Dus. Leer het hem.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:19 schreef Slabber het volgende:
[..]
Die jongen is best gedreven, loopt niet te zeuren, komt op tijd.
Bakt er alleen niets van
Wel jammer want dit was nou net een goed leermoment.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef Slabber het volgende:
[..]
Nah, ik vroeg m of hij HDD's kon klonen en zijn antwoord was een pronkende JA!, toen ik vroeg of hij hulp nodig had was t echt niet nodig want hij had t al zo vaak gedaan.
Die klootzak mag t hier iig niet meer doen.
Omrekenen wat je op je stage per uur verdient is het meest deprimerende wat je kunt doen, na koffie halen natuurlijk.quote:
Wij gaven juist wel geld, plus delen in de fooienpot om de juiste krachten te motiveren in het team te blijven na stage en opleiding.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe gemotiveerd zou jij zijn als je geen geld zou krijgen voor 40 uur werk per week?
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wel jammer want dit was nou net een goed leermoment.
overigens is het net zo goed jouw fout.
Ik wil best iemand iets leren of helpen, maar dan moet hij wel aangeven dat hij het wil leren of niet kan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus. Leer het hem.
Daar ben je voor.
In de ICT krijgen we geen fooi helaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Wij gaven juist wel geld, plus delen in de fooienpot om de juiste krachten te motiveren in het team te blijven na stage en opleiding.
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:23 schreef TostiTijd het volgende:
Stagebegeleiders zijn verantwoordelijk voor de acties van stagaires imho
gelukkig ben ik zijn stagebegeleider niet, maar hij heeft nu wel mijn planning overhoop gegooidquote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef antfukker het volgende:
TS heeft in ieder geval genoeg "leergeld" betaald
Laat je manager het oplossen. #YOLOquote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef Slabber het volgende:
[..]
[..]
gelukkig ben ik zijn stagebegeleider niet, maar hij heeft nu wel mijn planning overhoop gegooid
je schuift het allemaal wel heel makkelijk af.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef Slabber het volgende:
[..]
gelukkig ben ik zijn stagebegeleider niet, maar hij heeft nu wel mijn planning overhoop gegooid
Dus hij kan drie dingen leren:quote:Op donderdag 18 september 2014 16:23 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik wil best iemand iets leren of helpen, maar dan moet hij wel aangeven dat hij het wil leren of niet kan.
Als hij mij verteld in volste vertrouwen dat hij dit kan, het veel vaker heeft gedaan en mijn hulp niet nodig heeft geloof ik hem daar in.
Ik mail hem de link naar dit topic wel even.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus hij kan drie dingen leren:
1 Niet zeggen dat je iets kan als je niet zeker weet of je het kan.
2 Maak een backup.
3 Controleer je instellingen voor je op OK drukt.
Leg jij het hem even uit?
Kan die gelijk een lemming aanmaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:27 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik mail hem de link naar dit topic wel even.
Alleen een melding van als je doorgaat word de data op de tweede hardeschijf onbruikbaar gemaakt blabla. Niet persé dat de source leeg is, maar een algemene meldingquote:Op donderdag 18 september 2014 16:26 schreef zoefschildpad het volgende:
Is er niets in de software dat zegt "dude, je kloont een lege hdd naar een volle, doe niet zo dom!" ?
En op fok, heb je dus niks aan :-)quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik ben stagaire, en op dit moment zit ik op mijn stage. Niks mis mee dus
jammer, hij is vast niet de enige die even niet goed oplet.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:28 schreef Slabber het volgende:
[..]
Alleen een melding van als je doorgaat word de data op de tweede hardeschijf onbruikbaar gemaakt blabla. Niet persé dat de source leeg is, maar een algemene melding
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:03 schreef Slabber het volgende:
Kloont die kut m verkeerd om, dus heeft een lege hdd naar een volle hdd gekloont.
De hele periode mooi weer spelen, en hem waar de docent bij zit onvoldoende beoordelen omdat ie een lemming op Fok! schreefquote:Op donderdag 18 september 2014 16:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan die gelijk een lemming aanmaken.
Goed ideequote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
De hele periode mooi weer spelen, en hem waar de docent bij zit onvoldoende beoordelen omdat ie een lemming op Fok! schreef
BEFEHL IST BEFEHL!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 16:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan het eind van elke zin UND SCHNELL zeggen.
Die stage begeleiders heb je inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
De hele periode mooi weer spelen, en hem waar de docent bij zit onvoldoende beoordelen omdat ie een lemming op Fok! schreef
laat je hem het morgen nog een keer proberen?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:32 schreef Slabber het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Dit reken ik hem alleen niet te zwaar op zijn slagen, fouten maakt iedereen, maar hij weet nu wel dat als ie t niet snapt of als ie niet zeker weet wat ie doet dat ie t moet aangeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |