Bestel het dan gewoon online inplaats van een local shop..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom is Hyrule Warriors nergens te krijgen
Er zo zo'n vier jaar tussen die games.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:22 schreef Robbert. het volgende:
Super Mario World is een ontzettend goede game, maar grafisch en technisch had het veel meer kunnen zijn. Kijk maar naar Yoshi's Island.
Misschien inderdaad niet een goede vergelijking. Maar voor de rest is Super Mario World een opgepoetste NES-game. Wat niet perse uitmaakt, want het is een steengoede game.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zo zo'n vier jaar tussen die games.
Bekijk het verschil tussen Call of Duty 2 en Call of Duty Ghosts voor 360 en daar zie je ook een grote stap vooruit.
Launchgames zijn nooit representatief voor de kracht van een console.
Neequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bestel het dan gewoon online inplaats van een local shop..
want als je hem online koopt is het geen impulsje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Zou een soort impulsje zijn voor Nintendo 125 jaar vandaag
Dan heb ik hem toch pas morgen in huisquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
want als je hem online koopt is het geen impulsje?
De muziek viel mij nog mee, maar de graphics zijn echt verkracht om te compenseren voor het ontbreken van een backlight op de GBAquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Geen idee. Is alweer een paar jaar terug. 25/11/2012, vlak voor de Wii U release. Heb ze gelukkig alle 3 op de Wii VC en ook nog op GBA cardridges, al zijn dat aangepaste versie van de games met zeer matige muziek kwaliteit.
Laat dat nou juist flink verbeterd zijn :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze wind waker HD de moeite waard?
Heb hem ook nog op de gamebcube liggen en al 10 jaar niet meer aangeraakt. Mijn hekel punt is toch altijd het varen geweest.
I knowquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laat dat nou juist flink verbeterd zijn :p
Alles zonder Water Temple is gewoon beterquote:
Sterkte broquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles zonder Water Temple is gewoon beter.
Ik ben net weer in Ocarina of Time aangekomen bij The Water Temple.
Op 3DS hebben ze het makkelijker gemaakt. Stelletje pussiesquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles zonder Water Temple is gewoon beter.
Ik ben net weer in Ocarina of Time aangekomen bij The Water Temple.
Leuker en meer zelda dan wind waker.quote:
Goeie zaak!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3DS hebben ze het makkelijker gemaakt. Stelletje pussies
Ik heb de N64 versie gespeeld en nog een keer op de GCquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3DS hebben ze het makkelijker gemaakt. Stelletje pussies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |