Dat kan korter:quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:02 schreef Geruisloos het volgende:
De enige mogelijk misdaadscenario's zijn:
• Ontvoering met voorbedachte raden (met of zonder ontsnapping van één of beiden).
• Een ontsnapping, van één of beiden, aan misdadiger(s) vóór of ná een misdaad.
• Achtergelaten door misdager(s) na misdrijf
Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping van beiden klopt niet met de feiten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat kan korter:
Misdrijf met voorbedachte rade of gelegenheidsmisdrijf met of zonder ontsnapping van één of beiden.
Wel met diverse misdaadscenario's waarbij de spullen en alles in de rivier gedumpt worden door de dader(s), de oproepen door dader(s) worden gedaan en de foto's gewoon onzin foto's zijn van dader(s) om ons op een dwaalspoor te zetten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:09 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping klopt niet met de feiten.
Je kan een grid maken. Dat is ook makkelijk aanvullen en je zet een kruisje in de cellen met combinaties die niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:09 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Maar eens dat er wellicht een enkele stellingsregel geformuleerd kan worden. Zou het nog eenvoudiger maken.
Waarom moeten ze ontsnapt zijn dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:09 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping van beiden klopt niet met de feiten.
Maar eens dat er wellicht een enkele stellingsregel geformuleerd kan worden. Zou het nog eenvoudiger maken.
En welke feiten sluiten een misdrijf op 11 april uit?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:09 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Nee, want gelegenheidsmisdrijf zonder ontsnapping van beiden klopt niet met de feiten.
Het probleem is een beetje de PIN codes. Dan krijg je aparte situaties die neigen naar ontvoering/vasthouding, zodat die info verworven kon worden van de meiden, alvorens er tot moord wordt overgegaan. Ik ga hier nog even over nadenken hoe dat het beste omschreven kan worden en of dit onder gelegenheidsmisdaad kan vallen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:11 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wel met diverse misdaadscenario's waarbij de spullen en alles in de rivier gedumpt worden door de dader(s), de oproepen door dader(s) worden gedaan en de foto's.
Dat was toch ook geen onderdeel van de stelling???? .quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Dit verklaart niet hoe de oproeppogingen zijn gedaan in de dagen daarna.
Geen. Het past ook goed in mijn horror-scenario: flitsen naar redders maar dat blijken de dader(s) te zijn die de ontsnapte(n) / getuige(n) komen uitschakelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En welke feiten sluiten een misdrijf op 11 april uit?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Op welke dagen hebben ze dan een pincode moeten invoeren?
Om een telefoon aan te zetten heb je geen pincode nodig.quote:
Klopt op 6 en 11 april staat er "no pin" bij kris haar Iphonequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het is expliciet aangegeven wanneer er geen PIN werd ingevuld. Dit was op 6 en11 april.
Omdat om 10:26 de PIN code niet is ingevuld, en om 13:37 wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:37 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Klopt op 6 en 11 april staat er "no pin" bij kris haar Iphone
Op 6 april om 10.26 staat er "no pin"maar dan om 13.37 niet.
Hoe kan dat?
"Wordt niet op gereageerd" en "wordt niets mee gedaan"; zo te horen worden jij en je 'argumenten' hier gewoon niet zo serieus genomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Het bloedt dood hier.
Komt enerzijds omdat er geen nieuws meer naar buiten komt.
Anderzijds ook omdat er door de mensen die geloven in verdwalen "neergekeken" wordt op de mensen die dat niet geloven.
Ouder1 en Rica hebben hele goede stukjes geschreven de afgelopen dagen waarom verdwalen heel onwaarschijnlijk lijkt.
Wordt niks mee gedaan.
Ik heb van de tijdlijn van 1 april tot aan de mirador met tijdstippen, locaties etc gehakt gemaakt.
Er wordt niet op gereageerd.
En als ik dan een hele oprechte vraag stel van laten we met zn allen bij het begin beginnen dan wordt er daarna toch doorgeouwehoerd over takjes met zakjes.
Ik ben in Havo 4 gestrand dus mijn engels is niet slecht maar ook zeker niet heel goed.
Anders was ik al lang verkast naar WS.
Ik blijf hier echter hangen omdat ik wil weten wat er is gebeurd met Kris en Lisanne
En waarom wordt de telefoon aangezet maar de pincode niet ingevoerd?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Omdat om 10:26 de PIN code niet is ingevuld, en om 13:37 wel.
Weet jij het weet ik het.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
En waarom wordt de telefoon aangezet maar de pincode niet ingevoerd?
De enige functie op een iPhone zonder pincode die het doet (behalve de tijd bekijken), is dat je foto's en filmpjes kunt maken.quote:
Ik persoonlijk ben er van overtuigd dat er meer gebeurd is dan een beet van een slang ofzo. Het is allemaal te onlogisch om pech en toeval te heten....quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Het bloedt dood hier.
Komt enerzijds omdat er geen nieuws meer naar buiten komt.
Anderzijds ook omdat er door de mensen die geloven in verdwalen "neergekeken" wordt op de mensen die dat niet geloven.
Ouder1 en Rica hebben hele goede stukjes geschreven de afgelopen dagen waarom verdwalen heel onwaarschijnlijk lijkt.
Wordt niks mee gedaan.
Ik heb van de tijdlijn van 1 april tot aan de mirador met tijdstippen, locaties etc gehakt gemaakt.
Er wordt niet op gereageerd.
En als ik dan een hele oprechte vraag stel van laten we met zn allen bij het begin beginnen dan wordt er daarna toch doorgeouwehoerd over takjes met zakjes.
Ik ben in Havo 4 gestrand dus mijn engels is niet slecht maar ook zeker niet heel goed.
Anders was ik al lang verkast naar WS.
Ik blijf hier echter hangen omdat ik wil weten wat er is gebeurd met Kris en Lisanne
Ik ook niet.quote:
Misschien kun je leren wat meer respect op te brengen voor mensen die een andere mening zijn toegedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:38 schreef SAJ het volgende:
"Wordt niet op gereageerd" en "wordt niets mee gedaan"; zo te horen worden jij en je 'argumenten' hier gewoon niet zo serieus genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |