Is ook die man zijn eigen schuld, had hij ze alles maar gelijk mee moeten geven, of hij kon zelf niet hard genoeg rennen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze gebruikten geweld, dat kun je uit de berichtgeving over die overval halen. Ze gebruikten geweld tegen haar man. Dat moet ze volgens jou maar laten gebeuren.
Meneer, meneer, u vergeet wat. En ik zie dat u een raampje heeft kapotgemaakt, vind u het erg als ik zeg dat u de volgende keer gewoon aan kunt bellen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als er een inbreker in zijn huis zit, dan loopt hij er op af om te vertellen dat hij boven ook nog wat waardevolle spullen heeft liggen en dat hij best wil helpen om het in te laden.
Eigenlijk had hij het buiten al verpakt klaar moeten hebben staan. Op de verpakking even schrijven wat het waard is, kunnen die overvallers buiten al beoordelen wat het waard is. Hoeven ze niet meer naar binnen, niks meer stuk te slaan...quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is ook die man zijn eigen schuld, had hij ze alles maar gelijk mee moeten geven, of hij kon zelf niet hard genoeg rennen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Meneer, meneer, u vergeet wat. En ik zie dat u een raampje heeft kapotgemaakt, vind u het erg als ik zeg dat u de volgende keer gewoon aan kunt bellen.
Maar wel met een alarm erbij, anders is hij te laat met het aanbieden van een biertje.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij het buiten al verpakt klaar moeten hebben staan. Op de verpakking even schrijven wat het waard is, kunnen die overvallers buiten al beoordelen wat het waard is. Hoeven ze niet meer naar binnen, niks meer stuk te slaan...
Als u medische verzorging nodig heeft, vergeet dan niet om uw eigen bijdrage bij mij te declareren.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meneer, meneer, ik hoop dat u uw hand niet heeft bezeerd bij het inslaan van dat raampje.
En als dat te ingewikkeld is of u bent illegaal, dan schiet ik het graag voor u voor.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als u medische verzorging nodig heeft, vergeet dan niet om uw eigen bijdrage bij mij te declareren.
Kom, dan breng ik u heen, rijden we eerst langs de pinautomaat, wilde u nog iets extra?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
En als dat te ingewikkeld is of u bent illegaal, dan schiet ik het graag voor u voor.
Ik heb nog nooit zo een rare mens, zo geweldloos, als jij meegemaakt. God houdt van jequote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik begin zolangzamerhand de voordelen van geweld in te zien, maar dan aub op vervelende kutusers die niet kunnen lezen en dan maar dom zelf dingen gaan invullen. Ik ga niet eens de moeite nemen om uit te leggen hoeveel foute aannames jullie maken. Hoop dat jullie er hard om kunnen lachen, dan haal je er tenminste nog iets uit. Veel slimmer zijn jullie er helaas niet van geworden.
God bestaat niet, dat komt gewoon uit mijzelf. En ik ken nog een boel meer mensen die er exact zo over denken. Je hoeft niet te knokken om lef te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een rare mens, zo geweldloos, als jij meegemaakt. God houdt van je
Als u wilt, dan gaan we ook even langs de bank. Dan neem ik daar een krediet op, kunt u dat ook meteen meenemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kom, dan breng ik u heen, rijden we eerst langs de pinautomaat, wilde u nog iets extra?
Maar ongelofelijk, zelden zo'n onnozele lafbek tegengekomen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God bestaat niet, dat komt gewoon uit mijzelf. En ik ken nog een boel meer mensen die er exact zo over denken. Je hoeft niet te knokken om lef te hebben.
Psalm 82:4 Rescue the weak and needy; Deliver them out of the hand of the wicked.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo een rare mens, zo geweldloos, als jij meegemaakt. God houdt van je
God houd vast niet van mensen die hun door god gegeven eigendommen afgeven aan een goddeloze.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Jullie hebben een clubje opgericht?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God bestaat niet, dat komt gewoon uit mijzelf. En ik ken nog een boel meer mensen die er exact zo over denken. Je hoeft niet te knokken om lef te hebben.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Psalm 82:4 Rescue the weak and needy; Deliver them out of the hand of the wicked.
Dat is wat Marina in feite heeft gedaan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
God houd vast niet van mensen die hun door god gegeven eigendommen afgeven aan een goddeloze.
Kan je het in het Nederlands vertalen, want ik wil graag weten wat het betekent.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Psalm 82:4 Rescue the weak and needy; Deliver them out of the hand of the wicked.
Dat is wat Marina in feite heeft gedaan.
Verlost den arme en den behoeftige, rukt hem uit der goddelozen hand.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Kan je het in het Nederlands vertalen, want ik wil graag weten wat het betekent.
Verlost de arme en de behoeftige, rukt hem uit de hand der goddelozen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Kan je het in het Nederlands vertalen, want ik wil graag weten wat het betekent.
Wel met het bevrijden van haar man uit de handen van de overvallers.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verlost den arme en den behoeftige, rukt hem uit der goddelozen hand.
En dat heeft dus geen ruk te maken met het neerschieten van een ander mens.
Wat is beter dan een zwakke iemand helpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verlost de arme en de behoeftige, rukt hem uit de hand der goddelozen.
Goddeloos zie ik niet zo zeer als iemand die niet gelooft. Meer als iemand die zich niet gedraagt of iemand bedreigt.
Daarom. Als ik partij zou moeten kiezen tussen iemand die wordt overvallen of de overvaller, dan weet ik het wel...quote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Wat is beter dan een zwakke iemand helpen.
Wat zou Jezus vzmh doen. Ik denk dat Jezus vzmh zich overgeeft aan wie hem wil vermoorden. Dat is ook gebeurd.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom. Als ik partij zou moeten kiezen tussen iemand die wordt overvallen of de overvaller, dan weet ik het wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |