quote:
Op donderdag 18 september 2014 16:48 schreef dezwerm het volgende:Oke ik voel me een beetje raar om dit topic aan te maken (en er zijn waarschijnlijk al 100 soortgelijke aan vooraf gegaan) maar het volgende:
Ik ben een bijna 28 jarige, hoogopgeleide en (al zeg ik het zelf) goed uitziende vrouw.
De scharrel in kwestie is idem
Ook een bijna 28 jarige hoog opgeleide en goed uitziende vrouw?

quote:
en leerde hem 2 jaar geleden kennen, waarna we 3 maanden serieus wat gehad hebben. Dit ging helaas uit wegens een SOA die hij gekregen had van zijn laatste ex, maar altijd contact gehouden en kwamen tussen de andere 'bedrijvigheden' door altijd weer bij elkaar uit.
Ik snap het niet...
Hij ging vreemd in die 3 maanden? Of hij scharrelde ook nog met zijn ex? Zo serieus klinken die 3 mnd niet..."het ging uit wegens een SOA"

quote:
We voelen ons goed bij elkaar, er is ondanks alles vertrouwen, ik vind hem aantrekkelijk en hij mij en doen ook leuke dingen met elkaar (behalve alleen in bed liggen).
Jullie doen leuke dingen met elkaar behalve alleen in bed liggen? Wel samen?
quote:
Dit is nu sinds 3,5 maand weer aan de gang (voor de 4e keer) en ik weet vrijwel zeker dat hij niemand anders ziet..Ik ben alleen in de war...Ik was de eerste persoon die hij wilde zien na 4 weken vakantie, in die week nog een paar keer en ik dacht op een gegeven moment 'oke ik vind je leuk en wil er wel weer voor gaan;..maar toen ik dat heel zachtjes via WA liet doorschemeren nam hij meer afstand...We zien elkaar nog steeds minimaal 1x per week en mijn voorkeur gaat uit naar hem..
Jij bent er bijna zeker van dat hij niemand anders ziet en hij wilde na zijn vakantie als eerste jou zien. Mijn gedachte daarbij is dat hij 4 weken niet geneukt heeft en de nood hoog had zitten. En daar heeft hij jou voor...ook gezien de afstand die hij nam nadat je hem 'heel zachtjes hebt laten doorschemeren' er voor te willen gaan.
Of je bent gewoon vaag geweest en hij is zich van geen kwaad bewust terwijl jij dingen voor hem invult. Waaruit blijkt dat hij afstand neemt? En bij mannen werkt subtiel hinten veelal niet. Zeg gewoon wat je denkt/voelt/wil. Wees duidelijk!
quote:
Maarrr er zijn nog meer gegadigden, die wel wat serieus met mij willen beginnen (leuke grappige, goeduitziende, intelligente mannen), maar bij wie ik niet de seksuele aantrekkingskracht voel als bij mijn 'scharrel...'
Die mannen willen wat met jou, maar wil jij ook met die mannen? Vermoedelijk niet, anders had je er niet bij gemeld dat ook zij leuke, grappige, goeduitziende en intelligente mannen zijn. Alsof je toch iets moet noemen waarom zij met jou een relatie zouden mogen hebben.
Het niet voelen van een (seksuele) aantrekkingskracht bij die mannen maken het toch geen gegadigden meer?
quote:
Dus mijn vraag: Moet ik hem confronteren met "dit gaat nu al meer dan 2 jaar zo en ik heb geen zin meer om mijn gevoelens te onderdrukken of het gevoel te hebben dat ik dat moet doen", "er zijn meer kapers op de kust, dus doe je best een beetje", "niks zeggen en het nog een tijdje zo door laten gaan", "er mee stoppen"??
Wat is er mis met gewoon je gevoel duidelijk maken, zijn reactie zal waarschijnlijk genoeg duidelijkheid geven.
Confronteren en opjagen lijkt mij niet de handigste manier. Dat 'er zijn meer kapers op de kust...' zou ik zeker weglaten, menig man zou je in je gezicht uitlachen.
Heb je hem al eens gevraagd wat hij voor jou voelt?
quote:
Ik geef zelf ook eerlijke en serieuze antwoorden op vragen op dit forum dus verwacht dat ook terug!!

:D
Dat betekent niet dat alle antwoorden je zullen aanstaan natuurlijk.
Mijn conclusie: hij wil nog geen (vaste) relatie met je. Voor hem is dit namelijk, al 2 jaar, lekker makkelijk. Wie weet komt hij wat 'beters' tegen en in the meantime kan hij jou palen.
En er zijn geen kapers op de kust, want die 'gegadigden' zijn niet interessant voor jou...daar mist een vrij belangrijk iets. Dat zou alleen zijn om hem jaloers te maken.
Wees eerlijk en duidelijk over jou gevoel en informeer naar dat van hem. Dan weet je hoe het ervoor staat.