Dit lijkt me wel een interessant programma. Geen idee eigenlijk hoe die andere Van Rossems op tv zijn. Maar als ze op hun broer lijken komt het goed.quote:Maarten van Rossem met broer en zus in NTR-serie (NPO)
http://nieuws.thepostonli(...)en-zus-in-ntr-serie/
Historicus Maarten van Rossem krijgt samen met zijn zus Sis en broer Vincent een eigen serie bij de NTR. Vanaf volgende week beginnen de opnames van Hier zijn de Van Rossems, waarin de drie Van Rossems iedere week steden of plekken in Nederland en bij buurlanden verkennen.
De serie is vanaf vrijdag 30 januari te zien bij NPO 2 (20.25 uur).
Maarten vertelt als historicus verhalen over de plekken of objecten, Sis is kunsthistorica en Vincent is expert op het gebied van architectuur.
Ze doen onder meer Dordrecht, Naarden, Rotterdam, Maastricht, Brugge (België) en Essen (Duitsland) aan.
De Van Rossems staan bekend om hun relativerende toon en droge humor. In de serie zijn ze het bovendien lang niet altijd met elkaar eens, verklapt NTR.
De kijkers leren zo een nieuw stukje van de wereld zien door de ogen van de Van Rossems.
De NTR is één van de vele omroepen van de Nederlandse Publieke Omroep. Iedere belastingbetaler betaalt elk jaar weer ongevraagd mee aan de programma’s van de Publieke Omroep.
Hij zat ooit samen met z'n broer in DWDD dat was geweldig. Precies dezelfde stem en humor.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een interessant programma. Geen idee eigenlijk hoe die andere Van Rossems op tv zijn. Maar als ze op hun broer lijken komt het goed.
En toen was toch ook de opmerking dat hij en zijn broer vergeleken met haar het zonnetje in huis warenquote:Op vrijdag 19 september 2014 06:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zat ooit samen met z'n broer in DWDD dat was geweldig. Precies dezelfde stem en humor.
Oh ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:17 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
En toen was toch ook de opmerking dat hij en zijn broer vergeleken met haar het zonnetje in huis waren
Tijdens z'n hoogleraarschap werd ie al niet serieus genomen door z'n collega's.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Maarten van Rossem begint door te krijgen dat mensen hem grappig vinden![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zat ooit samen met z'n broer in DWDD dat was geweldig. Precies dezelfde stem en humor.
quote:
Nu ben ik wel benieuwd naar die zusquote:
haten op Maartenquote:Op zaterdag 20 september 2014 04:55 schreef Tim86 het volgende:
Commercieel mannetje is het geworden zeg
Je hebt gelijk, sorry. Prima acteur.quote:
Nee, we kijken liever naar Geer en Goor of het andere RTL/SBS-gespuisquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry. Prima acteur.
Top-televisie was dat.quote:
Die is volgens mij wel eens op tv geweest, toen Maarten van Rossem meedeed aan het programma "Verborgen Verleden".quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar die zus
hij moet toch wat, hij was toch gedwongen te stoppen als docent bij zijn universiteitquote:Op zaterdag 20 september 2014 04:55 schreef Tim86 het volgende:
Commercieel mannetje is het geworden zeg
Klopt, kan hem echter niet meer vinden op uitzendinggemist.nl.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Die is volgens mij wel eens op tv geweest, toen Maarten van Rossem meedeed aan het programma "Verborgen Verleden".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |