abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144645475
leeg trekken die telefoon, en Cyanogen of Miui er op tyfen :-) ( Miui ziet dr wat vriendelijker uit , of anders gezegd, Cyanogen ziet er uit als poep )

Verder natuurlijk, HTC of iPhone halen... duh :-P
( of Windows Phone als je in dat eco systeem wilt :-) )
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_144645903
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:46 schreef amvrosios het volgende:
leeg trekken die telefoon, en Cyanogen of Miui er op tyfen :-) ( Miui ziet dr wat vriendelijker uit , of anders gezegd, Cyanogen ziet er uit als poep )

Verder natuurlijk, HTC of iPhone halen... duh :-P
( of Windows Phone als je in dat eco systeem wilt :-) )
ik heb vandaag een ipad mini gekocht, en wtf, dat systeem is echt heel erg overduidelijk veel makkelijker en gebruiksvriendelijker. :')
maar misschien lijkt dat voor een deel maar zo door dat vreselijke touchwiz...
pi_144662677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef mapima het volgende:

[..]

ik heb vandaag een ipad mini gekocht, en wtf, dat systeem is echt heel erg overduidelijk veel makkelijker en gebruiksvriendelijker. :')
Is het ook. Apps zijn veelal ook hetzelfde/makkelijker ingericht en dat houdt het overzichtelijker.
pi_144663285
quote:

[..]

Goe bezig pima ! :-)
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_144667568
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef Xetran het volgende:

[..]

Is het ook. Apps zijn veelal ook hetzelfde/makkelijker ingericht en dat houdt het overzichtelijker.
ja denk ik ook maar waarom staat er return ipv enter?
pi_144676273
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef mapima het volgende:

[..]

ja denk ik ook maar waarom staat er return ipv enter?
Weet ik ook niet, maar het houdt gewoon hetzelfde in. Zodra iOS 8 uitkomt kan je toch je eigen toetsenbordapp installeren en gebruiken.
pi_144680319
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Stokkie_ het volgende:
Nexus 5 = slechte kwaliteit LCD scherm en mindere accu dan de S4. Wel wat sneller, dat wel.
LG G2 is dan ook gewoon een beter toestel dan de Nexus 5. Beter scherm, metere batterij, betere camera, knoppen aan de achterkant, en LG toevoegingen als double tap en een paar media apps zijn zowaar nuttig.

Maar de S4 is gewoon nog een prima toestel. Gewoon een custom rom op knallen zoals anderen al zeggen.
quote:

[..]

Nee, iOS is gewoon wat gebruiksvriendelijker, hoewel er inderdaad mensen zijn die touch wiz helemaal aangegrepen hebben en het fijn vinden.

Persoonlijk vind ik de standaard Androidinterface echter beter.

Anyway, voor mensen die minder functionaliteit nodig hebben is iOS gewoon de betere optie.
Zeker voor tablets vind ik Android sowieso geen geweldig OS. IOS is prima, maar mist de functionaliteit die ik nodig heb. Windows 8 is waar ik tegenwoordig voor gegaan ben.
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:52 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dit is wel redelijk van het verleden. Tablet apps voor Android zien er op zich prima uit. Wel is er minder beschikbaar aan specifieke tablet apps. Maar ik mis op zich niets. En zeker bij de tablets kleiner dan 10" schaalt alles wel prima.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144684892
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:07 schreef kevin33 het volgende:
Probeer gewoon Cynagonmod.
CyanogenMod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')