
Dezelfde Cuenca die er niks van bakte bij AjaxZelfs Lukoki en De Sa zijn beter man. Misschien kun je die naam van je veranderen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dezelfde Cuenca die er niks van bakte bij Ajaxquote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef [url=htt
[*]p://forum.fok.nl/user/profile/243458]LitmanenAFCA[/url] het volgende:
•
• [..]
•
• Nee, nu niet meer. Isaac speelt erZelfs Lukoki en De Sa zijn beter man. Misschien kun je die naam van je veranderen
![]()
![]()
[/quote]
Cuenca was dan ook geblesseerd joh , peop![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand of je in de webapp je console kan veranderen? Kom er niet in maar heb altijd fut op xbox gespeeld en krijg hem nu voor de ps4.![]()
Cuenca was dan ook geblesseerd joh , peopquote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dezelfde Cuenca die er niks van bakte bij AjaxZelfs Lukoki en De Sa zijn beter man. Misschien kun je die naam van je veranderen
![]()
![]()
[/quote]
Nee hoor heeft ook gewoon gespeeld. Hij was en is gewoon tering slecht.![]()
Kan niet. Pas nadat je het spel hebt gespeeld,quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef feike het volgende:
Weet iemand of je in de webapp je console kan veranderen? Kom er niet in maar heb altijd fut op xbox gespeeld en krijg hem nu voor de ps4.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
odeeeeHala Madrid !
Nee hoor heeft ook gewoon gespeeld. Hij was en is gewoon tering slecht.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/[me=IsaacCuenca]topic/2151424/10/25#144673801]donderdag 18 september 2014 22:02[/url] schreef [url=http://forum.fok.n[/me]l/user/profile/243458]LitmanenAFCA[/url] het volgende:
[..]
Cuenca was dan ook geblesseerd joh , peop
[/quote]
aub zeg, ik volg die man al 4 jaar en hij is gewoon erg goed, alleen door de blessures wordt die verhinderd
![]()
Ik wou net hetzelfde vragen ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Zhano het volgende:
Ligt het aan mij of zijn Cuenca en Loetmoenen een stel quote-josties?Feyenoord Rotterdam![]()
aub zeg, ik volg die man al 4 jaar en hij is gewoon erg goed, alleen door de blessures wordt die verhinderdquote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee hoor heeft ook gewoon gespeeld. Hij was en is gewoon tering slecht.
Hahaha tering slecht. Ooit de Viktor Sikora movie gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Maver die ouwe Reus in een pack krijgt. Mooi man.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Early access..quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
hoe kunnen mensen nu al match earnings hebben :pAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je eenmaal in de web app zit, gaat 't dan wel normaal of duurt dan ook alles zo lang als er op komen?![]()
Godin mijn beste speler. Wel oke dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je 1 woord uit je zin haalt klopt hij nogsteedsquote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Zhano het volgende:
Ligt het aan mij of zijn Cuenca en Loetmoenen een stel quote-josties?![]()
![]()
Zo jij kunt een filmpje van 5 minuten in 1 minuut kijken, ik wou dat ik ook kan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
aub zeg, ik volg die man al 4 jaar en hij is gewoon erg goed, alleen door de blessures wordt die verhinderd
Hahaha tering slecht. Ooit de Viktor Sikora movie gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar weer hoe die ajax bril van jouw gedachtengoed vernuekt![]()
Uhmmm Cuenca was een Ajax speler die heb ik wel vaker zien falen in ons shirt. Je zal dat stuk stront maar moeten verdedigen omdat je in een opwelling dacht dat hij het zou halen in de top van het voetbalquote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo jij kunt een filmpje van 5 minuten in 1 minuut kijken, ik wou dat ik ook kan.
Zo zie je maar weer hoe die ajax bril van jouw gedachtengoed vernuekt![]()
![]()
Zo freire?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Zhano het volgende:
Ligt het aan mij of zijn Cuenca en Loetmoenen een stel?![]()
hij heeft 3 wedstrijden bij ajax gespeeldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uhmmm Cuenca was een Ajax speler die heb ik wel vaker zien falen in ons shirt. Je zal dat stuk stront maar moeten verdedigen omdat je in een opwelling dacht dat hij het zou halen in de top van het voetbal![]()
![]()
en daar baseer jij je oordeel op
echt hoe kortzichtig
![]()
3 wedstrijden?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij heeft 3 wedstrijden bij ajax gespeeld![]()
![]()
en daar baseer jij je oordeel op
echt hoe kortzichtig![]()
![]()
Er staan er wel meer op voor 4k..quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
kutzooi geen geld
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waar moet ik naar kijken dan, domme anusquote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah je bent echt dom. Kijk eens verder internetheld.
mad bro?![]()
Iets verder naar rechts stukje stront. Probeer die ogen van je eens open te doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waar moet ik naar kijken dan, domme anus
[ afbeelding ]
mad bro?![]()
ja dat is het aantal doelpunten die die heeft gemaakt, poepanusgezwelquote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iets verder naar rechts stukje stront. Probeer die ogen van je eens open te doen.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf ineens kortsluiting hier alles valt uit
en ik was zo ver met laden
![]()
lekker Sylvainquote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Da's POTVERDIKKEME NEN GOEDEN DEAL
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik laat het je wel zien. Jezus nooit gedacht dat iemand echt zo dom zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat is het aantal doelpunten die die heeft gemaakt, poepanusgezwel![]()
![]()
Kunnen jullie elkaar niet gewoon DM'en?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat het je wel zien. Jezus nooit gedacht dat iemand echt zo dom zou zijn.
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja ik heb het toch ook over de eredivisie, mallootquote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat het je wel zien. Jezus nooit gedacht dat iemand echt zo dom zou zijn.
[ afbeelding ]
en dan nog 2 wedstrijden meer nou nou!!![]()
Zou kunnenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet gewoon DM'en?![]()
ga jij maar met hem dmenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of ga anders even gezellig bellen met z´n twee.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee je poging om het te redden faalt ook nog hopeloos. Je zei hij heeft maar 3 wedstrijden gespeeld wat niet het geval was.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ik heb het toch ook over de eredivisie, malloot
en dan nog 2 wedstrijden meer nou nou!!![]()
haha Lindgren. die heeft een programma waarmee hij dat weg kan halen dus dan ziet hij je e-mailquote:![]()
Hij heeft ook niet maar 3 wedstrijden gespeeld, hij heeft ook bij barca gespeeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee je poging om het te redden faalt ook nog hopeloos. Je zei hij heeft maar 3 wedstrijden gespeeld wat niet het geval was.
jammer.![]()
Interessanter dan alles wat jij te melden hebt in je hele leven hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef elshaarawy92 het volgende:
Liveblog: Rutte aan het woord bij Algemene Beschouwingen
INTERESSANT![]()
Hahahaha het wordt steeds sneuer zeg. Geef gewoon toe dat je fout zatquote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet maar 3 wedstrijden gespeeld, hij heeft ook bij barca gespeeld.
jammer.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: