zou niet weten waarin. Wel vind ik WP beter dan iOsquote:Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef roodborst het volgende:
Windows Phone baast Android en iOS eruit.
Het is in ieder geval lichter en stabieler. Ik vind het er ook mooier uitzien.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
zou niet weten waarin. Wel vind ik WP beter dan iOs
Lichter en stabieler dan wat? Dan iOS niet echt? Dan Android ook niet echt , of je moet TOuchwiz als DE versie van Android zien. Het laatste is subjectief en er zijn zoveel custom ROM's voor Android dat er altijd wel iets tussen zit wat vet uit ziet.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:37 schreef roodborst het volgende:
[..]
Het is in ieder geval lichter en stabieler. Ik vind het er ook mooier uitzien.
er valt niets mee te kutten, bij veel telefoons zit er standaard een custom versie op en als dat niet zo is, is het 2 minuten werkquote:Op donderdag 18 september 2014 13:39 schreef roodborst het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om daarmee te gaan kutten.
het functioneert wel normaal, maar je kunt altijd je telefoon naar voorkeur aanpassen. Niets mis mee. Maar het is overduidelijk dat je enkel probeert te provocerenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef Dimens het volgende:
Je telefoon zelf aan moeten passen omdat het uit de doos niet normaal functioneert.
Pooepie zenuwachtigquote:
2 minuten werk...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
er valt niets mee te kutten, bij veel telefoons zit er standaard een custom versie op en als dat niet zo is, is het 2 minuten werk
Als je weet hoe het moet is het 2 minuten werk. En ik ga hier niet meer op in aangezien je de ware toedracht toch nooit gaat geloven. Ook echt lekker sneu dat je door iemand zijn post history gaat bladeren om daarna oude koeien uit de sloot te halen, te triest voor woorden haastquote:Op donderdag 18 september 2014 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
2 minuten werk...
DIG / MIUI Rom Flash problemen
DIG / Probleem met flashen nieuwe ROM / Cyanogen
Lekker overtuigend.
Ah ja, eerst uren uitzoeken en proberen en tegen problemen aanlopen en daarna, daarna kun je het in 2 minuten.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je weet hoe het moet is het 2 minuten werk.
Ah ja, net als de vorige keer is het natuurlijk gewoon getroll. Je weet het wel maar je wilde weten of anderen het ook wisten. etc.. Heel geloofwaardig.quote:En ik ga hier niet meer op in aangezien je de ware toedracht toch nooit gaat geloven. Ook echt lekker sneu dat je door iemand zijn post history gaat bladeren om daarna oude koeien uit de sloot te halen, te triest voor woorden haast
Omdat je doorhebt dat ik toch wel slimmer ben dan jij?quote:maar goed, op jou ga ik vanaf nu niet meer in
/ignorequote:Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, eerst uren uitzoeken en proberen en tegen problemen aanlopen en daarna, daarna kun je het in 2 minuten.
[..]
Ah ja, net als de vorige keer is het natuurlijk gewoon getroll. Je weet het wel maar je wilde weten of anderen het ook wisten. etc.. Heel geloofwaardig.
Het is maar goed dat ik die oude koeien uit de sloot heb gehaald. Straks denken die mensen die nu met een iPhone of Windows Phone rondlopen nog dat al je problemen met een Custom ROM binnen 2 minuten zijn opgelost en dat het dan allemaal perfect is. Nu kunnen ze even twee keer nadenken.
[..]
Omdat je doorhebt dat ik toch wel slimmer ben dan jij?
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, eerst uren uitzoeken en proberen en tegen problemen aanlopen en daarna, daarna kun je het in 2 minuten.
Ik zie de noodzaak van rooten ook eigenlijk niet meer. Touchwiz draait prima op mijn Note 3 en de andere shells leveren volgens mij ook totaal geen problemen meer op. Dit is dus Android 2014.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je weet hoe het moet is het 2 minuten werk. En ik ga hier niet meer op in aangezien je de ware toedracht toch nooit gaat geloven. Ook echt lekker sneu dat je door iemand zijn post history gaat bladeren om daarna oude koeien uit de sloot te halen, te triest voor woorden haast
maar goed, op jou ga ik vanaf nu niet meer inAnderzijds zou je kunnen stellen: als zelfs ik het kan, kan iedereen het, maar dan nog beter
/ignorequote:Op donderdag 18 september 2014 13:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goed zo. En nu niet meer het slimme ventje proberen uit te hangen.
het is schromelijk overdreven. Het was geen "uren" uitzoeken. Het was 2 minuten werk en als je weet hoe het moet is het minder dan 2 minuten werk. Ik had de telefoon toen pas net en wist niet dat desbetreffende telefoon een menuknop had (mijn vorige had dat niet), dat was het enige. Het was echt niet alsof ik zat te hacken en te beuken ofzo, ik zou geeneens weten hoe dat moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |