Dat is helemaal waar, maar als ie het nog niet weet, heeft nog vaker herhalen ook geen zin denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is Fok! Je weet het nooit hier
goeie zelfspotquote:Op donderdag 18 september 2014 10:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ach ja, iedereen loopt deukjes op terwijl wij allemaal vrolijk door het leven huppelen.
En het is echt niet allemaal koek en ei, leer ermee opgaan, geef het een plekje en leef!![]()
![]()
En ja, het is ook vervelend als dingen anders lopen dan gepland, je hebt nu eenmaal niet alles in de hand en je kan iemand niet in de kop kijken, om het maar even plat te zeggen.
Uiteraard heb ik ook mijn portie en zakt af en toe de moed in de schoenen, die lepel ik er vervolgens uit, raap mezelf op en ga door! Uiteindelijk ben ik er altijd sterker uitgekomen, dan dat ik erin gegaan ben.
JAWEL!!! Door z'n strot heel duwen, herhalen, herhalen en herhalen! Dan uitschelden voor stuk stront en half tamme en iets met bord en kop en kansloos en afsluiten met zolderkamer autist!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar als ie het nog niet weet, heeft nog vaker herhalen ook geen zin denk ik.
Oeh daar begint het mee!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef habitue het volgende:
Laat ik maar wat ontopics posten dan. Na de 3e keer mijn tandenborstel vergeten te zijn, heb ik sinds gisteren een vaste plek gekregen.![]()
(Het kostte haar denk ik ook gewoon teveel nieuwe tandenborstels)
En bedankt...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:08 schreef ook_gek het volgende:
H_J laat lekker gaan man. yats en date gaan niet echt samen net als duidelijk, genuanceerd en onderbouwd communiceren duidelijk niet zijn sterkste punt is.
Fuck it, laat het los het is maar een hoopje tekst of een forum
Nee, eerlijk gezegd niet. Ik gun het HJ.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan het nog vager?
Of bedoel je gewoon simpel dat ie zegt dat ie veel date en regelmatig seks heeft op die dates. En dat je dat niet leuk vindt om te lezen omdat het jou niet zo makkelijk af gaat?
Dat lijkt me een geweldig plan, al ben ik niet van het slikken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAWEL!!! Door z'n strot heel duwen, herhalen, herhalen en herhalen! Dan uitschelden voor stuk stront en half tamme en iets met bord en kop en kansloos en afsluiten met zolderkamer autist!
The fok style!
Vast een aantal die een mislukte dates gehad wat ze dan weer moeten projecteren als frustratie op anderen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:32 schreef BeamofLight het volgende:
t moet gewoon gaan over date-verhalen. Vooral die mislukte. Die koekerts verder hier met hun gezeik en problemen moeten een topicje verder huilen. x
Thxs, idem overigens!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Ik hap ook wel eens op posts en zal de hand in eigen boezem steken maar gun yats wel een "fuckerrrrrrzzz!" momentje als ie straks een gigantisch leuke date vindt en hier kan uitchecken, ondanks dat het mij ook wel eens ergert. Ben het met missGump eens dat het wel "leuk" is geweest nu. Jullie lijken wel een stel wijven man, get a life.
Ik zal kijken of ik vanavond nog een faaldate kan postenquote:
Of je gaat daar eens wat aan doen?quote:
Ik gun hem dat ook, en nog meer users gun ik dat. Geeft een stuk meer rust, gejank enz enz. Win - win situatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef eefje801 het volgende:
Juist wel, dan moest je daarmee op datequote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als we wijven waren hadden we dit probleem niet.
Mh ik heb geen flauw idee of dat zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
j
[..]
Juist wel, dan moest je daarmee op date
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....quote:Op donderdag 18 september 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ramptoerist, post zelf weer eens wat dan.
spannend zo met die puntjes..quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de enige online-raakvlakken die ik heb met dit topic zijn FB-toevoegingen....
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
spannend zo met die puntjes..
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiemquote:
Ja prima.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik maak me ook schuldig aan slowchat maar dit is natuurlijk wel vrij ultiem
Misschien moeten we er allemaal weer op gaan letten?
Gelukkig welquote:
Heb geen dates om over te postenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
Best wel jammer dat er niemand wat dates post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |