Wow.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom net uit de sportschool. Een beetje zonde van die halve kilo blubber die ik nu kwijt ben.
[..]
Dat heb ik altijd. *knuffel*
Ik wil best langs komen, maar ik ga niet eten. Ik wil ook eindelijk eens wat kilo's kwijtrakenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties en Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Kakkakoekoekonijn net uitgeleend.
Zwolle.. Sorry!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow.
Allemaal matties in Arnhem en niemand wil langskomen.![]()
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelenquote:
Zitten toch geen blanken op voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Whutquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
"Voetbal tegen racisme"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Don't mind if I doquote:Op woensdag 17 september 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je mij maar knuffelen.
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.quote:
Want blanke mensen worden natuurlijk nooit racistisch benaderdquote:Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zo'n reclame over op. Ja, laten we ons focussen op racisme ipv discriminatie in het algemeen.Walgelijk.
*knuffelt*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
*Knuffel*quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Knuffels.
Nee, in plaats daarvan lees ik over actiepotentialen en neuronen.
Damnquote:Op woensdag 17 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas denkt ook: KnuffelenDoe mij maar een tong in mijn aarsje.
Jij wil ook een knuffel? Geen probleem, knuffels zat *knuffel*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |