quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Ik vind Shauiqwa anders ook wel vrij debiel klinken.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaansquote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Infection het volgende:
Shanuiqwa.![]()
TS komt uit de ghetto.
Ex, half om half, rare naam. Weet je het zeker TS?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaans. Tropische naa dus
De naam was geen spelfaut dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef beverton het volgende:
Er zit trouwens een spelfout in de TT, zie ik nu pas. Moet ''kindren'' zijn in plaats van ''kunderen'',
Dat is de trollquote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef torbornon2 het volgende:
Nee, gewoon Shanuiqwa. Bijnaam: Sjaantjequote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De naam was geen spelfaut dan?
Met bijnaam sjaantje kan er ook flink gepest worden btw.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, gewoon Shanuiqwa. Bijnaam: Sjaantje
Zou ik eerder doen met een Shaquisha. Das ook meer een naam die je bij MMORPG geeft dunkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:23 schreef beverton het volgende:
[..]
stop hem dan maar meteen in de shredder
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Infection het volgende:
Shanuiqwa.![]()
TS komt uit de ghetto.
Echt verschrikkelijke namen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Manke het volgende:
2 nichtjes van mij heten isis en vlinder
Idd. Net als Shaquishaquote:Op woensdag 17 september 2014 17:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijke namen inderdaad
Klopt:quote:Op woensdag 17 september 2014 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Origineel topic wel.
Totaal niet goedkoop scoren ook.
Goedkoper kan niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:08 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, niet uit de gettho. Mijn ex is half Surinaams en half Colombiaans. Tropische naa dus
Dit moet een grap zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef beverton het volgende:
Je kent het wel; quasi-creatieve ouders die lekker gek en lekker apart zijn. Niets mis mee, tot aan rood haar
. Dezelfde ouders willen deze lifestyle terug laten komen in de namen van hun kinderen, zodat heel de wereld kan genieten van het feit dat sommige ouders achterlijk zijn
.
Namen zoals: Willem-Freek-Gregory bijvoorbeeld. Of Kanye West die zijn zoon North noemt.
Ik vind het ook leuk om een minder voorkomende naam te gebruiken voor mijn kinders. Mijn dochtertje heet bijvoorbeeld Shanuiqwa. Mooie, exotische naam
. Echter ik stoor mij mateloos aan ouders die hun kinderen namen geven als: Ubuntoe, SonicX9, Paris, Apple, etc. etc.
Klacht: debiele ouders die hun kinderen debiele namen geven. Erg egoistisch en zielig voor het kind ook. De kinderen gaan hier gepest mee worden
En hij antwoorden met wolfgeluiden!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister kwam ik weer zo'n bakfietsmoeder tegen die haar zoon riepWOLF!!!! Kom eens bij mama
_!
Een wolvenshirt maakt het af.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister kwam ik weer zo'n bakfietsmoeder tegen die haar zoon riepWOLF!!!! Kom eens bij mama
_!
Ik vind Jas Verstoppen anders ook een behoorlijke schaamnaam.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef JasVerstoppen het volgende:
Wat te denken van Bikkel, Goud, Brooklyn, Vlinder of Sterre. Ik zou m'n ouders een proces aan doen als ze me zo'n naam hadden geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef JasVerstoppen het volgende:
Wat te denken van Bikkel, Goud, Brooklyn, Vlinder of Sterre. Ik zou m'n ouders een proces aan doen als ze me zo'n naam hadden geven.
O ja joh?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind Jas Verstoppen anders ook een behoorlijke schaamnaam.
Lekkere vooroordelen weerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:08 schreef fratsman het volgende:
ShanuiqwaHeb je bij de aangifte ook meteen een uitkering voor dat kind geregeld?
Gaat al behoorlijk de kant op van Mees en Vlinder.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat is er mis met een normale nuchtere Hollandsche naam? Iets van Daan of Merel ofzo..
Ikke een Destiny.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef bdd8 het volgende:
Ik ken een meisje viaviavia die Vanity heet. Dan ben je dus geboren om te mislukken.
Ik zat bij een in de klas die zo heette. Zou wel raken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:16 schreef bdd8 het volgende:
Ik ken een meisje viaviavia die Vanity heet. Dan ben je dus geboren om te mislukken.
Dies goed ja,quote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef tvdleur het volgende:
Shanuiqwa?![]()
Moest gelijk aan deze denken:
Al die prachtwijkers die hun kinderen een naam geven met een "y" erinquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef beverton het volgende:
Je kent het wel; quasi-creatieve ouders die lekker gek en lekker apart zijn. Niets mis mee, tot aan rood haar
. Dezelfde ouders willen deze lifestyle terug laten komen in de namen van hun kinderen, zodat heel de wereld kan genieten van het feit dat sommige ouders achterlijk zijn
.
Namen zoals: Willem-Freek-Gregory bijvoorbeeld. Of Kanye West die zijn zoon North noemt.
Ik vind het ook leuk om een minder voorkomende naam te gebruiken voor mijn kinders. Mijn dochtertje heet bijvoorbeeld Shanuiqwa. Mooie, exotische naam
. Echter ik stoor mij mateloos aan ouders die hun kinderen namen geven als: Ubuntoe, SonicX9, Paris, Apple, etc. etc.
Klacht: debiele ouders die hun kinderen debiele namen geven. Erg egoistisch en zielig voor het kind ook. De kinderen gaan hier gepest mee worden
Hou je bek, alsof jij er iets van weet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Je zal maar Shanuiqwa heten. Dan heb je van die quasi-creatieve ouders die hun kinderen zo'n naam geven. En dan een nederlandse achternaam erachter. Shanuiqwa Jansen. Jezus TS, hou oud is je zoon??
Niets mis mee hoor, zelf heet ik Beänthony Verton en ik ben ook goed terecht gekomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Al die prachtwijkers die hun kinderen een naam geven met een "y" erin.
Dan zadel je je kinderen meteen al op met een achterstand.
Klinken wel als namen uit de voormalige koloniën. Is dat correct?quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, zelf heet ik Beänthony Verton en ik ben ook goed terecht gekomen
Waarom wil je mij in hokje stoppen? Ik ben half Surinaams en half Marokkaansquote:Op zondag 21 september 2014 18:33 schreef agter het volgende:
[..]
Klinken wel als namen uit de voormalige koloniën. Is dat correct?
Ah dus je bent een luie tasjesdief?quote:Op zondag 21 september 2014 18:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarom wil je mij in hokje stoppen? Ik ben half Surinaams en half Marokkaans.
Ik ben geen dief, ik ben poëet en speel af en toe triangelquote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dus je bent een luie tasjesdief?
Ook een vrij aparte naam inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Copthorne het volgende:
Ik kende trouwens een Charity. Dat betekent letterlijk liefdadigheid.
Met zulke welluidende namen denk ik idd aan Surinamequote:Op zondag 21 september 2014 18:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarom wil je mij in hokje stoppen? Ik ben half Surinaams en half Marokkaans.
Prachtig land hoorquote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef agter het volgende:
[..]
Met zulke welluidende namen denk ik idd aan Suriname
quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dus je bent een luie tasjesdief?
Klopt, zo heet mijn dochtertje dus ookquote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef Manke het volgende:
Ik hoorde laatst een Surinaamse door de telefoon zeggen "hoe heet uw dochter? Shaniqua?" het is dus een echte naam
Net zoals jouw moeder gedaan heeft en na een gangbang met zwervers jij verwerkt bentquote:Op zondag 21 september 2014 20:00 schreef Hamster. het volgende:
Shanuiqwa staat gegarandeerd aan kontje verkopen achter het cs.
ik heb gewoon heel het filmpje uit je ondertitel gekekenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef beverton het volgende:
.
Defineer: "goed terecht gekomen".quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, zelf heet ik Beänthony Verton en ik ben ook goed terecht gekomen
Goed gedaan, daar steun je dieren meequote:Op zondag 21 september 2014 22:05 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ik heb gewoon heel het filmpje uit je ondertitel gekeken
Neen, het is een leuke, vrij unieke en tropische naam. Derhalve een leuke naamquote:Op maandag 22 september 2014 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
De naam van je kind is ook pure kanker, beverton..
Hahah, dat zijn ook rare namenquote:Op maandag 22 september 2014 16:19 schreef Robbert. het volgende:
Vorig jaar sprak ik met iemand die zijn kinderen Bamboo en Skully had genoemd.
Ben toen maar weggelopen.
In mijn hoofd, want in het echt durfde ik niet. :$
Dus als jij een unieke naam verzint is het wel leuk maar doen andere het dan zijn ze paupers?quote:Op zondag 21 september 2014 21:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Klopt, zo heet mijn dochtertje dus ook. Vrij unieke en leuke naam dus
[..]
Net zoals jouw moeder gedaan heeft en na een gangbang met zwervers jij verwerkt bent?
Ik denk alleen dat je na een jaar of 15 zo langzamerhand wel het lazarus krijgt van iedereen die jou gaat vertellen wat je naam betekent. Alsof je dat zelf nooit is opgevallenquote:Op maandag 22 september 2014 16:17 schreef zarGon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, North als voornaam is best briljant als West je achternaam is.
Was het niet Noah?quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Ypmaha het volgende:
vandaag hoorde ik een moeder tegen haar kind zeggen: "Nougat/noga, kom eens hier"
Dat is Noachquote:Op maandag 22 september 2014 17:06 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
nee, want hij had geen baard:
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat jij kinderen hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef beverton het volgende:
dochtertje heet bijvoorbeeld Shanuiqwa .
Een dochter en binnenkort Benjii, mijn zoontjequote:Op maandag 22 september 2014 17:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij kinderen hebt.
Nee, Shanuiqwa is een mooie naam. Stop met kritiek gevenquote:Op maandag 22 september 2014 17:45 schreef HardMetal het volgende:
Shanuiqwa.....
Je dochter zal je later wel fijn bedanken..... Het is Shanuiqua sukkel. Nog steeds een op en top tokkie naam maar in ieder geval nog fatsoenlijk gespeld.
Ik ken een Sophfie, die is ook zo blij met de taalvaardigheid van haar ouders.....NOT!!! Het zie er misschien deftig uit, maar raakt kant nog wal.
Shanuiqwa..... Noem je kind dan Sjanuwiekwa, dan denken de mensen nog dat je het er om gedaan hebt.
quote:
Niet verstandig om op je 16e al kinderen te nemen manquote:Op maandag 22 september 2014 17:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Een dochter en binnenkort Benjii, mijn zoontje
[..]
Nee, Shanuiqwa is een mooie naam. Stop met kritiek geven
Shanuiqwa en Benjii, gezien de spelwijze neem is even aan dat je aan het trollen bent.quote:Op maandag 22 september 2014 17:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Een dochter en binnenkort Benjii, mijn zoontje
[..]
Nee, Shanuiqwa is een mooie naam. Stop met kritiek geven
Fuk ju dan.quote:Op maandag 22 september 2014 18:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Shanuiqwa en Benjii, gezien de spelwijze neem is even aan dat je aan het trollen bent.
Iemand is pissed omdat iemand hem door heeft.quote:
Verklaar je nader, Homijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:12 schreef Homijn het volgende:
Als TS mannelijke nakomelingen krijgt, verwacht ik dat deze Ed en Willem gaan heten.
Dat zijn Ed en Willem Bever uit de Fabeltjeskrant.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:28 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig dat je Benjii afbeeld als een eekhoorn![]()
![]()
Ze leken zo 'down'quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat zijn Ed en Willem Bever uit de Fabeltjeskrant.![]()
Die nieuwe UI van jou vind ik maar niks, trouwens.
Ik wil gewoon dat groene poppetje met die brandweerhelm terug.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Ze leken zo 'down'. Ik vond dat eng
Bedankt voor de feedback. Ik zal snel aanpassingen maken
Fans hebben altijd veel inspraak in mijn beleidsvoeringquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat groene poppetje met die brandweerhelm terug.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Fans hebben altijd veel inspraak in mijn beleidsvoering
Mijn dochtertje was een mislukkig, ik geef het toe. Echter Benjii wordt profvoetballerquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef Cici het volgende:
Lol, als mijn zusjes en ik het over belachelijke meisjes namen hebben (bijv in Amerika) dan noemen we Shaniqua als eerste op.
Gevolgd door Shenene. (Shenaynay)
Benjii, klinkt meer als een hondennaamquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Mijn dochtertje was een mislukkig, ik geef het toe. Echter Benjii wordt profvoetballer
Hoe heet jij als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef Cici het volgende:
[..]
Benjii, klinkt meer als een hondennaam![]()
Als die maar de bal terug brengt he
Oh, mijn naam is niks beters hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef beverton het volgende:
[..]
Hoe heet jij als ik vragen mag?
Jaa, eindelijk een kennerquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is niks beters hoor.
Ben er niet blij mee, rijmt teveel op, zoals chill, bil, wil etc...
Maareh, is Benjii vernoemt naar de artiest Benji Madden?
Och, het begrip artiest is ook wel aan inflatie onderhevig..quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is niks beters hoor.
Ben er niet blij mee, rijmt teveel op, zoals chill, bil, wil etc...
Maareh, is Benjii vernoemt naar de artiest Benji Madden?
Als het beestje maar een naam heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Och, het begrip artiest is ook wel aan inflatie onderhevig..
Good Charlotte, gitarist die precies weet hoe een powerchord werkt, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Cici het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft.
Geen idee of die zanger is of muzikant of wat dan ook. Ben de naam van de groep kwijt, maar zijn naam herinner ik mij wel.
Ah dat was em.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Good Charlotte, gitarist die precies weet hoe een powerchord werkt, maar meer ook niet.
Of van die rare variaties erop: Desteny, Destiney, Destenie. Of niet Jennifer, maar Jennefer. Of Bing, Maan, Zon, Bloem, Storm etc etcquote:Op donderdag 18 september 2014 17:34 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht. Er woont hiernaast een "Destiny". Gaat me allemaal iets te ver. Ik houd het later bij Pietje, Klaasje etc. Old skool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |