Beetje laat ook, als het nu een half jaar eerder was, was het nog wel grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef SteveBudin het volgende:
[..]![]()
.
Character issues, would not draft in top 3![]()
Het zegt natuurlijk nog niks (0-3 opzicht) maar als je idd kijkt wat er loopt en hoe ze het doen, ongelofelijk zwaar seizoen voor buc fans.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:22 schreef jde_kok het volgende:
Dit wordt een lang seizoen op deze manier. Wat een vreselijk slechte offensive line hebben we. Een QB die werkelijk geen fatsoenlijke beslissing maakt en veel blessures. Defense lijkt ook alle power te hebben verloren.
0-3 op naar volgend seizoen...
twitter:AdamSchefter twitterde op zondag 21-09-2014 om 12:11:22Such sad news: former Titans K Rob Bironas, who married Terry Bradshaw's daughter in June, was killed in a car crash Saturday. He was 36. reageer retweet
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...quote:Op zondag 21 september 2014 18:55 schreef PirE het volgende:
Beetje jammer dat ik al weet wie DEN@SEA wint.
Precies, dus vertel eens....quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...
Vorige week vond ik het niet heel erg dat de Chargers wonnen, bij Denver ligt dat anders. Kutteamquote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo jammer? kun je toch mee verdienen...
Amerikaanse reclame'squote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Guard het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel commercials je voor plaat krijgt bij een game...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |