Ik weet hem wel in je moeder te duwenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:13 schreef very het volgende:
Niet weten vanaf wanneer ik deze game in mijn ps4 kan duwen.
grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik weet hem wel in je moeder te duwen
Verkapte "kijk mij eens jaloers zijn op de PS4 van TS" reactiequote:Op donderdag 18 september 2014 11:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Verkapt 'Kijk mij eens een PS4 hebben'' topic.
Brrr en stel je voor dit ook nog op HD met virtual reality.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exact! Supervet!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef davako het volgende:
[..]
Brrr en stel je voor dit ook nog op HD met virtual reality.
Echt werkelijk niets voor mij. Ik zou werkelijk waar mijn broek vol plassen van angst. De enge games beginnen gewoon niet meer leuk te worden..... ze zien er zo echt uitquote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef very het volgende:
[..]
Exact! Supervet!
Zouden er straks mensen gewoon écht gek worden door dit soort dingen? Zou me niks verbazen.
gwn 360 qs headshot gevenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heeft geen fluit met graphics te maken. Gooi Project Zero 1 of 2 er maar eens in.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef davako het volgende:
[..]
De enge games beginnen gewoon niet meer leuk te worden..... ze zien er zo echt uit.
Een echte spannende game zal wel spannend blijven. Maar je moet toch toegeven dat graphics wel degelijk hierbij helpen. Spot on graphics zullen de game net dat beetje extra geven.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dat heeft geen fluit met graphics te maken. Gooi Project Zero 1 of 2 er maar eens in.
Nope, niet mee eens. Dan nog eerder het geluid.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:04 schreef davako het volgende:
[..]
Een echte spannende game zal wel spannend blijven. Maar je moet toch toegeven dat graphics wel degelijk hierbij helpen. Spot on graphics zullen de game net dat beetje extra geven.
Mwah, dat spel over Slenderman zag er ook niet uit, toch wordt het gezien als een behoorlijk eng spelquote:Op donderdag 18 september 2014 12:04 schreef davako het volgende:
[..]
Een echte spannende game zal wel spannend blijven. Maar je moet toch toegeven dat graphics wel degelijk hierbij helpen. Spot on graphics zullen de game net dat beetje extra geven.
En VR bril opquote:Op donderdag 18 september 2014 12:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, dat spel over Slenderman zag er ook niet uit, toch wordt het gezien als een behoorlijk eng spel
Maar inderdaad: mooie graphics, donkere kamer, koptelefoon op
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef Der_Mann het volgende:
P.T. demo was in t begin awesome(op t eind werden de puzzels veel te crypties enzo)
naar boven kijke en dit zien
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef Der_Mann het volgende:
P.T. demo was in t begin awesome(op t eind werden de puzzels veel te crypties enzo)
[ afbeelding ]
Ja, die vond ik ook engquote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Constermock het volgende:
Pfff.. En ik had al moeite met de Dead Space trilogy, die ik recent nog eens heb gespeeld. Topgames overigens.
ik heb dark souls uitgespeeld en de eindbaas verslagen met een 720 salto noscopequote:Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet elke game is zo makkelijk als COD
picsquote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik heb dark souls uitgespeeld en de eindbaas verslagen met een 720 salto noscope
Ik heb gister lekker geneuktquote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik heb dark souls uitgespeeld en de eindbaas verslagen met een 720 salto noscope
Dat ben ik. Die rol was me op het lijf geschreven. Leuk om weer eens gevraagd te worden voor een game.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |