Dit ja. De richtingaanwijzers in de spiegel kloppen en de obvious oranje stekker onder de 'motorkap'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Renault Zoe? Nog nooit van gehoord Die heeft niet echt een rondgebogen voorkant van de motorkap, maar wel van zulke spiegels.
Idd, volgens mij ontbreekt er ietsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind dat er één gigantische hint in zit
los van de klinken en spiegels...heeft gebrokenglas em al geraden,nice!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind dat er één gigantische hint in zit
Yes! Renault Zoe it is!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Renault Zoe? Nog nooit van gehoord Die heeft niet echt een rondgebogen voorkant van de motorkap, maar wel van zulke spiegels.
de google image search was het daar niet mee eens hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een 2007 Mercedes Benz C230.
Next!
Vertel het maar..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:51 schreef 2cv het volgende:
Zeg faalbazen, het juiste antwoord is al gegeven
quote:
Weet het niet zeker, maar denk een Renault Zoe of Zeo of hoe je het ook typt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Next!
[ link | afbeelding ]crash by Gummiebeer007, on Flickr
Warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |