Blijkbaar hebben ze ook geen geurspoor op het stuk voor de Mirador opgepikt. Dat vind ik nog veel vreemder.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef Poekje01 het volgende:
Mijn punt is nu: als de meiden ergens gelopen hebben achter de mirador, en verwond/ verdwaald zijn geraakt, wat is dan de verklaring dat geeneen hond ze in april kon ruiken?
Is niet jong en sexy, dus zal nooit dezelfde aandacht krijgen als K&L. Zo zit de wereld helaas in elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
btw, als jullie hier mee klaar zijn!
Een kennis van me is nu al 3 weken vermist!
http://www.tubantia.nl/re(...)ag-vermist-1.4507429
Ja hier deze is wat beterquote:Op donderdag 18 september 2014 16:37 schreef Eyip het volgende:
[..]
Heb je een link met meer data en foto's? Dit is te weinig informatie om er iets mee te kunnen.
Laten we het even bij de honden houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:34 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nou, ergens wordt geschreven dat er 25 paden zijn doorzocht, volgens mij zijn ze dat echt wel allemaal zo'n beetje daar, en het lijkt me dat alle paden die op de taalschool website staan, van Habla Ya, het eerste zijn bekeken, want daar zochten de meiden immers op, op 1 april. Ook lijkt het mij heel aannemelijk dat ze in die Beauty salon s ochtends toch wel een vraag gehad zullen hebben, wat ze gingen doen die dag? Of was het dan toch echt "een spur of the moment" na die salon en het boodschappen doen in de supermarkt en de apotheek en de bank van, he, kom, we gaan dat doen, wacht op mij, ik moet nog ff onze schoenen pakken op de kamer, kom zo..." en zijn ze toch meegereden met iemand...
Wel veel dingen voor een ochtend als je al om 10:30u gaat wandelen trouwens
- naar taalschool lopen, op de computer kijken
- massage
- boodschappen doen
- apotheek of markt, muggenolie kopen
- pinnen
- terug naar hostel, schoenen pakken
en dat alles tussen 09:00 en 10:15...
Is dus een veel te voorbarige conclusie, en sluit niet eens aan op het kleine beetje wat we wel weten.quote:ergens wordt geschreven dat er 25 paden zijn doorzocht, volgens mij zijn ze dat echt wel allemaal zo'n beetje daar
Kijk dit is mij dus iets te vaag, teveel veronderstellingen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:34 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nou, ergens wordt geschreven dat er 25 paden zijn doorzocht, volgens mij zijn ze dat echt wel allemaal zo'n beetje daar, en het lijkt me dat alle paden die op de taalschool website staan, van Habla Ya, het eerste zijn bekeken, want daar zochten de meiden immers op, op 1 april. Ook lijkt het mij heel aannemelijk dat ze in die Beauty salon s ochtends toch wel een vraag gehad zullen hebben, wat ze gingen doen die dag? Of was het dan toch echt "een spur of the moment" na die salon en het boodschappen doen in de supermarkt en de apotheek en de bank van, he, kom, we gaan dat doen, wacht op mij, ik moet nog ff onze schoenen pakken op de kamer, kom zo..." en zijn ze toch meegereden met iemand...
Wel veel dingen voor een ochtend als je al om 10:30u gaat wandelen trouwens
- naar taalschool lopen, op de computer kijken
- massage
- boodschappen doen
- apotheek of markt, muggenolie kopen
- pinnen
- terug naar hostel, schoenen pakken
en dat alles tussen 09:00 en 10:15...
Tsja. Ik ben gestopt met lezen na verwarde toestand. Sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:40 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Is niet jong en sexy, dus zal nooit dezelfde aandacht krijgen als K&L. Zo zit de wereld helaas in elkaar.
Maak er een nieuw topic van met alle informatie en kijk wat het oplevert. Hier is niet helemaal de juiste plek denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hier deze is wat beter
https://zoekjemee.nl/vermist-uit-enschede-miriam-diphoorn-35/
Laatste foto ongeveer 4 weken oud met dat grolsch flesje.
wat achtergrond info
Vrijdagavond contact opgenomen met Edwin Douma van ogerzoekthonden omdat wij helemaal gek worden van het wachten en deze vreselijke onzekerheid over de verdwijning van onze nicht Miriam Diphoorn. De politie doet er niet zoveel aan, blijkt nu wel weer eens. Zaterdag 23 augustus is er voor het laatst iets van haar gehoord en maandagavond was zeker dat zij verdwenen is. Pas donderdagmiddag om 15:30 stond het op RTV Oost (met dank aan Monique die direct naar de nieuwsredactie is gegaan) 112Twente, vermist, NOS enz. Maar nog steeds geen burgernet en dat terwijl de politie dat woensdag al beloofd had. Op de politie wachten, doen wij dus echt niet meer.
Edwin Douma had mij een bericht gestuurd en aangeboden ons te helpen zoeken m.b.v. honden en vrijwillig(st)ers. Vrijdagavond gebeld en Edwin heeft direct alles geregeld en mensen opgetrommeld. Zaterdagmorgen kwamen ze al bij ons thuis. Samen met Edwin, de vrijwillig(st)ers, Miriam's ouders en ons alles goed doorgenomen en voorbereid. Er was een hele kleine aanwijzing dat zij zich in een zeer bosrijk gebied zou kunnen bevinden. Een gebied van circa 5,5 tot 6 km2.
Natuurlijk had ik Edwin vrijdag gevraagd of wijzelf ook mee mochten helpen zoeken. Dat mocht. Zaterdagochten ter plekke besloten we dat Daphne Diphoorn (haar zus) en ik mee zouden gaan lopen om te zoeken samen met de vrijwillig(st)ers en de honden die losliepen. Wat een bijzondere ervaring en wat neem ik mijn petje af voor het werk dat deze mensen doen. Diep respect en dat allemaal op vrijwillige basis. Het was een behoorlijk dicht begroeid gebied. We moesten over en onder prikkeldraad, onder en boven boomstammen gaan, over beekjes springen, door moerasgebied lopen en heel veel gedeeltes begaan waar soms wel 20 cm hoogteverschil was en je bij de volgende stap niet kon zien of je in een kuil trapte of op een bult terecht kwam. We hebben 2 keer 2,5 uur gelopen, waren doorweekt vanwege de regen, het was pittig allemaal maar ook eindelijk viel er een beetje spanning van ons af omdat wij eindelijk iets konden doen i.p.v. afwachten totdat de politie met informatie komt.
We hebben, helaas of juist gelukkig, haar niet gevonden en ook geen spulletjes van haar of een aanwijzing.
Tot op heden nog steeds niemand die haar gezien heeft. Hoe is het mogelijk. Het is meer dan 31000 keer gedeeld en niemand die haar gezien heeft. Wij weten ondertussen niet helemaal zeker of zij wel een paars trainingspak aanhad. Wel dat ze niet veel bagage bij zich heeft.
Bij deze vragen wij jullie om dit bericht alsjeblieft weer zoveel mogelijk overal te delen:
Familie en vrienden zijn op zoek naar een 35-jarige Miriam Diphoorn uit Enschede, die sinds zaterdag wordt vermist. Ze is vermoedelijk in verwarde toestand van huis vertrokken. Van haar ontbreekt elk spoor.
Voordat de vrouw is vertrokken, heeft ze haar bezittingen vernield. Ze heeft geen bagage meegenomen. Volgens bekenden zou de vrouw suïcidaal zijn. Ze heeft blond haar, blauwe ogen en een blanke huidskleur. Ze heeft een slank postuur en is 1,58 meter. Bel alstublieft direct 0900-8844 als iemand haar ziet.
Ze is nu meer dan een week verdwenen en wij maken ons vreselijke zorgen, helemaal omdat er nog geen enkele tip of aanwijzing is gekomen en niemand haar meer gezien heeft.
Het is 100% zeker dat ze naar de Mirador zijn gelopen op 1 april. Dus als honden daar op het stuk vóór de mirador geweest zouden zijn, en geen enkel spoor hebben kunnen vinden, dan kunnen we er denk ik vanuit gaan dat de sporen niet meer bruikbaar waren vanwege bijvoorbeeld het noodweer van die week.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:40 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze ook geen geurspoor op het stuk voor de Mirador opgepikt. Dat vind ik nog veel vreemder.
noodweer van die week? heb je daar een bron van? aan welke kant van de CD?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:54 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het is 100% zeker dat ze naar de Mirador zijn gelopen op 1 april. Dus als honden daar op het stuk vóór de mirador geweest zouden zijn, en geen enkel spoor hebben kunnen vinden, dan kunnen we er denk ik vanuit gaan dat de sporen niet meer bruikbaar waren vanwege bijvoorbeeld het noodweer van die week.
Ok, wat is jouw mogelijke verklaring dat er geen sporen zijn gevonden van de dames op het stuk vóór de mirador?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
noodweer van die week? heb je daar een bron van? aan welke kant van de CD?
ik denk dat het wat al te makkelijk gedacht is, om zo al het hondenspeurwerk opzij te zetten, nee hoor, dat wil er bij mij echt niet in. Die honden kunnen ook na regenbuien dingen ruiken, anders waren ze natuurlijk nooit ingezet. En de honden zijn zeker niet alleen voor de mirador geweest, maar ook er achter.
Dat staat in de bronnen die je zelf aanhaalde. Zie bv. NRC artikel.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
noodweer van die week? heb je daar een bron van? aan welke kant van de CD?
ik denk dat het wat al te makkelijk gedacht is, om zo al het hondenspeurwerk opzij te zetten, nee hoor, dat wil er bij mij echt niet in. Die honden kunnen ook na regenbuien dingen ruiken, anders waren ze natuurlijk nooit ingezet. En de honden zijn zeker niet alleen voor de mirador geweest, maar ook er achter.
Ook wel tunnelvisie genoemd trouwens. Schijnt wel vaker voor te komen. Er is zelfs een wiki van:quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Poekje01 het volgende:
nee hoor, dat wil er bij mij echt niet in
Waar doel je op?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:09 schreef SAJ het volgende:
[..]
Dat staat in de bronnen die je zelf aanhaalde. Zie bv. NRC artikel.
Goed idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:47 schreef Eyip het volgende:
[..]
Maak er een nieuw topic van met alle informatie en kijk wat het oplevert. Hier is niet helemaal de juiste plek denk ik.
Dat zou inderdaad interessant zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:55 schreef ToniB het volgende:
7 mei
Onderzoek van de computer van de taalschool
Is er al een officiële verklaring ivm computer gebruik, en de JUISTE tijden daarvan?
Toni ik wilde nog even zeggen dat ik de combi foto die je hebt gemaakt van de Mirador foto's erg interessant vind. Het is wat mij betreft heel merkwaardig, want ik kan van geen enkele andere toerist een foto vinden op dat punt of zelfs maar een beetje in de buurt ervan.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:55 schreef ToniB het volgende:
7 mei
Onderzoek van de computer van de taalschool
Is er al een officiële verklaring ivm computer gebruik, en de JUISTE tijden daarvan?
Ik zou zoeken op El Pianista in Panama.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:13 schreef theguyver het volgende:
btw, als jullie hier mee klaar zijn!
Een kennis van me is nu al 3 weken vermist!
http://www.tubantia.nl/re(...)ag-vermist-1.4507429
Uitermate verdachtquote:Op donderdag 18 september 2014 19:58 schreef Za het volgende:
[..]
Toni ik wilde nog even zeggen dat ik de combi foto die je hebt gemaakt van de Mirador foto's erg interessant vind. Het is wat mij betreft heel merkwaardig, want ik kan van geen enkele andere toerist een foto vinden op dat punt of zelfs maar een beetje in de buurt ervan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ha ha, nee joh, wat een onzin komt hier soms langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |