Gephotoshopped in Ajax tenue voor de gelegenheid?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gramulanion OP, het is wachten op Humberto.
Tsja, wie had dat nou gedacht. Jongen van FC Groningen naar PSV en vervolgens een van de beste spelers ter wereldquote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De meeste liepen te haten op hem 2 jaar geleden, nu praten ze anders
chips erbijquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Stiggie het volgende:
Ik zit er klaar voor
Screw it let's do it
ikquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja, wie had dat nou gedacht. Jongen van FC Groningen naar PSV en vervolgens een van de beste spelers ter wereld
is iedereen verhuisd? dat ze nu anders praten door de andere landquote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De meeste liepen te haten op hem 2 jaar geleden, nu praten ze anders
Tering wat ben jij humorloos zeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom niet Ajax Rotterdam?
hahahahahahhhahaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom niet Ajax Rotterdam?
*bestempeltquote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat jij als humor bestempeld.
Ben zeer benieuwd.
Jouw beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat jij als humor bestempeld.
Ben zeer benieuwd.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een treurig beeld met die vlaggetjes.
Het is net klappertjes, alleen dan anders.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een treurig beeld met die vlaggetjes.
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is net klappertjes, alleen dan anders.
Ok.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wow! Verbaasd... nog steeds 0-0![]()
Als hij niet hoeft te verdedigen ja.quote:
Ik kijk geen VI,quote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, een naprater van VI.
Gewoon een goede verdediger.
Styloquote:Op woensdag 17 september 2014 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Maak jullie geen zorgen. Ik ben er.
Komt dat even goed uit vandaagquote:Op woensdag 17 september 2014 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Als hij niet hoeft te verdedigen ja.
[..]
*les meilleures équipesquote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
DIE MEISTER DIE BESTEN LES GRANDES EQUIPESSSSSS THE CHAMPIONS
Ah, je bent PSG fan?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten op de grapjes van GGMM
Boëtius is beter dan Depay.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Kan niet wachten op de grapjes van GGMM
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ajax knalt er vol in, dit wordt genieten
Zo praten over GrueterGodquote:Op woensdag 17 september 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Op zowel sport 1 als de nos een waardeloze commentator
ZEG GEWOON DE NAAMquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik gaan nu ook kijken. Alle Groningers zijn van harte welkom in dit cafeetje. Kenners weten welke het is.
[ afbeelding ]
Groetjes!
homo bar de volle aarschquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik gaan nu ook kijken. Alle Groningers zijn van harte welkom in dit cafeetje. Kenners weten welke het is.
[ afbeelding ]
Groetjes!
Bazenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Ik heb gehoord dat je er aardige pintjes kan drinkenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Ja want er is maar 1 kroeg met een projector.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Is GGMM ook aanwezigquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
3 gezusters?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
OEquote:Op woensdag 17 september 2014 20:48 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ze bij Ajax zo weinig liedjes. Eigenlijk maar 2 liedjes![]()
Als ik een keer daar ben gaan we wel met z'n allen wat leuks doenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Willen zij dat welquote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik een keer daar ben gaan we wel met z'n allen wat leuks doen
Rare fantasieen heb jij heequote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef HighVolume het volgende:
Tis net of die scheids alleen een broekje en schoenen aan heeft
Bekkie over GrueterGodquote:Op woensdag 17 september 2014 20:51 schreef Fargo het volgende:
Grueter, sneue haas, ik ben je nu al weer beu...
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat Paul er is, meer zweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Senk you, ze noemen mij ook wel de dorpsgek van FOK!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat Paul er is, meer sfeer.
GGGIIIIEEEEEEEEEELLLLLLLLquote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Senk you, ze noemen mij ook wel de dorpsgek van FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Facking triest die kut spoilers tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Log dan lekker uit, teef.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Ja echt triest dat we niet tussenstanden verklappen voor mensen die het niet willen weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef HighVolume het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]zucht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee door Motta.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:55 schreef Ferdii het volgende:
Zou Zlatan bij cornets gedekt worden door serero?
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:56 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat lekker met die doelpunten.
Ho ho rustig aanquote:Op woensdag 17 september 2014 20:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
naast jou ? Je dikke moeder op een hobbelpaard.
nou nou nouquote:Op woensdag 17 september 2014 20:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Zo kan hij wel weer.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
vondtquote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
j0rdiiii vondt Boilesen altijd geweldig.
F de Boer en kornuiten leven in een fantasiewereldquote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
Boilesen hoort niet thuis in de CL. Zeer matige verdediger
Die vindt alles geweldigquote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
j0rdiiii vondt Boilesen altijd geweldig.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Wespensteek het volgende:
Volgens mij werd zijn rechtervoet weggemaaid waardoor hij viel.
Hij kreeg gewoon zijn handen niet achter de bal.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd niet van mensen die hun fouten willen verbloemen door een heel idioot excuus te gaan zoeken.
Jeroen Zoet.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Wilskracht het volgende:
Van Rijn had ook bij zijn man moeten blijven staan.
Hij had last van een wesp.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Wespensteek het volgende:
Gaat altijd de mongool uithangen als ie laatste man isquote:
Dat is geen nieuws voor mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon achterlijk die gast
Wel een vrij grote idioot ja, talent heb je geen drol aan als ze niet doorbreken.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon achterlijk die gast
F de Boer verneukt het toch met echt talentquote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wel een vrij grote idioot ja, talent heb je geen drol aan als ze niet doorbreken.
*Boilesenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Volgens J0rdii was Boilesen groter talent dan Eriksen
Blind moest oprotten voor Boilesenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Volgens J0rdii was Boilesen groter talent dan Eriksen
Ik heb gewoon een zwak voor PSG, niks tegen Ajax verderquote:
Als Serero koorts krijgt zou ik uit zijn buurt blijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
Ze roepen altijd van Leerdam dat hij een kindsoldaat is maar die serero heeft er ook wel wat van weg.
Wat heeft dat precies met elkaar te maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer typisch. Frank de Boer schreeuwt dat hij wil overwinteren en alles, kom je achter door zulke kolderieke kutmomenten met in de hoofdrol jawel Boilesen.
Jij neemt dat volk nog serieus?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer typisch. Frank de Boer schreeuwt dat hij wil overwinteren en alles, kom je achter door zulke kolderieke kutmomenten met in de hoofdrol jawel Boilesen.
Waarom zet hij eigenlijk Boilesen erin?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou gewoon altijd uit zijn buurt blijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als Serero koorts krijgt zou ik uit zijn buurt blijven.
Dan moet Riedewald erin of moet Viegever van de VM-positie af waardoor je het te doen krijgt met een halve gare idioot die daar zelden speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zet hij eigenlijk Boilesen erin?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou zo blij zijn als van Rhijn een keer oprot.
Ik heb hem echt nog nooit zien verdedigen.
Wie anders?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zet hij eigenlijk Boilesen erin?
SPOILER: RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
voor wie?SPOILER: RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Rhijn is echt zo teringslecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
![]()
Eén van de weinigen die altijd wel degelijk speelt en nooit helemaal door het ijs zakt. (tenminste tot nu toe)
Ajax publiek en hun hetzes tegen eigen spelersquote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou zo blij zijn als van Rhijn een keer oprot.
Ik heb hem echt nog nooit zien verdedigen.
Gaan standaard miskopen wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daarom opperde ik ook voor een versterking op die positie.
quote:
Bij jou kan er nooit iets goed worden gedaan door het TH.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan standaard miskopen worden
waar is anonymousz?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan standaard miskopen worden
Ik hoop dat hij naar ADO gaat. Kun jij je aan hem ergeren.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax publiek en hun hetzes tegen eigen spelers.
Jawel, ze lezen fantastische sprookjes voorquote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jou kan er nooit iets goed worden gedaan door het TH.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dat zonder god himself.SPOILER: RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Het is gewoon niet waar. Hij is verschrikkelijk uit vorm geweest maar hij heeft zich gewoon vorig seizoen al weten te herstellen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij naar ADO gaat. Kun jij je aan hem ergeren.
Vooral bij penaltys wordt het niet echt vies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Hij speelt bij Ajax 1 dus waarschijnlijk dolt hij iedereen op dit forum drie keer in de rondte met een blinddoek op. Natuurlijk is hij niet teringslecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Rhijn is echt zo teringslecht.
Hij is een beetje de Urby van deze generatie. Lafjes omdraaien als er wordt geschoten. Geen poot uitsteken. Dekken op 20 meter.;')
Verdedigers die weigeren mee te lopen met hun mannetje heb je niks aan. Vrij simpel.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Hij is verschrikkelijk uit vorm geweest maar hij heeft zich gewoon vorig seizoen al weten te herstellen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mocht 020 vanavond alsnog stunten... pleuren er dan weer supporters in de gracht van enthousiasme?
Grappig johquote:Op woensdag 17 september 2014 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mocht 020 vanavond alsnog stunten... pleuren er dan weer supporters in de gracht van enthousiasme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |