Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Mijn reactie op de laatste postings van het vorige topic :
Ik denk niet dat Mustapha wint. Ik denk dat Margriet ook niet wint. Ze zijn beide te extreem voor het grote publiek.
De enigen die logischerwijs kunnen winnen zijn Daniela of Geesje. Hoewel Geesje er vermoedelijk voortijdig uitgestemd zal worden met zoveel jaloerse dames in het huis.
quote:Te laat
Op zondag 27 oktober 2002 02:51 schreef katjaschuurman het volgende:
geldt
quote:Snel aangepast he?
Op zondag 27 oktober 2002 02:52 schreef katjaschuurman het volgende:
Te laat
Laurens is als een doldrieste bezig Geesje te overtuigen van de onhebbelijkheden van Mustapha maar krijgt geen poot aan de grond:
quote:
Gees: ja knap dat ie 3 verstandige volwassen mensen zo kan irriteren.
En jawel, Lau komt weer met Mus' gebrek aan levenservaring en jonge leeftijd.
Laurens zegt Mus te vergelijken met en heel vervelend neefje wat constant om aandacht vraagt. Dan gaat de rek er ook uit en bij mij is de rek er nu uit.
Geesje: ja bij mij nog niet, maar met al jouw levenservaring moet je dit soort mensen toch al meer meegemaakt hebben.
Gees: kijk nou eens hoe het komt waardoor jij zo geraakt kan worden door dit gedrag, dit gaat even niet over mus, kijk naar jezelf.
Dan probeert hij het bij Marc, welke reageerd met opmerkingen als:
quote:
Marc: het is jammer dat jij de fase om het te relativeren al voorbij bent
Marc: blijft maar bezig over hoe ga je er zelf mee om, hou het bij jezelf.
quote:hahaha .. geestelijk pijn doen .. kom op zeg .. wat een slap gelul zeg .. die laurens is gewoon geirriteerd omdat die ff niet kan roken en daarom pakt hij mus !!!
Op zondag 27 oktober 2002 04:04 schreef Dynabite het volgende:
Wat een min mannetje is die Moes toch he.
Die gozer houdt er gewoon van om mensen geestelijk pijn te doen.
Onbegrijpelijk dat mensen op hem stemmen.
En dan het advies van zijn grote broer de "manager" op die kaart, om vooral veel te slapen en irritant te doen....zum kotzen.
doe niet zo zielig!
quote:Hij was slechts een instrument. Het was de wil van allah en dus moest het wel zo gebeuren. Verrek wanneer hoorde ik dat ook weer voor het laatst?
Op zondag 27 oktober 2002 05:03 schreef kavu het volgende:[..]
hahaha .. geestelijk pijn doen .. kom op zeg .. wat een slap gelul zeg .. die laurens is gewoon geirriteerd omdat die ff niet kan roken en daarom pakt hij mus !!!
doe niet zo zielig!
IK doelde op hoe hij Ting gisteren weer even de grond in boorde.
quote:Dat zien wij verkeerd.Zijn manager zou zeggen zo is ons mousje niet!
Op zondag 27 oktober 2002 09:44 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Hij was slechts een instrument. Het was de wil van allah en dus moest het wel zo gebeuren. Verrek wanneer hoorde ik dat ook weer voor het laatst?
quote:Dat gebeurt misschien ook niet eens. Dat is vast Hummie die met de cijfers loopt te kloten.
Op zondag 27 oktober 2002 04:04 schreef Dynabite het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen op hem stemmen.
quote:Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben dat Laurens al een tijdje langer met Mus zit opgescheept.
Op zondag 27 oktober 2002 03:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Geweldig de streamverslagen!Laurens is als een doldrieste bezig Geesje te overtuigen van de onhebbelijkheden van Mustapha maar krijgt geen poot aan de grond:
[..]
Dan probeert hij het bij Marc, welke reageerd met opmerkingen als:
[..]
Overigens is het trucje van Mus inmiddels wel wat eentonig aan het worden. Margriet kwam dicht bij de werkelijke Mus en ook Laurens kwam de laatste tijd bij de werkelijke Mus hij kan daar blijkbaar niet tegen omdat die mensen dan zijn zwakte weten te raken en dat wil Mus niet dus op het moment dat hij ze kan kwetsen (afstoten) zal hij dat zeker doen. Ik begrijp overigens die andere lui niet. Je moet gewoon niet veel aandacht meer aan hem besteden gewoon met hem omgaan zoals hij wil dat je met hem omgaat verder je niet meer door hem laten gebruiken en hem verder gewoon laten. Daar wint hij niks meer mee dan zal hij zelf bij moeten draaien of niet maar dan wordt hij dus echt gewoon saai.
quote:Zo, en hoe kom je aan die informatie?
Op zondag 27 oktober 2002 10:38 schreef CJ het volgende:[..]
Dat gebeurt misschien ook niet eens. Dat is vast Hummie die met de cijfers loopt te kloten.
Want volgens mijn informatie staat hij in vele polls bovenaan.
Denk je dat Hummie ook met de cijfers van de Polls loopt te klooien?
Heeft ze zoveel macht?
Als dat zo is, dan gaat Moes dus wel winnen!
quote:Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
Op zondag 27 oktober 2002 11:50 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Zo, en hoe kom je aan die informatie?
Want volgens mijn informatie staat hij in vele polls bovenaan.
Denk je dat Hummie ook met de cijfers van de Polls loopt te klooien?
Heeft ze zoveel macht?
Als dat zo is, dan gaat Moes dus wel winnen!
Waar het mij om ging was het feit dat veel mensen zeggen dat er geen vaste bewijzen zijn dat Martijn heel populair was, ook al zag je dat het in de polls wel zo was. Je kan dit echter ook omdraaien naar Mustapha. Voor zijn populariteit is ook niet echt een 'vast bewijs', ook al staat hij (net als Martijn) hoog in de polls.
En getuige het feit dat Martijn toch exit is, ondanks zijn grote populariteit, zou het me niets verbazen als Mustapha ook een keer exit gaat, ondanks die grote populariteit op het internet.
Los daarvan denk ik dat Hummie heel erg veel macht heeft. Als je van Aldrico hoort hoe hij er vorig jaar uit gewerkt is door Hummie, dan heeft ze behoorlijk veel invloed.
quote:Het was ook geen serieuze antwoord.
Op zondag 27 oktober 2002 12:03 schreef CJ het volgende:[..]
Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
er achter.
quote:Ik denk ook dat Mustapha niet zal winnen, degene waarvan ik het verwacht is Ting.
Op zondag 27 oktober 2002 02:50 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt, Mustapha zal iig niet kunnen winnen. Of dat ook voor Margriet geldt weet ik niet, maar ze is waarschijnlijk te oud, of beter: te ouwelijk.De enigen die logischerwijs kunnen winnen zijn Daniela of Geesje. Hoewel Geesje er vermoedelijk voortijdig uitgestemd zal worden met zoveel jaloerse dames in het huis.
quote:Psst.. zet er dan even een
Op zondag 27 oktober 2002 12:25 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Het was ook geen serieuze antwoord.
quote:Oei, dat is interessant. Had ik niet achter je gezocht.
Op zondag 27 oktober 2002 12:43 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk ook dat Mustapha niet zal winnen, degene waarvan ik het verwacht is Ting.
quote:Misschien is dat ook de bedoeling, maar ik zal er de volgende keer opletten.
Op zondag 27 oktober 2002 12:43 schreef CJ het volgende:[..]
Psst.. zet er dan even een
of
of
achter. Dat scheelt misschien in het 'elkaar verkeerd opvatten'.
quote:Ik heb zoals ik al in een ander topic zij gewoon vrede met de populariteit poll van Big Brother zelf.
Op zondag 27 oktober 2002 12:03 schreef CJ het volgende:[..]
Het was niet bedoeld als 'serieuze' opmerking hoor. Vandaar die
er achter.
Waar het mij om ging was het feit dat veel mensen zeggen dat er geen vaste bewijzen zijn dat Martijn heel populair was, ook al zag je dat het in de polls wel zo was. Je kan dit echter ook omdraaien naar Mustapha. Voor zijn populariteit is ook niet echt een 'vast bewijs', ook al staat hij (net als Martijn) hoog in de polls.
quote:Een marokkaanse vriend, zo zo.
Op zondag 27 oktober 2002 12:44 schreef lin1406 het volgende:
Volgens een Marokaanse vriend van mij wil BB dat
Mustapha wint.
Deze keer moet het een jongen zijn en ze vinden het
wel leuk om een keer een jongen van een andere
cultuur te laten winnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-10-2002 15:36]
quote:Mag je hier alleen maar één kant op kijken dan ?????
Op zondag 27 oktober 2002 14:45 schreef LouLou het volgende:
Ze zouden hier net als in een chatroom de optie moeten hebben bepaalde gebruikers op blokkeer te kunnen zetten.
quote:Ja het is wel duidelijk dat jij nooit kijkt.
Op zondag 27 oktober 2002 19:31 schreef PortoPartito het volgende:
Ik kijk het zelden maar als er één BB'er is dieis dan is het Mustapha volgens mij....
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:31 schreef PortoPartito het volgende:
Ik kijk het zelden maar als er één BB'er is dieis dan is het Mustapha volgens mij....
quote:waarom schrijf je de afkomst van je vriend erbij ??????????
Op zondag 27 oktober 2002 12:44 schreef lin1406 het volgende:
Volgens een Marokaanse vriend van mij wil BB dat
Mustapha wint.
Deze keer moet het een jongen zijn en ze vinden het
wel leuk om een keer een jongen van een andere
cultuur te laten winnen.
Dit is geen mening uiten hier!!!!..sommige mensen voeren hier ""on" bewust een machtsstrijd...tussen marokkanen en nederlanders..HALLO back to earth!!...waarom al dat gekke geklets..
Iedereen in Big-Brother is aan roddelaar..meeloper..en acherbaks..dat zou iedereen zijn ..ook de volgende keer..Wat zou jij doen..jezelf zijn??..iedereen wil dat geld..en een beetje TV geil is iedereen...
Ik kijk zelf ook hoor..en heb ook favorieten..maar ga niet over Allah of God beginnen....hou het gewoon normaal..oke....xxx
quote:Is dat verboden dan
Op zondag 27 oktober 2002 20:16 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
waarom schrijf je de afkomst van je vriend erbij ??????????
quote:Ja eigenlijk gaat het over onze marokaanse vriend Mus he...
Op zondag 27 oktober 2002 20:31 schreef HiKe het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk niet over Mustapha..??..
nou het is in ieder geval niet mijn vriend
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:29 schreef lin1406 het volgende:[..]
Is dat verboden dan
quote:Boeit me niet...
Op zondag 27 oktober 2002 20:33 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
Ja eigenlijk gaat het over onze marokaanse vriend Mus he...
quote:waarom reageer je dan ?
Op zondag 27 oktober 2002 20:41 schreef HiKe het volgende:[..]
Boeit me niet...
quote:Ach waarom reageer je weer op mij dan..ik ga geen ruzie maken..om big brother hoor??..jij mag je mening hebben, maar waarom doet iedereen zo moeilijk..over een paar weken zijn ze klaar en dan zie hem toch niet meer??..waarom haal je de energie vandaan om je zo druk te maken..Je kan ook 1 x zeggen dat je hem een eikel vindt..en niet mensen afzeiken die het een toffe peer vinden....waarom zou je er zo weird op reageren...het kan toch met normaler reactie..
Op zondag 27 oktober 2002 20:44 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
waarom reageer je dan ?
quote:Laat je niet gek maken ,meid!
Op zondag 27 oktober 2002 20:53 schreef HiKe het volgende:[..]
Ach waarom reageer je weer op mij dan..ik ga geen ruzie maken..om big brother hoor??..jij mag je mening hebben, maar waarom doet iedereen zo moeilijk..over een paar weken zijn ze klaar en dan zie hem toch niet meer??..waarom haal je de energie vandaan om je zo druk te maken..Je kan ook 1 x zeggen dat je hem een eikel vindt..en niet mensen afzeiken die het een toffe peer vinden....waarom zou je er zo weird op reageren...het kan toch met normaler reactie..
Ik vindt mus wel oke..opzich..hij kent iedereen het beste en heeft ze door..Mustapha is de eninge die zich nooit anders heeft gedragen van zoals het begin...net als judith trouwens...let maar is op..
quote:Hike, ik ben het helemaal met je eens.
Ach waarom reageer je weer op mij dan..ik ga geen ruzie maken..om big brother hoor??..jij mag je mening hebben, maar waarom doet iedereen zo moeilijk..over een paar weken zijn ze klaar en dan zie hem toch niet meer??..waarom haal je de energie vandaan om je zo druk te maken..Je kan ook 1 x zeggen dat je hem een eikel vindt..en niet mensen afzeiken die het een toffe peer vinden....waarom zou je er zo weird op reageren...het kan toch met normaler reactie..
Ik vindt mus wel oke..opzich..hij kent iedereen het beste en heeft ze door..Mustapha is de eninge die zich nooit anders heeft gedragen van zoals het begin...net als judith trouwens...let maar is op..
[edit] dit was een edit er stond hier dus wat anders..... bloooond!!!
[Dit bericht is gewijzigd door kwakveense op 27-10-2002 21:09]
quote:voordat ik me ga verlagen naar een Mus niveau...
en je hebt gelijk Mus is al vanaf het begin een eikel ![]()
en volgend jaar is er vast weer een nieuwe "mus" ..
quote:Oke dan...sorry...ik zag die smile niet...maar je weet zelf dat het soms een beetje de racistisch is..het is maar een spel.....nou jij ook have fun met big-brother
Op zondag 27 oktober 2002 21:09 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
en je hebt gelijk Mus is al vanaf het begin een eikel
quote:Misschien een "mus" met een motorhelm ????
Op zondag 27 oktober 2002 21:09 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
voordat ik me ga verlagen naar een Mus niveau...
ik schrijf alles met een
ik vind Mus inderdaad een eikel en net als alle pro-mus figuren zet ik het meerdere malen hier op fok (anders was het hier ook niet zo gezellig)
het is niet mijn bedoeling om de mensen die hem een toffe peer vinden af te zeiken maar als je op mij reageert met boeit niet... kan ik het niet nalaten om te reagerenen als je dat afzeiken noemt... boeit niet, klaar
en je hebt gelijk Mus is al vanaf het begin een eikel
quote:Ooh jawel hoor want het is mijn mening...
Ja het is wel duidelijk dat jij nooit kijkt.
Je opmerking slaat echt helemaal nergens op.
nee...je functioneert lekker in een groep Moes...pfffff.
quote:pfffffffffffff : loop je leeg of zo?
Op zondag 27 oktober 2002 23:21 schreef Dynabite het volgende:
Lachertje van de week:
Quote van Moes " En je kunt veel over mij zeggen, maar ik ben echt niet asociaal!"nee...je functioneert lekker in een groep Moes...pfffff.
quote:In de vorm van een puntmuts
Op zondag 27 oktober 2002 21:17 schreef meharis het volgende:[..]
Misschien een "mus" met een motorhelm ????
quote:Daar schoot ik ook van in de lach ja. Maar misschien begrijpt hij de betekenis van het woord asociaal niet
Lachertje van de week:
Quote van Moes " En je kunt veel over mij zeggen, maar ik ben echt niet asociaal!"nee...je functioneert lekker in een groep Moes...pfffff.
zelfs zijn grote vriendin Geesje vindt hem al asociaal.(en terecht)
quote:Beste Lionsguy,
Op zondag 27 oktober 2002 23:42 schreef Lionsguy het volgende:[..]
In de vorm van een puntmuts
![]()
![]()
Met vriendelijke groet,
Steven Pont.
quote:Dus je geeft toe dat er vals gespeeld wordt door BB/Hummie?
Op maandag 28 oktober 2002 00:27 schreef Steven-Pont het volgende:[..]
Zolang Mustapha de gemoederen blijft bezighouden houden we hem er danook in.
quote:Daar trokken jullie je vorig jaar anders ook niets van aan!
Op maandag 28 oktober 2002 00:27 schreef Steven-Pont het volgende:
Wij van BB houden dit forum nauwlettend in de gaten, en je begrijpt dat wij iemand over wie reeds 7 topics volgeschreven zijn geen exit geven.
quote:Jullie?
Op maandag 28 oktober 2002 00:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar trokken jullie je vorig jaar anders ook niets van aan!
Met vriendelijke groet,
Steven Pont.
quote:Verstandig gereageerd!
Op maandag 28 oktober 2002 00:37 schreef Steven-Pont het volgende:
Jullie?
Vorig jaar was ik niet van de partij, en zoals je hebt gemerkt heeft mijn inbreng een en ander verandert, ik hoop dat je het waardeert.
quote:Wie bedoel je dan??
Op maandag 28 oktober 2002 00:31 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar trokken jullie je vorig jaar anders ook niets van aan!
quote:Beste Doorgeleerde Meneer,
Op maandag 28 oktober 2002 00:37 schreef Steven-Pont het volgende:[..]
Jullie?
Vorig jaar was ik niet van de partij, en zoals je hebt gemerkt heeft mijn inbreng een en ander verandert, ik hoop dat je het waardeert.Met vriendelijke groet,
Steven Pont.
Verandert schrijf je in dit geval met een d.
Vriendelijke groet.
P.S. Geweldige grap, doen alsof je Pont bent
quote:Jouw vriendinnetje!
Op maandag 28 oktober 2002 00:42 schreef schatje het volgende:
Wie bedoel je dan??
quote:Meneer Pont, u bent een nepper.
Op maandag 28 oktober 2002 00:43 schreef Tja het volgende:[..]
Beste Doorgeleerde Meneer,
Verandert schrijf je in dit geval met een d.
Vriendelijke groet.P.S. Geweldige grap, doen alsof je Pont bent
Als Mark, Geesje of Stephan op een normale toon of met een geintje hem hetzelfde duidelijk maken, luistert hij wel! Het gaat bij Moes duidelijk op de manier en de toon waarop iets gezegd wordt! De toon van Jubith en Lau pikt hij niet en terecht!
Moes lijkt als twee druppels water op mijn beste vriend. Mijn andere vrienden reageren meestal op de Lau en Jubitch-manier en krijgen dus af en toe de kous op hun kop. Ik kies altijd voor de Geesje/Mark/Stephan aanpak en naar mij wordt wel geluisterd als ik hem op bepaald gedrag aanspreek!
quote:Ik neem aan dat je mij bedoelt?
Op maandag 28 oktober 2002 15:30 schreef Lionsguy het volgende:
Nou lekker toch, maatschappelijk werkertje spelen.
Joh, je krijgt nog eens een maagzweer. Jij durft niet eens te zeggen wat je voelt of denkt.
Succes met je houding.
Lik op stuk voor aso gedrag lijkt me een stuk normaler en menselijker.
Ik krijg geen maagzweer want als ik iets op mijn lever heb zeg ik dit gewoon! Dat kan ook op een normale manier en niet op de alleswetende toon van Lau en Ju! Bij mensen zoals Moes en bij die maat van mij bereik je dan pas echt wat je wil: Dat ze bepaalde dingen wel of niet meer doen!
quote:Ja dat doet ie zeker,hij rookt niet, hij drinkt niet ,hij roddelt niet, hij liegt niet, hij doet zich niet anders voor zoals sommige anderen.
nee...je functioneert lekker in een groep Moes...pfffff.
quote:Die heeft iig zeker een attitude probleem.
Op maandag 28 oktober 2002 16:09 schreef Koos Voos het volgende:
gezag van wie ? Laurens...whahahahahaha..
Zolang Mustapha de gemoederen blijft bezighouden houden we hem er danook in.
En terecht,Mus is de enigste in het huis die er voor zorgt dat de toneelspelers in het huis hun ware gezicht laten zien.Kijk maar bv naar Margriet die in de i.e. heel spontaan en leuk overkwam,maar zich nu ontpopt als een jaloerse,achterbakse,gefrustreerde vrouw die ook nog ordinair is als ze een slok op heeft.Als Mus er niet meer zou zijn dan zaten we de hele dag naar de woordspelletjes van Lau te luisteren en de spirituele blabla van Judith te luisteren.Mensen zeuren hier over de dingen die hij zegt en dan met name over vrouwen,maar ik heb Pascal in BB3 wel ergere dingen horen zeggen over de vrouwlijke medebewoners.Laten we eerlijk zijn Mus is niet anders dan de gemiddelde tiener van die leeftijd uit een beetje grote stad.Heeft dus niets met marokaan zijn te maken.
quote:SjEzUSSS..dus als hij zich super correct had gedragen...dan zou iedereen gelijk zeggen : Tjonge marokanen vallen best wel mee..BULLSHIT...waarom altijd de afkomst erbij..we zijn allemaal dieren met 2 benen hoor..er zit alleen een ander vellertje omheen...duhh******
Op maandag 28 oktober 2002 15:57 schreef weyden het volgende:
jammer dat hij zich zo opstelt, want hij had de Marokaanse gemeenschap absoluut een dienst bewezen als hij zich wat socialer op zou stellen. Deze staan helaas al in een negatief daglicht.En voor veel mensen zal dit de vooroordelen alleen maar bevestigen helaas.
Hoezo doet Mustapha niets, hij loopt al vanaf dag 1 met zijn 5 zuilen te slepen!!!!!!! Is Geesje blind ofzo?
Nou..als hij een gemiddelde tiener is,ziet de toekomst er slecht uit.
Ik zie Moes al voor me in een spotje voor "de maatschappij dat ben jij".
Liggend op een bank de woorden "Boeit niet..klaar" uitspreken.
quote:Hij kan er nog achter aan zeggen: Maar ik rook niet!
Op maandag 28 oktober 2002 16:51 schreef Dynabite het volgende:
Quote"Laten we eerlijk zijn Mus is niet anders dan de gemiddelde tiener van die leeftijd uit een beetje grote stad.Heeft dus niets met marokaan zijn te maken."Nou..als hij een gemiddelde tiener is,ziet de toekomst er slecht uit.
Ik zie Moes al voor me in een spotje voor "de maatschappij dat ben jij".
Liggend op een bank de woorden "Boeit niet..klaar" uitspreken.
Is dat niet zo dan????Lees de kranten er tegenwoordig maar op na,of probeer maar een paar van die pubers met van die knetterende scooters voor je deur weg te sturen.Ik denk dat je dan wel ergere dingen hoort dan:"Boeit niet .....klaar" !!!!Ik vindt dat het allemaal wel meevalt met Mus en het is wel grappig om te zien dat een 21 jarig jochie een heel BB huis en een compleet forum bezig houdt met zijn gedrag.
Kortom ..Moes loopt geestelijk een jaar of 5 achter.
quote:het is niet alleen zijn gedrag, het is meer hoe bb hem neerzet en stimuleert om vooral door te gaan( dmv allerlei signalen )
Op maandag 28 oktober 2002 17:09 schreef Blue_Cat het volgende:
Quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:25 schreef Elbutre het volgende:
Hebben Jubitch en Laurens nu nog steeds niet in de gaten hoe je met Moes moet omgaan! Zij lezen hem met een wijzend vingertje en een badinerend toontje constant de les! Vind je het gek dat die jongen dan juist zijn kont tegen de krib gooit!Als Mark, Geesje of Stephan op een normale toon of met een geintje hem hetzelfde duidelijk maken, luistert hij wel! Het gaat bij Moes duidelijk op de manier en de toon waarop iets gezegd wordt! De toon van Jubith en Lau pikt hij niet en terecht!
quote:Tja, dat heb ik ook al eerder opgemerkt, Andries zij ook dingen waar de honden geen brood van lusten.Kijk maar in het archief en u weet genoeg.
Op maandag 28 oktober 2002 16:25 schreef Blue_Cat het volgende:[..
]
Mensen zeuren hier over de dingen die hij zegt en dan met name over vrouwen,maar ik heb Pascal in BB3 wel ergere dingen horen zeggen over de vrouwlijke medebewoners.
quote:---Edit: ongepaste opmerking, laten we het gezellig houden, Lionsguy---
Op maandag 28 oktober 2002 17:15 schreef Dynabite het volgende:
Tja..als jij iemand van 21 met een een puber of tiener wilt vergelijken.Kortom ..Moes loopt geestelijk een jaar of 5 achter.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 28-10-2002 18:17]
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Op maandag 28 oktober 2002 19:34 schreef Remquito het volgende:
Het blijft toch echt een vreselijk naar marokkaantje hoor
Agressieve blik in z`n ogen, en maar sarren! Pas toen Ting in tranen was bood hij min of meer z`n excuses aan. Ik begrijp niet dat er nog iemand hier is die fan van Mustapha isWat is er in vredesnaam leuk aan dat ventje
quote:Man, hou nou eens op met dat 'Marokkaantje'.
Het blijft toch echt een vreselijk naar marokkaantje hoor
Agressieve blik in z`n ogen, en maar sarren! Pas toen Ting in tranen was bood hij min of meer z`n excuses aan. Ik begrijp niet dat er nog iemand hier is die fan van Mustapha isWat is er in vredesnaam leuk aan dat ventje
En dan even on-topic: Die opmerking naar Ting kon toch gewoon over gediscusseerd worden? Ik vond het absoluut niet jankwaardig.
quote:Ik begrijp je reactie echt niet op het woord marokkaantje hoor
Op maandag 28 oktober 2002 19:37 schreef APK het volgende:[..]
Man, hou nou eens op met dat 'Marokkaantje'.
Het is gewoon een mens. Zeg dan 'ventje' oid, dan kan er inhoudelijk gereageerd worden zonder dat het constant off-topic gaat.En dan even on-topic: Die opmerking naar Ting kon toch gewoon over gediscusseerd worden? Ik vond het absoluut niet jankwaardig.
Wat betreft Ting. Vond ik niet terecht, ze is gewoon wat gevoeliger voor dat soort opmerkingen. Was wel een beetje makkelijk slachtoffer voor Mustapha toch?
quote:Wat voor vreselijks had hij danwel niet tegen Ting gezegd dat ze daar volledig overstuur van raakte?
Op maandag 28 oktober 2002 19:34 schreef Remquito het volgende:Pas toen Ting in tranen was bood hij min of meer z`n excuses aan. Ik begrijp niet dat er nog iemand hier is die fan van Mustapha is
Wat is er in vredesnaam leuk aan dat ventje
(ik heb hem meermaals horen zeggen dat hij hoopt dat Ting of Geesje wint omdat hij hen lief vindt)
quote:Nee, op zich is het benoemen geen ramp. Maar dit onderwerp wordt te pas en te onpas hier besproken, mede door commentaar geforumuleerd zoals jij het net deed. Dus het zou best prettig zijn als men daar toch wat rekening mee houdt, omdat dat soort discussies hier vrij off-topic zijn.
Op maandag 28 oktober 2002 19:48 schreef Remquito het volgende:
Ik begrijp je reactie echt niet op het woord marokkaantje hoorIk dacht dat we tegenwoordig de dingen weer gewoon konden noemen zoals ze waren. Ik bleef gewoon on-topic zonder enige vorm van gesuggereerd racisme
Ting is chinees, Laurens is Fries so what! Mag ik Mus nu opneens geen Marokkaan meer noemen
quote:BB3?? We zijn nu toch bezig met BB4?
Op maandag 28 oktober 2002 16:25 schreef Blue_Cat het volgende:
quote:maar ik heb Pascal in BB3 wel ergere dingen horen zeggen over de vrouwlijke medebewoners.
PASCAL IS VERLEDEN TIJD.
We hebben het nu over BB4!
Tja en Mus......die mag er van mij nog steeds uit.!
quote:Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar het lijkt alsof je het woord "marrokaantje" bij wijze van (negatieve) classificering gebruikt. Als scheldwoord dus, wat weer impliceert dat "marokkaan" per definitie iets slechts zou zijn.
Op maandag 28 oktober 2002 19:48 schreef Remquito het volgende:Ik begrijp je reactie echt niet op het woord marokkaantje hoor
Om het op jezelf te betrekken: je zou het zelf denk ik best raar vinden als ik jou zou typeren als "die vervelende homo."
Ventje, eikel, lul, klier, da's veel neutraler en minder beladen.
quote:Mits goed onderbouwd, geen bezwaar
Op maandag 28 oktober 2002 20:21 schreef Gert het volgende:[..]
Om het op jezelf te betrekken: je zou het zelf denk ik best raar vinden als ik jou zou typeren als "die vervelende homo."
on topic: jij zou het waarschijnlijk ook geen dag met hem in dezelfde ruimte uithouden toch
quote:
Agressieve blik in z`n ogen, en maar sarren!
quote:Kut Marokkanen betekent ook dat er Lieve Marokkanen zijn.
Op maandag 28 oktober 2002 20:21 schreef Gert het volgende:[..]
Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar het lijkt alsof je het woord "marrokaantje" bij wijze van (negatieve) classificering gebruikt. Als scheldwoord dus, wat weer impliceert dat "marokkaan" per definitie iets slechts zou zijn.
quote:Gelukkig maar!
Op maandag 28 oktober 2002 20:32 schreef schatje het volgende:[..]
Kut Marokkanen betekent ook dat er Lieve Marokkanen zijn.
quote:Correct me if i'm wrong..
Op maandag 28 oktober 2002 19:48 schreef Remquito het volgende:Wat betreft Ting. Vond ik niet terecht, ze is gewoon wat gevoeliger voor dat soort opmerkingen. Was wel een beetje makkelijk slachtoffer voor Mustapha toch?
Het was Ting die dat gesprek initieerde en Mustapha confronteerde met het feit dat zij gehoord had van anderen dat hij zo over haar dacht.....zij wilde dus uit zijn eigen mond horen of hij dat gezegd had. Mustapha bevestigde dat en gaf er vervolgens een uitleg bij. Doordat Mus dus niet de weg van de minste weerstand nam door bijv de uitspraak af te zwakken werd zij geconfronteerd met openlijke kritiek op haar persoontje. Zij had niet verwacht dat Mustapha zo over haar dacht en dat kwetste haar. Vervolgens gaf zij haar eigen visie op haar doen en laten, maar toen was het kwaad al geschiedt en kwamen de waterlanders.
Toen Mustapha dat zag probeerde hij op zijn eigen onbeholpen manier haar toch weer wat moed in te spreken door de fout bij zichzelf neer te leggen.
Niets geen Tingpesterijtje dus...
quote:ze moet niet zo janken!
Op maandag 28 oktober 2002 21:04 schreef Jappie het volgende:[..]
Correct me if i'm wrong..
Het was Ting die dat gesprek initieerde en Mustapha confronteerde met het feit dat zij gehoord had van anderen dat hij zo over haar dacht.....zij wilde dus uit zijn eigen mond horen of hij dat gezegd had. Mustapha bevestigde dat en gaf er vervolgens een uitleg bij. Doordat Mus dus niet de weg van de minste weerstand nam door bijv de uitspraak af te zwakken werd zij geconfronteerd met openlijke kritiek op haar persoontje. Zij had niet verwacht dat Mustapha zo over haar dacht en dat kwetste haar. Vervolgens gaf zij haar eigen visie op haar doen en laten, maar toen was het kwaad al geschiedt en kwamen de waterlanders.
Toen Mustapha dat zag probeerde hij op zijn eigen onbeholpen manier haar toch weer wat moed in te spreken door de fout bij zichzelf neer te leggen.
Niets geen Tingpesterijtje dus...
quote:Als dat alles is wat je hebt toe te voegen dan hoef je me niet perse te quoten hoor.
Op maandag 28 oktober 2002 21:06 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
ze moet niet zo janken!
quote:Ting zocht hem inderdaad zelf op, maar om zijn `dat vind ik nou eenmaal, klaar!` een uitleg te noemen gaat mij iets te ver. Doordat Ting hier geen genoegen mee nam, kwam er dan toch nog een soort van toelichting. Ik denk dat Ting begon te huilen uit een soort onmacht. Niet omdat ze geen kritiek kan hebben, maar gewoon onmacht. Ze is best breekbaar en kan het gewoon niet zo hebben dat iemand een vooroordeel over haar klaarheeft
Op maandag 28 oktober 2002 21:04 schreef Jappie het volgende:[..]
Mustapha bevestigde dat en gaf er vervolgens een uitleg bij. Doordat Mus dus niet de weg van de minste weerstand nam door bijv de uitspraak af te zwakken werd zij geconfronteerd met openlijke kritiek op haar persoontje. leggen.
* remquito had best een beetje medelijden met Ting
quote:Ting werd echt geraakt door de mening van Mus. Of die mening wel of niet terecht is, tsja in mijn ogen wel.
Op maandag 28 oktober 2002 21:18 schreef Remquito het volgende:[..]
Ze is best breekbaar en kan het gewoon niet zo hebben dat iemand een vooroordeel over haar klaarheeft
* remquito had best een beetje medelijden met Ting
quote:Ik vind ook dat-ie wel een punt had. Misschien reageerde Ting zo heftig omdat niemand haar dat nog recht in het gezicht had gezegd (ook Mus dus niet: pas na aandringen), en kreeg ze een spiegel voorgehouden: zo kom jij over.
Op maandag 28 oktober 2002 21:23 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Ting werd echt geraakt door de mening van Mus. Of die mening wel of niet terecht is, tsja in mijn ogen wel.
quote:Zo komt ze over op Mus. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook zo over komt op anderen.
Op maandag 28 oktober 2002 21:28 schreef Gert het volgende:[..]
Ik vind ook dat-ie wel een punt had. Misschien reageerde Ting zo heftig omdat niemand haar dat nog recht in het gezicht had gezegd (ook Mus dus niet: pas na aandringen), en kreeg ze een spiegel voorgehouden: zo kom jij over.
Jammer dat ze dit niet in de juiste context kon zien en daardoor de boel niet kon relativeren. Het is maar de mening van Mus en dus van 1 persoon. Daar moet ze zich niet zo door laten raken. Het hadden haar wel wat traantjes kunnen schelen. Maar blijkbaar was ze niet goed voorbereid op zijn commentaar en Mus blijkbaar ook niet op haar reactie gezien zijn onwennige reactie.
Als ie dat nu eens ff in haar gezicht ga zeggen dan gebeurd er misschien nog eens wat leuks vandaag
quote:Maar zit er een stuk waarheid in of niet?
Op maandag 28 oktober 2002 22:33 schreef late_vogel het volgende:
Daniela is de huisslet" aldus Mustapha....
Als ie dat nu eens ff in haar gezicht ga zeggen dan gebeurd er misschien nog eens wat leuks vandaag
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef IfULikeMe het volgende:
pfffffffffffff : loop je leeg of zo?
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 20:36 schreef IfULikeMe het volgende:
Gelukkig maar!
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 21:06 schreef IfULikeMe het volgende:
ze moet niet zo janken!
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 20:48 schreef IfULikeMe het volgende:
Conclusie : ze heeft een reden om op hem te stemmen.
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 20:29 schreef IfULikeMe het volgende:
nee...................jij?
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 22:39 schreef IfULikeMe het volgende:
wat dan nog?
quote:kun je alle losse kreten die je roep ook onderbouwen of is dat een beetje moeilijk... (als Mus fan)
Op maandag 28 oktober 2002 22:50 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar zit er een stuk waarheid in of niet?
quote:Nee, ik hou het kort maar krachtig!(vandaag geen zin om te onderbouwen, net een tentamen achter de rug)
Op maandag 28 oktober 2002 22:55 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
kun je alle losse kreten die je roep ook onderbouwen of is dat een beetje moeilijk... (als Mus fan)
kusjes
---Edit: zucht---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-10-2002 00:31]
quote:ik wil jou kusjes niet
Op maandag 28 oktober 2002 22:59 schreef IfULikeMe het volgende:
Nee, ik hou het kort maar krachtig!(vandaag geen zin om te onderbouwen, net een tentamen achter de rug)Maar waarom let je eigenlijk zo op mij? echt zielig ............
Ik let toch ook niet op jou, zo een kneus ben ik nou ook weer niet!kusjes
aha zelfde vorm van "discussie" dus als Mus en Arthur
gewoon wat roepen wat nergens op slaat, iemand veroordelen zonder dat je hem kent.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-10-2002 00:32]
quote:Die twee hebben toch iets met elkaar, dat zei ze ook tegen Margriet, en daarom schoot die bevestiging in het verkeerde keelgat.Ik vond het vooral opvallend dat hij haar aanraakte, had ik niet verwacht.
Op maandag 28 oktober 2002 22:31 schreef CJ het volgende:[..]
Zo komt ze over op Mus. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook zo over komt op anderen.
Jammer dat ze dit niet in de juiste context kon zien en daardoor de boel niet kon relativeren. Het is maar de mening van Mus en dus van 1 persoon. Daar moet ze zich niet zo door laten raken. Het hadden haar wel wat traantjes kunnen schelen. Maar blijkbaar was ze niet goed voorbereid op zijn commentaar en Mus blijkbaar ook niet op haar reactie gezien zijn onwennige reactie.
quote:kusjes
Op maandag 28 oktober 2002 23:04 schreef NatasTriplesix het volgende:
ik wil jou kusjes nietaha zelfde vorm van "discussie" dus als Mus en Arthur
gewoon wat roepen wat nergens op slaat, iemand veroordelen zonder dat je hem kent..
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 29-10-2002 00:33]
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:33 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
Ja eigenlijk gaat het over onze marokaanse vriend Mus he...
quote:Als je een ban aan je broek wil...
Op maandag 28 oktober 2002 23:17 schreef IfULikeMe het volgende:
moet ik nog doorgaan?
quote:als het moet ,dan moet het!
Op maandag 28 oktober 2002 23:19 schreef CartWOman het volgende:[..]
Als je een ban aan je broek wil...
quote:Je bent echt vervelend bezig vanavond, en eerlijk gezegd doe je Mus op dit moment meer kwaad dan goed.
Op maandag 28 oktober 2002 23:21 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
als het moet ,dan moet het!
quote:graag
Op maandag 28 oktober 2002 23:17 schreef IfULikeMe het volgende:
moet ik nog doorgaan?
je toont interesse
iets wat ik van Mus niet ken
verder zie ik jou als een soort irritant manneke wat het mus gedrag kopieert
maar om weer een beetje ontopic te geraken zou ik wel eens willen weten wat jij dan zo tof vind aan die rare opmerkingen, waarom je letterlijke teksten van scanman negatief vind overkomen
maar de kans dat je dat ga vertellen lijkt me klein, zal je wel geen zin in hebben, klaar ![]()
oh ja en iedereen gooit er wel eens een korte post of geintje tussendoor
maar ik zal jou soort humor wel niet begrijpen
quote:ok
Op maandag 28 oktober 2002 23:27 schreef schatje het volgende:
Hallo, speelkwartier is nu echt voorbij!
(en dat wilde ik ff kwijt)
quote:vervelend ! dat kan kloppen
Op maandag 28 oktober 2002 23:23 schreef Jappie het volgende:[..]
Je bent echt vervelend bezig vanavond, en eerlijk gezegd doe je Mus op dit moment meer kwaad dan goed.
En wat heeft mijn gedrag met moes te maken?
Iedereen heeft zijn eigen mening over een bepaald bewoner.
quote:heel slim : gelijk overstappen naar scanman.(van onderwerp veranderen!)
Op maandag 28 oktober 2002 23:26 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
graag
je toont interesse
iets wat ik van Mus niet ken
verder zie ik jou als een soort irritant manneke wat het mus gedrag kopieert
maar om weer een beetje ontopic te geraken zou ik wel eens willen weten wat jij dan zo tof vind aan die rare opmerkingen, waarom je letterlijke teksten van scanman negatief vind overkomen
maar de kans dat je dat ga vertellen lijkt me klein, zal je wel geen zin in hebben, klaaroh ja en iedereen gooit er wel eens een korte post of geintje tussendoor
maar ik zal jou soort humor wel niet begrijpen
Daarom heb ik geen zin om in discussie te gaan.Een aantal van jullie probeert dan altijd van onderwerp te veranderen , wanneer ze kritiek krijgen.
Ik heb vandaag niemand kwaad gedaan, maar uiteindelijk moet er iemand mij lastigvallen met bullshit.
Omdat ik zogenaamd alleen onzin lul. Reageer er dan niet op , als het onzin is!
en allemaal janken als hij zegt dat ze toneelspelen..whahahaha
quote:En ik kan niet beloven dat er een deeltje 9 komt. "Pittig" discussiëren is ok, dat gescheld en die steken onder water naar elkaar is minder. Mustapha brengt wel leven in de brouwerij, en dat is mooi, maar misschien kan het iets minder persoonlijk allemaal?
deeltje 8 alweer.. die Mus roeled de hele tent ..
quote:Ja, dat was echt helemaal geweldig!
Op maandag 28 oktober 2002 23:08 schreef schatje het volgende:
Ik vond het vooral opvallend dat hij haar aanraakte, had ik niet verwacht.
quote:Was ook niet de bedoeling
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:52 schreef Koos Voos het volgende:
ik voel me echt niet aangesproken..
quote:Die knipoog erachter verwart me even... Maar goed... Wat vind jij eigenlijk van Mustapha Qt?? Gooi er ook eens een mening tegenaan ipv alleen maar editjes...
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:02 schreef Qt het volgende:
Was ook niet de bedoeling
quote:Zoals wel vaker meent Mustapha niet wat hij zegt. Dus dit zal ook wel een 'grapje' zijn geweest ben ik bang...
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik lees net in de streams dat Mustapha van plan is morgen flink tegen Laurens te gaan schelden.
(wil hij Laurens uitlokken zijn dreigement waar te maken?)
quote:ja hallo, wel wakkerblijven he.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:02 schreef scanman01 het volgende:
verkeerde topic....
quote:Meen je dat serieus?
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat was echt helemaal geweldig!
Ik vind het niet nodig om hem daarvoor een medaille te geven, maar het viel mij op dat hij blijkbaar ook soms zijn 'tough guy' masker kan laten zakken.
quote:Doe eens een gok
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:11 schreef APK het volgende:
Meen je dat serieus?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 29-10-2002 02:17]
quote:Ok, dan ga ik uit van het goede van de mens en denk ik dat je het serieus bedoelde.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Doe eens een gok
quote:Ik heb er al even iets bijgezet.... NEE dus!!!! Ik ging ook uit van het goede in jou.... maar ach...
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:15 schreef APK het volgende:
Ok, dan ga ik uit van het goede van de mens en denk ik dat je het serieus bedoelde.
quote:Jammer.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er al even iets bijgezet.... NEE dus!!!! Ik ging ook uit van het goede in jou.... maar ach...
quote:Ik ben het wel met je eens is dat ook goed?
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:27 schreef APK het volgende:[..]
Jammer.
Maar ben je het niet met mij eens dat Mustapha nog nooit zo ver is gegaan in het tonen van lichamelijke affectie?
Bij het zoenen als iemand het huis uit moet draait hij zijn gezicht weg, als iemand hem aan wil raken loopt hij weg.....
het gaat mij er nu niet om of dat juiste omgangsvormen zijn, maar dat de anderen (en de kijkers) hem als iemand zien die bepaalde dingen blijkbaar niet doet en dat het verwarrend over kan komen als hij het wel doet.
Het was bijzonder te zien hoe Mustapha voor het eerst een zekere affectie toonde.
quote:Ik hoop dat hij het in zijn rugzakje meeneemt.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het was bijzonder te zien hoe Mustapha voor het eerst een zekere affectie toonde.
quote:Ik negeer mijn gevoelens inderdaad, want als ik die volgde, dan zou ik niet meer in dit topic posten! Ik word er onpasselijk van hoe sommigen Mustapha de hemel in prijzen terwijl hij naar mijn idee toch meerdere 'kleine' aanwijzingen heeft gegeven dat het niet zo'n prettige vent is. Ik zou knettergek worden als ik met zo iemand in een huis zou zitten... en dan kwam hij er ook niet zo makkelijk vanaf als nu.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:32 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik ben het wel met je eens is dat ook goed?
scanman negeert zijn gevoelens, is niet met zijn eigen ik in contact enzo, verkeerd in een ontkenningsfase en ga zo maar door (jammer dat Marc hier niet kan posten).
quote:Ik denk dat dat het probleem van elk Mustapha topic is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik negeer mijn gevoelens inderdaad, want als ik die volgde, dan zou ik niet meer in dit topic posten! Ik word er onpasselijk van hoe sommigen Mustapha de hemel in prijzen terwijl hij naar mijn idee toch meerdere 'kleine' aanwijzingen heeft gegeven dat het niet zo'n prettige vent is. Ik zou knettergek worden als ik met zo iemand in een huis zou zitten... en dan kwam hij er ook niet zo makkelijk vanaf als nu.
Kijk naar vorig jaar... Frank, Kelly, dat duimende jankding (Naam is mij even ontschoten) en Coos zorgden voor actie. dat ontbreekt dit jaar.
Behalve van de kant van Mustapha.
Ik vind het heerlijk om te horen dat hij morgen Laurens nog even gaat zieken.
Uiteraard willen de meeste mensen liever een Laurens als buurman die netjes zijn tuintje schoffelt in plaats van een Mustapha die misschien 'boeie' zegt als de buren vragen of hij een keer het onkruid in zijn voortuintje wil wieden, maar voor het programma is hij goud waard.
quote:Ik heb hier niks ge-edit hoor
Op dinsdag 29 oktober 2002 01:06 schreef scanman01 het volgende:Die knipoog erachter verwart me even... Maar goed... Wat vind jij eigenlijk van Mustapha Qt?? Gooi er ook eens een mening tegenaan ipv alleen maar editjes...
En mijn mening over Mustapha is nog ongewijzigd: graag in het programma laten omdat de anderen zich aan hem storen. Vind het wel vermakelijk om te zien, ken irl ook iemand die zulke trekjes vertoont. Die zou zo'n situatie met Laurens ook zo aanpakken.. En al is het soms wat vermoeiend, er valt heus wel normaal mee te praten. Ms is het niet de manier om vrienden te maken, maar zoiets hoeft niet je doel te zijn als je het huis in gaat.
Ik kan me ook levendig voorstellen dat er bewoners zijn die geen zin hebben om nog energie in hem te steken. Maar ja, daar schieten ze vast weinig mee op.. Je zit nu eenmaal samen in dat huis en met negeren verandert er niks aan zijn gedrag en blijft hij een storende factor. Ik zou jou trouwens wel eens in actie willen zien tegen Mustapha.. volgens mij drijft ie je tot waanzin
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik negeer mijn gevoelens inderdaad, want als ik die volgde, dan zou ik niet meer in dit topic posten!
quote:Ik merk toch een zekere balans hier.
Ik word er onpasselijk van hoe sommigen Mustapha de hemel in prijzen terwijl hij naar mijn idee toch meerdere 'kleine' aanwijzingen heeft gegeven dat het niet zo'n prettige vent is.
quote:Ik ben bang dat ik het misschien wel goed met hem zou kunnen vinden eigenlijk. Hij heeft een flink aantal nare trekjes, maar de momenten dat hij leuk is, is hij ook precies zo waar ik me wel goed bij zou voelen. Maar sommige opmerkingen en handelingen van hem zijn gewoon waanzinnig storend en het zou op zich wel een uitdaging zijn om hem daar met gepaste tact op aan te pakken.
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:58 schreef Qt het volgende:
Ik zou jou trouwens wel eens in actie willen zien tegen Mustapha.. volgens mij drijft ie je tot waanzin
quote:Misschien wel ja
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik merk toch een zekere balans hier.
Sommigen prijzen hem de hemel in, anderen daarintegen zeggen tamelijk grove dingen over Mustapha, ik vind het laatste onprettig, jij het eerste, dus reden om te blijven posten wellicht?
quote:Het grote probleem lijkt te zijn dat dat vrijwel onmogelijk is....
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Maar sommige opmerkingen en handelingen van hem zijn gewoon waanzinnig storend en het zou op zich wel een uitdaging zijn om hem daar met gepaste tact op aan te pakken.Dus zeer zeker niet op de manier waarop sommigen dat nu doen.
quote:Zonder hem zouden de kijkcijfers waarschijnlijk gehalveerd zijn.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:06 schreef scanman01 het volgende:
....ware het niet dat hij me veel te veel slaapt en geen enkele poging doet om wat van het programma te maken.... dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld Bart uit bb1.
quote:Daar heb je wel kans van.... Het is ook moeilijk om iemand aan te pakken die de ene avond zegt dat je best zijn beste vriend zou kunnen zijn (Mus tegen laurens) en de andere avond je een ongeloflijke kneus noemt en geen goed woord meer voor je over heeft. Dat is Mustapha. Ook is het als vrouw in het bb huis moeilijk om met Mus om te gaan lijkt me. Hij heeft al vele keren aangegeven dat hij ALLE vrouwen in het huis als mens helemaal niets vindt, maar als er een goed gesprek gaande is tussen hem en een vrouwelijke bewoner, dan merk je daar helemaal niets meer van. Je weet dus nooit welke leugen hij je de volgende keer weer voorspiegelt. Zo iemand is dus onvoorspelbaar... en daardoor inderdaad misschien moeilijk aan te pakken, hoewel Laurens het hem zwaar moeilijk maakte vond ik. Die uitdrukking van Mustapha sprak boekdelen. Die aanval was er een keer een die Mustapha helemaal niet zag aankomen! Zo moet je dat dus doen!
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:09 schreef APK het volgende:
Het grote probleem lijkt te zijn dat dat vrijwel onmogelijk is....
quote:Dat ligt dus eigenlijk niet aan hem, maar aan de mensen die hem zelfs dan nog geweldig vinden! Als die mensen gewoon toe zouden geven dat dat slapen idd dodelijk is voor een programma als Big Brother, dan had je al die discussies niet gehad. Stel je voor dat je met 12 Mustapha's in Big Brother zit. Dan had het programma Oktober niet gehaald!
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:13 schreef APK het volgende:[..]
Zonder hem zouden de kijkcijfers waarschijnlijk gehalveerd zijn.
Zelfs als hij slaapt is hij goed voor 255 posts op dit forum.
quote:Ik ben benieuwd.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Zo iemand is dus onvoorspelbaar... en daardoor inderdaad misschien moeilijk aan te pakken, hoewel Laurens het hem zwaar moeilijk maakte vond ik. Die uitdrukking van Mustapha sprak boekdelen. Die aanval was er een keer een die Mustapha helemaal niet zag aankomen! Zo moet je dat dus doen!
Laat het weer leuk worden. Dat lijkt mij toch de reden waarom die ijdeltuiten in dat huis zitten.
Ter leringh ende vermaack van ons allen.
quote:Ik vond wel dat Laurens veel beter voor de dag kwam in die discussie. Mustapha had eigen helemaal geen weerwoord, alleen maar wat gebaren en standaard kreten. En daarbij komt nog dat ik Laurens de meest walgelijke persoon vind die in dat huis rondloopt. Als iemand er per direct uit moet is hij het wel.... gatverdamme.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:26 schreef APK het volgende:
Ik vond overigens dat er geen winnaar was in die discussie.
gevoelsmatig koos ik voor Mustapha, aangezien ik het niet zo heb op laurens met zijn compulsieve schoonmaakgedoe.
quote:Scanman, ik haat deze smiley, maar ga hem toch gebruiken.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat ligt dus eigenlijk niet aan hem, maar aan de mensen die hem zelfs dan nog geweldig vinden! Als die mensen gewoon toe zouden geven dat dat slapen idd dodelijk is voor een programma als Big Brother, dan had je al die discussies niet gehad. Stel je voor dat je met 12 Mustapha's in Big Brother zit. Dan had het programma Oktober niet gehaald!
ps. Reeds bij voorbaat excuus voor die smiley, maar ik denk echt dat je, net als de bewoners, een overdosis Mustapha hebt gehad.
quote:We zijn het enigszins eens. Laurens.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:29 schreef scanman01 het volgende:
En daarbij komt nog dat ik Laurens de meest walgelijke persoon vind die in dat huis rondloopt. Als iemand er per direct uit moet is hij het wel.... gatverdamme.
quote:Het valt wel mee, het is niet zo dodelijk voor het programma hij weet dat er per dag maar een aantal momenten van elke bewoner kunnen worden uitgezonden, en als je veel slaapt heb je kans dat ze juist de momenten uit zullen zenden dat je wel 'in actie' komt.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat ligt dus eigenlijk niet aan hem, maar aan de mensen die hem zelfs dan nog geweldig vinden! Als die mensen gewoon toe zouden geven dat dat slapen idd dodelijk is voor een programma als Big Brother, dan had je al die discussies niet gehad. Stel je voor dat je met 12 Mustapha's in Big Brother zit. Dan had het programma Oktober niet gehaald!
quote:Ik denk dat jij een te grote hekel hebt aan de rest van de bewoners en daarom Mustapha gaat idealiseren (in het land der blinden.....). Verder vind ik je andere opmerking ook niet juist. Als je kijkt naar voorgaande jaren... De interessante bewoners waren allemaal mensen waarvan het helemaal 'dikke mik' zou worden als daar er 12 van hadden ingezeten. Mustapha 'rouleert' (wat een waanzinnig verschrikkelijk woord) alleen omdat de rest van de bewoners dat toestaat..... Dat het vermakelijke tv oplevert is juist, maar dat maakt volgens mij de meeste mensen ook een beetje bang. Want het zal toch niet zo zijn dat je met 20 uur per dag slapen, vrouwen de grond inboren en verdommen om je eigen rotzooi op te ruimen een programma als Big Brother kunt winnen???
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:33 schreef APK het volgende:
Waar discusseren wij de hele tijd over?
Wie veroorzaakt al die commotie?
quote:Geen idee.
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat het vermakelijke tv oplevert is juist, maar dat maakt volgens mij de meeste mensen ook een beetje bang. Want het zal toch niet zo zijn dat je met 20 uur per dag slapen, vrouwen de grond inboren en verdommen om je eigen rotzooi op te ruimen een programma als Big Brother kunt winnen???
quote:Ik heb van BB1, BB2 en BB3 geen aflevering gemist. BB2 heb ik bijna helemaal gezien omdat ik toen tijdelijk niet meer kon lopen en bijna 18 uur per dag Big Brother had aanstaan via MrZap. (De Bus en andere BB clonen heb ik opzettelijk NIET gekeken... met als uitzondering Starmaker (ook via MrZap) )
Op dinsdag 29 oktober 2002 03:57 schreef APK het volgende:
De finale van BB1 heb ik live gezien, dusdanig dronken dat ik mij er niets meer van herinner.
Tijdens de finale van BB2 en BB3 zat ik in Thailand, en dat gaat nu weer gebeuren. IJs en weder dienende.
(Ik las wel af en toe mee in een Internetcafe.)
quote:... ongefundeerde beschuldigingen !
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:45 schreef marky het volgende:
Zolang Mustapha gevoed wordt door de redaktie en het thuisfront wantrouw ik zeer de eerlijkheid omtrent Mustapha. De mol theorie komt bij mij steeds meer boven.
quote:Nee want hij heeft een kaartje van zijn familie gehad waarop staat dat hij vooral moet blijven irriteren en moet blijven slapen. Asl dit niet een directe inmenging is van buitenaf dan weet ik het ook niet meer. Ook zijn enorme drang om door Margriet te willen worden genomineerd is vreemd en zijn constante verkondiging dat Daniela eruit gaat maken het allemaal zeer verdacht.
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:54 schreef Koos Voos het volgende:[..]
... ongefundeerde beschuldigingen !
quote:Mensen zijn nu eenmaal op zoek naar bevestigingen om hun standpunt kracht bij te zetten.Of er kern van waarheid in zit is een tweede.
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:02 schreef Koos Voos het volgende:
iedereen (nou ja..bijna) heeft een berichtje van het thuisfront gehad.
Neem nou dat kommetje soep voor Ting..volgens mij was dat een geheime boodschap om nog wat meer te gaan janken..
quote:Echt waar??? Dit vind ik ook niet mogen eigenlijk!!! Maar de anderen?? Hebben die dan ook kaartjes gekregen met tips van buitenaf, of alleen Mus???
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:57 schreef marky het volgende:[..]
Nee want hij heeft een kaartje van zijn familie gehad waarop staat dat hij vooral moet blijven irriteren en moet blijven slapen.
quote:De andere hebben ook een kaartje of foto van thuis gehad maar dat waren teksten van ik hou van je ik mis je ed.
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:14 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Echt waar??? Dit vind ik ook niet mogen eigenlijk!!! Maar de anderen?? Hebben die dan ook kaartjes gekregen met tips van buitenaf, of alleen Mus???
quote:Hij gelooft gewoon niet dat iemand om hem kan geven. Hij zou daarin bevestigd worden als Margriet hem nomineert. Hij is bezig met een soort van self-fullfilling prophecy.
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:57 schreef marky het volgende:[..]
Ook zijn enorme drang om door Margriet te willen worden genomineerd is vreemd
quote:Wat is daar nou weer verdacht aan? Hij roept voor elke exit allerlei voorspellingen. Beetje bluffen. Meestal heeft hij het fout.
en zijn constante verkondiging dat Daniela eruit gaat maken het allemaal zeer verdacht.
quote:Vooral de vrouwen beschrijft hij heel goed
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:39 schreef riri het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Mustapha altijd heel raak zit met zijn beschrijvingen van personen in het BB huis.
Mustapha kiest voor Geesje
Geesje en Mustapha trekken zich terug in de badkamer. Van de genomineerde vrouwen blijkt zij zijn favoriet te zijn.
Jolanda Dane 29-10-2002 17:34
Mustapha peilt hoe Geesje tegenover haar nominatie staat. Vanmorgen liep ik door het Huis en toen had ik echt het idee dat ik al afscheid aan het nemen was, geeft ze toe. Mustapha is ervan overtuigd dat Geesje donderdag mag blijven en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.
Vuist
Mustapha denkt dat Daniela eruit gaat. Ursula is een nietszeggend persoon, maar mag wel blijven. Jij hebt uitstraling en valt op jouw eigen manier op. Daniela loopt alleen maar in haar blote kont door het Huis. Daarom moet zij vertrekken. Geesje lacht gevleid naar de rechtenstudent. Maar na haar gesprek met Laurens, denkt zij dat het tijd is om haar koffer te pakken. Laurens zei dat ik te meegaand was en dat ik best vaker met mijn vuist op tafel mag slaan. Daarom heeft hij mij genomineerd.
Een minachtend lachje ontsnapt uit Mustaphas mond. Heb jij wel eens dat gevoel gehad?, vraagt hij haar. Geesje antwoordt stellig: Nee, dat niet. Maar mijn vriendinnen thuis zullen ook wel zeggen dat ik te soft ben. Mustapha kan het niet laten om een sarcastische opmerking te plaatsen: Moet je dan roepen: Nee, Stefan ik wil geen thee? De rechtenstudent tovert een glimlach op haar gezicht.
Eer
Geesje relativeert Laurens opmerking: Hij redeneert naar zichzelf toe en naar de types die hij om zich heen wilt hebben. En in deze uitleg kan Mustapha zich helemaal vinden.Geesje beseft ineens hoe praatzaam Mustapha tegen haar is. Wat een eer om zoveel woorden van jou te ontvangen, grapt ze. Met deze opmerking brengt ze Mustapha in verlegenheid. Maar adrem als hij is, heeft hij toch nog een opmerking klaarstaan: Ja en als we hier uit zijn, kun je nog veel meer woorden ontvangen.
Mustapha heeft een nieuw maatje gevonden, maar Geesje moet misschien donderdag het Huis verlaten
Bron BBsite
Mag ik even
O ja Marky, dat stukje lijkt me beter op zijn plaats in de Geesje topic
quote:Yep. want Gees en Ting noemt hij heel erg lief, Margriet iemand die zich verschuild achter een grap, Daniela de huisslet, Jeanet iemand met ballen en judith een bitch. Lijkt me een vrij acurate omschrjving van de dames.
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Vooral de vrouwen beschrijft hij heel goed
quote:Ja super toch, de spijker op z'n kop gewoon, prachtige omschrijvingen van de dames_O_
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:38 schreef LouLou het volgende:[..]
Yep. want Gees en Ting noemt hij heel erg lief, Margriet iemand die zich verschuild achter een grap, Daniela de huisslet, Jeanet iemand met ballen en judith een bitch. Lijkt me een vrij acurate omschrjving van de dames.
quote:Lionsguy, ik begin je goed zat te worden. Ik heb hem nog nooit gebruikt, maar bij deze!
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:25 schreef Lionsguy het volgende:
dom geblaat
quote:ik dacht dat je zou weg gaan en nooit meer terugkomen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:25 schreef Lionsguy het volgende:
Oprecht tegen Geesje met zulke woorden?
Hahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Voor het eerst moet ik om de onzin van een marokkaan lachen.
Hou me ff vast.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:51 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Lionsguy, ik begin je goed zat te worden. Ik heb hem nog nooit gebruikt, maar bij deze!
quote:Ik zat nog effe te twijfelen wie BB hiermee extra steun wilde geven uiteindelijk vond ik dat Mustapha hier het meeste aan had. Maar idd had het ook in het geesje topic kunnen passen.
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:22 schreef Tante Bep het volgende:
O ja Marky, dat stukje lijkt me beter op zijn plaats in de Geesje topic
quote:Ik had al laten weten dat ik me had bedacht.
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:44 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
ik dacht dat je zou weg gaan en nooit meer terugkomen.
Je begint op moes te lijken ook nooit oprecht!
quote:dat is wederzijds
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:10 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Ik had al laten weten dat ik me had bedacht.
Maar IfUlikeme, ik blijf je voorlopig aardig vinden.
Ook al zijn we het niet eens.
quote:He guys, voor slijmen is een ander topic
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:13 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
dat is wederzijds
quote:En wie mag jij zijn?
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:15 schreef Remquito het volgende:[..]
He guys, voor slijmen is een ander topic
quote:Een klein groen kikkertje die paars van woede ziet, wanneer Mustapha op tv is!
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:21 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
En wie mag jij zijn?
quote:Hij ligt nu in ieder geval weer te slapen op de bank terwijl de rest bij het het zit te kletsen en te lachen. Mus heeft een deken over zich heen getrokken, dus neemt niet eens meer de moeite om naar het bed te lopen
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:58 schreef Remquito het volgende:
Een klein groen kikkertje die paars van woede ziet, wanneer Mustapha op tv is!
quote:Als je goed kijkt , dan zie je dat hij toch naar zijn bedje is.
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij ligt nu in ieder geval weer te slapen op de bank terwijl de rest bij het het zit te kletsen en te lachen. Mus heeft een deken over zich heen getrokken, dus neemt niet eens meer de moeite om naar het bed te lopen
quote:Iemand?
En we moeten er voor zorgen, dat Margriet op mij stemt.
(Deze uitspraken MOET ik verifiëren. Molletje )Mushi wil gewoon, dat Margiet op hem zal stemmen. Indien nu niet dan komt het nog wel.
(Ik begrijp zijn strategie...ik kom erop terug. )
quote:Als ik het goed heb komt dat uit een streamverslag door Fondaco van MediaWatchers. Zou dus zijn theorie zijn, dus misschien vind je er daar meer over, het is niet van de streamers van hier iig.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Uit de streamverslagen:
Iemand?
quote:Geen smiley, dus ik neem aan dat je het serieus bedoelt? Toch ga ik er maar niet op in als je het niet erg vindt...
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:31 schreef IfULikeMe het volgende:
Als je goed kijkt , dan zie je dat hij toch naar zijn bedje is.
Niet al te snel oordelen!
quote:Dat had ik gezien (dat het van elders kwam), maar ik vroeg me gewoon af of iemand (wellicht middels het streamen) of anderszins misschien een idee had waarom Mustapha zo graag wil dat juist Margriet hem gaat nomineren.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:34 schreef LouLou het volgende:[..]
Als ik het goed heb komt dat uit een streamverslag door Fondaco van MediaWatchers. Zou dus zijn theorie zijn, dus misschien vind je er daar meer over, het is niet van de streamers van hier iig.
quote:Omdat hij het, naar mijn idee, kicken vindt al iedereen hem nomineert en hij er toch niet uithoeft... Het Bart uit BB1 syndroom!
Op woensdag 30 oktober 2002 00:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dat had ik gezien (dat het van elders kwam), maar ik vroeg me gewoon af of iemand (wellicht middels het streamen) of anderszins misschien een idee had waarom Mustapha zo graag wil dat juist Margriet hem gaat nomineren.
quote:Jij neemt zoveel dingen zomaar aan. Dus ga je gang!
Op woensdag 30 oktober 2002 00:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geen smiley, dus ik neem aan dat je het serieus bedoelt? Toch ga ik er maar niet op in als je het niet erg vindt...
quote:Hij wil laten zien wie de king is in het huis! En daar heeft hij 100% gelijk in.
Op woensdag 30 oktober 2002 00:51 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat hij het, naar mijn idee, kicken vindt al iedereen hem nomineert en hij er toch niet uithoeft... Het Bart uit BB1 syndroom!
quote:Er zullen er voldoende zijn en dat weet hij, waarom wil hij per sé dat Margriet ook op hem stemt, en hoe past dat in een strategie?
Op woensdag 30 oktober 2002 00:51 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat hij het, naar mijn idee, kicken vindt al iedereen hem nomineert en hij er toch niet uithoeft... Het Bart uit BB1 syndroom!
(veel stemmen en er niet uitgaan oké dat vat ik, maar vanwaar dat Margriet item?)
quote:Nam jij maar eens iets van mij aan !
Op woensdag 30 oktober 2002 01:04 schreef IfULikeMe het volgende:
Jij neemt zoveel dingen zomaar aan. Dus ga je gang!
quote:Ach... ik denk dat dat weer een loze kreet van Mus was. Een beetje stoerdoenerij verwacht ik eerlijk gezegd. Tegen andere zeggen dat je graag wilt dat bepaalde mensen je nomineren komt wel 'vet cool/gaaf' over ofzo.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Er zullen er voldoende zijn en dat weet hij, waarom wil hij per sé dat Margriet ook op hem stemt, en hoe past dat in een strategie?(veel stemmen en er niet uitgaan oké dat vat ik, maar vanwaar dat Margriet item?)
quote:Ik denk dat er echt wel een aantal mensen zijn die tactisch gaan stemmen, dus niet op Mustapha. Het heeft weinig nut om met z'n allen op hem te gaan stemmen, dat kan voor de stemmer zelf zeer gevaarlijk zijn omdat in dat geval iemand met 1 of 2 stemmen al genomineerd kan staan.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:06 schreef IfULikeMe het volgende:
Hij wil laten zien wie de king is in het huis! En daar heeft hij 100% gelijk in.
Dan ben je gelijk van die arrogante koppen af.
quote:True, ik heb onlangs in gedachten een lijstje gemaakt van wie wie gaat stemmen, en kwam uit op minimaal 4 genomineerden, zijnde:
Op woensdag 30 oktober 2002 01:11 schreef APK het volgende:[..]
Ik denk dat er echt wel een aantal mensen zijn die tactisch gaan stemmen, dus niet op Mustapha. Het heeft weinig nut om met z'n allen op hem te gaan stemmen, dat kan voor de stemmer zelf zeer gevaarlijk zijn omdat in dat geval iemand met 1 of 2 stemmen al genomineerd kan staan.
Mustapha
Arthur
Dennis
Laurens
quote:Mag van mij... Dan is de kans groot dat Laurens exit is en dat zou de eerste exit zijn die ik echt ga vieren!!!!
Op woensdag 30 oktober 2002 01:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Mustapha
Arthur
Dennis
Laurens
quote:En toch hebben we ook nog een paar weekjes de "bad guy" nodig om het levendig te houden tot aan de kerst.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mag van mij... Dan is de kans groot dat Laurens exit is en dat zou de eerste exit zijn die ik echt ga vieren!!!!
quote:Daar hebben we Arthur al voor. Die houden we nog even.
Op woensdag 30 oktober 2002 06:34 schreef Jappie het volgende:
En toch hebben we ook nog een paar weekjes de "bad guy" nodig om het levendig te houden tot aan de kerst.
quote:Reken er maar op dat ze dan nog wat te klagen hebben!
Op woensdag 30 oktober 2002 09:40 schreef corabora het volgende:
zonder mus is er helemaal nix meer an.
hebben jullie hier ook nix meer te klagen.
quote:Nou ik denk dat ik zelf wel bepaal of ik iets van jou aan neem of niet.
Op woensdag 30 oktober 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nam jij maar eens iets van mij aan !
quote:Nou nou... niet zo serieus reageren op een geintje....
Op woensdag 30 oktober 2002 10:30 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou ik denk dat ik zelf wel bepaal of ik iets van jou aan neem of niet.
En tot nu toe is er daar geen reden toe.
(misschien onaardig tegenover Daniela maar ik vond zijn imitatie wel grappig).
quote:Ik denk dat dit heel veel tegenstanders van Mus gaat bewegen om te bellen (niet dat dat zin heeft).
Op woensdag 30 oktober 2002 20:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
In hoeverre zal de populairste bewoner de kijker kunnen beïnvloeden Daniela eruit te stemmen?(misschien onaardig tegenover Daniela maar ik vond zijn imitatie wel grappig).
Ohw en hier krijg ik spijt van, maar ik vond Mus er eigenlijk wel geil uitzien toen hij de blikken van Daniela nadeed
quote:Ja, zoals hij over Daniela deed, echt niet schijnheilig en lekker direct, gewoon, recht in iemands gezicht de ongezouten waarheid brullen en dat is heeeeeel grappig en ook wel een beetje geil.
Op woensdag 30 oktober 2002 08:46 schreef Stifler het volgende:<knip>
En ik vind dat hij lekker direct is en al die andere een stel schijnheilen.. <knip>... ga die confrontaties maar aan.
quote:o wauw weer meer reden voor het adoreren?
Op woensdag 30 oktober 2002 20:30 schreef yantjes het volgende:
Hoe Mustapha mensen beschrijft en neerzet, super gewoon.
Ik lig krom van de lach, prachtig, zo in de roos geschoten steeds zijn opmerkingen.Over Daniela...hij zette haar wel even behoorlijk te kijk.
Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk...een verademing gewoon.
quote:haha
Op woensdag 30 oktober 2002 20:20 schreef Dark het volgende:[..]
Ja, zoals hij over Daniela deed, echt niet schijnheilig en lekker direct, gewoon, recht in iemands gezicht de ongezouten waarheid brullen en dat is heeeeeel grappig en ook wel een beetje geil.
Eindelijk iemand in dat huis, die VOL in de confrontaties gaat, gewoon bij het hek, recht in iemand z'n mik.
Heel dapper! Petje af.
quote:Ik heb ook genoten van dat stukje.
Ik lig krom van de lach, prachtig, zo in de roos geschoten steeds zijn opmerkingen.Over Daniela...hij zette haar wel even behoorlijk te kijk.
quote:Hoe Mustapha mensen beschrijft en neerzet, super gewoon.
Ja, super, prachtig hoe hij haar te kijk zette
quote:Hij zette voornamelijk zichzelf te kijk!
quote:Misschien van z'n manager?
Op woensdag 30 oktober 2002 21:08 schreef Lionsguy het volgende:
Van wie zou hij dat geleerd hebben?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-10-2002 23:58]
quote:Nou Youssef, je kan me zielig vinden, maar dat ervaar ik toch echt anders. Maar ja, gelet op jouw naam had ik ook geen andere reactie verwacht. Jij zal Mustafa door dik en dun steunen. Je weet zelf wel waarom.
Op woensdag 30 oktober 2002 22:05 schreef KomMaar het volgende:
---Opmerking verwijderd---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-10-2002 00:05]
quote:* CJ heeft inmiddels al gebeld voor Daniela (meerdere keren)
Op woensdag 30 oktober 2002 20:05 schreef Remquito het volgende:[..]
Ik denk dat dit heel veel tegenstanders van Mus gaat bewegen om te bellen (niet dat dat zin heeft).
Maakt me niet zo veel uit of het invloed heeft of niet. Het luchtte gewoon heel erg op om voor Daniela te stemmen. ![]()
quote:Iieuw. Getver.
Ohw en hier krijg ik spijt van, maar ik vond Mus er eigenlijk wel geil uitzien toen hij de blikken van Daniela nadeed
Blijkbaar omdat hij dit nu in alle rust en niet onder het toezicht en ter controle van Laurens kon doen.
quote:Jah!!
Op donderdag 31 oktober 2002 00:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik lees in de streams dat Mustapha alles heeft opgeruimd en schoongemaakt.Blijkbaar omdat hij dit nu in alle rust en niet onder het toezicht en ter controle van Laurens kon doen.
quote:Dit zal dan voorlopig waarschijnlijk de enigste keer zijn dat we hem echt alles zien opruimen en schoonmaken. Of we moeten wachten tot Laurens exit is. Want zelfs als hij niet in één team zat met Laurens deed hij niet veel in het huishouden. Dus ik denk dat het gebonden is aan het feit of Laurens zich in het huis bevindt of daarbuiten.
Op donderdag 31 oktober 2002 00:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik lees in de streams dat Mustapha alles heeft opgeruimd en schoongemaakt.Blijkbaar omdat hij dit nu in alle rust en niet onder het toezicht en ter controle van Laurens kon doen.
En het zal me niet verbazen als hij dit nu doet om Laurens te pesten.
quote:Ja!
Op donderdag 31 oktober 2002 01:03 schreef CJ het volgende:
quote:Nou whoopie.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:05 schreef Fogerty het volgende:[..]
Ja!
Geweldig!
Ik vind het heel erg kinderachtig. Dat je je dan verlaagt tot zulke praktijken. Maar ik had niet anders van hem verwacht, na dat geroddel over de anderen.
quote:Ik snap jou echt niet!
Op donderdag 31 oktober 2002 01:10 schreef CJ het volgende:[..]
Nou whoopie.
Ik vind het heel erg kinderachtig. Dat je je dan verlaagt tot zulke praktijken. Maar ik had niet anders van hem verwacht, na dat geroddel over de anderen.
Dan doet die gozer wat goeds en dan nog is het niet goed.
Altijd maar blijven zeiken.
quote:Ik heb hem tijdens het streamen regelmatig dingen op zien ruimen als een hoop bewoners al naar bed waren.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:10 schreef CJ het volgende:
Hulde hiervoor overigens.
quote:Dat heb ik dan gemist, maar als jij het zegt geloof ik dat. Ik heb gisteren wel het verhaal gehoord van de cola troep in de koelkast, dankzij Mustapha. De kaas enzo zat er helemaal onder... en dat soort dingen zijn vaker gebeurd. Dat je daar niet echt vrolijk van wordt kan ik me wel voorstellen. Dat hij niet luistert als hem iets wordt gevraagd is natuurlijk wel stoer (dat is trouwens ook heel erg typerend gedrag voor veel jonge kinderen) , maar werkt natuurlijk niet.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:20 schreef APK het volgende:
Ik heb hem tijdens het streamen regelmatig dingen op zien ruimen als een hoop bewoners al naar bed waren.
quote:Scan, vroegen ze maar eens wat, dat is denk ik meer het probleem.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat hij niet luistert als hem iets wordt gevraagd is natuurlijk wel stoer (dat is trouwens ook heel erg typerend gedrag voor veel jonge kinderen) , maar werkt natuurlijk niet.
quote:Ze hebben hem in het begin regelmatig gevraagd om de rotzooi op te ruimen.. om de flessen dicht te draaien na gebruik enz enz enz... maar hij doet het dus blijkbaar gewoon niet.... Misschien moeten ze de taktiek die bij kinderen soms ook werkt gebruiken .. "Mus, je mag vanaf nu de doppen NIET op de fles terug doen!!!" ....
Op donderdag 31 oktober 2002 01:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Scan, vroegen ze maar eens wat, dat is denk ik meer het probleem.
quote:Dat-ie wat goeds doet vind ik prima. Maar om Marc maar even na te praten... Hij moet het doen "omdat hij het zelf wil" en niet omdat hij zo nodig iemand dwars wil zitten. En op dit moment krijg ik de indruk dat hij het alleen doet om Laurens dwars te zitten.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:14 schreef IfULikeMe het volgende:[..]
Ik snap jou echt niet!
Dan doet die gozer wat goeds en dan nog is het niet goed.
Altijd maar blijven zeiken.
Ik zie Mus dit schoonmaakgedoe namelijk niet uit zichzelf doen als Laurens terug is, zelfs al zou Laurens niet meer bazig/commanderend over komen.
Mocht het niet zo zijn en hij dit echt doen omdat hij het zelf wil zonder 'achterbakse' bijbedoelingen, dan neem ik mijn woorden terug en heeft Mustapha er een pluspuntje bij op m'n lijstje.
quote:Dat kan ik mij ook heel goed voorstellen. Als een normaal iemand, op een normale toon, hem daar op wijst zal hij hoogstwaarschijnlijk de volgende keer de dop op de fles doen. Of iets strakker dichtdraaien. Als een Judith of een Laurens mij zoiets zou bevelen zou ik waarschijnlijk expres het tegenovergestelde doen. (En laat het waardeoordeel maar achterwege scanman, ik weet al wat er komen gaat.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb gisteren wel het verhaal gehoord van de cola troep in de koelkast, dankzij Mustapha. De kaas enzo zat er helemaal onder... en dat soort dingen zijn vaker gebeurd. Dat je daar niet echt vrolijk van wordt kan ik me wel voorstellen.
quote:Het blijkt dus wel te werken. Momenteel is hij de populairste bewoner vanwege zijn recalcitrante gedrag. Op de lange termijn zal het effect afnemen. Ik durf twee flessen goede Cava te verwedden dat hij niet wint.
Dat hij niet luistert als hem iets wordt gevraagd is natuurlijk wel stoer (dat is trouwens ook heel erg typerend gedrag voor veel jonge kinderen) , maar werkt natuurlijk niet.
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 01:35 schreef APK het volgende:
(En laat het waardeoordeel maar achterwege scanman, ik weet al wat er komen gaat.)
quote:Op die manier werkt het wel ja.. Maar ik had het erover dat in zo'n huis met zoveel mensen niet met zo iemand te leven valt. Dat veel kijkers dat geweldig vinden verbaast me niets trouwens... Eerlijk gezegd verbaast me sinds de uitslag van de vorige verkiezingen nog maar heel weinig
Het blijkt dus wel te werken. Momenteel is hij de populairste bewoner vanwege zijn recalcitrante gedrag.
quote:Mij ook, maar wat dat hier mee te maken heeft
Op donderdag 31 oktober 2002 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik had het erover dat in zo'n huis met zoveel mensen niet met zo iemand te leven valt. Dat veel kijkers dat geweldig vinden verbaast me niets trouwens... Eerlijk gezegd verbaast me sinds de uitslag van de vorige verkiezingen nog maar heel weinig
Overigens valt blijkbaar wel met zoiemand te leven, zeker nu de (door BB benoemde) leiders even aan het survivallen zijn op de Hoge Veluwe.
quote:Ik dacht mensen redelijk te begrijpen.... Maar dat heeft hier idd niets mee te maken... hoewel....
Op donderdag 31 oktober 2002 02:30 schreef APK het volgende:
Mij ook, maar wat dat hier mee te maken heeft
quote:Een land in de war?
Op donderdag 31 oktober 2002 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht mensen redelijk te begrijpen.... Maar dat heeft hier idd niets mee te maken... hoewel....
Ik vermoed trouwens dat die populariteit binnen een week of twee om gaat slaan. Tenzij hij een nieuwe dimensie in zijn pesterijen kan vinden.
Het begint een beetje saai te worden, vind ik.
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 02:37 schreef APK het volgende:
Een land in de war?
quote:Hehe, begin je z'n stukje nu pas saai te vinden?
Op donderdag 31 oktober 2002 02:37 schreef APK het volgende:[..]
Ik vermoed trouwens dat die populariteit binnen een week of twee om gaat slaan. Tenzij hij een nieuwe dimensie in zijn pesterijen kan vinden.
quote:Ben blij dat er meer zijn die er zo over denken, dat truukje is allang uitgewerkt.
Op donderdag 31 oktober 2002 02:37 schreef APK het volgende:Ik vermoed trouwens dat die populariteit binnen een week of twee om gaat slaan. Tenzij hij een nieuwe dimensie in zijn pesterijen kan vinden.
quote:O ja joh? Wat steek jij dan een hoop energie in iemand die je zo saai vindt, je bent een van de fanatiekere posters hier!
Op donderdag 31 oktober 2002 08:38 schreef CJ het volgende:[..]
Hehe, begin je z'n stukje nu pas saai te vinden?
Dat zeg ik nou al een paar weken.
Deel 8, toch knap voor zo'n saai iemand. Daar kunnen spannende bewoners als Ting en Dennis nog een puntje aan zuigen, met hun topics. ![]()
quote:Gisteren of eergisteren beweerde jij nog dat jij waarschijnlijk wel zou weten hoe je met Mustafa om zou moeten gaan als je in dat huis zou zitten. Na de bovenstaande opmerking heb ik daar ernstige twijfels over. Dat is namelijk precies wat je niet moet doen bij Mustafa, dat kan ik je verzekeren.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de taktiek die bij kinderen soms ook werkt gebruiken .. "Mus, je mag vanaf nu de doppen NIET op de fles terug doen!!!" ....
quote:Valt mee met dat fanatieke posten hier hoor. Tenminste... het is de afgelopen tijd al flink geminderd, aangezien ik geen zin heb om veel woorden vuil te maken aan Mus. Het is nu wel duidelijk hoe ik over hem denk.
Op donderdag 31 oktober 2002 09:20 schreef Gert het volgende:[..]
O ja joh? Wat steek jij dan een hoop energie in iemand die je zo saai vindt, je bent een van de fanatiekere posters hier!
Deel 8, toch knap voor zo'n saai iemand. Daar kunnen spannende bewoners als Ting en Dennis nog een puntje aan zuigen, met hun topics.
[..]
Helaas is er geen anti-topic meer, dus als ik iets kwijt wil, dan moet ik m'n ei wel hier kwijt als ik me weer eens irriteer aan Mus. De Mus-topics lopen in principe voor een zeer groot deel op de negatieve reacties. En in die negatieve reacties steek ik graag m'n energie hoor.
Hoe voorspelbaar hij ook is.
quote:Hmmm.. weet ik niet .. Hij is wel heel erg tegendraads, dus zal waarschijnlijk juist wél doen wat je hem vraagt níet te doen.... Wie weet werkt het wel.
Op donderdag 31 oktober 2002 09:20 schreef Gert het volgende:
Gisteren of eergisteren beweerde jij nog dat jij waarschijnlijk wel zou weten hoe je met Mustafa om zou moeten gaan als je in dat huis zou zitten. Na de bovenstaande opmerking heb ik daar ernstige twijfels over. Dat is namelijk precies wat je niet moet doen bij Mustafa, dat kan ik je verzekeren.
quote:Ja, dat snap ik. En hij ook, als je die opmerking zou maken. Zou niet echt als blijk van respect worden opgevat, vermoed ik.
Op donderdag 31 oktober 2002 11:45 schreef scanman01 het volgende:Verder was die opmerking ook enigszins cynisch bedoeld hoor!
quote:Je begint ook öp moes te lijken, bijna alles wat je zegt is cynisch bedoeld.
Op donderdag 31 oktober 2002 11:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hmmm.. weet ik niet .. Hij is wel heel erg tegendraads, dus zal waarschijnlijk juist wél doen wat je hem vraagt níet te doen.... Wie weet werkt het wel.
Verder was die opmerking ook enigszins cynisch bedoeld hoor!
quote:Hij heeft echt wel meer gedaan.
Op donderdag 31 oktober 2002 01:03 schreef CJ het volgende:[..]
Dit zal dan voorlopig waarschijnlijk de enigste keer zijn dat we hem echt alles zien opruimen en schoonmaken. Of we moeten wachten tot Laurens exit is. Want zelfs als hij niet in één team zat met Laurens deed hij niet veel in het huishouden. Dus ik denk dat het gebonden is aan het feit of Laurens zich in het huis bevindt of daarbuiten.
quote:Ik denk eerder dat het komt doordat de constante druk even weg is van Laurens en Judith, op de vingers kijken, overal commentaar op leveren.
quote:Ja, leuk hè.... Maar niet alles hoor!
Op donderdag 31 oktober 2002 12:35 schreef IfULikeMe het volgende:
Je begint ook öp moes te lijken, bijna alles wat je zegt is cynisch bedoeld.
quote:Laurens moet ook maar aan de beurt komen.
Op donderdag 31 oktober 2002 12:03 schreef fashionably_late het volgende:
Zijn nieuwe roddeltrucje mét gezichtsimitatie vond ik toch wel weer vermakelijk...
quote:Ah... het sleutelwoord weer: respect !
Op donderdag 31 oktober 2002 11:56 schreef Gert het volgende:
Ja, dat snap ik. En hij ook, als je die opmerking zou maken. Zou niet echt als blijk van respect worden opgevat, vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |