Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je betaalt niet alleen zijn arbeidskosten, maar dat weet je zelf neem ik aan ook wel.Die gipsplaten en kranen komen ergens vandaan. Wil je met je verhaal impliceren dat het de grote fabrikanten zijn die zich verrijken ten koste van hardwerkende arbeiders zoals de stukadoor en jijzelf?
Dus het is een pleidooi tegen herverdelingspolitiek? Van mij hoef je geen weerwoord te verwachten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Het punt is dat de totale lastendruk in Nederland (dus bruto-bruto) zó hoog is dat wanneer jij bruto X krijgt, je netto 1/2X overhoudt, daar iemand voor betaalt die 1/8X netto krijgt.
Enige herverdeling vind ik niet eens zo erg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus het is een pleidooi tegen herverdelingspolitiek? Van mij hoef je geen weerwoord te verwachten.
Voor een beurt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:50 schreef LelijKnap het volgende:
Iemand nog nagedacht over m'n aanbod?
Een aanbod van niks, hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of twee. Zolang ik maar dezelfde dag weer thuis ben.
Daar kan ik een jaar voor naar de kapper.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef Gellius het volgende:
Vijfhonderd voor een beurt?! Dat is toch absurd duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |