263 te veel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:29 schreef kopop het volgende:
[..]
even gekeken 263 izijn er genoeg volgen nog veel meer
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:42 schreef kopop het volgende:
[..]
ik dacht het niet wachtwoord gaat via md5 dus niet zichtbaar
Ik hoef de source niet eens te zien om te weten dat dit poep is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:44 schreef kopop het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je bij kom in plain tekst net als of je het script kent meneer de php deskundige
Daarom beheer ik met een aantal collegae ook het koop- en verkoopgedeelte op FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:41 schreef kopop het volgende:
[..]
wat ben jij een slimme jonge hahah
Das nog steeds 264 keer teveel zoals Pierre al had gezegd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:32 schreef kopop het volgende:
[..]
daar bij scheeld het had warenverkoop er niet bij gedaan dus 264
scheeldquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:03 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Das nog steeds 264 keer teveel zoals Pierre al had gezegd.
Kan je niet je tijd steken in iets echt vernieuwends ipv een werkend idee blind kopieren en hopen om ook een cent mee te krijgen.
Scheeld natuurlijk wel dat je daar niet pienter genoeg voor over komt
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:25 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
kijk even naar de originele quote
Ik zou hem niet eens mailen, hij laat toch ook niks van zich horen?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:07 schreef Syd het volgende:
Denk ga er niet een heel topic van openen, maar ik had 1,5 uur geleden iemand verwacht om iets op te halen, kerel was eerst helemaal enthousiast en wou hem zo graag. Echter zit nu al 1,5 uur te wachten maar die kerel is nog niet komen opdagen, heb nog meer biedingen en mensen die hem nu wel willen ophalen voor 5euro meer zelfs, nu gaat het mij niet om het geld maar principe. Zal ik deze gozer mailen en melden dat die mooi pech heeft en de andere mailen om hem op te halen ?
Denk dat ik dat ga doen, dus ik ga hem niet mailenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zou hem niet eens mailen, hij laat toch ook niks van zich horen?
Dikke lul, pech. Ander laten ophalen, als hij dan morgen nog eens komt aankakken kan hij mooi het heen en weer krijgen.
Gewoon niet open doen als hij alsnog komtquote:Op maandag 5 januari 2015 22:07 schreef Syd het volgende:
Denk ga er niet een heel topic van openen, maar ik had 1,5 uur geleden iemand verwacht om iets op te halen, kerel was eerst helemaal enthousiast en wou hem zo graag. Echter zit nu al 1,5 uur te wachten maar die kerel is nog niet komen opdagen, heb nog meer biedingen en mensen die hem nu wel willen ophalen voor 5euro meer zelfs, nu gaat het mij niet om het geld maar principe. Zal ik deze gozer mailen en melden dat die mooi pech heeft en de andere mailen om hem op te halen ?
Kun je mij een link geven van die videokaart driver?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef mien-moeke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ik vind de beschrijving anders wel interessantquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:39 schreef Taks999 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)deokaart-gt-610.html
2 jaar geleden ofzo, Iemand wilde wat kopen en komen halen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zou hem niet eens mailen, hij laat toch ook niks van zich horen?
Dikke lul, pech. Ander laten ophalen, als hij dan morgen nog eens komt aankakken kan hij mooi het heen en weer krijgen.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/19654051.htmlquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
ik vind de beschrijving anders wel interessant:
"ik heb nog een video diver van nividia gt 610 1gb doe een leuke bod en wie weet zie ook andere advertentie"
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl/verkopers/19654051.html
Bij al z'n advertenties ook beginnen met 'Ik heb nog'.
Als ik het zo bekijk is het goed mogelijk dat dit serieus isquote:Op maandag 19 januari 2015 18:19 schreef marcel.nl het volgende:
Zou dit nu echt zijn, gered van de rattenmaag en dan een gebruikersnaam die afwijkt van de naam in de tekst (iemand die haar eigen naam niet goed kan schrijven>>>)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:19 schreef marcel.nl het volgende:
Zou dit nu echt zijn, gered van de rattenmaag en dan een gebruikersnaam die afwijkt van de naam in de tekst (iemand die haar eigen naam niet goed kan schrijven>>>)
[ afbeelding ]
Vogelpoep met een schuursponsje verwijderen...quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef fraubitch het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)&utm_campaign=buffer
[ afbeelding ]
wat bedoel je ik zet een levensverhaal van een auto neer, ; )quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef fraubitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:34 schreef Magic-IRC het volgende:
Nou weet ik dat advertenties niet altijd geheel de waarheid vertellen, maar deze maakt het wel erg bont:
[ afbeelding ]
http://www.nederlandmobie(...)t-onder-voor/4741474
Heeft het al veranderd!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:59 schreef Prowl het volgende:
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/m904432004
En dan heb je nog de zogenaamde "1 euro bieders". Je verkoopt iets waarvan je weet dat de marktwaarde bv. rond de 20 euro ligt, en dan gaan ze standaard 1 euro bieden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef davedavy het volgende:
Ik probeer weer eens wat te verkopen via Marktplaats. Zijn die BTW smoesjes weer eens wat nieuws? Heb nu al 4 mensen gehad die aankwamen met 'maar bij winkel X kan ik het voor die en die prijs nieuw kopen ex. btw'.
Wat heb ik te doen met of zij btw of niet betalen? Ik vraag gewoon een prijs voor mijn artikel, zet erbij dat het de vaste prijs is en nog bieden ze 50% eronder per mail. Het is gewoon echt ontzettend frustrerend, en vaak zelfs beledigend.
En dan nog die mensen die aankomen met, 'maar van deze tv is al een nieuw model uit in de winkel'.
Bah.
Echt frustrerend. Nu kan ik er echt heel slecht tegen en zullen andere dat wellicht wat beter kunnen handelen. Maar jezus, waar halen ze de tijd vanafquote:Op woensdag 1 april 2015 13:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
En dan heb je nog de zogenaamde "1 euro bieders". Je verkoopt iets waarvan je weet dat de marktwaarde bv. rond de 20 euro ligt, en dan gaan ze standaard 1 euro bieden.
waarschijnlijk zijn er toch genoeg mensen die erin mee gaanquote:Op woensdag 1 april 2015 17:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Echt frustrerend. Nu kan ik er echt heel slecht tegen en zullen andere dat wellicht wat beter kunnen handelen. Maar jezus, waar halen ze de tijd vanaf? Ze verspillen toch ook hun eigen tijd door van te voren te weten dat het niets wordt?
Ik heb bieden zelfs helemaal uit staan. Maar zelfs als je dik gedrukt erbij zet dat je je TV voor 300 euro wegdoet en geen cent minder bieden ze nog steeds 100, 200 euro.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:15 schreef Messina het volgende:
Je kan toch gewoon een 'bieden vanaf' prijs instellen?
Ze halen hun genoegen uit het feit dat je hun bod verwijderd, en dan plaatsen ze een paar minuten laten een bod van 50 cent. Op ze hopen dat je een mail stuurt met een "gefrustreerde" reactie.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Echt frustrerend. Nu kan ik er echt heel slecht tegen en zullen andere dat wellicht wat beter kunnen handelen. Maar jezus, waar halen ze de tijd vanaf? Ze verspillen toch ook hun eigen tijd door van te voren te weten dat het niets wordt?
Vraag of ze hun BTW en KvK nummer kunnen doormailen, zodat je een factuur kunt schrijven, waarop ze hun BTW terug kunnen krijgen van de belastingdienst, of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:38 schreef davedavy het volgende:
Ik probeer weer eens wat te verkopen via Marktplaats. Zijn die BTW smoesjes weer eens wat nieuws? Heb nu al 4 mensen gehad die aankwamen met 'maar bij winkel X kan ik het voor die en die prijs nieuw kopen ex. btw'.
Wat heb ik te doen met of zij btw of niet betalen? Ik vraag gewoon een prijs voor mijn artikel, zet erbij dat het de vaste prijs is en nog bieden ze 50% eronder per mail. Het is gewoon echt ontzettend frustrerend, en vaak zelfs beledigend.
En dan nog die mensen die aankomen met, 'maar van deze tv is al een nieuw model uit in de winkel'.
Bah.
Sommige bedrijven gebruiken die auto's als lokkertjes om mensen naar hun website te lokken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Godverdomme dezelfde auto, en ze staan nog allebei op Marktplaats
[ afbeelding ]
(Gaat dus om één en dezelfde auto, en deze staat er echt al heel lang op voor die ¤6945,-)
Staat bij een ander bedrijf.... En met 2 X de marktwaarde vragen lok je geen extra mensen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:07 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Sommige bedrijven gebruiken die auto's als lokkertjes om mensen naar hun website te lokken.
quote:
B&B Sint Anthony Gasthuis Groningen
Gereserveerd
Kenmerken
Ligging : Stad
Verhuurder : Eigenaar
Extra's : Internet
Beschrijving
Overnachten in het hart van Groningen in een Hofje uit 1517: een oase in een bruisende stad, dichtbij musea, cultuurcentra, universiteit, UMCG, restaurants, supermarkt en winkelcentrum.
Op deze unieke plek hebben wij een privéwoning ingericht als gastenverblijf, voorzien van alle hedendaags comfort: een comfortabele kamer met 2 luxe boxsprings, een zitje met 4 stoelen, een tafel en een fauteuil, een volledig ingerichte keuken met gasstel, koelkast, koffiezetapparaat en waterkoker, een eigen badkamer (douche + toilet), TV en gratis draadloos internet. Gebruik van de wasserette is mogelijk.
Wij serveren geen ontbijt.
www.sintanthonygasthuis.com
Dat doen ze ook alleen maar om te voorkomen dat anderen een normaal bod kunnen doen. Bij mijn eigen advertenties verwijder ik dat soort onzin meteen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb weleens een bod van 1 miljoen gehad (oid, iig iets met veel nullen).
Uiteraard niet verkocht aan die idioot.
Het ging om een beschadigde Samsung telefoon die ik voor 40 euro wilde verkopen
Onlangs wel een serie boekjes verkocht voor 15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe triest ben je danquote:Op zaterdag 18 april 2015 05:39 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar om te voorkomen dat anderen een normaal bod kunnen doen. Bij mijn eigen advertenties verwijder ik dat soort onzin meteen.
Ik begin dit ook te geloven. Was met urgentie op zoek naar artikel x en zag een aanbieder met verleidelijke prijzen. Eerste stuur ik hem een email dat ik binnen een straal van 3km woon en x kan komen afhalen. Ik krijg een zeer vaag antwoord terug met een doodlopend respons, hij beweerde daarnaast zelfs dat hij geen computer had. Direct mail ik hem terug dat ik x wilde kopen en wanneer ik het kan komen ophalen. Breekt mijn klomp echt als ik dit lees, weet ik niet als ik zin heb, ja echt waar!quote:Je beweert dus dat ze een reactie uitlokken? Nog nooit over nagedacht eigenlijk.
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef fraubitch het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alstie straks weg is, nog ff de tekst:quote:Op zondag 17 mei 2015 22:33 schreef ecktebaas123 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr geweldig
quote:Beschrijving
ik heb de auto eersde eigenaar gekocht drie jaar geen probleim gehaat rijn erg lekker vul opties 163 pk zwaare motor apk tot april 2016 SPESIAL INTERIER LEER Bkeleiding Houde steur Drie Kleuren Desport en Deuren N.Z.V. even hoge klometer maar is orgineel klm.De Auto van Beer maklek 7.8 Ton Rijn plezier.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:40 schreef moddermonster het volgende:
Iemand een idee wat hier mee bedoeld wordt?![]()
[ link | afbeelding ]
Zoeken op het woord groelapiew levert alleen deze advertentie op![]()
4x zelfsquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Dus: Houdt u van death metal en wilt u een passend dier om uw passie mee te delen? Iki is uw man! (of vrouw - geen idee). Tevens wil ik even aangeven dat ik denk dat deze vogel erg beschikt is als fokdier, gezien het feit dat hij op alles wat los en vast zit gaat zitten wippen. Daar komen vast mooie, herrieschoppende nakomelingen uit.
Tevens is hij wellicht te gebruiken voor een tropisch soepje, als inbraaksysteem of als wekker (Meneer begint hier steevast om 6:00 te roepen) Of - en dit jat ik uit een andere advertentie, maar ik vind de suggestie geweldig - als eye-catcher op de vensterbank na een bezoekje aan de taxidermist.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e-dwergpapagaai.html
Iemand nog een huisdier nodig?
-knip-
Tuinzetpil en Paracetamolquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef marcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Tuinzet en Paracol
En alle foto's in zijn advertenties staan op zijn kant![]()
LOL daar is over na gedachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Nadenken over wat je fout hebt gedaan...quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:56 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Het zijn niet de gekken die het maken maar die het kopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nadenken over wat je fout hebt gedaan...
Een beetje zielig.
Overigens verkoopt een kennis van mij ikea lack tafeltjes waar hij ledlampjes onder heeft gemaakt en een plaatje van Stallone ofzo op heeft geplakt voor iets van 50 euro.
Ik val een beetje over de tekst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef thethoryd het volgende:
Opzich bij sommige kinderen kan het wel helpen, maar meestal zijn de ouders daar te naïef voor
Is een concept dat die Nanny van tv hanteert, schijnt bij jonge kinderen toch wel effect te hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:03 schreef thethoryd het volgende:
Opzich bij sommige kinderen kan het wel helpen, maar meestal zijn de ouders daar te naïef voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |