Heb je hem niet verteld dat je stukjes schrijft voor het TTK-forum van Fok?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 04:49 schreef Mainport het volgende:
'Ga nou eens wat met je leven doen,' zei een kennis tegen mij.
En dat je daar een trouwe posse hebt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je hem niet verteld dat je stukjes schrijft voor het TTK-forum van Fok?
Dat is heel naar voor je, PS. Als jij hoop hebt dat het nog goedkomt, dan hoop ik met je mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:02 schreef PeteSampras het volgende:
Morgen gaat mijn vrouw bij mij weg, en ze neemt onze zoon mee. Zeg daar eens iets van? Het liefst: 'Wat erg voor je, PS. We hopen allemaal dat het snel weer goed komt.'
Mooi. Om in Groot Brittanië 'Op weg naar het Einde' te lezen en dan ook nog een brief te schrijven. Op papier, neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een ellende, Pete. Ik ben sinds vandaag terug van het Europese eiland I. en was onder andere in G. alwaar ik jou in 2006 een brief schreef en Op Weg Naar Het Einde las. Maar daar hebben we allemaal ook niks aan he.
Oh, dat dacht ik even. In combinatie met "Op weg naar het einde". Toch mooi. Ik heb Reve tot in de achterste hoekjes van Afghanistan gesleept. En brieven geschreven. Ook aan Lienekien, wier Ware Naam aan mij onthuld is. Ik heb haar beloofd om zelf onder doodsbedreiging en langdurige martelingen die niet prijs te geven, wat ik ook niet zal doen tot de Jongste Dag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit betreffende eiland I. is zeker geen deel van Groot-Brittannië, LXIV.
En ja, handgeschreven. Ik was toen gevoelig voor de brievenromantiek. Nu nog steeds wel, maar besef dat ik eigenlijk niks te melden heb (en ja, geouwehoer is niet erg als Gods' zegen er op rust maar dat is maar de vraag he).
Vanuit Afghanistan? Serieus?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:45 schreef LXIV het volgende:
En brieven geschreven. Ook aan Lienekien
Heb je dat ook wel goed met haar overlegd, LXIV, of je op de Jongste Dag haar Ware Naam wel bekend mag maken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik even. In combinatie met "Op weg naar het einde". Toch mooi. Ik heb Reve tot in de achterste hoekjes van Afghanistan gesleept. En brieven geschreven. Ook aan Lienekien, wier Ware Naam aan mij onthuld is. Ik heb haar beloofd om zelf onder doodsbedreiging en langdurige martelingen die niet prijs te geven, wat ik ook niet zal doen tot de Jongste Dag.
Niets, me dunkt, zeker niet aan een baby. Maar hopen dat het overwaait.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
Wat vertelt de moderne ''man'' eigenlijk aan z'n zoon? ''Mama knuffelt ook met andere mannen, dat is heel normaal. En (of zou je hier ''maar'' zeggen?) soms, zoon, kan het zo zijn, dat mama dan verliefd wordt.''?
Het klinkt als de midlifecrisis van de vriend van m'n moeder.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:46 schreef PeteSampras het volgende:
Jazeker. Het komt ook wel goed. Op het moment heb ik er alleen flink de pest in. Ze ging al een tijd vreemd. Daar kwam ik achter. Dat kon me niet zoveel schelen (ik ben zelf ook niet roomser dan de paus); maar toen het in plaats van: 'Ach, een potje neuken, dat kan toch ook geen kwaad? Je bent jong en je wilt wat...', luidde van: 'Ik heb hem nodig, ik ben verliefd op hem, ik voel me veel prettiger bij hem.' dacht ik iets van: 'Ik dank je de koekkoek, trap nog een open deur in. Wel de lusten, maar niet de lasten? Ik zit ook weleens bij mijn moeder in de tuin, maar da's toch iets anders.' Zulks in een notendop. Jelui vindt het toch niet erg als ik daar nog even een tijdje over door blijft zeveren? Misschien lucht me dat wel op.
Maar jouw kinderen zijn wel al oud genoeg om het op te merken en er vragen over te gaan stellen. Dus dan moet je toch even bedenken hoe je dat uitlegt, lijkt me?quote:Op zondag 12 oktober 2014 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niets, me dunkt, zeker niet aan een baby. Maar hopen dat het overwaait.
Mijn moeder is zojuist verlaten door haar vriend. Mijn kinderen zien hem - hij is niet mijn vader - als hun opa. Opa heeft een nieuwe liefde gevonden en nieuwe kleinkinderen. Het maakt me woedend, maar wat doe je eraan? De beste optie lijkt doodzwijgen nu ze nog te jong zijn om blijvende herinneringen aan te maken.
Het wordt pas echt lastig als je kinderen ouder zijn. Ons buurmeisje vertelde me pas dat papa en mama wel eens zeggen dat ze uit elkaar willen gaan. Dat is echt kut, het verdriet van een kind om de dreiging van het gemis van het gezin. Ze zei het heel terloops, goddank, dus ik hoop maar dat ze het nog niet echt begrijpt.
Maar toch ook van plezier en inspiratiequote:Op zondag 12 oktober 2014 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Mensen zijn helaas met regelmaat grote bron van teleurstelling en verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |