Vorig jaar toch wel een aantal mooie wedstrijden in de Europa league gezien. En als Nederlandse clubs nog iets willen in Europa dan moeten ze het eerst hier maar is laten zien, want in de CL gaat het hem voorlopig niet meer worden. En wat zijn nu mooiere wedstrijden Sevilla/Luik of Dordrecht en Excelsior.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup daarom is er ook geen klote aan om naar te kijken imo.
Feyenoord gaat daar geen punten pakken vrees ik zou het wel knap vinden als het ze lukt.
die vCL plek doen we nooit wat meequote:Op donderdag 18 september 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zal het toch serieus moeten nemen eigenlijk anders hebben we dadelijk geen vcl plekje meer. Blijft een lastige situatie
AZ deed het echt prima ja. Goed mee vermaakt. Om te winnen hoeven we toch niet mee te doen...quote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vorig jaar toch wel een aantal mooie wedstrijden in de Europa league gezien. En als Nederlandse clubs nog iets willen in Europa dan moeten ze het eerst hier maar is laten zien, want in de CL gaat het hem voorlopig niet meer worden. En wat zijn nu mooiere wedstrijden Sevilla/Luik of Dordrecht en Excelsior.
Komt natuurlijk ook omdat het daar met de loting niet echt in meezit (Twente-arsenal, PSV-Milan bijv) Dat nieuwe systeem heeft ons niet echt geholpenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die vCL plek doen we nooit wat mee
Als het niveau van de andere clubs omhoog gaat maak je daar ook kans hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die vCL plek doen we nooit wat mee
Are you sure? Ajaxshowtime zegt weer ES2.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Over een half uurtje Ajax -19 tegen PSG -19. Live op Ajax.nl voor de liefhebber. Jeugdequivalent van Champions League.
Aziaten die niet met computers kunnen omgaanquote:Op donderdag 18 september 2014 14:58 schreef Rijst het volgende:
Iemand verstand van WORD? Ik wil paginanummers toevoegen maar dan pas vanaf de 4e pagina. Ik weet niet hoe dit moeeeet
Misschien ook. Zeker op Ajax.nlquote:Op donderdag 18 september 2014 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Are you sure? Ajaxshowtime zegt weer ES2.
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien ook. Zeker op Ajax.nl
Kun je wel een van de beste jeugd teams zien spelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je wel voor dokken helaas
Ajax Exclusive TV
break pagequote:Op donderdag 18 september 2014 14:58 schreef Rijst het volgende:
Iemand verstand van WORD? Ik wil paginanummers toevoegen maar dan pas vanaf de 4e pagina. Ik weet niet hoe dit moeeeet
Koopt PSG ook al zoveel goede jeugdspelers ja?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je wel een van de beste jeugd teams zien spelen.
Precies Az was vorig jaar toch mooi om te zienquote:Op donderdag 18 september 2014 14:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
AZ deed het echt prima ja. Goed mee vermaakt. Om te winnen hoeven we toch niet mee te doen...
Dan kom ik nog wel snel maar dan blijf ik daarna nog stijf. na 1 seconde nog 4 uur een stijve hebben is niet de bedoeling.quote:
Zitten weinig gekochte spelers in die lichting van Ajax. Goed geprobeerd maar je faalt hopeloos.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koopt PSG ook al zoveel goede jeugdspelers ja?
Gvd.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je wel voor dokken helaas
Ajax Exclusive TV
Ik zeg toch PSG lulhannesquote:Op donderdag 18 september 2014 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zitten weinig gekochte spelers in die lichting van Ajax. Goed geprobeerd maar je faalt hopeloos.
Ik zou vandaag kunnen beginnenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:08 schreef Roypsv het volgende:
vanaf wanneer kun je nu het snelst fifa 15 spelen met early acces enzo?
Dan maar hopen dat de programmering van Eurosport niet klopt en zij het gewoon uitzenden.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gvd.Wat een schande. Ik keek ook net toevallig. Kansloos.
en ps4?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik zou vandaag kunnen beginnen
Je zegt toch 'ook' lulhannes. Waar je dus ook Ajax mee bedoeld. Je troll was hopeloos slecht.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg toch PSG lulhannes
Nee daarmee bedoel ik het eerste team vergeleken met het u19 teamquote:Op donderdag 18 september 2014 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt toch 'ook' lulhannes. Waar je dus ook Ajax mee bedoeld. Je troll was hopeloos slecht.
blijf eens aardig tegen elkaar, fifa 15 een nieuw begin voor ons allenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarmee bedoel ik het eerste team vergeleken met het u19 team
Omdat je zegt een van de beste jeugdteams, bedoelde ik PSG dus ipv ajax
Moeilijk he
Ultra trollquote:Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef Roypsv het volgende:
blijf eens aardig tegen elkaar, fifa 15 een nieuw begin voor ons allen
Je weet dus niet waar je over praat.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee daarmee bedoel ik het eerste team vergeleken met het u19 team
Omdat je zegt een van de beste jeugdteams, bedoelde ik PSG dus ipv ajax
Moeilijk he
prachtmensquote:
lindgren, waarom die haat. ik neuk je de moeder anders hoorquote:
Prima jonge.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je over praat.
Amattie, geen idee... volgens mij de 23e ofzo als je hem via de US store download.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand mij vertellen wanneer ik fifa 15 kan spelen voor de ps4 (zsm).
Zoek je weer een discussie jongen? Nadat ik gisterenavond verbaal de vloer met je heb aangeveegd doe ik dat graag nog een keer!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je over praat.
Dinsdagochtend 09:00 uurquote:Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand mij vertellen wanneer ik fifa 15 kan spelen voor de ps4 (zsm).
niet zaterdag al ?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Amattie, geen idee... volgens mij de 23e ofzo als je hem via de US store download.
6 uur ingame time of gewoon 6 uur in totaalquote:
6 uur totaalquote:Op donderdag 18 september 2014 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
6 uur ingame time of gewoon 6 uur in totaal?
ingamequote:Op donderdag 18 september 2014 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
6 uur ingame time of gewoon 6 uur in totaal?
ik snapte hem hoor timmyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |