Door t totaal verbrandde is het lastiger normaal idd, alleen n Neon heeft nogal een ....specifiek..kontje..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:17 schreef Tinos85 het volgende:
Denk ik een lastigere te hebben![]()
Dodge Neon SRT4 is t inderdaad.
Ja zoiets inderdaad, aan de grepen te zien...quote:
Zat meer aan het droevige kontje te denken..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, aan de grepen te zien...
Hmzz..dacht dat ik ook fout ging met een afwijkende achterportier klink.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:10 schreef Koepert het volgende:
Je hebt wel gelijk Charged.. Het is n 98/99 model, de stootranden zijn alleen weggesmolten
Snap ik, maar hij heeft achter n klapper van rechts naar links (aanzicht; achter naar voren) gehad, waardoor het achterste deel (achterdeur + kont) nogal verzet is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Hmzz..dacht dat ik ook fout ging met een afwijkende achterportier klink.
Was meer een lucky guess dan.
Dat klopt.. Daarom ga ik mn mond houdenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:29 schreef Charged het volgende:
Niet te moeilijk..
[ link | afbeelding ]
Thnx & yups.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat klopt.. Daarom ga ik mn mond houden(t is een T. T. toch?)
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:37 schreef Charged het volgende:
[..]
...zou jij dan even de jurydienst waar willen nemen als je online bent?
Niet te moeilijk ? Ik moest vals spelen om en idee te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:29 schreef Charged het volgende:
Niet te moeilijk..
[ link | afbeelding ]
Ik snap wel waar je gedachte vanaf komt,maar helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Das een Renault. Nu nog het type vinden
Edit: Renault 11?
Het moet natuurlijk ook geen inkoppertje zijn ,hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet te moeilijk ? Ik moest vals spelen om en idee te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |