abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2014 @ 16:48:19 #1
431547 dezwerm
We only part to meet again
pi_144662553
Oke ik voel me een beetje raar om dit topic aan te maken (en er zijn waarschijnlijk al 100 soortgelijke aan vooraf gegaan) maar het volgende:

Ik ben een bijna 28 jarige, hoogopgeleide en (al zeg ik het zelf) goed uitziende vrouw.

De scharrel in kwestie is idem en leerde hem 2 jaar geleden kennen, waarna we 3 maanden serieus wat gehad hebben. Dit ging helaas uit wegens een SOA die hij gekregen had van zijn laatste ex, maar altijd contact gehouden en kwamen tussen de andere 'bedrijvigheden' door altijd weer bij elkaar uit.

We voelen ons goed bij elkaar, er is ondanks alles vertrouwen, ik vind hem aantrekkelijk en hij mij en doen ook leuke dingen met elkaar (behalve alleen in bed liggen). Dit is nu sinds 3,5 maand weer aan de gang (voor de 4e keer) en ik weet vrijwel zeker dat hij niemand anders ziet..Ik ben alleen in de war...Ik was de eerste persoon die hij wilde zien na 4 weken vakantie, in die week nog een paar keer en ik dacht op een gegeven moment 'oke ik vind je leuk en wil er wel weer voor gaan;..maar toen ik dat heel zachtjes via WA liet doorschemeren nam hij meer afstand...We zien elkaar nog steeds minimaal 1x per week en mijn voorkeur gaat uit naar hem..

Maarrr er zijn nog meer gegadigden, die wel wat serieus met mij willen beginnen (leuke grappige, goeduitziende, intelligente mannen), maar bij wie ik niet de seksuele aantrekkingskracht voel als bij mijn 'scharrel...'

Dus mijn vraag: Moet ik hem confronteren met "dit gaat nu al meer dan 2 jaar zo en ik heb geen zin meer om mijn gevoelens te onderdrukken of het gevoel te hebben dat ik dat moet doen", "er zijn meer kapers op de kust, dus doe je best een beetje", "niks zeggen en het nog een tijdje zo door laten gaan", "er mee stoppen"??

Ik geef zelf ook eerlijke en serieuze antwoorden op vragen op dit forum dus verwacht dat ook terug!! :D:D
pi_144662807
Ik snap niet waarom je opleiding of uiterlijk relevant is voor ’t topic.

Verder lijkt het erop alsof je op niemand van deze mannen verliefd bent, niet op je scharrel en al helemaal niet op al die ontzettend leuke grappige intelligente mannen die in de rij staan voor je.

Misschien wordt het eens tijd om mannen even af te zweren ? Iemand die hoogopgeleid is en zeer aantrekkelijk heeft toch geen bevestiging van anderen nodig?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 18 september 2014 @ 16:57:44 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144662812
"er zijn meer kapers op de kust, dus doe je best een beetje"
^zeg dat alsjeblieft. Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie
pi_144662912
Ik snap even niet wat dat hoogopgeleide ermee te maken heeft, daarmee kun je enkel bepaalde autoverzekeringen afsluiten.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:01:31 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_144662932
Wat wil je zelf ? Hard to get ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 18 september 2014 @ 17:02:26 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_144662955
Ik vind het maar een vaag verhaal eerlijk gezegd, vooral vanaf je eigen kant je verwacht dat alle kerels moeite voor jou doen. Je zegt dat je een mooie intelligente vrouw bent (wat zou suggereren dat jij je zaakjes wel kan regelen), maar vervolgens hou je zelf een beetje de boot af.
To doom or not to doom
pi_144662983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef A-mineur het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal eerlijk gezegd, vooral vanaf je eigen kant je verwacht dat alle kerels moeite voor jou doen. Je zegt dat je een mooie intelligente vrouw bent (wat zou suggereren dat jij je zaakjes wel kan regelen), maar vervolgens hou je zelf een beetje de boot af.
Het suggereert eerder dat ze ontzettend onzeker is.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:03:33 #8
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_144662993
Wat wil je zelf? Die SOA van hem krijgen en er voor de rest van je leven niet meer vanaf komen?
pi_144663026
Je bent gewoon een booty call, leuk dat je zelf wat aan window dressing doet om te verbloemen dat je gewoon zo'n cum dumpster bent, maar buiten het feit dat jullie gewoon goede seks hebben is er dus niks wat jullie bindt. Ik denk dat het hem dan ook bijzonder weinig kan schelen dat er 'andere kapers op de kust zijn' ( :') ), hoogstens dat hij een scharrel waarmee hij goed kan batsen wellicht moet afschrijven in de nabije toekomst.
pi_144663033
- was een trolletje -
pi_144663041
Zeg nou maar gewoon de waarheid tegen hem. Ws blijkt dan dat hij 'just not that into you' is en baal je dan. Aan de andere kant, dan weet je dan tenminste ook he
pi_144663099
quote:
16s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:48 schreef dezwerm het volgende:
Dus mijn vraag: Moet ik hem confronteren met "dit gaat nu al meer dan 2 jaar zo en ik heb geen zin meer om mijn gevoelens te onderdrukken of het gevoel te hebben dat ik dat moet doen", "er zijn meer kapers op de kust, dus doe je best een beetje", "niks zeggen en het nog een tijdje zo door laten gaan", "er mee stoppen"??
niks moet...

vraag is wàt je uiteindelijk wil bereiken of of je voor het doorzetten van een bepaalde keuze, bv de keuze 'serieus of ophouden' ook de consequenties wil accepteren... namelijk dat dat ook kan uitlopen in het verzanden van het contact.

Overigens, ik vind het geen goed teken als julie kennelijk tot nu toe niet op een gewoon open en eerlijke manier over jullie toekomstvorospelling en wensen of verwachtingen aan een 'vaste' relatie kunnen of willen praten.
Waarom zou dat wel komen als er een bepaald 'woordje' uitgesproken is...?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 18 september 2014 @ 17:10:37 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_144663179
Vraag mij op date :7
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144663184
Hee hoogopgeleide mooie vrouw.

Denk nou eens niet zo na. Ga lekker met die vent samenwonen maak een kindje en zie wat er verder gaat gebeuren.

Je moet eens ophouden met denken. Het is nu een tijd in je leven dat je kunt genieten en doe dat dan ook.

Niet zo onzeker.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:11:36 #15
431547 dezwerm
pi_144663200
Oke oke, Ik voel me lichtelijk aangevallen hier...en ik zeg eerlijk dat ik uiteraard mijn onzekerheden heb...Dat is denk ik ook de reden dat ik niet weet hoe ik hier mee moet dealen..(wellicht doen al de zaken die ik genoemd heb er niet toe, wil alleen maar zeggen dat ik geen 18 jarig meisje meer ben) Desalniettemin, ik val ook niemand aan op dit forum en reageer op de meest banale break-out vragen nog serieus, dus vind de reacties hierboven een beetje respectloos...
pi_144663215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef Munt-Hunt het volgende:
Ik snap even niet wat dat hoogopgeleide ermee te maken heeft, daarmee kun je enkel bepaalde autoverzekeringen afsluiten.
En naar e-matching. Wat natuurlijk een goede optie is nadat TS haar gevoelens heeft opgebiecht en scharrel daarna de boot afhoudt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:12:30 #17
431547 dezwerm
pi_144663220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef Nyck het volgende:

Denk nou eens niet zo na. Ga lekker met die vent samenwonen maak een kindje en zie wat er verder gaat gebeuren.

Je moet eens ophouden met denken. Het is nu een tijd in je leven dat je kunt genieten en doe dat dan ook.

Niet zo onzeker.
Ja Nyck, je hebt misschien wel gelijk...Te veel nadenken is ook niet goed ;)
pi_144663275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef Nyck het volgende:

Niet zo onzeker.
Ja, waarom niet :') flikker nog even een kind op de wereld om je relatie seriële one night stand te redden
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 18 september 2014 @ 17:16:13 #19
431547 dezwerm
pi_144663321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

niks moet...

vraag is wàt je uiteindelijk wil bereiken of of je voor het doorzetten van een bepaalde keuze, bv de keuze 'serieus of ophouden' ook de consequenties wil accepteren... namelijk dat dat ook kan uitlopen in het verzanden van het contact.

Overigens, ik vind het geen goed teken als julie kennelijk tot nu toe niet op een gewoon open en eerlijke manier over jullie toekomstvorospelling en wensen of verwachtingen aan een 'vaste' relatie kunnen of willen praten.
Waarom zou dat wel komen als er een bepaald 'woordje' uitgesproken is...?
RM-rf
True, dat is ook de reden dat ik eigenlijk stiekem voor mezelf al besloten heb dat ik niet meer kan, óf wil doorgaan op een manier waarop ik niet open en eerlijk kan zijn over mijn verlangens...Het is nu zo, doordat ik hem gewoon leuk vind en ik het zonde vind om het in de sloot te gooien...maarja that's life dan ook wel weer
  donderdag 18 september 2014 @ 17:17:22 #20
431547 dezwerm
pi_144663360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja, waarom niet :') flikker nog even een kind op de wereld om je relatie seriële one night stand te redden
Een kind staat de eerst komende 5 jaar nog niet op de planning hoor ;)
  donderdag 18 september 2014 @ 17:25:46 #21
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_144663576
Je moet denk ik zelf gewoon nagaan wat je nu wil ongeacht de mogelijke keuze van een ander. Mochten die overeenkomen dan is dat mooi, anders heeft één van jullie pech.
To doom or not to doom
  donderdag 18 september 2014 @ 17:32:37 #22
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_144663800
Je bent verwend, en je wilt zelf geen moeite doen. Denk dat dat de beste samenvatting is
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  donderdag 18 september 2014 @ 17:37:01 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_144663937
Lijkt me een duidelijk gevalletje van precies degene willen die je niet helemaal kan krijgen...hij is spannend, en die anderen niet...dus dat wakkert wat onzekerheid aan...voor hem moet je moeite doen, en voor die anderen niet...
Maar ga dat nou niet met verliefdheid verwarren, of het idee dat het een relatie kan worden...als het na 2 jaar nog niet gebeurt is, gaat het echt niet meer veranderen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_144663986
quote:
Maarrr er zijn nog meer gegadigden, die wel wat serieus met mij willen beginnen (leuke grappige, goeduitziende, intelligente mannen), maar bij wie ik niet de seksuele aantrekkingskracht voel als bij mijn 'scharrel...'

Wat heb je met de andere kapers gedaan? Je weet zeker dat het daar goed klikt/mee kan klikken? Dezelfde normen en waarden etc.? Anders zou ik daar toch even op verkenning uitgaan.
pi_144664837
quote:
Oke ik voel me een beetje raar om dit topic aan te maken (en er zijn waarschijnlijk al 100 soortgelijke aan vooraf gegaan) maar het volgende:

Ik ben een bijna 28 jarige, hoogopgeleide en (al zeg ik het zelf) goed uitziende vrouw.

De scharrel in kwestie is idem
Ook een bijna 28 jarige hoog opgeleide en goed uitziende vrouw?

:P

quote:
en leerde hem 2 jaar geleden kennen, waarna we 3 maanden serieus wat gehad hebben. Dit ging helaas uit wegens een SOA die hij gekregen had van zijn laatste ex, maar altijd contact gehouden en kwamen tussen de andere 'bedrijvigheden' door altijd weer bij elkaar uit.
Ik snap het niet...
Hij ging vreemd in die 3 maanden? Of hij scharrelde ook nog met zijn ex? Zo serieus klinken die 3 mnd niet..."het ging uit wegens een SOA" :?

quote:
We voelen ons goed bij elkaar, er is ondanks alles vertrouwen, ik vind hem aantrekkelijk en hij mij en doen ook leuke dingen met elkaar (behalve alleen in bed liggen).
Jullie doen leuke dingen met elkaar behalve alleen in bed liggen? Wel samen?

quote:
Dit is nu sinds 3,5 maand weer aan de gang (voor de 4e keer) en ik weet vrijwel zeker dat hij niemand anders ziet..Ik ben alleen in de war...Ik was de eerste persoon die hij wilde zien na 4 weken vakantie, in die week nog een paar keer en ik dacht op een gegeven moment 'oke ik vind je leuk en wil er wel weer voor gaan;..maar toen ik dat heel zachtjes via WA liet doorschemeren nam hij meer afstand...We zien elkaar nog steeds minimaal 1x per week en mijn voorkeur gaat uit naar hem..
Jij bent er bijna zeker van dat hij niemand anders ziet en hij wilde na zijn vakantie als eerste jou zien. Mijn gedachte daarbij is dat hij 4 weken niet geneukt heeft en de nood hoog had zitten. En daar heeft hij jou voor...ook gezien de afstand die hij nam nadat je hem 'heel zachtjes hebt laten doorschemeren' er voor te willen gaan.

Of je bent gewoon vaag geweest en hij is zich van geen kwaad bewust terwijl jij dingen voor hem invult. Waaruit blijkt dat hij afstand neemt? En bij mannen werkt subtiel hinten veelal niet. Zeg gewoon wat je denkt/voelt/wil. Wees duidelijk!

quote:
Die mannen willen wat met jou, maar wil jij ook met die mannen? Vermoedelijk niet, anders had je er niet bij gemeld dat ook zij leuke, grappige, goeduitziende en intelligente mannen zijn. Alsof je toch iets moet noemen waarom zij met jou een relatie zouden mogen hebben.
Het niet voelen van een (seksuele) aantrekkingskracht bij die mannen maken het toch geen gegadigden meer?

quote:
Wat is er mis met gewoon je gevoel duidelijk maken, zijn reactie zal waarschijnlijk genoeg duidelijkheid geven.
Confronteren en opjagen lijkt mij niet de handigste manier. Dat 'er zijn meer kapers op de kust...' zou ik zeker weglaten, menig man zou je in je gezicht uitlachen.
Heb je hem al eens gevraagd wat hij voor jou voelt?

quote:
Ik geef zelf ook eerlijke en serieuze antwoorden op vragen op dit forum dus verwacht dat ook terug!! :D:D
Dat betekent niet dat alle antwoorden je zullen aanstaan natuurlijk.

Mijn conclusie: hij wil nog geen (vaste) relatie met je. Voor hem is dit namelijk, al 2 jaar, lekker makkelijk. Wie weet komt hij wat 'beters' tegen en in the meantime kan hij jou palen.
En er zijn geen kapers op de kust, want die 'gegadigden' zijn niet interessant voor jou...daar mist een vrij belangrijk iets. Dat zou alleen zijn om hem jaloers te maken.
Wees eerlijk en duidelijk over jou gevoel en informeer naar dat van hem. Dan weet je hoe het ervoor staat.
pi_144665317
Hij wil je niet, jij hem daarom des te meer, en geen enkele andere heer, geef maar toe ook de komende jaren gaat dit nog zo op en neer, en straks als ook jij oud en lelijk bent niets opgebouwd en geen man nog geïnteresseerd in je maar joh... dat doet dan pas zeer.
pi_144670018
Mjah, het is een beetje raar dat dit al twee jaar duurt, maar ik snap je wel. Je kan proberen om hem jaloers te maken met een ander of om hem voor het blok te zetten. Maar als dat niet lukt zou ik al het contact volledig afkappen, ff op vakantie, en dan opnieuw beginnen.
pi_144671358
quote:

..maar toen ik dat heel zachtjes via WA liet doorschemeren nam hij meer afstand...
Waarom bemoeit de koning zich hier mee?
pi_144674500
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:07 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Waarom bemoeit de koning zich hier mee?
:')
pi_144676745
TS is een typische vrouw die een hoop moeite wil doen voor een man. Haar scharrel is zo'n type (fout, weet niet wat hij wil, houdt haar aan het lijntje) en alle leuke, lieve en aardige mannen die wel een serieuze relatie met haar willen worden in de 'friendzone' achtergelaten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_144679101
quote:
TS is een typische vrouw die een hoop moeite wil doen voor een man. Haar scharrel is zo'n type (fout, weet niet wat hij wil, houdt haar aan het lijntje) en alle leuke, lieve en aardige mannen die wel een serieuze relatie met haar willen worden in de 'friendzone' achtergelaten.
Kortom: ga uit en zoek een leuke jongen die 100% voor je zal gaan. Ga eens daten met die andere gegadigden.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:09:52 #32
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_144679369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

Verder lijkt het erop alsof je op niemand van deze mannen verliefd bent, niet op je scharrel en al helemaal niet op al die ontzettend leuke grappige intelligente mannen die in de rij staan voor je.

Misschien wordt het eens tijd om mannen even af te zweren ? Iemand die hoogopgeleid is en zeer aantrekkelijk heeft toch geen bevestiging van anderen nodig?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_144679397
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kortom: ga uit en zoek een leuke jongen die 100% voor je zal gaan. Ga eens daten met die andere gegadigden.
Inderdaad TS niet zo moeilijk een leuke jongen te vinden.
pi_144679401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

Onnavolgbaar hoe het jou lukt om steeds de meest grote onzin uit te kramen. In werkelijk al je posts. Sorry dat het ik zeg.

Wat deze post betreft:

Uiterlijk en opleiding zijn groot van belang! Het bepaalt voor een groot deel je kansen op de datingmarkt / relatiemarkt (ze hoeft dus niet 'uit armoede' bij die vent te blijven) Tevens kunnen de meeste vrouwen met een 'opleiding' beter voor zichzelf opkomen dan die alleen basisschool hebben.

Verder wijst alles erop dat ze juist WEL verliefd is op haar scharrel |:(

En ook hoogopgeleiden hebben bevestiging nodig. De mens is en blijft een groepsdier namelijk. Ook als ie een goede opleiding heeft genoten.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_144679875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:05 schreef HSG het volgende:
En maar volhouden dat vrouwen niet op klootzakken vallen. Dat het alleen maar een verzinsel is van mannen die geen succes hebben in de liefde |:(
  vrijdag 19 september 2014 @ 02:36:38 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_144682343
Juist hoogopgeleide vrouwen hebben het moeilijk tegenwoordig. Ze zijn wel mooi en willen veel, hebben geleerd om veel te kunnen verwachten, maar veel hoogopgeleide knappe gasten zijn eikels die rond willen neuken tot hun 40ste :')
pi_144682665
Hoogopgeleide mannen zijn vaak ambitieus en besteden veel tijd en energie aan carriere. Vrouwen komen op de 2e plek; niet genoeg tijd voor vrouwlief etc. Zijn ze ook nog knap, dan azen zoveel vrouwen op dezelfde man dat je het wel kan vergeten.

Wil je een hoogopgleide knappe man van je leeftijdscategorie -> ze zijn nog in de beginstappen van carriere maken. Wanneer ze al zodanig ver in hun carriere zijn dat ze denken aan settlen, dan hoeven ze geeneens jou te kiezen, want zoveel dringen zichzelf al op waarbij het misschien zelfs langer duurt om het kleine beetje wilde haren nog te verliezen (als je dit wilt). En wanneer jij het bent, ben je al voorbij de 30 waarbij mensen steeds zeggen dat je snel snel kinderen moet krijgen.

M.a.w. een kansloze zaak over het algemeen.
pi_144682706
Parship, de datingsite voor hoger opgeleiden
Irene is bae <3
  vrijdag 19 september 2014 @ 07:28:42 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144683356
Die tweede alinea :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144683360
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Onnavolgbaar hoe het jou lukt om steeds de meest grote onzin uit te kramen. In werkelijk al je posts. Sorry dat het ik zeg.

Wat deze post betreft:

Uiterlijk en opleiding zijn groot van belang! Het bepaalt voor een groot deel je kansen op de datingmarkt / relatiemarkt (ze hoeft dus niet 'uit armoede' bij die vent te blijven) Tevens kunnen de meeste vrouwen met een 'opleiding' beter voor zichzelf opkomen dan die alleen basisschool hebben.

Verder wijst alles erop dat ze juist WEL verliefd is op haar scharrel |:(

En ook hoogopgeleiden hebben bevestiging nodig. De mens is en blijft een groepsdier namelijk. Ook als ie een goede opleiding heeft genoten.
Hoogopgeleide met lange tenen gespot.

Of ben jij een van de mannen in de rij misschien?

Verder blijven haar opleiding en uiterlijk totaal niet relevant wat dit topic betreft, die gaat over een of ander neukertje en of ze die moet confronteren met vragen over hun toekomst samen.

Verder kan ik mij ook niet voorstellen dat als je verliefd bent je een compleet rationele opsomming kan geven over een groep andere, zgn. geïnteresseerde mannen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En maar volhouden dat vrouwen niet op klootzakken vallen. Dat het alleen maar een verzinsel is van mannen die geen succes hebben in de liefde |:(
Over grote onzin gesproken :')

[ Bericht 16% gewijzigd door PBateman1978 op 19-09-2014 07:44:49 ]
  vrijdag 19 september 2014 @ 08:18:56 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144683767
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En maar volhouden dat vrouwen niet op klootzakken vallen. Dat het alleen maar een verzinsel is van "mannen" die geen succes hebben in de liefde |:(
Dat je geen succes in de liefde hebt ligt 99/100 keer gewoon aan jezelf en niet aan de vrouwen in kwestie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144683854
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat je geen succes in de liefde hebt ligt 99/100 keer gewoon aan jezelf en niet aan de vrouwen in kwestie.
Ja maar hij is zo'n lieve jongen, hij verdient gewoon een leuke vriendin maar ze zien hem maar niet staan.

Stomme vrouwen ook altijd.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:11:44 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144684629
Je valt op je scharrel, die, omdat je veel meer doet dan alleen seksen maar het samen ook erg gezellig hebt, eigenlijk meer is dan alleen een scharrel. Hierin zit meteen het probleem: was het alleen seks, dan kon je het misschien nog wel scheiden, maar je valt meer dan alleen sexueel op hem.

Het is heel simpel, eigenlijk is hij vanuit jouw standpunt geen scharrel meer. Beetje in het straatje van wat een gefriendzonede man ervaart, de relatie is niet langer gelijkwaardig.

De vraag is wat wil jij? Want doorgaan waar je nu zit wordt je niet gelukkig van. Wil je het afkappen of is deze man leuk genoeg voor een alles (een relatie) of niets move, waarbij je dus eigenlijk gewoon je emoties aan hem blootgeeft en kijkt of hij het wil proberen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144688350
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Mjah, als je lelijk bent ligt dat in zekere zin wel aan jou ja. Niet dat je er veel aan kunt doen, maar het is zeker niet de schuld van de vrouwen.

(Nee, ik heb het niet over mezelf)

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 19-09-2014 12:02:33 ]
pi_144688386
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mjah, als je lelijk bent ligt dat in zekere zin wel aan jou ja. Niet je er veel aan kunt doen, maar het is zeker niet de schuld van de vrouwen.
Je uiterlijk, mits niet compleet misvormd, doet er amper toe.
pi_144688674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je uiterlijk, mits niet compleet misvormd, doet er amper toe.
Dat schijnt gecorreleerd te zijn aan de zelfstandigheid van de vrouw. En laten vrouwen nou veel zelfstandiger geworden zijn de laatste decennia...
  vrijdag 19 september 2014 @ 12:06:46 #47
157922 fathank
pi_144688721
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mjah, als je lelijk bent ligt dat in zekere zin wel aan jou ja. Niet je er veel aan kunt doen, maar het is zeker niet de schuld van de vrouwen.

(Nee, ik heb het niet over mezelf)
Uiterlijk speelt misschien voor 10% mee. En zelfs daar kun je een hoop zelf aan doen. Een keer naar de tandarts voor een renovatie, een goed kapsel. Een keer je meeeters laten weghalen in de salon, een klein bruin tintje, goed zittende kleren ipv verwassen bandshirts.

Maar blijf jij vooral in fabeltjes geloven.
pi_144688724
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat schijnt gecorreleerd te zijn aan de zelfstandigheid van de vrouw. En laten vrouwen nou veel zelfstandiger geworden zijn de laatste decennia...
Ok man.
pi_144688986
quote:
Dit.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:58:01 #50
302233 KrentenbaardNL
Behave yourself please.
pi_144695885
Sorry voor de harde waarheid, maar je bent niets meer dan een goed uitziende en hoog opgeleid sperma depot voor hem. En hij played het heel goed.
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:07:19 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144696214
quote:

De scharrel in kwestie is idem en leerde hem 2 jaar geleden kennen, waarna we 3 maanden serieus wat gehad hebben. Dit ging helaas uit wegens een SOA die hij gekregen had van zijn laatste ex, maar altijd contact gehouden en kwamen tussen de andere 'bedrijvigheden' door altijd weer bij elkaar uit.

We voelen ons goed bij elkaar, er is ondanks alles vertrouwen, ik vind hem aantrekkelijk en hij mij en doen ook leuke dingen met elkaar (behalve alleen in bed liggen). Dit is nu sinds 3,5 maand weer aan de gang (voor de 4e keer) en ik weet vrijwel zeker dat hij niemand anders ziet..Ik ben alleen in de war...Ik was de eerste persoon die hij wilde zien na 4 weken vakantie, in die week nog een paar keer en ik dacht op een gegeven moment 'oke ik vind je leuk en wil er wel weer voor gaan;..maar toen ik dat heel zachtjes via WA liet doorschemeren nam hij meer afstand...We zien elkaar nog steeds minimaal 1x per week en mijn voorkeur gaat uit naar hem..

Je wil hem omdat hij jou niet helemaal wil, dat geeft die aantrekkingskracht en spanning. Is eigenlijk een trucje dat je hoofd uitvoert. Er zit zo te lezen niet meer in dan ga je dus gekwetst worden. Ik zou de serieuze gegadigden een kans geven en het afbreken.
pi_144764698
TS uit welke regio kom je? Een 28 jarige goed uitziende vrouw die nog geen rammelende eierstokken heeft past wel in mijn straatje. Ps welke opleiding?
pi_144803142
Hm. Zelf zou ik hem confronteren. Ik ben niet geduldig genoeg om maanden en maanden niet te weten hoe het zit. Ook vind ik het zelf wel prettig als iemand laat merken dat hij me de moeite waard vindt.. Als hij zijn piemel niet eens voor me in zijn broek wilt houden dan ben ik al klaar. Misschien is de hamvraag: wat wil jij eigenlijk?

Ik begrijp alleen niet wat voor advies/ mening je wilt over die andere mannen?
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:23:33 #54
431547 dezwerm
pi_145230801
Bedankt iedereen voor de reacties...Ik ben er inmiddels uit..(jaja geheel op eigen houtje)...dus zou willen zeggen 'Topic closed!'
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:25:20 #55
431547 dezwerm
pi_145230912
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je wil hem omdat hij jou niet helemaal wil, dat geeft die aantrekkingskracht en spanning. Is eigenlijk een trucje dat je hoofd uitvoert. Er zit zo te lezen niet meer in dan ga je dus gekwetst worden. Ik zou de serieuze gegadigden een kans geven en het afbreken.
Precies wat ik gedaan heb...we zullen zien waar het schip strand (of niet natuurlijk ;))
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:27:53 #56
431547 dezwerm
pi_145231090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dit.
[/qu[quote]0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dit.
[/quo[quote]0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dit.
Ja..dus dat....is ook de conclusie die ik inmiddels zelf getrokken had...:)
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:17 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dit.
pi_145231686
quote:

relatie beëindigd vanwege een SOA? hij is toch niet vreemd gegaan ofzo?

ik dump mn vriendin omdat ze verkouden is?
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:40:51 #58
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_145231839
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:57 schreef hugecooll het volgende:
^zeg dat alsjeblieft. Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie
Als het zo moet, is het voor veel al snel klaar gok ik zo.
pi_145232903
Gewoon er voor gaan. Je leeft maar een keer. Denk ik.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_145234832
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef dezwerm het volgende:

[..]

Precies wat ik gedaan heb...we zullen zien waar het schip strand (of niet natuurlijk ;))
Been there, done that.

In mijn geval kwam "scharrel (en daarvoor tevens mn beste maatje) nadat ik al 3 jaar samenwoonde met een ander op de proppen met dat 'ie me niet kon vergeten.. Ik wees 'm de deur: was immers met een ander en was gelukkig.. Nahjah, dat dacht ik. Daarna ging ik nadenken en herinnerde ik me de aantrekkingskracht en de spanning tussen scharrel en mij..

Nahjah om een lang verhaal kort te maken: ik woon inmiddels samen met scharrel, al 2 jaar weer.

Dus tip: benoem je gevoelens, anders blijft het vreten..
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:36:16 #61
157922 fathank
pi_145245794
Meneer komt na 3 jaar weer eens aankakken en jij laat alles uit je handen donderen om met hem met de noorderzon te vertrekken. Onbetrouwbaar loeder dat je bent. Gadverdamme.
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:09:46 #62
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_145246550
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
Meneer komt na 3 jaar weer eens aankakken en jij laat alles uit je handen donderen om met hem met de noorderzon te vertrekken. Onbetrouwbaar loeder dat je bent. Gadverdamme.
:') :D _O-
MV NS FR DS MD
pi_145247211
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef fathank het volgende:
Dat lag iets genuanceerder (er zat nog dik 2 jaar tussen "aankakken" en "vertrekken", maar ik moest wel lachen om je reactie ;) .
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:42:21 #64
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145247303
Haha, omdat hij niet meteen een ring om je gooit en het het wel best vindt zo wordt hij interessanter dan de rest.

Vrouwen. Zo voorspelbaar.
BEASTMODE
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:48:57 #65
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145247434
'Hoezo wil hij me niet exclusief?? Ik zie er toch goed uit? En ik ben zo ontzettend hoog opgeleid gvd. Weet je wat, ik ga verhaal halen!'

Echt voor schut.
BEASTMODE
pi_145247813
quote:

Kennelijk vindt hij jou niet leuk genoeg om er meer van te maken dan er is (waar dat ook aan moge liggen).

Kennelijk vind jij de andere gegadigden 2e keus.

Je kan dus beter nog even vrijgezel blijven en jezelf open stellen voor anderen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:46:51 #67
157922 fathank
pi_145284454
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat lag iets genuanceerder (er zat nog dik 2 jaar tussen "aankakken" en "vertrekken", maar ik moest wel lachen om je reactie ;) .
Nog 2 jaar lang je vorige vriend aan het lijntje gehouden. Het verhaal wordt er alleen maar beter op. Zeker ook in tussentijd met je oude vlam liggen rotzooien, want tjah, die aantrekkingskracht voelde ik echt niet bij mn toenmalige vriend.
pi_145287678
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Nog 2 jaar lang je vorige vriend aan het lijntje gehouden. Het verhaal wordt er alleen maar beter op. Zeker ook in tussentijd met je oude vlam liggen rotzooien, want tjah, die aantrekkingskracht voelde ik echt niet bij mn toenmalige vriend.
Wat een aannames. Ik ben niet van de 1 naar de ander overgestapt (alleen daar zat al 1,5 jaar tussen) en ik had van die 2 jaar het eerste, mwah, ruim een jaar niet eens contact met de ander. Ik heb hem toen gezegd dat zijn kans verkeken was en we dus maar geen contact meer moesten hebben, want dat zou het lastig maken voor ons allebei.
Dat ging in het half jaar daarna knagen (dat, en meer haarscheurtjes in de toch niet zo geweldige relatie met mijn toenmalige vriend), daar een punt achter gezet, de tijd genomen om dingen voor mezelf op een rijtje te krijgen en toen kwam daar langzaamaan weer contact met scharrel bij.Niet alles is zo zwart wit.
pi_145288737
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Been there, done that.

In mijn geval kwam "scharrel (en daarvoor tevens mn beste maatje) nadat ik al 3 jaar samenwoonde met een ander op de proppen met dat 'ie me niet kon vergeten.. Ik wees 'm de deur: was immers met een ander en was gelukkig.. Nahjah, dat dacht ik. Daarna ging ik nadenken en herinnerde ik me de aantrekkingskracht en de spanning tussen scharrel en mij..

Nahjah om een lang verhaal kort te maken: ik woon inmiddels samen met scharrel, al 2 jaar weer.

Dus tip: benoem je gevoelens, anders blijft het vreten..
Wow... Ik geloof dat je voor sommige mensen altijd een zwak zal blijven hebben, hoelang de periode ook is. Natuurlijk beslis je zelf wat je met die gevoelens doet en aangezien het toen ook wat minder ging met je vorige relatie kan ik het wel begrijpen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:51:39 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145289029
quote:
Dat dus...Het klinkt een beetje alsof de scharrel van TS zich niet wil binden en liefst nog andere vrouwen in zijn bed wil hebben (want hij heeft immers geen relatie, dus dan mag het) en over een paar jaar weleens ziet of hij met TS of een andere scharrel echt een toekomst wil. Ik ken het type man, een vriend van me van 29 is net zo en houd 3 vrouwen aan het lijntje. Als TS echt verder wil raad ik haar aan of haar scharrel voor het blok te zetten, of verder te kijken. Er zijn gezien haar beschrijving vast genoeg serieuzere mannen die wel iets met haar op zouden willen bouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:58:14 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145289220
Er is blijkbaar toch iets tussen jullie wat verlossing nodig heeft door een serieuze relatie of een contactbreuk. Dus geen genuanceerde doorschemeringen meer maar gewoon duidelijk neerleggen wat je wil en als hij er niet mee om kan gaan breek je het contact af (waste of time) en zo wel dan leven jullie nog lang en gelukkig in Almere buiten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145289439
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus...Het klinkt een beetje alsof de scharrel van TS zich niet wil binden en liefst nog andere vrouwen in zijn bed wil hebben (want hij heeft immers geen relatie, dus dan mag het) en over een paar jaar weleens ziet of hij met TS of een andere scharrel echt een toekomst wil. Ik ken het type man, een vriend van me van 29 is net zo en houd 3 vrouwen aan het lijntje. Als TS echt verder wil raad ik haar aan of haar scharrel voor het blok te zetten, of verder te kijken. Er zijn gezien haar beschrijving vast genoeg serieuzere mannen die wel iets met haar op zouden willen bouwen.
Die heeft ze allemaal in de friendzone achtergelaten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')