SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS, Toefjes en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 19:18:33In all seriousness, the app will be up as soon as it's ready. I'm sorry it can't be any more specific right now. reageer retweet
EA en deadlines.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Deadline was alleen vandaag hoor, geen tijd gezegdquote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 19:18:33In all seriousness, the app will be up as soon as it's ready. I'm sorry it can't be any more specific right now. reageer retweet
EA en deadlines.
![]()
![]()
Uiteraard, maar je zou verwachten dat zoiets al dagen van tevoren gereed klaar staat.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Deadline was alleen vandaag hoor, geen tijd gezegd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
TOTW zou uit zijn om 7 uurquote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Deadline was alleen vandaag hoor, geen tijd gezegd![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je zou verwachten dat zoiets al dagen van tevoren gereed klaar staat.![]()
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
is het totw niet gewoon uit in fifa 14?![]()
Heb jij nou serieus comic sans als lettertype?quote:_____!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denken dat Zlatan een fuck geeft om de clubs waar hij voor heeft gespeeld.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een lul, die community manager.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ja man. Beetje ontspanning tijdens het lezenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij nou serieus comic sans als lettertype?_____!
![]()
![]()
Zletan geeft alleen fucks om zijn loonstrookje.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denken dat Zlatan een fuck geeft om de clubs waar hij voor heeft gespeeld.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Precies, en wat voor shirt hij daarvoor aan moet doen kan hem geen jizz schelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zletan geeft alleen fucks om zijn loonstrookje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Natuurlijk niet maar ik heb niemand zoiets zien zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denken dat Zlatan een fuck geeft om de clubs waar hij voor heeft gespeeld.![]()
![]()
Naja met zo'n "quote:Op woensdag 17 september 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet maar ik heb niemand zoiets zien zeggen! " reactie ga ik ervan uit dat je het er niet mee eens bent. Terwijl die gozer niks raars typt.
BOOOHHHHH SERERO!!!quote:
Geen van der Hoornquote:
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ja, maar Andersen.quote:Net toen je dacht dat het niet slechter kon dan Serero.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gebet op Boilesen geel @4.00 en David Luiz to score with a header @18.00
Boilesen pakt haast elke wedstrijd geel tegen een snellere tegenstander en tegen die dwergen van Ajax kan Luiz vast wel een keertje knikken
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
city bayern kan er na welquote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat we naar Aja moeten kijken terwijl er ook City Bayern is![]()
Moeten? Ik weet zeker dat City Bayern ook wel ergens op TV is hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat we naar Aja moeten kijken terwijl er ook City Bayern is![]()
Kiid heeft alleen NPO1, 2 en 3.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeten? Ik weet zeker dat City Bayern ook wel ergens op TV is hoor.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Betwijfel of Luiz speelt. Is pas net terug van een blessure. Lijkt me niet dat hij dan meteen weer speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef el-blanchito het volgende:
Gebet op Boilesen geel @4.00 en David Luiz to score with a header @18.00
Boilesen pakt haast elke wedstrijd geel tegen een snellere tegenstander en tegen die dwergen van Ajax kan Luiz vast wel een keertje knikkenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Achja, een paar minuutjes is genoeg voor een treffer. Hem kennende zal hij gewoon 200% gevenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Betwijfel of Luiz speelt. Is pas net terug van een blessure. Lijkt me niet dat hij dan meteen weer speelt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Af en toe begrijp ik geen kut van de Boer.quote:
Milik weer lekker het vertrouwen ontnemen en El Ghazi, het grootste talent, de enige die het durft om een man uit te spelen en al een week lang roept dat hij deze wedstrijd wil vlammen op de bank zetten
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja man echt wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Af en toe begrijp ik geen kut van de Boer.
Milik weer lekker het vertrouwen ontnemen en El Ghazi, het grootste talent, de enige die het durft om een man uit te spelen en al een week lang roept dat hij deze wedstrijd wil vlammen op de bank zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Betwijfel of Luiz speelt. Is pas net terug van een blessure. Lijkt me niet dat hij dan meteen weer speelt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gestopt met lezenquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ah, ook mooi. Die gast kan buiten FUT precies niets.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
PI dus troll.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Luiz kan er niks van dus Ajax heeft een kans.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Milik is tot nu toe nog ook niks bijzonders. Leuk hoor twee goaltjes tegen de nummer laatst maar het zegt natuurlijk helemaal geen kut. El Ghazi had ik altijd opgesteld of ze sparen hem voor Feyenoord.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Af en toe begrijp ik geen kut van de Boer.
Milik weer lekker het vertrouwen ontnemen en El Ghazi, het grootste talent, de enige die het durft om een man uit te spelen en al een week lang roept dat hij deze wedstrijd wil vlammen op de bank zetten![]()
Jij zou niet trots zijn op een basisplaats in de CL?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er maar trots op zijn
Je blijft wel bij je standpuntquote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero is goed. Haha niet die ene PI dus geen troll.baasje.
Ik ben niet trots op de basisplaats van Andersen nee. Had liever El Ghazi gezien. Die kan nog iets meer dan niets.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Jij zou niet trots zijn op een basisplaats in de CL?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Maar zijn schot is niet goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je blijft wel bij je standpuntbaasje.
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
heb al een aantal spelers opgepikt van turkse league.. wat een prijzen zeg..
heb al een aantal spelers opgepikt van turkse league.. wat een prijzen zeg..x 2000
heb al een aantal spelers opgepikt van turkse league.. wat een prijzen zeg..
Taiwo wordt wel duur, voor de rest kan ik de prijzen van de spelers in de Turkse competitie niet voorspellen.![]()
Cabaye, pastore en Lavezzi op de bank bij PSG.
En dan denkt de Boer zeker El Ghazi te kunnen inzetten als joker
Alleen Fener gaat duur worden.. de rest bakt er niks vanquote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Taiwo wordt wel duur, voor de rest kan ik de prijzen van de spelers in de Turkse competitie niet voorspellen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik voeg je even toe op Facebook Rijst als je het niet erg vind.. http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373quote:![]()
Zal je net zien, Andersen gaat ons allemaal de mond snoeren
Feynerdbahce-teamquote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen Fener gaat duur worden.. de rest bakt er niks van
Wat een knapperd.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik voeg je even toe op Facebook Rijst als je het niet erg vind.. http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373![]()
quote:
De ultimate team website ligt er hier nu uit.Verandering gaande.
Ennnnnnnnnnn weer terug bij af.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
See what's new.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Bohhhhhhhhhhquote:Op woensdag 17 september 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
De ultimate team website ligt er hier nu uit.Verandering gaande.
Ennnnnnnnnnn weer terug bij af.
[ afbeelding ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
ik weet niet wat mij meer verbaasd....
EA die WebApp niet op tijd online brengt
of
Mensen die (:')) denken dat de webapp er zou zijn om 19.00![]()
Nou mijn entree op de Xbox One gaat lekker. 3 gespeeld, 3 gewonnen. 3 keer een hattrick van Vucinic.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Of mensen die verbaasd schrijven ipv verbaast.
Ik vind dat sigthorsson in goede vorm steekt.. frank toch![]()
ok opaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef Rogan het volgende:
EA heeft niets gezegd over een eventueel tijdstip, dus de 17e nog even afwachten pubers.![]()
Soms heeft Frank echt rare dingetjesquote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind dat sigthorsson in goede vorm steekt.. frank toch![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja ik w8quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik voeg je even toe op Facebook Rijst als je het niet erg vind.. http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373![]()
Als ze zeggen dat het de 17e komt is het wel zo netjes om het op een normaal tijdstip te releasen. Ze zijn zich er ook wel van bewust dat er nu champions league wordt gespeeld en bijna alle fifa spelers daar naar gaan kijken. Snap dus zeker wel dat mensen geirriteerd zijn hierover![]()
Ik ben verbaasd?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Of mensen die verbaasd schrijven ipv verbaast.
Hij verbaast zich?
Ik snap jouw comment niet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En toch blijven kopen dat panishe kutspelquote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Als ze zeggen dat het de 17e komt is het wel zo netjes om het op een normaal tijdstip te releasen. Ze zijn zich er ook wel van bewust dat er nu champions league wordt gespeeld en bijna alle fifa spelers daar naar gaan kijken. Snap dus zeker wel dat mensen geirriteerd zijn hierover![]()
Je hebt gelijk man, we moeten tegen EA gaan vechten met ons geld. We gaan EA ons geld niet geven. Wie doet er mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
was hetzelfde gezeik met die demo.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Als ze zeggen dat het de 17e komt is het wel zo netjes om het op een normaal tijdstip te releasen. Ze zijn zich er ook wel van bewust dat er nu champions league wordt gespeeld en bijna alle fifa spelers daar naar gaan kijken. Snap dus zeker wel dat mensen geirriteerd zijn hierover
werd aangegeven komt ergens dinsdag, terwijl later bleek dat intern maandag bekend was dat het dinsdagavond laat zou worden. nou geef ik geen ruk om een paar uur, maar dat is gewoon van dat soort onnodig gebrekkige communicatie dat alleen EA kan doen.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
![]()
![]()
Helaas is PES nog steeds kut dus we zijn overgelaten aan de genade van EA. Het is gewoon een erg goed spel maar ze doen er nou eenmaal erg lang over als er iets gemaakt moet worden of moet worden uitgebracht zoals een update![]()
Oke FCSuarezquote:Op woensdag 17 september 2014 20:31 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Ik ga naar je huis komen hoor als je zo doet![]()
Het spel dat ik met je moeder speelquote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Maar door welk spel moet mijn controller dan vettig worden?![]()
wanneer mag ik meedoen met jullie potjes risk?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:32 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Het spel dat ik met je moeder speel![]()
volgens mij zijn het allemaal kloontjes maarja, moeten ze lekker zelf weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de web app echt online is.![]()
Ik speel dat panisch kutspel niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:33 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
wanneer mag ik meedoen met jullie potjes risk?![]()
Ik ben ook een kloontje.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal kloontjes maarja, moeten ze lekker zelf weten.
Jij ook.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 20:35:29We’re currently working to launch the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
![]()
web app gaat pas online als iedereen voetbal kijkt. (EA server kan drukte niet aan) slim bedacht van EA.. Fifa 14 UT was een ramp dus..![]()
Dat zijn ze toch de hele dag al aan het doenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-09-2014 om 20:35:29We’re currently working to launch the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
![]()
![]()
Joe, waarom gaat het zo slecht met overeem? kan hij niet presteren zonder zn steroiden of is hij te oud waardoor zn kin niet meer meewerkt?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef Rogan het volgende:
Het gaat sowieso de eerste dagen weer een dik drama worden met de EA servers.
[ afbeelding ]![]()
EA servers zijn best goed, zeker vergeleken die van 2K. Wat verwacht je als je zoveel spelers hebtquote:Op woensdag 17 september 2014 20:37 schreef Rogan het volgende:
Het gaat sowieso de eerste dagen weer een dik drama worden met de EA servers.
[ afbeelding ]![]()
Best goed? Ga het niet goed praten gast, begin alsjeblieft niet..quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
EA servers zijn best goed, zeker vergeleken die van 2K. Wat verwacht je als je zoveel spelers hebt![]()
Grappig, nog nooit problemen gehad met 2k serversquote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
EA servers zijn best goed, zeker vergeleken die van 2K. Wat verwacht je als je zoveel spelers hebt![]()
![]()
Alistair Overeem Is the Best Striker Ever in MMA.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
[..]
Joe, waarom gaat het zo slecht met overeem? kan hij niet presteren zonder zn steroiden of is hij te oud waardoor zn kin niet meer meewerkt?![]()
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Rogan het volgende:
[..]
Alistair Overeem Is the Best Striker Ever in MMA.![]()
Dan speel je zeker niet zo vaak?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Grappig, nog nooit problemen gehad met 2k servers![]()
Brock Lesnar of Fedorquote:Op woensdag 17 september 2014 20:39 schreef Rogan het volgende:
[..]
Alistair Overeem Is the Best Striker Ever in MMA.![]()
Haha ik dacht ik mis alles bij de film maar nog steeds niet gereleased dus
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jawel best veel nog gespeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan speel je zeker niet zo vaak?![]()
Chris Weidman is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anderson Silva is vele malen beter.![]()
Bijzonder. Het heeft er bij mij vaak hele dagen uit gelegen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel best veel nog gespeeld.![]()
Het probleem is dat hij dat zelf ook denkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anderson Silva is vele malen beter.
![]()
zei ik tochquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had het over dat filmpje en dat plaatjequote:2 seconde tussen elkaar.
Zelfde matchRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ohquote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over dat filmpje en dat plaatje2 seconde tussen elkaar.
dat zei ik niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
Even met de mods praten babbelen![]()
Als iemand zich aan het vervelen is, maak dit team af. Ik ga voetbal kijken.
RB mag vervangen worden.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Als iemand zich aan het vervelen is, maak dit team af. Ik ga voetbal kijken.
[ afbeelding ]
RB mag vervangen worden.
Waar slaan die fotos opdan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat was te verwachten.
Alves is een tikkeltje traag maar heeft wel goede stats...
Alves lijkt me echt een baas vanwege zijn lengte en kracht.
Ja poe zeg echt schandalig dat iemand op zijn leeftijd voor het eerst verliest in de ufc.quote:
Boilesen![]()
![]()
![]()
Alsof dat mogelijk is.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij voetbalt Maver in het echt nog beter dan BoilesenMaver zou zelf bij het voetballen op de bank zitten.
Zijn wij een vraagbaak?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
welk verdedigen?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat verdedigen van die Deen, jezus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
sorryquote:maar wil het zo graag weten en dacht dat jullie koningen het wel zouden weten
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Volgens mij had ik hem in FUT 13 en daar was hij ook echt een baas.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alves lijkt me echt een baas vanwege zijn lengte en kracht.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof dat mogelijk is.Maver zou zelf bij het voetballen op de bank zitten.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wij jammer genoeg ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef droommoord het volgende:
[..]
sorrymaar wil het zo graag weten en dacht dat jullie koningen het wel zouden weten
oo okee, wel vandaag, of is dat ook nog niet duidelijk?quote:"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Serero een van de betere ajacieden #dsfapmodeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bijna!
Zou wel moeten, mja EA belooft wel vaker watquote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef droommoord het volgende:
[..]
oo okee, wel vandaag, of is dat ook nog niet duidelijk?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Die kan er ook echt geen kut van hoor. 1m9x maar het fysiek van een labradorpuppy.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom hebben ze Dijks ook alweer weg gedaan?![]()
Ze zeiden van wel.. maar het blijft EAquote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef droommoord het volgende:
[..]
oo okee, wel vandaag, of is dat ook nog niet duidelijk?
Niet meegekregen, klotezooi.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Geen idee. Dat krijg ik te zien als ik de web app link open.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet op "view source" geklikt?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Dat krijg ik te zien als ik de web app link open.
Nopequote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet op "view source" geklikt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 17-09-2014 om 21:03:21Henk, tegen wie speelt Ajax dan?[Henk zucht]"Priesjemsjemmè."Wat?[Henk draait zich om naar zijn vrouw]"PRIE. SJEM. SJEMMÈ." reageer retweet
!
Feyenoord Rotterdam![]()
One of 360?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Lastpost het volgende:
Haha lekker bezig in 020.
Xbox spelers kunnen er echt geen klote van trouwens.![]()
Het zit diep hequote:Op woensdag 17 september 2014 21:06 schreef Lastpost het volgende:
Haha lekker bezig in 020.
Xbox spelers kunnen er echt geen klote van trouwens.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zou wel moeten, mja EA belooft wel vaker watquote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze zeiden van wel.. maar het blijft EA
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
One! Vucinic nu al 13 uit 4.quote:
Lage ELO rating enzo maar toch, sloop nu al Legend-teams met m'n vrij gemiddelde Serie A team hehe.![]()
Ben je nou serieus voor Psg.quote:![]()
![]()
Niet voor Nederlandse clubs zijn als ze in europa spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihaho xdxdxdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik dacht dat je er al in zat.quote:
Hij heeft liever dat Feyenoord volgend jaar 1 van de 3 plekken verspeelt ipv 1 van de 4quote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben je nou serieus voor Psg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psg is gewoon een bazenclub.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ze al in onderhandeling met Cuenca?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
psg is gewoon een bazenclub.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Serieus denken dat ik Ajax ook maar enig succes gunquote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop trouwens wel dat Ajax het goed doet in Europa maar als ik een boel van die Ajacieden voor de wedstrijd alweer hoor met die grootheidswaanzin ...![]()
![]()
Kansloos wel. Zo haat hebben voor een club. En er waarschijnlijk niet eens een goede reden voor hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Serieus denken dat ik Ajax ook maar enig succes gun![]()
![]()
omfg zo grapieg hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
wa bende lelijk
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ajax is altijd een prima reden!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kansloos wel. Zo haat hebben voor een club. En er waarschijnlijk niet eens een goede reden voor hebben.![]()
Dat is andersom niet anders.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kansloos wel. Zo haat hebben voor een club. En er waarschijnlijk niet eens een goede reden voor hebben.
Lang geleden dat ik Feyenoord op een doordeweekse dag zag voetballen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is andersom niet anders.![]()
Nou de mensen die echt haat naar feyenoord hebben zonder reden vind ik ook kansloos.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is andersom niet anders.
Zou die grap nog nooit zijn gemaakt?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wat maakt dat uitquote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou die grap nog nooit zijn gemaakt?![]()
Als je dat kansloos vindt dan moet je misschien maar tennis gaan volgen ofzo. Altijd die selectieve verontwaardigheid bij sommigenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kansloos wel. Zo haat hebben voor een club. En er waarschijnlijk niet eens een goede reden voor hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
hihiihquote:Op woensdag 17 september 2014 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
omfg zo grapieg hahahahahahahahaha![]()
![]()
Valt best mee toch? 3 weken geleden nog of ben je door al die pinda's je geheugen kwijt geraakt?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik Feyenoord op een doordeweekse dag zag voetballen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dat kansloos vindt dan moet je misschien maar tennis gaan volgen ofzo. Altijd die selectieve verontwaardigheid bij sommigen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er niet echt van ondersteboven meer van zijn als parisloverquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach joh laat die 410 kids lekker met ontbloot lijf samen vingerverven.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou die grap nog nooit zijn gemaakt?![]()
Piep piep.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je dat kansloos vindt dan moet je misschien maar tennis gaan volgen ofzo. Altijd die selectieve verontwaardigheid bij sommigen![]()
![]()
![]()
Wat een baas ben jij zeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gun Feyenoord in Europa wel wat en Kazim lijkt wel een baas. Ik hoop alleen niet dat hij zondag scoort.
Wel lekker dat ze al vroeg op 0 1 staan en dat er dus maar 10 man zingt in het stadion. Maakt het weer een stuk dragelijker om te kijke![]()
Niveau is niet echt je van het vanavondDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hier was ik al bang voor. Maar de PS4 PIEP is met hoofdletters!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me niet goed, aan en meteen uit zetten..
Of start hij niet goed?![]()
Terecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gun Feyenoord in Europa wel wat en Kazim lijkt wel een baas. Ik hoop alleen niet dat hij zondag scoort.![]()
Gvd kk opquote:
Overal te zienquote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach joh laat die 410 kids lekker met ontbloot lijf samen vingerverven.
Boys VAK410
Wij zijn Ajax uit de hoofdstad
En we zijn voor niemand bang
Hebben schijt aan alle regels,
VAK410 in vuur en vlam
Steeds maar zingen springen
Schreeuwen voor de kleurenFeyenoord Rotterdam![]()
true datquote:Op woensdag 17 september 2014 21:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Maar de PS4 PIEP is met hoofdletters!![]()
Vraag me altijd wel af wie er zou winnen in een veldslag, de harde kern van Ajax of die van Feyenoord.![]()
Waar de fuck hoor je dat dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef Lastpost het volgende:
Hoop trouwens wel dat Ajax het goed doet in Europa maar als ik een boel van die Ajacieden voor de wedstrijd alweer hoor met die grootheidswaanzin ...![]()
![]()
Ik ben meestal wel voor Feyenoord in Europa, maar als ze dan bijna een 3 - 0 verspelen dan moet ik de laatste paar minuten wel lachen![]()
![]()
ff lachen, brbquote:Op woensdag 17 september 2014 21:20 schreef OmniRocket het volgende:
www.easports.com/nl/fifa/football-club/coming-tomorrow![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Overal te zien
Boys VAK410
Wij zijn Ajax uit de hoofdstad
En we zijn voor niemand bang
Hebben schijt aan alle regels,
VAK410 in vuur en vlam
Steeds maar zingen springen
Schreeuwen voor de kleuren
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
morgen lekker juichen voor Sevillaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tijd dat Pots en Toef weer terugkomen, die maken gehakt van deze mongolen.![]()
Matig.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef Kiid het volgende:
Ajax speelt wel heel goed. Hebben vast weer heel veel balbezit"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
nee is aidsquote:Op woensdag 17 september 2014 21:24 schreef Rijst het volgende:
Gebruiken er hier mensen soundcloud op tablet of telefoon?![]()
Met of zonder Piotr? Hij had zelf gezegd dat hij nog wel bij Sevilla speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
morgen lekker juichen voor Sevilla![]()
Piotr begint al te piepen als ie het schroefdeksel van de pindakaas hoort.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met of zonder Piotr? Hij had zelf gezegd dat hij nog wel bij Sevilla speelt.![]()
Fruttenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef OmniRocket het volgende:
Rutten: "Tweede plaats hoogst haalbare in EL"
die dekt zich ook al in
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: