abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144685129
👍 okeuj t komt hierop neer, bijna iedereen hier zegt of A: hij houd niet meer van je laten lopen of B: ik ben een zeurwijf en juist zelf egoistisch.

Voor mijn onbegrip heb ik mijn excuses al aangeboden en ik geef hem nu ruimte want ben dr wel een beetje klaar mee nu. Daar kan ik niets anders in doen

Als hij niet meer van me houd dan zal ik dat na dit weekeinde wel zeker weten 😓 anyhow ken dr weinig meer aan doen dan over jullie advies nadenken
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_144692613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:37 schreef Elisabeth92 het volgende:
👍 okeuj t komt hierop neer, bijna iedereen hier zegt of A: hij houd niet meer van je laten lopen of B: ik ben een zeurwijf en juist zelf egoistisch.

Voor mijn onbegrip heb ik mijn excuses al aangeboden en ik geef hem nu ruimte want ben dr wel een beetje klaar mee nu. Daar kan ik niets anders in doen

Als hij niet meer van me houd dan zal ik dat na dit weekeinde wel zeker weten 😓 anyhow ken dr weinig meer aan doen dan over jullie advies nadenken
Het zou best kunnen dat hij weer even lief doet als je laat merken dat het over is, maar je verhaal komt over of dat het aan zijn kant over is, maar hij niet durft om het uit te maken. Nu hij merkt dat het wel eens over kon zijn, krijgt hij ergens spijt want dat had hij niet verwacht, maar als je hier op ingaat draait het uiteindelijk vanzelf weer negatief uit.
BlaBlaBla
pi_144723910
Nou mensen... hoop gebeurd totaal volgens geen enkel gepland scenario. Maar we hebben goed lang gepraat en we gaan ons best nog een keer voor elkaar doen. Hij gaat meer aan ons denken, en ik zal niet zon dramaqueen meer zijn althans proberen misschien is dat ook wel gewoon beide onze aard en gaat het nooit meer werken. Maar dat zien we dan wel weer. Hebben we in elk geval ons best gedaan

Tis geen koek en ei en de wondjes moeten allemaal nog helen maar we gaan zien wat de tijd ons brengt
pi_144726513
Succes. Ofzo. Ik ontvolg het topic wel tot er weer een nieuw dramatopic opent over een tijdje.
:|W
pi_146097333
Nou we zijn een aantal weken verder en alle issues hebben we inmiddels grondig doorgenomen. Veel meer begrip en eenheid ontstaan. Binnenkort een weekend er tussenuit met ons tweetjes. Voelt voor ons beiden gewoon weer goed nu, dus nee ik heb geen spijt dat ik hem terug heb proberen te winnen. :) mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan weet ik dat ik alles eraan heb gedaan.

Gewoon om ff aan te geven dat je uiteindelijk toch je eigen hart moet volgen denk ik
pi_146099714
Een relatie zonder wederzijds respect is per definitie een slechte relatie. Deze jongen toont in zijn gedrag weinig respect voor jou, om nog maar te zwijgen over zijn woordkeuze. Je verdient beter.
pi_146253312
Ik herken dit.

Helemaal.

Kijk, wat je blijkbaar fout hebt gedaan is dat jij het initiatief vaak nam. Want als jij dat doet, zul je nooit weten of hij wel inzet WIL tonen.. hij krijgt er de kans niet voor en krijgt het 'benauwd' omdat het voor hem lijkt of hij alleen maar doet wat jij wil van hem.

Geef hem de ruimte om je te bellen wanneer HIJ dat wil, om te doen in het weekend wat HIJ wil en de mensen te zien die HIJ wil. Hij wil tijd hebben met zijn vrienden, hij wil ruimte voor zichzelf hebben, hij wil tijd besteden aan zijn werk.. en hoe meer jij hem vertelt dat jij dat niet leuk vindt, hoe meer hij niet bij jou wil zijn. Want hij voelt zich verplicht om jou blij te maken, maar de dingen die hij daarvoor moet doen gaan in tegen wat hij wil. Je laat hem dus eigenlijk kiezen tussen jouw behoeften en zijn behoeften.. weet je wat hij dan kiest? Hij kiest voor zichzelf, natuurlijk.

Je moet altijd jezelf blij kunnen maken, en alles wat hij voor jou doet zien als iets 'extra's'. Doe niet alsof hij jou iets verschuldigd is, ook al voelt het wel zo. Jij bent de enige die verantwoordelijk is voor jouw eigen geluk.. niet hij. Als jij blij bent met je eigen leven en jezelf blij kan maken zonder dat je hem verantwoordelijk stelt voor jouw humeur, gedrag of geluk, dan zul je zien dat je de druk eraf haalt voor hem om te presteren als 'de perfecte vriend'. Dan zal het leuk worden voor hem om bij je te zijn, omdat je geen eisen stelt maar gewoon blij bent met zijn gezelschap.

Wanneer jij je ooit voelt alsof je afhankelijk bent van hem om je goed te voelen, bekijk dan gelijk wat je denkt dat je in jouw leven mist. Is het aandacht of bevestiging? Haal het ergens anders vandaan, zoals bij een sport waar je goed in bent of een talent die je hebt. Mis je gezelschap? Ga nieuwe mensen leren kennen, ga uit met iemand die je lang niet hebt gezien en bouw je sociale leven weer op. Etc.

Wanneer jij je afhankelijk gaat voelen, zal hij zich terugtrekken want hij heeft te veel verantwoordelijkheid en plichten. Tegelijkertijd wil je (terwijl hij zich terugtrekt) hem nog steviger beetpakken, om zeker te zijn dat hij niet weg zal gaan. DIT WERKT AVERECHTS. Juist wanneer je weer blij kunt zijn zonder hem zal hij terug komen huppelen. Dus geen appjes sturen, of brieven of facebookberichten of wat dan ook: verwijder hem, blokkeer hem en ga bij jezelf na hoe je je eigen leven zonder hem weer op de rails kan krijgen. Wanneer je je niet zo hopeloos meer voelt, mag je hem weer deblokkeren op whatsapp en facebook, maar neem niet meer het initiatief. Laat hem het doen.

Zie in dat jij zijn "vrijheid" hebt ontnomen.. je hebt hem uitgelegd hoe hij je kwetst wanneer hij doet wat hij wil. Hij voelt zich schuldig wanneer hij doet wat hij wil en voelt zich verplicht om te doen wat jou blij zou maken. Dat haalt de lol er vanaf voor hem.

Doe wat jou blij maakt, laat hem met rust en maak hem wanneer hij terugkomt duidelijk dat je prima voor jezelf kan zorgen en ook een eigen leven hebt. Geef hem ruimte om je te missen.
Overigens moet je niet te emotioneel worden bij mannen, omdat je hun gedrag er soms mee manipuleert en zij zich er ook schuldig door voelen.. terwijl ze niet schuldig zijn. Doet hij iets wat je niet zo leuk vindt? Bedenk je dan dat hij niet verplicht is om te doen wat jij leuk vindt en doe gewoon relaxt, laat niet zo merken dat je ermee zit.. probeer hem of zijn gedrag niet te veranderen.

Je moet ook gewoon geen verwachtingen van hem hebben, zo ben je altijd blij met wat je van hem krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2014 15:02:14 ]
pi_146256301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 23:16 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou we zijn een aantal weken verder en alle issues hebben we inmiddels grondig doorgenomen. Veel meer begrip en eenheid ontstaan. Binnenkort een weekend er tussenuit met ons tweetjes. Voelt voor ons beiden gewoon weer goed nu, dus nee ik heb geen spijt dat ik hem terug heb proberen te winnen. :) mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan weet ik dat ik alles eraan heb gedaan.

Gewoon om ff aan te geven dat je uiteindelijk toch je eigen hart moet volgen denk ik
:')

3 weken neuken, lieve woorden en daarna gaat hij weer zijn eigen gang :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146257754
quote:
4s.gif Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

3 weken neuken, lieve woorden en daarna gaat hij weer zijn eigen gang :')
Wat is er mis met dat hij zn eigen gang wil gaan? Hij heeft nooit echt iets gedaan dat serieuze grenzen overschrijdt en hij hoeft toch niet altijd rekening met haar te houden?
pi_146257818
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat hij zn eigen gang wil gaan? Hij heeft nooit echt iets gedaan dat serieuze grenzen overschrijdt en hij hoeft toch niet altijd rekening met haar te houden?
Nee, maar hij maakte ook geen tijd meer voor haar vrij.

Dat bedoel ik er mee :)
pi_146259197
quote:
4s.gif Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar hij maakte ook geen tijd meer voor haar vrij.

Dat bedoel ik er mee :)
Misschien zal hij haar nu meer willen zien als zij hem meer ruimte geeft..
pi_146259276
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Misschien zal hij haar nu meer willen zien als zij hem meer ruimte geeft..
Ze gaf hem eerst veel ruimte maar toen zag ze hem niet terug want hij bleef met zn vrienden stappen.. De weken gingen voorbij..

Je weet het niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')