Die kreeg ik van haar familie , zo'n onwijs mooie foto. En het gekke is dat ik haar nooit heb gezien, niet in het echt en ook geen foto maar toch zo vertrouwd. Och, het was ook niet zo moeilijk om omhaar te geven.
Mijn beste vrienden uit alle windstreken ken ik ook al 12 jaar, notabene via een forum, we zaten allemaal in een behoorlijke kutsituatie en konden dat delen, met ook een hoop ge-o-h maar ze vonden ons daar te klef dus werden we er uit gesmeten
Toen ben ik zelf een mini forum gestart en we zitten daar met dat kleine clubje na zoveel jaren nog steeds en zien elkaar standaard mét aanhang elk jaar om beurten bij elkaar, enorme vriendschap en alle aanhang is ook dikke mik, vaste prik, zo dierbaar. Helaas is één van mijn schatten ziek, zit midden in haar behandelingen maar we staan door dik en dun pál voor elkaar, Dat kan dus en is zo mooi, als het moet racen we kriskras door heel NL (van Groningen via Limburg, Noord-Holland naar Zuid-Holland en averechts linksom andersom, maar dat doen we toch al steevast minimaal één keer per jaar, allemaal samen met de aanhang en dat al zo heel veel jaren en met een hart. Heerlijk

(en één komt elk jaar hier met de kerst, al járen, supergezellig)
En sommige hier die in in het echt heb mogen meemaken zijn ook tof, al zie ik ze weinig of zelden(Behalve als er wat te vreten is

), soms is een forum raar, na dat digitale ineens een onbekende maar toch ergens een herkenbare smoel voor je zien en meteen: héeee-ik-ken-jou-gewoon-hoor , de klick dus.
Ik hou ervan
[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 25-09-2014 20:34:00 ]