SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik was een keer bij een Sri-Lankees en die had mango in vacuüm verpakte zakken. Zo gemaakt uit de fabriek, wordt waarschijnlijk daar zo verkocht in de winkels. Dat was wel apart.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:47 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, dat eet ik hooguit eens in de 2 weken.
Cumshots en Lesbisch?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren en vandaag twee goede films bekeken.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus kunnen jullie hier nooit gezellig posten, ipv al dat gebash heel de tijd.
Kleuters.
Niet zo lang, maar ben wel nice.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Linzencurry tho
Anmar hoelang ben jij?
Leuk.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een Sri-Lankees en die had mango in vacuüm verpakte zakken. Zo gemaakt uit de fabriek, wordt waarschijnlijk daar zo verkocht in de winkels. Dat was wel apart.
wat voor? plaats eens link naar goeie turkse of niet-westerse films met ottquote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren en vandaag twee goede films bekeken.
Ik ben lesbisch. Heb je nog n lekker zusje?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Niet zo lang, maar ben wel nice.
Hij is zelf niet vies van getroll. Moet ie er ook tegen kunnen ja tochquote:Op woensdag 17 september 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
Amar pesten
echt een allochtone groepje hier.
hoezo moet ik lang zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben lesbisch. Heb je nog n lekker zusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |