Making the remarks that you did make (make).quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:19 schreef PeteSampras het volgende:
Ik was nu wat aan het schrijven voor de vrouw die de moeder van mijn kind is en, hoewel ze toch een aardig woordje Nederlands kent, doe ik dat helemaal in het Engels. Ik merk dat dat allemaal niet zo lekker loopt.
'Yet when you happened to find out by accident - let's see if I can trick myself into eventually believing you didn't delibrately go through my mail - that I have taken up the idea of getting myself some strange on the side too, you seem to lack the dignity to at least try to restrain yourself from making the snide, cruel and rancorous remarks, you have.'
Klopt dat daar aan het einde 'you have', of moet dat 'you do' of 'you make' zijn? Ik denk toch 'you have'. 'Making the remarks you have [made].' Hulp, iemand?
Een ander kutje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat is 'getting myself some strange on the side'?
Dat is toch geen Engels, man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een ander kutje.
En 'you have made'.
Nee. In het Engels wordt 'did' in deze context gelezen als 'ja dat hebbie WEL gedaan!'.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:26 schreef Lienekien het volgende:
Making the remarks that you did make (make).
Voor 499,- krijg je zoveel meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:20 schreef PeteSampras het volgende:
Voor een helder, overtuigend en onderbouwd antwoord maak ik je een euro over, LK.
Dat is met een sisser afgelopen, dus dat mag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:31 schreef Lienekien het volgende:
Ook weer heel LPT dat niemand reageert op een verdenking van een hersenbloeding.
Dat zal zijn, maar we hebben wel een kind samen, hè. Als ik haar dan toch moet zien, dan hoop ik dat dat kan zonder alle rancune die er nu heerst. Langzaam maar zeker zal ik trachten aan haar verstand te knopen dat ze op zijn minst net zo'n verschrikkelijk mens is als ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Het interesseert me trouwens geen moer. Maar het lijkt me nauwelijks de moeite van het redden waard, als ik dit zo lees.
Jij ging vreemd. Ja maar jij ging ook vreemd. Ja maar jij moest daar ook nog eens rotopmerkingen over maken. Terwijl je zelf ook vreemd ging. Trut.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:32 schreef PeteSampras het volgende:
Daar had ik wel even bij stilgestaan hoor, Lienekien. Getuige dat Claudia gewoon braaf achter haar computertje zit en naar haar werk gaat en etc. etc. ging ik er gemakshalve vanuit dat dat allemaal vele malen erger leek dan het daadwerkelijk was. Misschien vergis ik me daarin, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |