Je kunt me heel goed verbeteren. Maar begrijpend lezen is moeilijk voor je?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:12 schreef ADQ het volgende:
[..]
Allereerst, haten op is geen Nederlands.
En de andere twee dingen zijn correct, dus waar klaag je over?
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Maar je hebt waarschijnlijk geen vrienden, dus kan je iig nog met je mede Apple freaks, die ook geen vrienden hebben, naief zitten doen dat Apple het beste is.
Als je toch bezig bent, waar join je niet scientology? Gewoon ff paar 100,- aftikken, ben je ook lid van dat geloof. Tom Cruize is ook lid, dus moet wel goed zijn, en als je dan weer ff geen Apple vrienden heb, kan je daar vrienden maken.
Misbruik maken van domme mensen![]()
Verschil tussen een BMW mét lichtmetalen velgen of zonder scheelt al snel ¤ 1000,-.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, niet iedere auto is overpriced, sommigen wel.
Ik heb ook liever dat ze bij hun dingetje blijven. Zometeen joinen ze Apple nog!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:17 schreef Zigger het volgende:
Laat de haters. Wat maakt het uit?
Al die mensen die zich zo druk maken dat anderen zoveel geld uitgeven aan een apple.... pffff. Mensen kopen wat ze zelf willen. Als je happy bent met Android, prima. Happy met Apple idem.
Haters: get a life.
Stiekem hebben de haters de bevestiging nodig dat zij o-zo-cool en bijzonder zijn met hun HTC/windows phone/android speledingetje,,,,
Eens. Maar wat is dit topic dan? Precies het zelfde, wat betreft bevestigingquote:Op woensdag 17 september 2014 11:17 schreef Zigger het volgende:
Laat de haters. Wat maakt het uit?
Al die mensen die zich zo druk maken dat anderen zoveel geld uitgeven aan een apple.... pffff. Mensen kopen wat ze zelf willen. Als je happy bent met Android, prima. Happy met Apple idem.
Haters: get a life.
Stiekem hebben de haters de bevestiging nodig dat zij o-zo-cool en bijzonder zijn met hun HTC/windows phone/android speledingetje,,,,
Wat nou fanboys.quote:
Nogmaals:quote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
functionaliteit die een HTC ook heeft
Integratie? iTunes?
Hetzelfde geldt voor een pompje Dettol.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:18 schreef Dettol het volgende:
Ik ben een groot voorstander van de iPhone!
Veel domme mensen die veel geld uitgeven om de economie een boost te geven!
Absoluut! Maar net zoals Apple verziek ik dan ook de wereld!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor een pompje Dettol.
Bedankt dat je mijn punt onderstreept.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Verschil tussen een BMW mét lichtmetalen velgen of zonder scheelt al snel ¤ 1000,-.
Functionaliteit? Nul. Overpriced? Ja dus.
Jij verkankerd de hele wereld inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Dettol het volgende:
[..]
Absoluut! Maar net zoals Apple verziek ik dan ook de wereld!
No problem.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt onderstreept.
verkankertquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
Jij verkankerd de hele wereld inderdaad.
Leesbaarheid is altijd belangrijk. Als je wilt dat je post gelezen wordt heel belangrijk zelfs.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje van het corrigeren, hè? Is correct Nederlands schrijven op FOK!, in Klaagbaak nota bene, echt belangrijk?
lolquote:
Nee hoor. Want je las hem toch maar weer!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef ADQ het volgende:
[..]
Leesbaarheid is altijd belangrijk. Als je wilt dat je post gelezen wordt heel belangrijk zelfs.
verkankertquote:
Precies. Dus je betaald enkel voor het merk. Echter heeft iemand met een BMW aanzien, iemand met een Apple wordt uitgelachen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat nou fanboys.
[..]
Nogmaals:
Handsoff en Continuity.
En functionaliteit die een HTC ook heeft: slaat nergens op. Een VW heeft dezelfde functionaliteit dan een Skoda. Toch een riant prijsverschil.
Ja, maar overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef ADQ het volgende:
[..]
Leesbaarheid is altijd belangrijk. Als je wilt dat je post gelezen wordt heel belangrijk zelfs.
Laat eens een onderzoekje zien?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Precies. Dus je betaald enkel voor het merk. Echter heeft iemand met een BMW aanzien, iemand met een Apple wordt uitgelachen.
Dat was vroeger misschien niet zo, maar tegenwoordig wel. Dat kunnen veel van jullie niet handelen vandaar dit topic.
Ik heb zelf een 2de hands van een jaar of 7 oud gekocht vorig jaar voor 4000,-. Heel veel plezier van een geen onnodige poespas.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Bapple het volgende:
[..]
No problem.
Noem eens een auto die niet overpriced is dan?
Vind ik bestwel veel geld voor een iPhone die zo oud is!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 2de hands van een jaar of 7 oud gekocht vorig jaar voor 4000,-. Heel veel plezier van een geen onnodige poespas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |