Waarschijnlijk denkt hij dat het normaal is om een begeleider te hebben en iedereen er een heeft.quote:
Een meerderheid gebruiken om je standpunt als waarheid te beschouwen is... -je raad het al- een drogredenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat nu niet.
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij waren wij het er allemaal wel al mee eens dat jij hier de simpele bent. Dat jij denkt dat wij er naast zitten is daar natuurlijk aan te verwijten. Oorzaak en gevolg.
Tijd om op te flikkeren uit dit topic dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een meerderheid gebruiken om je standpunt als waarheid te beschouwen is... -je raad het al- een drogreden
Doeiquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef GhpH het volgende:
Daarbij als ik nog een zo'n drogreden lees dan ben ik hier weg.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij dat het normaal is om een begeleider te hebben en iedereen er een heeft.
HAHA....ik wou iets soortgelijks posten, maar wou eigenlijk niet meer tijd besteden aan hem want:quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:58 schreef Dimens het volgende:
we zijn het er allemaal wel mee eens dat GhpH hier de simpele is.
Dan is hier nog een afscheidscadeautje voor je:quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tijd om op te flikkeren uit dit topic dan.
[..]
Doei
Wat een ongepast cadeautje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan is hier nog een afscheidscadeautje voor je:
Wanneer heb je dit opgenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hartelijk dank, Gideon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Alsof er een deel twee gaat komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:18 schreef Flammie het volgende:
In het nieuwe topic is hij weer welkom uiteraard
Of in whatever welk iOS/ Apple topicquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hartelijk dank, Gideon.
[..]
Alsof er een deel twee gaat komen.
Hij is nog steeds welkom wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:18 schreef Flammie het volgende:
In het nieuwe topic is hij weer welkom uiteraard
Schreeuw niet zo, en laad je accu opquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef mapima het volgende:
WTF IK HEB GISTEREN GEUPDATET NAAR IOS 8 EN KRIJG MIJN 2DAGEN OUDE IPAD NIET MEER AAN?????
HIJ REAGEERT NIET WTF WTF WTF IK HEB DIE IPAD PAS SINDS DINSDAG OMFGGGquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, en laad je accu op
ik vind ios 8 prima. maar dit is mijn eerste apple product (ook 5jr geleden had ik een ipad nano 4de generatie) dus ik moet dingen als die twee knopjes indrukken nog leren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:08 schreef Flammie het volgende:
Dit soort mensen zijn ook die lui die altijd problemen met PC's hebben. Je kunt het zo makkelijk maken als je wilt maar er is altijd een bigger idiot die het weer niet snapt
quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ook 5jr geleden had ik een ipad nano 4de generatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |