Broertje van Tbakkert speelt ook Fut?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef HBakkert het volgende:
Waar is de Fifa15 WebApp nou... Ik dacht dat de webapp om 7 uur Nederlandse tijd er wel zou zijn, weer een leugen van EASports dus
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
Ik ga naar bed toetwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
Dan is 6 uur dus te vroeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
community manager zijn van EA is echt een ondankbare taak ja...net als een grensrechter kan je nooit iets goed doen. Als je wel je werk doet valt het niemand op en als je faalt komt de shit storm.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Dat die man daar zelf nog wil werken
Nee, iemand van EA heeft gezegd dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
Dat bericht dat de webapp pas 19 sept. online zou gaan kan nog best wel eens kloppen..
Nachtje doorhalen dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goedquote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.
Alleen als ze de beloofde datum hadden gehaaldquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goed
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?
BOEHOOEEEEEquote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.
Weet je hoe lastig zoiets is?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.
Ze hadden wat breder moeten plannen en dan een dag eerder online gaan ofzo, maar EA kennende hebben ze hele dagen op het kantoor niks gedaan en op de laatste avond nog alles proberen te fixen zoals ik dat doe op school.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goed
Slaap lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.
En dat neem je jezelf elke keer voor en nog doe je het niet. Zo gaat het dus ook bij EAquote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze hadden wat breder moeten plannen en dan een dag eerder online gaan ofzo, maar EA kennende hebben ze hele dagen op het kantoor niks gedaan en op de laatste avond nog alles proberen te fixen zoals ik dat doe op school.Soms gaat het goed, soms wat minder.
De struggles van een student. Er werken dus alleen maar studenten bij EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat neem je jezelf elke keer voor en nog doe je het niet. Zo gaat het dus ook bij EA
Wij zouden dat prima invullen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
Zou trouwens best die baan van Rob willen hebben, beetje pubers trollen
Uiteraard, bij mij zou die webapp al de 10de uit zijn geweest en de 11de en 12de en dan paar dagen niks en dan weerquote:Op donderdag 18 september 2014 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zouden dat prima invullen.
En af en toe een update dat het er nu echt aan zit te komenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uiteraard, bij mij zou die webapp al de 10de uit zijn geweest en de 11de en 12de en dan paar dagen niks en dan weer
Maar ik ben er weg van, morgen werken en naar PSVquote:Op donderdag 18 september 2014 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En af en toe een update dat het er nu echt aan zit te komen
Ah. Goh.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:55:34Work is still continuing on the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
Het is voor mij lastig voor te stellen, maar zoveel werk kan het toch niet zijn? Het lijkt mij dat je dit allemaal al ready-to-go hebt en alleen online hoeft te gooien?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:58 schreef Reemi het volgende:
Ah. Goh.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:55:34Work is still continuing on the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
Zei ik ook al ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is voor mij lastig voor te stellen, maar zoveel werk kan het toch niet zijn? Het lijkt mij dat je dit allemaal al ready-to-go hebt en alleen online hoeft te gooien?
Denken dat EA dadelijk met een probleemloze webapp komtquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?
Nee je kan er inderdaad niets meequote:Op donderdag 18 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar waarom fappen jullie zo erg op die web app?
Je kunt er toch geen reet mee.
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee je kan er inderdaad niets mee![]()
![]()
Verwacht je nu een echt een normaal antwoord met je 'bijdehandje'?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?
bijdehandje.
In de eerste week/weken zijn de meeste SMLENO deals te pakken.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?
bijdehandje.
misschien moet je dan geen bijdehande opmerking plaatsen?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verwacht je nu een echt een normaal antwoord met je 'bijdehandje'?
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:14 schreef Freire het volgende:
[..]
In de eerste week/weken zijn de meeste SMLENO deals te pakken.
Er veranderd trouwens toch nooit veel in de webapp en voor de kleine dingen die ze veranderen hebben ze het hele jaar de tijd gehad, dus ik snap ook niet wat er nou zo moeilijk aan is
quote:Op donderdag 18 september 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.
maar oke, dat zal het wel zijn.
http://smleno.blogspot.nl/quote:Op donderdag 18 september 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.
maar oke, dat zal het wel zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |