Da's nu echte 'snailmail'quote:Op donderdag 18 september 2014 16:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik had gisteren een geplette slak onderin m'n postzak.![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 18 september 2014 20:39 schreef VixenFromHell het volgende:
Hee wie heeft dat slakkenverhaal op twitter geplaatst?
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Rafierafie het volgende:
Volgens http://www.werkenbijpostnl.nl/over-ons/arbeidsvoorwaarden/ verdient een beginnend voorbereider ¤9,59 per uur. Kan iemand dit bevestigen?
Waarom zou je als voorbereider 6% meer dan een beginnend postbezorger verdienen en 3% meer dan ik, terwijl ik dit werk al bijna zes jaar doe? Is het werk binnen nou zoveel zwaarder dan?
Ik doe het niet meer begrijp hoor.
Misschien moet ik ook maar eens een scooter gaan eisen
Oh ja, fijn voor je KatrienDuck!
LOLquote:Op donderdag 18 september 2014 22:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
waren die slakken geen familie van deze?
http://www.klacht.nl/tnt-douane-zijn-slakken/
mja, dat is maar de vraag natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die scooters gaan de ondergang worden(voor de werkende mensen), je kan een wijk nog sneller doen(besparingen)
dat ben ik geheel met je eens, bullshit is het.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Rafierafie het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)tvoeringstijden-2015
Hier worden de tijden in oktober weer 'geoptimaliseerd' terwijl het de afgelopen weken drukker is geweest dan alle voorgaande weken dit jaar.
"Het is niet leuk..." Nee, je meent het!
Hier zouden we ook allemaal een brief hebben gekregen. Iets meer dan de helft van de collega's heeft die brief daadwerkelijk ontvangen. En dan niet even een berichtje versturen dat je contact op moet nemen als je niks hebt ontvangen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat ben ik geheel met je eens, bullshit is het.
uit het stuk:
De voorgestelde nieuwe tijden moeten schriftelijk naar de postbezorgers worden gecommuniceerd. Vervolgens kunnen zij aangeven of ze het eens zijn met deze tijden.
dat gaat niet overal zo, er wordt gewoon gestolen van je
ze zijn al een vermogen aan maaltijden kwijtquote:Op donderdag 18 september 2014 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat is maar de vraag natuurlijk
ja ik vind het niks, van de zomer al gratis gewerkt, en gratis werken kan ik overal in nl, daar blinkt de post niet in uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier zouden we ook allemaal een brief hebben gekregen. Iets meer dan de helft van de collega's heeft die brief daadwerkelijk ontvangen. En dan niet even een berichtje versturen dat je contact op moet nemen als je niks hebt ontvangen.
Dat niet zozeer, maar op industrieterreinen na zou de auto sneller moeten zijn dan de scooterquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze zijn al een vermogen aan maaltijden kwijt
Voor de goede orde: de scooters komen in de plaats van auto's, dus of het veel sneller gaat is de vraag, het zal vooral goedkoper zijn omdat een scooter goedkoper is in aanschaf en een lager brandstofverbruik heeft. Bovendien biedt het de mogelijkheid om postbezorgers op zo'n wijk te zetten, terwijl je een postbezorger geen autobestelling mogen laten doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die scooters gaan de ondergang worden(voor de werkende mensen), je kan een wijk nog sneller doen(besparingen)
Gevalletje regels buigen dus. Weer een paar chauffeurs overcompleet door het invoeren van scooterwijken met goedkopere postbezorgers. Gaat lekker!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voor de goede orde: de scooters komen in de plaats van auto's, dus of het veel sneller gaat is de vraag, het zal vooral goedkoper zijn omdat een scooter goedkoper is in aanschaf en een lager brandstofverbruik heeft. Bovendien biedt het de mogelijkheid om postbezorgers op zo'n wijk te zetten, terwijl je een postbezorger geen autobestelling mogen laten doen.
...
Laten ze anders eerst even het salaris van mevrouw Verhagen, en het aantal TC's eens optimaliseren. Die laatsten, het worden er steeds meer lijkt het, en ze hoeven steeds minder te doen. Planning doet het Servicecentrum al, Harmony gaan ze straks ook doen, wat gaat die TC dan nog doen? Beetje rondrijden in z'n Upje?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Rafierafie het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)tvoeringstijden-2015
Hier worden de tijden in oktober weer 'geoptimaliseerd' terwijl het de afgelopen weken drukker is geweest dan alle voorgaande weken dit jaar.
"Het is niet leuk..." Nee, je meent het!
Er stond wel pas op MijnPostNL dat ze brieven voortaan zoveel mogelijk via de e-mail gaan sturen. Dus misschien is het daar mis gegaan, bij ons komt er ook regelmatig van alles niet aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier zouden we ook allemaal een brief hebben gekregen. Iets meer dan de helft van de collega's heeft die brief daadwerkelijk ontvangen. En dan niet even een berichtje versturen dat je contact op moet nemen als je niks hebt ontvangen.
Dat eerste deel ga ik maar niet eens op inquote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laten ze anders eerst even het salaris van mevrouw Verhagen, en het aantal TC's eens optimaliseren. Die laatsten, het worden er steeds meer lijkt het, en ze hoeven steeds minder te doen. Planning doet het Servicecentrum al, Harmony gaan ze straks ook doen, wat gaat die TC dan nog doen? Beetje rondrijden in z'n Upje?
[..]
Er stond wel pas op MijnPostNL dat ze brieven voortaan zoveel mogelijk via de e-mail gaan sturen. Dus misschien is het daar mis gegaan, bij ons komt er ook regelmatig van alles niet aan.
Inderdaad. Mijn salaris mag wel omhoog. Ik moet wel zelf plannen en Harmony doen en ik krijg geen auto en zit een schaal lager.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laten ze anders eerst even het salaris van mevrouw Verhagen, en het aantal TC's eens optimaliseren. Die laatsten, het worden er steeds meer lijkt het, en ze hoeven steeds minder te doen. Planning doet het Servicecentrum al, Harmony gaan ze straks ook doen, wat gaat die TC dan nog doen? Beetje rondrijden in z'n Upje?
[..]
Er stond wel pas op MijnPostNL dat ze brieven voortaan zoveel mogelijk via de e-mail gaan sturen. Dus misschien is het daar mis gegaan, bij ons komt er ook regelmatig van alles niet aan.
Het lijkt mij niet echt sneller gaan, hoewel er wel tijd vanaf wordt gehaald. De gegeven 2 1/2 uur die er voor staat is alleen haalbaar als er alleen post is en geen HAH er bij. Dan zit je gewoon op +4 uur(ik denk wel dat als ik de betere hand er in krijg, wel iets sneller kan net zoals iemand die al langer een wijk loopt of die voor het eerst doet. Uiteraard is de doorgewinterde postbezorger sowieso sneller in zijn of een nieuwe wijk, dan een newbee ))quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voor de goede orde: de scooters komen in de plaats van auto's, dus of het veel sneller gaat is de vraag, het zal vooral goedkoper zijn omdat een scooter goedkoper is in aanschaf en een lager brandstofverbruik heeft. Bovendien biedt het de mogelijkheid om postbezorgers op zo'n wijk te zetten, terwijl je een postbezorger geen autobestelling mogen laten doen.
Op het moment dat een autowijk een scooterwijk wordt, lijkt het me niet dat er tijd vanaf gehaald wordt, want of dat nu zoveel sneller gaat?
In de binnenstad is de scooter naar mijn mening ook totaal geen tijdswinstquote:Vrezen dat ze van alle fietswijken een scooterwijk maken is niet realistisch. Bij relatief compacte wijken in de bebouwde kom biedt een scooter nauwelijks tijdswinst tov een fiets (hooguit dat je iets sneller terugrijdt naar het depot om bij te laden), terwijl de kosten van aanschaf en onderhoud veel hoger liggen. Een nieuwe fietsband kost 8 euro, misschien het dubbele voor antilek, een band voor een scooter kost 100 euro, en die moet je er nog door een dealer op laten leggen ook, want dat gaat je met een setje bandenlichters niet lukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |