Dat is slimquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Darkomen het volgende:
Heb ik ook wel eens last van.
Wat helpt is naar edit mode gaan, huizen, characters en wegen uitzetten en dan zoeken ;-)
Ik doe precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Darkomen het volgende:
Heb ik ook wel eens last van.
Wat helpt is naar edit mode gaan, huizen, characters en wegen uitzetten en dan zoeken ;-)
Ja nog iets van 1600 mutsjes... pffftquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig niet op schema. Heb de rendier wel maar dat hutje nog niet, duurt ook nog wel even.
Oh ik wel meer haha.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja nog iets van 1600 mutsjes... pffft
Ben bang dat mij dat niet gaat lukken... Nog 500 voor de cabin.quote:Op woensdag 16 december 2015 05:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb BIJNA die 2 weesjes. Nog iets van 100 mutsjes, dus waarschijnlijk over een paar uurtjes als ik weer wakker ben.
Wordt een beetje krap idd. Hopen dat je het haalt.quote:Op woensdag 16 december 2015 07:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben bang dat mij dat niet gaat lukken... Nog 500 voor de cabin.
4 uurquote:Op woensdag 16 december 2015 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wordt een beetje krap idd. Hopen dat je het haalt.
Volgens mij werken die 2 weesjes als 1 character, net als Terri en Sherri. Kan er verder nog weinig over vertellen want zijn nu alleen bezig met een eerste opdracht van 1 uur.
Klopt, zag het later, en nu zijn ze 8 uur met iets bezig, dus hopelijk klaar voordat ik straks ga slapen, en anders morgenochtend.quote:
Ik moet nog 3000 mutsjes voor ik die hut heb. Pffquote:Op woensdag 16 december 2015 16:06 schreef nikky het volgende:
De cabin heb ik vanmorgen behaald. De weeskinderen wordt hem niet meer.
Waarschijnlijk red ik het nog net vandaag!quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:56 schreef teckna het volgende:
2 weesjes net gehaald, puur door het completeren van de gingerbread mansion vanmorgen, die geeft je 2,5k mutsjes.
Yep, ben ik nu ook mee bezig. Wilde eigenlijk nog iets van Act 1 craften, maar had verwacht dat die erin zouden blijven staan, en dan aangevuld met nieuwe items, maar die zijn nu dus allemaal verdwenen, dus nu even die kerstbomenverkoop ofzo gecraft, want die was niet echt duur en weer 20 donuts verdiend.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:33 schreef Montov het volgende:
Ik kwam net te laat om de tasks bij het snoepgoedhuisje te voltooien, ach ja.
Nu met Act2 wel gelijk goed en snel van start. Eerst een paar kleine tasks met Homer, Moe en Willie. Daarna 10 uur voor Seniors.
Ik had ook dubbele dialogen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep, ben ik nu ook mee bezig. Wilde eigenlijk nog iets van Act 1 craften, maar had verwacht dat die erin zouden blijven staan, en dan aangevuld met nieuwe items, maar die zijn nu dus allemaal verdwenen, dus nu even die kerstbomenverkoop ofzo gecraft, want die was niet echt duur en weer 20 donuts verdiend.
Kleine bug is trouwens dat de dialogue voor bepaalde quests zich herhaalde, dus Lisa's gepraat kwam 2x, en daarna de volgende prietpraat ook...
Ja ik ook, 1 dag extra zou ik ook gered hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Albert86 het volgende:
Haal het altijd net niet. Dagje extra en dan zou het wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |