Dit is voor het eerst dat er familie van zo dichtbij is overleden. Dus dit hebben we niet eerder meegemaakt. Mijn broer is al 34 en wou zich in oktober verloven en volgend jaar maart trouwen. Die plannen gaan dus niet meer doorquote:
Waarom quote je mijquote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat er familie van zo dichtbij is overleden. Dus dit hebben we niet eerder meegemaakt. Mijn broer is al 34 en wou zich in oktober verloven en volgend jaar maart trouwen. Die plannen gaan dus niet meer door
en maar goed ook! je opa is op natuurlijke wijze gestorven!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
We mogen niet eens naar een restaurant op mijn verjaardag
wij zijn druus. Alhoewel niet praktiserend. Religie kost alleen maar tijd en is onzinquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef hoink581 het volgende:
Zwarte Piet mag niet verloren gaan, het is traditie nondeju!
ja, moeder van mijn vader is toen hij nog klein was al overleden. Dus daar hebben we geen last van, maar eeeh mijn moeder heeft nog ouders. Ik hoop alleen dat het mijn moeder tegen die tijd niets uitmaakt andersquote:
Wat respectloosquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ja, moeder van mijn vader is toen hij nog klein was al overleden. Dus daar hebben we geen last van, maar eeeh mijn moeder heeft nog ouders. Ik hoop alleen dat het mijn moeder tegen die tijd niets uitmaakt anders
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Slabber het volgende:
[..]
en maar goed ook! je opa is op natuurlijke wijze gestorven!
Oh oh, het keerpunt was toch 28 jaar of zo voor vrouwen? Vanaf dan gaat het alleen maar berg afwaarts.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]wat een ramp. Ik word 27 volgend jaar! Ik kan niet lang meer wachten! Ik moest snel met een leuke rijke Arabier trouwen en nu gaat dat niet meer door
Zometeen ben ik te oud
Heb ik al verteld dat mijn vader en zijn broers en zussen zijn kaalgeschoren voor de begrafenis? Hij ziet er ineens zo lelijk uitquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat mijn vader en zijn broers en zussen zijn kaalgeschoren voor de begrafenis? Hij ziet er ineens zo lelijk uit
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:03 schreef Deetch het volgende:
[..]ik zou me afscheiden van mijn familie en lekker op mezelf gaan leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |