Ik vind die 'frigid librarian with big hooters'-look veel sexier eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is zoiezo al lekkerder dan PennyAl doen ze in the TBBT flink hun best om het andersom te laten lijken.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mweh, vindt ik eigelijk niet, al is dat ook niet lelijkquote:Op woensdag 17 september 2014 22:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind die 'frigid librarian with big hooters'-look veel sexier eigenlijk.
Dat klinkt echt compleet anders! Had ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mweh, vindt ik eigelijk niet, al is dat ook niet lelijk
Alleen die stem die ze in TBBT gebruikt..![]()
![]()
Der echte stem is gelukkig beter
![]()
hommoquote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef JimmyDean het volgende:
Bah, ik vind dit dus echt zo'n onaantrekkelijk wijf.
jij kan sowieso niet fappenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gaat erg lastig worden
[ afbeelding ]
Typisch toch. Mevrouw is getrouwd, en hup, naar de kapper. Tijd voor een vlot en pittig kapsel.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:07 schreef Dettol het volgende:
[..]
Ze is niet ziek! Ze heeft een kort vlot en pittig kapsel!
Of de zus van Sheldon. Die is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij die zus van Raj maar. Of die ene dikkige dokter chick waarmee Leonard een tijdje had gedate
Ja, het is echt wel heel voorspelbaarquote:Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Typisch toch. Mevrouw is getrouwd, en hup, naar de kapper. Tijd voor een vlot en pittig kapsel.
jij weet niet waartoe ik in staat benquote:Op donderdag 18 september 2014 11:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
jij kan sowieso niet fappen
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:08 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom staat Angela Merkel in de spoiler?
laat maar zien danquote:Op donderdag 18 september 2014 12:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij weet niet waartoe ik in staat ben
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:05 schreef Dettol het volgende:
Heb het even in een spoiler geplaatst, want het is zum kotsen!Lijkt wel een "Can I talk to the manager haircut"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get it and Bet it
Nice titties indeedquote:Op donderdag 18 september 2014 11:07 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Of de zus van Sheldon. Die is ook niet verkeerd.
Reddit maymays op fok postenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:29 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Lijkt wel een "Can I talk to the manager haircut"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |