SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Wel rare consumables dusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wie zei dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Geen rare consumables they said![]()
Wel even een compliment aan PSV. Beginnen gewoon met 11 Nederlanders in de basis.Keurig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Werd hier gezegd en ergens anders ook gelezenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nick heeft 10 starter packs.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:![]()
Zijn meer sites die dat overgenomen hebben dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WTF, ik heb het echt alleen hier gezegd. 1x en niemand vroeg om bronnen. (ok DS2, maar die negeerde ik)quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Zijn meer sites die dat overgenomen hebben dan![]()
Ik kwam die via twitter tegenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
WTF, ik heb het echt alleen hier gezegd. 1x en niemand vroeg om bronnen. (ok DS2, maar die negeerde ik)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is die streamer de broer van Tim? #durfttevragen
En schijtpacks btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Best bekende streamer. Maar gaat niet om zijn naam maar dat je dus idd meer dan 3 packs krijgt als je veel gespeeld hebt.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Veel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel wedstrijden hij had gespeeld.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heftig.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Best bekende streamer. Maar gaat niet om zijn naam maar dat je dus idd meer dan 3 packs krijgt als je veel gespeeld hebt.![]()
Tweeling dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is die streamer de broer van Tim? #durfttevragen
En schijtpacks btw![]()
of zelfde achternaam harharquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Woepwoop penankiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik 1000quote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
700 potjes ofzo gespeeld dus doe maar 1 pack per 100 potjes
Alleen geen coins meer voor die 2e bonusGRAAG VERWIJDEREN![]()
Prima ingeschoten
Elke dag![]()
Best veel tijd als je er over nadenktquote:Op donderdag 18 september 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik 1000
Alleen geen coins meer voor die 2e bonus![]()
![]()
Wan idioot, gewoon 800 euro points
Elke dag![]()
Hihihi joahquote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Best veel tijd als je er over nadenkt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker FIFA 15 downloaden op Xbox One <3![]()
Ja hoor van allemaalquote:
Elke dag![]()
Jawelquote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen One of wel?![]()
Natuurlijk was de EA Acces ook alleen voor fifa 15quote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef Zhano het volgende:
Anderhalve euro per uur betalen voor 6 uurtjes fifa![]()
![]()
Alsof mensen die andere poepspellen spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk was de EA Acces ook alleen voor fifa 15![]()
![]()
Fifa 14. En battlefield 4 is ook wel lachen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof mensen die andere poepspellen spelen![]()
wisten jullie dat de eigenaar van haribo een patent heeft op het aantal ronaldo's dat verkregen worden door packen![]()
wow nee vertl me meehr plzquote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
wisten jullie dat de eigenaar van haribo een patent heeft op het aantal ronaldo's dat verkregen worden door packenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat de early acces uit is voor de webapp verandert wel de hele dynamiek van die eerste dag webapp. Veel makkelijker, normaal gesproken, wordt het hier van. Op xbox danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen meteen weer heel goedkoop.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef Zhano het volgende:
Blij dat ik op de PS4 markt zit straks met de webapp en niet die vernachelde Xbox markt![]()
Of heb jij langzaam internet?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Maver24 het volgende:
Hebben al die gasten snel internet ofzo. Hij is bij mij pas op 9%Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Prima toch, worden daarna juist weer duurquote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen meteen weer heel goedkoop.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heet echt zo. Heb hem ook op Xbox Live.quote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef Zhano het volgende:
Blij dat ik op de PS4 markt zit straks met de webapp en niet die vernachelde Xbox markt![]()
Dan is de site verneukt denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hij heet echt zo. Heb hem ook op Xbox Live.![]()
![]()
Ja leuk man. Maar 2 IF Diego Costasquote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef Zhano het volgende:
![]()
Bij mij ook zoiets. Ik denk dat ze de volledige versie hebben en hem al gepreload hebben. Mijn internet is konkosnel en nog gaat het traag.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Maver24 het volgende:
Hebben al die gasten snel internet ofzo. Hij is bij mij pas op 9%http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
EA![]()
![]()
alle xboxers die nu geen EA access hebben zijn ook flink de sjaak
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vertel eens waarom dat zou zijn?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
EA![]()
![]()
alle xboxers die nu geen EA access hebben zijn ook flink de sjaak![]()
120mb van upc. Niet echt traagquote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of heb jij langzaam internet?![]()
Wat gazhim zegt lijkt mij ookquote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
120mb van upc. Niet echt traag
Elke dag![]()
omdat er nu een zooi gasten een shitload aan packs aan het openen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertel eens waarom dat zou zijn?
de duurdere spelers gaan dus hard omhoog en zul je no life voor moeten traden om te pakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je gaat toch niet tradenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat er nu een zooi gasten een shitload aan packs aan het openen zijn.
de duurdere spelers gaan dus hard omhoog en zul je no life voor moeten traden om te pakken.Gewoon wat packs open trekken en spelen
![]()
![]()
Kost ook maar 100$, dus waarom niet joh.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met een beetje luck heb je dan wel een sicke start voor fifa 15hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nee dat doet niemand hier op het forum iddquote:
#FreeTrapz![]()
Wat een schijtpacks zeg
Elke dag![]()
mja als je beetje money hebt it aint no biggiequote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kost ook maar 100$, dus waarom niet joh.![]()
Moeten we er wel op kunnenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laat mij maar gewoon wat onbekende silvers en bronzes goedkoop oppikken dan.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Waar kopen jullie Amerikaanse Xbox Live giftcards?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
dat zijn zo'n 80 packs x 1200c discardquote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kost ook maar 100$, dus waarom niet joh.zit je toch al 100K. voel je jezelf een rijk man.
over een week ben je 100$ armer en voorbij gestreefd door alle glitchers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De meeste hebben voor mijn gevoel allemaal coins gekocht of packs geopend. Waarom zou je tijd in traden gaan steken als je ook kan spelen....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee dat doet niemand hier op het forum idd![]()
offgamers is altijd het goedkoopstequote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Waar kopen jullie Amerikaanse Xbox Live giftcards?![]()
Alleen maar aids uit die packs.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Met spelen verdien ik niet zoveel als met traden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De meeste hebben voor mijn gevoel allemaal coins gekocht of packs geopend. Waarom zou je tijd in traden gaan steken als je ook kan spelen....![]()
Wilde net zeggen dat hij bazenmuziek luisterde (Blue, Eiffel 65), zet hij Pitbull op.
Het plaatje van Team Fitness is een team dat op de grond ligt
Elke dag![]()
denk dat weinig mensen begin vorig jaar coins gekocht hebben. een aantal hebben het bij elkaar ge'ABert maar denk nog best veel mensen gewoon aan t traden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De meeste hebben voor mijn gevoel allemaal coins gekocht of packs geopend. Waarom zou je tijd in traden gaan steken als je ook kan spelen....
tot het moment dat er een foutje ontdekt werd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is 100 euro als je er meer dan 100e uren plezier mee kunt beleven?|quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zijn zo'n 80 packs x 1200c discardzit je toch al 100K. voel je jezelf een rijk man.
over een week ben je 100$ armer en voorbij gestreefd door alle glitchers.
vind het zo raar nog niet hoor.![]()
Je punt is?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met spelen verdien ik niet zoveel als met traden.![]()
Je zal het niet geloven, maar mensen kunnen andere interesses hebben en andere dingen leuk kunnen vinden dan jij...Echt waar, Gargamelquote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De meeste hebben voor mijn gevoel allemaal coins gekocht of packs geopend. Waarom zou je tijd in traden gaan steken als je ook kan spelen....
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat die gasten nog onrelevante schijt durven te tweeten.Zal allemaal wel automatisch zijn.
Maar wel veel FIFA pointsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat weinig mensen begin vorig jaar coins gekocht hebben. een aantal hebben het bij elkaar ge'ABert maar denk nog best veel mensen gewoon aan t traden.
tot het moment dat er een foutje ontdekt werd.![]()
![]()
waarom 100 euro uitgeven als je misschien over een week net zo veel plezier hebt na het misbruiken van een glitch. kun je beter een hoer pakken van die 100eu heb je 2 keer plezier.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat is 100 euro als je er meer dan 100e uren plezier mee kunt beleven?|
vind het zo raar nog niet hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je gaat toch wel ff de career mode checken voor die 5 dollar per uur?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
Dat die gasten nog onrelevante schijt durven te tweeten.Zal allemaal wel automatisch zijn.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het kost gewoon tering veel tijd waarin je ook plezier kan maken dat klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat traden niet nutteloos is.![]()
Haten op Mr Worldwide/Mr 305quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
Wilde net zeggen dat hij bazenmuziek luisterde (Blue, Eiffel 65), zet hij Pitbull op.
#calleocheAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als FIFA 15 zo is als FIFA 14 heb ik weinig plezier.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kost gewoon tering veel tijd waarin je ook plezier kan maken dat klopt.![]()
iddquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kost gewoon tering veel tijd waarin je ook plezier kan maken dat klopt.Ik vind het zelf ook zwaar zonde van de tijd, kan je beter gewoon potjes spelen. Alhoewel dat natuurlijk eigenlijk net zo zonde van de tijd is..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als FIFA 15 zo is als FIFA 14 heb ik weinig plezier.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haten op Mr Worldwide/Mr 305
#calleoche
Zeker met die coinboosts is het niet meer moeilijk om een kapitaal op te bouwen. In het begin wat points er doorheen jagen en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddIk vind het zelf ook zwaar zonde van de tijd, kan je beter gewoon potjes spelen. Alhoewel dat natuurlijk eigenlijk net zo zonde van de tijd is..
![]()
hij krijgt wel een zootje schijtquote:dit jaar maar eens proberen geen packs te openen
#FreeTrapz![]()
Hij gaat ff zijn pro maken ipv dat achterlijke aantal points erdoorheen proberen te jagenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en dan heb je rond kerst 300K en kun je nog net niets.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeker met die coinboosts is het niet meer moeilijk om een kapitaal op te bouwen. In het begin wat points er doorheen jagen en je komt een heel eind.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan heb je echt wel meer dan 300kquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan heb je rond kerst 300K en kun je nog net niets.![]()
je vergeet dat de standaard teams vaak een stuk chiller spelen dan de meeste dure teamsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan heb je rond kerst 300K en kun je nog net niets.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dan ben ik aan het trainen. zal wel rob even tweeten of hij het uit kan stellen tot 11
#FreeTrapz![]()
450c per potje nou oke 450K dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je echt wel meer dan 300kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh die brennan![]()
![]()
Elke dag![]()
Die vent mag echt optyfenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Aerioz het volgende:
Die Bateson heeft gewoon 912k fifa points.
5k pond ofzo?
Elke dag![]()
What the fuck..quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Aerioz het volgende:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
En dan ga je er vanuit dat je totaal waardeloze shit uit je packs krijgt die je haalt wat nooit gebeurt. Je kan echt wel rond de 7 ton zitten zonder te traden en al te veel geld uit te geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
450c per potje nou oke 450K dan.![]()
Mr Worldwide!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Je vergeet rewardsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
450c per potje nou oke 450K dan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nou ieder zijn dingquote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan ga je er vanuit dat je totaal waardeloze shit uit je packs krijgt die je haalt wat nooit gebeurt. Je kan echt wel rond de 7 ton zitten zonder te traden en al te veel geld uit te geven.ik ga vanavond gewoon lekker rekikjes kopen
#FreeTrapz![]()
Precies ieder zijn ding. "traden" was alleen leuk toen je nog die bronze packs kon openen en alles kon verkopen voor 100 coins bin.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ieder zijn dingik ga vanavond gewoon lekker rekikjes kopen
![]()
benieuwd welke rekeningen worden verschoven om nu vast points te kunnen halen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die gozert laat graag zien hoeveel zijn points waard zijn ofwaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is 58 pond voor 12.000 coins. Bateson had er ruim 900k? Ruim 4000 pond
Investeren noemen ze dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Het is 58 pond voor 12.000 coins. Bateson had er ruim 900k? Ruim 4000 pond![]()
het gaat me toch een partij traag dat downloaden. Maat van me die ook UPC heeft zit op 40% en ik zit nog op 14%. what the fuck , wat een schijtzooi![]()
dit ja, en wat ze investeringen verdienen ze met een yt vid weer terug..quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Jorwol het volgende:
Gasten als Bateson krijgen gewoon coins van EA hoor, alles voor de hype'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Bateson verdient niet zoveel per videoquote:Op donderdag 18 september 2014 19:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ja, en wat ze investeringen verdienen ze met een yt vid weer terug..
Elke dag![]()
godvertakketyfusquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Maver24 het volgende:
het gaat me toch een partij traag dat downloaden. Maat van me die ook UPC heeft zit op 40% en ik zit nog op 14%. what the fuck , wat een schijtzooiga je streamen?
![]()
Bij die Gulwell stonden ook al andere ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor iedereen hetzelfde?Misschien verandert het eens in de zoveel tijd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik download nu met een snelheid van 700KB/s terwijl gvd 120mb heb. Je kan dat zien op je xbox one bij Bandbreedtegebruik tabje![]()
Zal wel druk zijn. Draadloos?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
ik download nu met een snelheid van 700KB/s terwijl gvd 120mb heb.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh gewoon met kabel, das nog het ergstequote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal wel druk zijn. Draadloos?![]()
Jij hebt toch een IT opleiding gedaan? Dan weet je toch dat de upload van de server de downloadsnelheid van de client is....quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
ik download nu met een snelheid van 700KB/s terwijl gvd 120mb heb. Je kan dat zien op je xbox one bij Bandbreedtegebruik tabje
Duizenden Miljoenen mensen aan het downloaden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
912k points. 150 points per pakje. 6080 packs. Stel je voor dat je per minuut er 2 opent ? Dan ben je dus 3040 min bezig oftewel 50 uur
Succes he bateson
Elke dag![]()
Dat is toch werkelijk niet te gelovenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Aerioz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
WAAR IS DE WEBAPP, PANISCHKUTSPEL![]()
![]()
bohhh op de telefoon app kan je er wel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
58 pond voor 12000 points was het dit jaar niet 100 euro voor 12000 points? Weet de wisselkoers zo niet maar lijkt me iets goedkoper geworden. Niks voor EA..![]()
Ze hebben 10 procent korting wegens die early acces hequote:Op donderdag 18 september 2014 20:02 schreef WezepAFCA het volgende:
58 pond voor 12000 points was het dit jaar niet 100 euro voor 12000 points? Weet de wisselkoers zo niet maar lijkt me iets goedkoper geworden. Niks voor EA..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh op de telefoon app kan je er wel in
Jezus Sjon. Zelfs van jou is dit een kutgrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Er moest inderdaad wel een addertje zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze hebben 10 procent korting wegens die early acces he![]()
![]()
Maat van me die app me nu en die is klaar met downloaden, zelfde UPC verbinding en snelheidquote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een IT opleiding gedaan? Dan weet je toch dat de upload van de server de downloadsnelheid van de client is....
Duizenden Miljoenen mensen aan het downloaden![]()
wist ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 18 september 2014 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jezus Sjon. Zelfs van jou is dit een kutgrap.![]()
ik ga te trainen, als ik terug kom waarschijnlijk net op tijd voor de update op de update die opzich al een update was
#FreeTrapz![]()
Andere server in het cluster gehad misschien.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maat van me die app me nu en die is klaar met downloaden, zelfde UPC verbinding en snelheidRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat de app het doet en dat je leuke packs krijgt dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wist ik eigenlijk ook wel![]()
ik ga te trainen, als ik terug kom waarschijnlijk net op tijd voor de update op de update die opzich al een update was![]()
Propedeuse he, niet opleidingquote:Op donderdag 18 september 2014 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een IT opleiding gedaan? Dan weet je toch dat de upload van de server de downloadsnelheid van de client is....
Duizenden Miljoenen mensen aan het downloadenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Staat je NAT al open?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maat van me die app me nu en die is klaar met downloaden, zelfde UPC verbinding en snelheid![]()
Harder trappen op die hometrainer van jequote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maat van me die app me nu en die is klaar met downloaden, zelfde UPC verbinding en snelheid![]()
11x 10 packsquote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat de app het doet en dat je leuke packs krijgt dan.bohhh zou wat zijn
#FreeTrapz![]()
Hij was zelfs een half uur later begonnen dan ik met downloadenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Andere server in het cluster gehad misschien.![]()
![]()
![]()
Prima voor starterteam ditDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat kan je vergeten Sjon.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
11x 10 packsbohhh zou wat zijn
![]()
Heb je LAN kabel in je console of via de Wifi?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tsja dan zit je misschien op een drukke cluster. kan gebeurenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij was zelfs een half uur later begonnen dan ik met downloaden
Maakt weinig uit. Van mij staat op moderate en normaal gesproken wordt de volledige verbinding gewoon benut.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
hebben ze die criteria al gegeven danquote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten Sjon.iedereen had 10 packs zag ik.
#FreeTrapz![]()
Dat maakt echt wel verschil.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Van mij staat op moderate en normaal gesproken wordt de volledige verbinding gewoon benut.![]()
Je zal toch wel wat potjes gespeeld moeten hebben lijkt me. Denk niet dat ze accounts met amper potjes erop 10 packs geven maar je weet het nooit met EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hebben ze die criteria al gegeven daniedereen had 10 packs zag ik.
![]()
door omstandigheden heb ik op 2 accounts redelijk wat gespeeld. maar we zullen zien. 1x10 en 10x1 vind ik ook bestquote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zal toch wel wat potjes gespeeld moeten hebben lijkt me. Denk niet dat ze accounts met amper potjes erop 10 packs geven maar je weet het nooit met EA.
#FreeTrapz![]()
Die vrije trap van jetro
Elke dag![]()
BPL is sowieso goed voor starterteamquote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prima voor starterteam ditalleen nog al duur
![]()
Ik denk dat hij wel mee zal vallenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
BPL is sowieso goed voor starterteamalleen nog al duur
Elke dag![]()
omdat een glitch misbruiken veelal gestraft wordtquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom 100 euro uitgeven als je misschien over een week net zo veel plezier hebt na het misbruiken van een glitch. kun je beter een hoer pakken van die 100eu heb je 2 keer plezier.![]()
vraag eens rond hier wie er allemaal gestraft zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
omdat een glitch misbruiken veelal gestraft wordt
#FreeTrapz![]()
Hoeveel had je gespeeld ?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1k potjes fzoquote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel had je gespeeld ?![]()
rond, wie is er allemaal gestraft?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vraag eens rond hier wie er allemaal gestraft zijn![]()
ik denk dat je al gauw aan een coin of 450 moet denken hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel mee zal vallen![]()
![]()
Dat is wel heel veel voor maar 5 packs :/quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
weinig coins / spelers in de club misschienquote:Op donderdag 18 september 2014 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel voor maar 5 packs :/Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
rond, wie is er allemaal gestraft?
PSV weer met de 2de helft dipDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PSV gaat dit gewoon nog verneuken terwijl het 6-0 had moeten zijn ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je er even een kabel in gedaan ipv draadloos?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb even mijn ICT kunst naar boven gehaald, hij download nu met 11mbps
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel, hoe dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb even mijn ICT kunst naar boven gehaald, hij download nu met 11mbpshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
offlinequote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/hugoohAFCA![]()
Nee ik heb wat in mijn router aangepast en heb daarna mijn router uitgezet en de COAX kabel eruit gehaald en weer later erin gezet. Er stonden ook een heleboel IP adressen die waren ingelogd op mijn router, er stonden er 7 ofzo, nu nog maar 2quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je er even een kabel in gedaan ipv draadloos?![]()
Hier gaat hij ook hard. Zonder wat gedaan te hebben. Ligt dus niet aan je ICT-kunsten.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Er stond in me router tussen IP adressen ook een DHCP client met een STATIC IP en ik wist mijn god niet waar die van was. Die is nu ook weg![]()
Als je een One koopt met FIFA erbij dan krijg je zo'n legends pack. Enige extra is dat er een increased chance is om een legend te pullenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef OmniRocket het volgende:
vet man.. legends pack... zonder legends
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit wordt me allemaal ietwat te technisch, Maver24.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
Er stond in me router tussen IP adressen ook een DHCP client met een STATIC IP en ik wist mijn god niet waar die van was. Die is nu ook weg![]()
2x0=?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een One koopt met FIFA erbij dan krijg je zo'n legends pack. Enige extra is dat er een increased chance is om een legend te pullenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
zoiets jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je 100en euros aan packs uitgeeft maakt het toch niet meer uit. Dan krijg je toch op een gegeven moment vanzelf een Legend.quote:
Onee diegene heeft dat liever niet. Want als je alle spelers al hebt gehad dan is het niet meer leuk!![]()
Ik heb geen Legend gepulled in Fifa14 dus dat gaat helemaal op dat je maar op een gegeven moment een Legend pulledquote:Op donderdag 18 september 2014 20:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
als je 100en euros aan packs uitgeeft maakt het toch niet meer uit. Dan krijg je toch op een gegeven moment vanzelf een Legend.
Onee diegene heeft dat liever niet. Want als je alle spelers al hebt gehad dan is het niet meer leuk!![]()
Ja sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb geen Legend gepulled in Fifa14 dus dat gaat helemaal op dat je maar op een gegeven moment een Legend pulledDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En tegelijk sluit ik Fifa 14 af met mijn grootste winst op 1 speler. Cr7 net gekocht voor 6.3, laagste bin is 7.750.
Waarom ik dit nog doe? Geen idee![]()
![]()
Is hij zo duur?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Kiid het volgende:
En tegelijk sluit ik Fifa 14 af met mijn grootste winst op 1 speler. Cr7 net gekocht voor 6.3, laagste bin is 7.750.
Waarom ik dit nog doe? Geen ideebohh even verkopen voor jan piemelaar
Zou het niveau in dit topic hetzelfde zijn in die chat als er hier geen mods waren?
Elke dag![]()
Lijkt niet alleen zo hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit niet echt vol in Eindhoven lijkt het![]()
![]()
Hugo herkent het Hertha logo niet
Elke dag![]()
dat weet je zelf ook wel dikkiequote:Op donderdag 18 september 2014 20:42 schreef Rijst het volgende:
welke chat waar hebben jullie het over![]()
Een afgangDerksen please
Elke dag![]()
Hugo speelt de early releasequote:Op donderdag 18 september 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
Nog wat gemist de afgelopen 30-40 minuten? Behalve jullie natuurlijk...
http://www.twitch.tv/hugoohAFCA
Paar packs geopend, beginnerteam gemaakt en speelt nu z'n eerste potje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En ben je er trots op? Jezus wat ben jij triestquote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef Kiid het volgende:
In 5 minuten meer verdiend dan DS2 over heel het jaar
En dat kan niet want ik heb veel meer dan wat ik nu aan coins op mijn account heb staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laat je niet kennen johquote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ben je er trots op? Jezus wat ben jij triest
En dat kan niet want ik heb veel meer dan wat ik nu aan coins op mijn account heb staan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eens, maar eerste helft was wel goed hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een afgang was het, niet maar heel best was het ook weer nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goeie kommaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een afgang was het, niet maar heel best was het ook weer niet
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Geen tweet wat nu
Elke dag![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 20:01:14Sorry, I was busy playing FIFA15 on Xbox One. No webapp today, stay tuned. reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 20:01:14Sorry, I was busy playing FIFA15 on Xbox One. No webapp today, stay tuned. reageer retweet
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij komt serieus online
Elke dag![]()
OMMMGGG!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik zit erin
Elke dag![]()
IK ZIT ER IN!!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
IK ZIT IN DE PUPPY VAN DS2!!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
JIZZZZZZ!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
4 packs maar
KK EAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik had er beter in kunnen blijven denk ik.Moet naar m'n main account.
Gewoon normale link lijkt me?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties Forumhop: Hop naar: