Toch maar de Nexus 9 kopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef mapima het volgende:
WTF IK HEB GISTEREN GEUPDATET NAAR IOS 8 EN KRIJG MIJN 2DAGEN OUDE IPAD NIET MEER AAN?????
Nee hij gaat alweer aan, je moet op de aanuit en de homebutton tegelijk drukken. Echt wtf waarom.quote:
Dat is een iPodquote:
ja sorry was spelfout.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is een iPod
Dit is een iPad 4
[ afbeelding ]
Omdat je in het ene geval de update naar je computer download en in het andere geval naar je iPad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:39 schreef Leatherface het volgende:
Misschien een n00b-vraag, maar kan iemand mij uitleggen dat het me wel lukte om mijn iPad Mini via iTunes te updaten naar 8, terwijl dit niet lukte via instellingen -> software updates wegens te weinig beschikbare GB's?
Waarschijnlijk omdat de download dan op je computer werd gezet en niet intern op de iPad, of andere buffer methodesquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:39 schreef Leatherface het volgende:
Misschien een n00b-vraag, maar kan iemand mij uitleggen dat het me wel lukte om mijn iPad Mini via iTunes te updaten naar 8, terwijl dit niet lukte via instellingen -> software updates wegens te weinig beschikbare GB's?
Vertel, welke heel veel apps die betaal apps zijn doen het niet meer?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef Crimyclown het volgende:
Terechte klacht, heel veel apps doen het ook niet meer met IOS 8. Terwijl er wel voor betaald is.
Ga er geen lijstje van maken, daarbij heb ik weinig behoefte te delen op FOK! welke apps ik allemaal heb. Maar heb zeker al 8 apps die niet eens meer kunnen opgestarten na de update. Als je me niet gelooft is dat je eigen probleem. Als ik dit van te voren geweten had dan was ik nog even op IOS 7 gebleven.quote:Op zondag 21 september 2014 08:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, welke heel veel apps die betaal apps zijn doen het niet meer?
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:21 schreef zarGon het volgende:
Grappig dat jullie toch elke keer hier je tijd weer aan verdoen..
Deze herhaling van zetten....
Noem er eens eentje? Of is dat privacy-gevoelige info?quote:Op zondag 21 september 2014 09:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ga er geen lijstje van maken, daarbij heb ik weinig behoefte te delen op FOK! welke apps ik allemaal heb. Maar heb zeker al 8 apps die niet eens meer kunnen opgestarten na de update. Als je me niet gelooft is dat je eigen probleem. Als ik dit van te voren geweten had dan was ik nog even op IOS 7 gebleven.
Snap je niet dat elke keuze een afweging is? Dunheid en design gaan ten koste van een verwisselbare batterij. Apple heeft liever een mooi dun apparaat dan een lelijk apparaat met verwisselbare batterij. Zo simpel is het. Ik vind het onbegrijpelijk dat je dat niet snapt.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja, weer typisch apple, onvervangbare batterij en geen extra geheugen. Slim hoor!
Vast haar ongesteldheidsapp.quote:Op zondag 21 september 2014 10:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem er eens eentje? Of is dat privacy-gevoelige info?
Onder andere. En mijn gay dating apps enzulks.quote:
Dat biedt 0,0 meerwaarde + gaat je geen kloot aan. Erover discuseren is zonde van dit topic. Huilen mag in m'n dm/pm.quote:Op zondag 21 september 2014 10:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem er eens eentje? Of is dat privacy-gevoelige info?
quote:Op zondag 21 september 2014 10:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Onder andere. En mijn gay dating apps enzulks.
[..]
Dat biedt 0,0 meerwaarde + gaat je geen kloot aan. Erover discuseren is zonde van dit topic. Huilen mag in m'n dm/pm.
Als je niet wilt zeggen om welke apps het gaat, bieden jouw posts 0,0 meerwaarde. Ik ga er zodoende vanuit dat je dit uit je duim zuigt aangezien, aangezien ik geen andere reden kan bedenken waarom je dit niet zou willen zeggen. Ten tweede doen alle apps het bij mij gewoon (en ik heb er best veel).quote:Op zondag 21 september 2014 10:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Onder andere. En mijn gay dating apps enzulks.
[..]
Dat biedt 0,0 meerwaarde + gaat je geen kloot aan. Erover discuseren is zonde van dit topic. Huilen mag in m'n dm/pm.
is hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 21 september 2014 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Alle apps doen het bij mij ook gewoon, enige waar ik mee loop te kutten in selecteren, knippen en plakken in safari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |