SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Fopje op 18-09-2014 00:49:48 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh ja, sorry.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit is gewoon topmuziek man
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb jij al geupgrade naar ios 8?
Dat zou een zeer verrassende en voornamelijk niet wenselijk uitkomst zijn. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou voorliegen en het tegen beter weten in ontkennen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat nou als jij en ik een totaal verschillende definitie van stoer hebben?
Heb je de nieuwste track van Nino en Kempi al geluisterd over het geloof.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit is gewoon topmuziek man
nino is wack en kempi is ook gayquote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou een zeer verrassende en voornamelijk niet wenselijk uitkomst zijn. Ik denk dat ik mijzelf gewoon zou voorliegen en het tegen beter weten in ontkennen.
[..]
Heb je de nieuwste track van Nino en Kempi al geluisterd over het geloof.
Heb geen jailbreakquote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah ik ook niet
wil wel maar aan de andere kant jailbreak
Ja hoorrr gaatie biggie doen en my nummer ggen eens luisterequote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nino is wack en kempi is ook gay
vroegah had hij nog echte shit
heb het meer voor tweaks dan voor appsquote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb geen jailbreakkoop ook weinig apps. Daarnaast dikke kans op virussen in gedownloadde apps
Wat voor tweaks? Ben er sowieso niet heel bekend mee. Nitrous is wel chill maar ik vind mijn device niet traag.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb het meer voor tweaks dan voor apps
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gemist.
Flex 2, iAPcracker en wat uiterlijke veranderingenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor tweaks? Ben er sowieso niet heel bekend mee. Nitrous is wel chill maar ik vind mijn device niet traag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |