abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144655838
Hallo lieve FOK!kertjes,

Vandaag was, zoals wij waarschijnlijk allemaal wel weten, Prinsjesdag. Hier werd bekendgemaakt dat mensen in de bijstand erop achteruit gaan en ons aller Willie -die al bijna 8,5 ton per jaar bij mag schrijven omdat hij toevallig uit Bea's kut is gekropen-, Maxima en Bea er nog eens ¤11.000 bij krijgen, want de prijzen stijgen en ze hadden het al zo krap :')

Klacht: koningshuis krijgt nog meer overbetaald, terwijl mensen in de bijstand, die het vele malen krapper hebben, er in koopkracht op achteruit gaan.

Deel 1

KLB / Bijstanders erop achteruit, Willie &co krijgen nog meer geld
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144655856
Is dit niet gewoon normaal? Mensen die niet willen werken korten op hun bijstandsuitkering?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144655861
Het is niet eerlijk boehoeeeee fucking boehoeeeeee
grgr.
pi_144655864
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Precies. Daarom bieden we hen ook bijstand. Ik heb nog geen bijstandsmoeders met kinderen onder een brug zien slapen.
Het aantal mensen dat gebruikmaakt van de daklozenopvang is de laatste jaren flink gegroeid, zo meldde EenVandaag zaterdag. Dit jaar maakten ongeveer 66.000 mensen gebruik van de opvang, tegenover 50.000 in 2009. Er zouden duizenden mensen op de wachtlijst staan.

En die daklozen opvang is ook niet gratis hoor, die moet ook betaald worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144655876
Prinsjesdag was 2 dagen geleden al
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144655890
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Alleen de werkelozen hebben er meeste onder te lijden.

"Het aantal huishoudens dat volgend jaar in financiële problemen komt, neemt komend jaar toe, vreest het Nibud. Door de koopkrachtverslechtering van de laatste jaren zijn de reserves bij veel huishoudens op. "Vooral gezinnen in de bijstand komen volgend jaar structureel geld tekort".
"Vooral" is iets anders dan "alleen".

Nogmaals: logisch. Als er bij werkenden niks meer te halen valt dan gaan de mensen die afhankelijk zijn van uitkeringen dat inderdaad merken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144655942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het aantal mensen dat gebruikmaakt van de daklozenopvang is de laatste jaren flink gegroeid, zo meldde EenVandaag zaterdag. Dit jaar maakten ongeveer 66.000 mensen gebruik van de opvang, tegenover 50.000 in 2009. Er zouden duizenden mensen op de wachtlijst staan.

En die daklozen opvang is ook niet gratis hoor, die moet ook betaald worden.
Wat verwacht je dan? De ergste crisis sinds 80 jaar en dat de minima op gelijk welvaartsniveau zouden blijven?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144655979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

"Vooral" is iets anders dan "alleen".

Nogmaals: logisch. Als er bij werkenden niks meer te halen valt dan gaan de mensen die afhankelijk zijn van uitkeringen dat inderdaad merken.
Als je 900 euro aan belasting moet betalen dan heb je weinig te klagen.
Ik kan het weten, ik heb lange tijd 52% belasting moeten betalen, en je hebt mij daar nooit over zien klagen.

En ik zeg niet bij jou weghalen, ik zeg bezuinigen op andere zaken zoals defensie, ontwikkelingshulp en bv niet meer zo belachelijk veel aan het koningshuis spenderen.
pi_144655997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan het weten, ik heb lange tijd 52% belasting moeten betalen, en je hebt mij daar nooit over zien klagen.

En ik zeg niet bij jou weghalen, ik zeg bezuinigen op andere zaken zoals defensie, ontwikkelingshulp en bv niet meer zo belachelijk veel aan het koningshuis spenderen.
niet klagen als je 52% belasting moet betalen :')
Wǒ sh́ dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_144656031
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? De ergste crisis sinds 80 jaar en dat de minima op gelijk welvaartsniveau zouden blijven?
Het heeft gewoon geen nut zo!

Minima kan niet rondkomen, dreigt in de schulden te raken.
Minima nog meer geld afnemen, komt in schulden, schuldsanering, daklozeninstanties enz.

Uiteindelijk schiet je er niks mee op en kost het net zo veel of zelfs nog meer geld!
pi_144656070
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 02:46 schreef snakelady het volgende:
Even een rekensom.

Stel je bent een alleenstaande moeder van 20 jaar, dan heb je recht op een uitkering van ¤ 506,78 incl. vakantiegeld.

Bron: http://hilversum.rechtopbijstand.nl/inhoud/index/pid/75

We gaan even uit van de hoogste toeslagen mogelijk.

¤ 72,- zorgtoeslag
¤ 328,- Huurtoeslag
¤ 130,- kindergebonden budget.
¤ 191,65 per kwartaal kinderbijslag dus ¤63,80 per maand

Bron:http://www.svb.nl/int/nl/(...)g_krijgt_u/index.jsp en http://www.belastingdiens(...)toeslagen/index.html

Dat is dan een totaal inkomen van 1100,85 euro voor een volwassen persoon met kind.

Gemiddelde vaste lasten voor een gemiddeld gezin

Huur 350 euro
Auto 70 euro
Gas/water/licht 200 euro
Internet 50 euro
Telefoon 30 euro
Verzekeringen 300 euro
Totaal 1000 euro

Bron:http://gemiddeldgezien.nl(...)iddelde-vaste-lasten

Dan heb je dus ¤100,00 over om van te eten, je kleding te betalen en alle andere zaken.
Vaste lasten zouden wat minder kunnen zijn, dus laten we het houden op 150 euro per maand.
Goh, zou ze last hebben van die 25 euro per maand minder denk je?

Je zou kunnen zeggen, geen internet, geen telefoon en geen auto maar dan wordt een baan zoeken en krijgen een heel stuk lastiger.
Auto zou natuurlijk wel kunnen hoewel veel werkgevers je liever met auto zien en het bij sommige banen zelfs een vereiste is.
Maar zonder auto 55 euro per week.

Ben je ouder dan 20 met bv 2 kinderen hou je ongeveer 500 euro over, dat is dan ook voor kleding, eten, andere boodschappen enz. dat is 125 euro in de week.

Echt een vetpot hoor, nou nou....
Je maakt het je ook erg makkelijk in deze post.

Allereerst de uitgangssituatie. We hebben het hier over een alleenstaande ouder van 20 jaar!
Oftewel de keuze om kinderen te nemen op jonge leeftijd, scheiden/overlijden partner (welke blijkbaar ook niet verzekerd is via pensioen) en ook nog je baan kwijtraken. Een situatie welke niet veel voorkomt. Daarnaast stijgt het inkomen met 400 euro per maand, zodra diegene de leeftijd van 21 jaar bereikt.

Auto heb je niet nodig, gas water licht is fors voor een kleine woning, en je verzekeringen zijn absurt! Een zorgverzekering van een ruime 100 euro plus inboedelverzekering/aansprakelijkheidsverzekering is max 150 euro.
Oftewel je houdt 220 euro meer over dan in jouw berekening en na een jaartje komt daar meteen 400 euro bovenop. Dat is opeens best wel wat geld he..
Eerst denken, dan typen
pi_144656083
Ga gewoon werken, kutwajong.
pi_144656125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:09 schreef Grandesco het volgende:
Ga gewoon werken, kutwajong.
dit dus, we kunnen niet blijven betalen voor lui die liever met een biertje op de bank liggen en te lui zijn om te werken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144656207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het heeft gewoon geen nut zo!

Minima kan niet rondkomen, dreigt in de schulden te raken.
Minima nog meer geld afnemen, komt in schulden, schuldsanering, daklozeninstanties enz.

Uiteindelijk schiet je er niks mee op en kost het net zo veel of zelfs nog meer geld!
Laat daar nou eens een gedegen calculatie van zien.
pi_144656244
quote:

[..]

Ik betaal meer dan 900 euro maar wat je vergeet is dat dat geld is waar ik voor gewerkt heb terwijl mevrouw uit je voorbeeld lekker heeft geneukt een slechte opleiding heeft gedaan en nu met een kind thuis zit wat ik mag betalen.
pi_144656254
quote:

[..]

Dit zegt al genoeg over het feit dat je spreekt zonder verstand van zaken.
We geven nu nog maar +- 1,4% van het bbp uit aan defensie, waar dat 50 jaar geleden 5% was en ook 20 jaar geleden was dit het dubbele van nu.

Ik ben het ook eens dat er geld bespaard moet worden en het liefst zo min mogelijk wordt uitgegeven aan het koningshuis, maar je roept nu maar gewoon wat.
Eerst denken, dan typen
pi_144656341
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:08 schreef Piger het volgende:

[..]

Je maakt het je ook erg makkelijk in deze post.

Allereerst de uitgangssituatie. We hebben het hier over een alleenstaande ouder van 20 jaar!
Oftewel de keuze om kinderen te nemen op jonge leeftijd, scheiden/overlijden partner (welke blijkbaar ook niet verzekerd is via pensioen) en ook nog je baan kwijtraken. Een situatie welke niet veel voorkomt. Daarnaast stijgt het inkomen met 400 euro per maand, zodra diegene de leeftijd van 21 jaar bereikt.

Auto heb je niet nodig, gas water licht is fors voor een kleine woning, en je verzekeringen zijn absurt! Een zorgverzekering van een ruime 100 euro plus inboedelverzekering/aansprakelijkheidsverzekering is max 150 euro.
Oftewel je houdt 220 euro meer over dan in jouw berekening en na een jaartje komt daar meteen 400 euro bovenop. Dat is opeens best wel wat geld he..
Vaak zijn kleine goedkope woningen ook heel slecht geïsoleerd , daar betaal je dus al flink veel meer voor energie.
Ik woon in een nieuwbouwappartement die grote is dan die van mijn vriendin,ze betaald de helft meer aan energie omdat haar huis heel slecht geïsoleerd is en ze heeft 1 kind minder.
Auto staat er ook in, ben ik het mee eens dat je dat kan laten vallen hoewel je wel meer kans hebt op een baan met een auto, de ratio waar je kan reageren is ene stuk groter en er staan genoeg banen waar een auto een vereiste is dus ook WA verzekering
Daarnaast heb je nog meer verzekeringen dan alleen inboedel en zorg, bv levensverzekering, als je kinderen hebt wil je wel dat ze goed achter blijven. Een goede rechtsbijstandverzekering is ook geen overbodige luxe, zeker als je al niet veel te besteden hebt.

En waar komt die 400 euro vandaan na een jaar? Overigens staat in deze berekening ook niet eens de gemeentelijke belastingen en heffingen, wat ook rond de 300 p/j is.
pi_144656361
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:14 schreef Piger het volgende:

[..]

Dit zegt al genoeg over het feit dat je spreekt zonder verstand van zaken.
We geven nu nog maar +- 1,4% van het bbp uit aan defensie, waar dat 50 jaar geleden 5% was en ook 20 jaar geleden was dit het dubbele van nu.

Ik ben het ook eens dat er geld bespaard moet worden en het liefst zo min mogelijk wordt uitgegeven aan het koningshuis, maar je roept nu maar gewoon wat.
En de bijstand is de laagste kostenpost van allemaal, wat is je punt?
pi_144656420
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vaak zijn kleine goedkope woningen ook heel slecht geïsoleerd , daar betaal je dus al flink veel meer voor energie.
Ik woon in een nieuwbouwappartement die grote is dan die van mijn vriendin,ze betaald de helft meer aan energie omdat haar huis heel slecht geïsoleerd is en ze heeft 1 kind minder.
Auto staat er ook in, ben ik het mee eens dat je dat kan laten vallen hoewel je wel meer kans hebt op een baan met een auto, de ratio waar je kan reageren is ene stuk groter en er staan genoeg banen waar een auto een vereiste is dus ook WA verzekering
Daarnaast heb je nog meer verzekeringen dan alleen inboedel en zorg, bv levensverzekering, als je kinderen hebt wil je wel dat ze goed achter blijven. Een goede rechtsbijstandverzekering is ook geen overbodige luxe, zeker als je al niet veel te besteden hebt.

En waar komt die 400 euro vandaan na een jaar? Overigens staat in deze berekening ook niet eens de gemeentelijke belastingen en heffingen, wat ook rond de 300 p/j is.
je redenering klopt niet:
Vaak zijn kleine goedkope woningen ook heel slecht geïsoleerd , daar betaal je dus al flink veel meer voor energie. ==> is gewoon niet waar :')

en de gemeentelijke belastingen en heffingen zijn ook niet voor sociale huurwoningen enzo
pi_144656442
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

En de bijstand is de laagste kostenpost van allemaal, wat is je punt?
Stop es met op Fok! te zitten en ga is werk zoeken.
pi_144656575
quote:
12s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

je redenering klopt niet:
Vaak zijn kleine goedkope woningen ook heel slecht geïsoleerd , daar betaal je dus al flink veel meer voor energie. ==> is gewoon niet waar :')

en de gemeentelijke belastingen en heffingen zijn ook niet voor sociale huurwoningen enzo
dat laatste ligt aan de gemeente, sommige doen aan kwijtschelding, andere niet.
En hoezo is ene slecht geisoleerd huis niet duurder in kosten dan een goed geisoleerd huis, als je energiewaarde F hebt betaal je meer dan met energiewaarde A++
pi_144656593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

dat laatste ligt aan de gemeente, sommige doen aan kwijtschelding, andere niet.
En hoezo is ene slecht geisoleerd huis niet duurder in kosten dan een goed geisoleerd huis, als je energiewaarde F hebt betaal je meer dan met energiewaarde A++
kleine huizen zijn niet per definitie slecht geisoleerd :')

en als je gewoon in een flat woont hoef je nauwelijks te stoken zelf :')
pi_144656601
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:22 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Stop es met op Fok! te zitten en ga is werk zoeken.
Ehm.. ik werk al...dus misschien je eigen advies aannemen?
Grappig dat mensen hier altijd denken dat als je tegen minimaliseren van bijstand bent ze denken dat je in de bijstand zit.
Ik heb nog nooit van mijn leven in de bijstand gezeten.
pi_144656642
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

kleine huizen zijn niet per definitie slecht geisoleerd :')

en als je gewoon in een flat woont hoef je nauwelijks te stoken zelf :')
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat goedkope huurwoningen vaak klein zijn en minder goed geisoleerd!
Dus niet dat kleine woningen vaak slecht geisoleerd zijn.
pi_144656674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat goedkope huurwoningen vaak klein zijn en minder goed geisoleerd!
Dus niet dat kleine woningen vaak slecht geisoleerd zijn.
quote:
Vaak zijn kleine goedkope woningen ook heel slecht geïsoleerd
juist :')
pi_144656699
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Grappig dat mensen hier altijd denken dat als je tegen minimaliseren van bijstand bent ze denken dat je in de bijstand zit.
Dan stop met janken over mensen die in de bijstand zitten en dan niet rond kunnen komen.

De bijstand is er niet om er jaren op te teren. Hij is er om je sporadisch wat bij te geven in tijd van nood. Als je binnen 3-6 maanden nog geen werk kunt vinden ligt het misschien aan jezelf :')
pi_144656715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

[..]

juist :')
Goedkope woningen, het kleine is omdat het goedkoop is.
Je vind geen 3 slaapkamer appartement met energiewaarde A+ voor 400 euro in de maand inclusief servicekosten.
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 13:31:07 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_144656756
Jij zit toch op bijstandsniveau TS? Fotografie werk wat variabel is qua opdrachten? Daarnaast ga jij naar Zweden of waar t ook is en heb je daar een baan aangeboden gekregen en je ex man is ermee akkoord dus waarom maak je je hier druk om in plaats van te verkassen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_144656762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:29 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Dan stop met janken over mensen die in de bijstand zitten en dan niet rond kunnen komen.

De bijstand is er niet om er jaren op te teren. Hij is er om je sporadisch wat bij te geven in tijd van nood. Als je binnen 3-6 maanden nog geen werk kunt vinden ligt het misschien aan jezelf :')
De ratio banen op werkelozen is 1:6, en dat zijn alleen de werkelozen die ingeschreven staan op zoek naar werk, dus niet de huisvrouw die wat wil bijverdienen of de ondernemer die een vaste baan naast zijn onderneming zoekt.

Het is toch echt een hele simpele som.

1 baan tegenover 6 mensen.
pi_144656765
Ja, er zitten steeds meer mensen in de bijstand en dan is het logisch dat ze ook wat bij die groep gaan halen, zelfde met de ouderen. Je kan niet altijd blijven graaien in de portemonnee van de middeninkomens.
Get it and Bet it
pi_144656791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

De ratio banen op werkelozen is 1:6, en dat zijn alleen de werkelozen die ingeschreven staan op zoek naar werk, dus niet de huisvrouw die wat wil bijverdienen of de ondernemer die een vaste baan naast zijn onderneming zoekt.

Het is toch echt een hele simpele som.

1 baan tegenover 6 mensen.
Waar haal je dit 1 op 6 vandaan ... :')
pi_144656807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
Jij zit toch op bijstandsniveau TS? Fotografie werk wat variabel is qua opdrachten? Daarnaast ga jij naar Zweden of waar t ook is en heb je daar een baan aangeboden gekregen en je ex man is ermee akkoord dus waarom maak je je hier druk om in plaats van te verkassen?
Naar Denemarken...

Dus omdat het mij niet betreft hoef ik me er ook niet druk om te maken?
Ik heb ene hele blanke huidskleur en toch ben ik tegen racisme.
Ik ben geen lesbiene en toch ben ik tegen discriminatie op seksuele voorkeur.

Is het echt zo dat je alleen maar tegen iets mag zijn als je er zelf mee te maken hebt?
pi_144656853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:32 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Waar haal je dit 1 op 6 vandaan ... :')
Het nieuws.

http://www.nrc.nl/carrier(...)rklozen-beschikbaar/

quote:
Tegenover iedere online vacature stonden in juli 5,9 werklozen. Dat bericht vacaturedatabase Jobfeed. Het aantal werklozen werd vergeleken met het aantal online vacatures, al negentien maanden was het aantal werklozen per vacature niet onder de zes gekomen.

Het hoogtepunt in de graadmeter van Jobfeed was in augustus 2013, toen waren er 8,1 werklozen per online vacature.
quote:
Ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar steeg het aantal vacatures in het tweede kwartaal van 2014 met 17 procent. In juli werden er volgens Jobfeed 110.000 vacatures online geplaatst. In dezelfde periode waren er 645.000 werkzoekenden geregistreerd, volgens het CBS. Dat is 8,2 procent van de beroepsbevolking.
pi_144656876
Leve de monarchie, fuck de onderklasse.
  Moderator donderdag 18 september 2014 @ 13:36:24 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_144656878
Oh dat mag wel. Maar als alle lichten op groen staan ivm je emigratie dan snap ik niet zo goed waarom ik daar geen jubeltopic over zie, maar wel een klaagtopic over iets waar je qua inkomen toch bijna op zit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_144656879
quote:
Begrijpend lezen... Het gaan over online vacatures.

:')
pi_144656882
Wat boeit jou het, je zit toch over 2 maanden in Denemarken?
pi_144656900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dat mag wel. Maar als alle lichten op groen staan ivm je emigratie dan snap ik niet zo goed waarom ik daar geen jubeltopic over zie, maar wel een klaagtopic over iets waar je qua inkomen toch bijna op zit.
Oh die is er hoor, het een sluit het ander niet uit.
pi_144656913
Grootste bijstandstrekkers van Nederland zijn het.
En waarom? Omdat ze uit de juiste kut gekropen zijn.
pi_144656917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Begrijpend lezen... Het gaan over online vacatures.

:')
Inderdaad, en veruit de meeste vacatures staan online, daarnaast staat niet iedere werkeloze ingeschreven als werkzoekende en ook Moe-landers die hier werk zoeken zijn dara niet bij opgeteld, dus dat heft elkaar weer op.
pi_144656957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Grootste bijstandstrekkers van Nederland zijn het.
En waarom? Omdat ze uit de juiste kut gekropen zijn.
Inderdaad, ze klagen hier over de bijstand die minima krijgt terwijl het koningshuis miljoenen krijgt en vervolgens geen belasting hoeven te betalen.

Maar het is allemaal de schuld van de minima!!!
pi_144656961
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en veruit de meeste vacatures staan online, daarnaast staat niet iedere werkeloze ingeschreven als werkzoekende, dus dat heft elkaar weer op.
Dus dit is niet heel erg relatief aan het totaal aantal werklozen en werk dat er is....

Sommige vrouwen... :')
pi_144656990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Naar Denemarken...

Is het echt zo dat je alleen maar tegen iets mag zijn als je er zelf mee te maken hebt?
Alles mag, vrij land enzo. Persoonlijk zou ik me op wat anders richten, iets wat wel direct invloed heeft op m'n leven. Verkassen met je paar kinderen naar je vrijer in het buitenland bv.
  donderdag 18 september 2014 @ 13:40:42 #44
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144657025
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Naar Denemarken...

Je bent aan het discussiëren met jongetjes van 15 of in ieder geval met de empathie van een 15 jarige die alleen maar vanuit het ik beeld hun mening kunnen vormen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_144657058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Dus dit is niet heel erg relatief aan het totaal aantal werklozen en werk dat er is....

Sommige vrouwen... :')
Het aantal Moe-landers is er ook niet bij opgesteld, die staan namelijk niet ingeschreven in Nederlandse uitzendbureaus

Maar grappig dat je het nu op geslacht gooit, terwijl je het gewoon kan lezen via google van professoren die er voor gestudeerd hebben, veelal mannen overigens. Gezien je geslacht zo belangrijk vind zal je het dan vast eerder geloven.
pi_144657063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144657074
quote:
2s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alles mag, vrij land enzo. Persoonlijk zou ik me op wat anders richten, iets wat wel direct invloed heeft op m'n leven. Verkassen met je paar kinderen naar je vrijer in het buitenland bv.
Zowat alles is al geregeld daarvoor.
pi_144657086
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Je bent aan het discussiëren met jongetjes van 15 of in ieder geval met de empathie van een 15 jarige die alleen maar vanuit het ik beeld hun mening kunnen vormen.
True that!
pi_144657130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

True that!
Ja flikker lekker op anders :') Je opent dit topic in KLB, als je hoogstaande kwalitatieve discussie wil had je 'm lekker in POL moeten openen. Maar dat wil je niet. Je wil aandacht, dus daarom open je hem hier, een van de drukste fora, waar je weet dat je snel op zal vallen.

Eens met CoolGuy, waarom hierover miepen, ga lekker jubelen over je emigratie die je er zo fantastisch doorheen hebt gedrukt. ^O^
pi_144657137
Hogere inkomens gaan er op vooruit _O_ jippie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')