Behoorlijk hoog Hitler gehalte idd... Tijdens zijn politieke opkomstquote:Op woensdag 17 september 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
Wij dromen grootse dromen, Nederland zal herrijzen!!!
Nicolaas van bisschop van Mira, tegenwoordig Turkije. Beetje vergezocht, Pechtold heeft betere grappen gemaakt.quote:
Ja, dat legde Pechtold toch uit? Piet is een Moor; (Spanje is lange tijd voor een groot deel in handen van de islamitische Moren geweest. Vandaar ook bezienswaardigheden zoals het al-Hambra).quote:
Stom dat ze in de politiek niet op mijn vocabulaire niveau pratenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
VanDale
Betekent iets als "zeer oud en overbodig"
En alle immigranten zijn persoonlijk door de PvdA uitgenodigd?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Evertjan het volgende:
Pechtold heft het liefst de staat Nederland op om het vervolgens samen te voegen in het grote Rijk Europa
Martin Bosma was bezig met de Zwarte Piet wet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
Het gaat volgens mij niet goed met Wilders, in het verleden zat er veel meer humor in zijn teksten nu is het toch gewoon azijn pissen.
Hmm... Nu ben ik niet heel bekend met het script van Goede Tijden....quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Stom dat ze in de politiek niet op mijn vocabulaire niveau praten!
wat heeft dat met Pechtold te maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En alle immigranten zijn persoonlijk door de PvdA uitgenodigd?
Haterquote:Op woensdag 17 september 2014 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Nu ben ik niet heel bekend met het script van Goede Tijden....
Niets, maar alles met de domheid van jouw uitspraak.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat heeft dat met Pechtold te maken?
Volgens mij begint de lol er een beetje vanaf te raken voor hemquote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
Het gaat volgens mij niet goed met Wilders, in het verleden zat er veel meer humor in zijn teksten nu is het toch gewoon azijn pissen.
PvdA was tegen arbeidsmigranten zelfs, VVD heeft dat bewerkstelligt.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En alle immigranten zijn persoonlijk door de PvdA uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |