Kuttopics maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben nu erg benieuwd waar jij verstand van denkt te hebben.
Word je daar in elkaar geslagen als je de wortel van 25 weet?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef Koeiendeeg het volgende:
Op de mavo kun je al snel iets beter dan anderen
Toch voelt het wel zo.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef imikethat het volgende:
Het is geen opscheppen als het waar is
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Word je daar in elkaar geslagen als je de wortel van 25 weet?
quote:jij haalt een hoog cijfer voor een tentamen en anderen
Daarom moeten we IS naar Nederland halen, die kunnen dat pas goedquote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef Eyip het volgende:
Je kop boven het maaiveld uitsteken. Je weet wat er mee gaat gebeuren. Zo werkt dat in Nederland.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom moeten we IS naar Nederland halen, die kunnen dat pas goed
Er hoeft geen komma, kneusje.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef maily het volgende:
Nederlands is niet je goedste vak geloof ik :
[..]
Dat heb ik al direct afgeleerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:28 schreef 44rdbei het volgende:
Als je een hoog cijfer haalt moet je dat nooit door de klas gaan schreeuwen.
Je moet blaadje gewoon direct wegstoppen in je tas.
Er vraagt vanzelf iemand "en wat voor cijfer had je?"
waarop jij antwoord: "een 8.4 ofzo" .
dat maakt meer indruk
Ik vind dit dus ook belachelijk van de Nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:32 schreef niels0 het volgende:
Als je ergens goed in bent mag je daar wat mij betreft best trots op zijn.
Je mag best ergens bovenuitsteken. Halfgare nederlandse cultuur van doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg herken ik mezelf niet in.
Er zijn maar weinig dingen waar ik goed in ben, maar ik ben er wel goed in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |