****?quote:Bij kinderen vanaf 8 jaar zijn de populairste scheldwoorden homo, ****, Marokkaan en jood.
Dat hoor je kk vaak inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef Leipo666 het volgende:
om mij heen hoor ik juist meerendeel het woord 'kanker' overal voorgeplakt...
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef Halcon het volgende:
Ik begrijp dat vlegel niet meer van deze tijd is.
Dat heft elkaar mooi op.quote:"We zien dat vanaf groep 6 op de basisschool kinderen Marokkaan vaker zijn gaan gebruiken sinds Geert Wilders daarover is begonnen. Wij gebruiken het woord nog positief, maar veel kinderen hebben het vaak al over 'rot op, kutmarokkaan'." Ook over het woord jood is Delver duidelijk. "We zien dat het antisemitisme weer terug is in Nederland. Dit is voornamelijk zo in het voortgezet onderwijs."
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef Leipo666 het volgende:
om mij heen hoor ik juist meerendeel het woord 'kanker' overal voorgeplakt...
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:49 schreef Peunage het volgende:
"Je bent een sterretje-sterretje-sterretje-sterretje"?
Nee, alleen stond de mic nog open toen hij het een keer zei.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rob Oudkerk is toch de bedenker van de term kutmarokkaan?
Toen kwam het wel pas echt in het nieuws.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen stond de mic nog open toen hij het een keer zei.
Was vooral vanwege zijn functie.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen kwam het wel pas echt in het nieuws.
"Hoer" moet daar staan. Geen idee waarom het in de OP weg is, op de FP noemen we het beestje wel gewoon bij de naam:quote:
Uiteraard. Daarom kreeg het veel aandacht. Daarvoor niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was vooral vanwege zijn functie.
Ik moest glimlachen om het noemen van het beestje bij de naam (hoer).quote:Op woensdag 17 september 2014 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hoer" moet daar staan. Geen idee waarom het in de OP weg is, op de FP noemen we het beestje wel gewoon bij de naam:
'Marokkaan' veelgebruikt scheldwoord op basisschool
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Hathor het volgende:
De vraag is ook nog in welke context je het moet zien. Zijn het roomblanke kinderen die het woord kutmarokkaan gebruiken of roepen Marokkanen dat onderling ook tegen elkaar, net zoals zwarten in de VS elkaar bv "liefkozend" niggah noemen.
Noemen Marokkanen elkaar onderling liefkozend Marokkaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Hathor het volgende:
De vraag is ook nog in welke context je het moet zien. Zijn het roomblanke kinderen die het woord kutmarokkaan gebruiken of roepen Marokkanen dat onderling ook tegen elkaar, net zoals zwarten in de VS elkaar bv "liefkozend" niggah noemen.
"My main niggah Tyrone"quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Hathor het volgende:
Dat gebruik ik vaak als grapje.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef hafez1234 het volgende:
Ik gebruik Turk persoonlijk vaker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |