abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2014 @ 10:53:38 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144652495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef yats het volgende:

[..]

Ik raad je toch eens aan jouw eigen posts terug te lezen. De post waar ik op doel over een zoveelste date die nergens op uitdraaide nadat je blijkbaar iets verkeerd gedaan had was misschien niet jankerig bedoeld, maar zo kwam hij wel op me over. En dat je vind dat ik jank is dan weer jouw mening. Zo verschillen we van mening, simpel as that.

En ja, ik steek hier niet onder stoelen of banken dat ik best meer zou willen daten en mijn liefdesleven verre van optimaal is. Ik heb echter ook meerdere malen aangegeven dat dat grotendeels aan mezelf ligt (gisteren nog) en zal het nu nogmaals zeggen. Het ligt aan mezelf. Dat valt niet onder zielig doen en ik zit ook niet op medelijden of iets te wachten. In de tussentijd probeer ik de tips van hier ter harte te nemen en te doen wat weethetevennietmeer al beschrijft en wie weet heeft het resultaat.
Als je kennelijk ook zo kunt reageren, hou dat dan eens vol. Eindelijk wat nuance.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:09:32 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144652890
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef habitue het volgende:

[..]

O dat heeft hij ook wel. Al zitten er wel een zooi open deuren tussen. Maar soit.
Dat is het mooiste van alles nog. Het zijn ook de simpele open deuren :D maar ipv gebruik er van maken lijken velen te denken dat ze een spookje zijn en proberen door een muur te lopen. Met als frustratie tot verzuurd aan toe als gevolg. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144652923
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 02:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

mja, waarom zou je met een ander op date gaan nu dan als je het leuk met hem hebt? Geef het gewoon nog geen naam maar accepteer ook niet dat hij die bindingsangst als excuus gaat inzetten. Jij bent niet zijn exen dus dat moet ie dan ook gaan geloven. Als je die tinderdate plant neem je dat niet echt serieus, lijkt me. Snap het wel hoor, zou ook een Eefje-actie kunnen zijn maar is niet echt effectief dan. Wil je exclusief zijn spreek dat uit en ga van daaruit verder, ofzo ;)
Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.

Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even :').
  donderdag 18 september 2014 @ 11:14:51 #179
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144653046
quote:
2s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ga ook niet op die date, dat heb ik ook gezegd (en nog 3 keer bevestigd, toen hij het nog 3 keer vroeg). Bindingsangst is de ADHD van 2014, maar op zich geloof ik het wel bij 'm. Als je met eerwraak te maken hebt gehad en daarna een borderliner, en dat laatste nog geen jaar geleden is geweest, snap ik dat je niet zo heel happig meer bent op het serieuze werk.

Nou ja, komt erop neer dat het voorlopig gewoon fun and games is en vooral geen naampje moet krijgen. De cynicus zou zeggen dat hij me niet leuk genoeg vindt om wat mee te beginnen maar wel territoriaal genoeg is om me niet met anderen te willen delen, maar goed, die snoeren we de mond maar even :').
Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan? :?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144653068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:14 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wel fun en games maar geen date? Hoe ontmoet je elkaar dan? :?
Waar lees je dat er geen date is?
Die eerste zin ging over een andere Tinderdude die me mee heeft gevraagd, waar ik het over had met de Brabo.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:25:20 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144653326
quote:

[..]

Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?

Gewoon lekker daten inderdaad, staat er nog wat op de planning?
pi_144653340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:16 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk altijd, die anticipatie op een date en een excuus om wat extra te tutten
Rhu gelooft hier niet in staat me bij
pi_144653355
quote:

[..]

Ik doe nu al sinds mei aan fun en games zonder naampje, bevalt prima! Hij is inderdaad ook territoriaal genoeg om me niet te willen delen (en ik ook), maar ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ie me echt leuk genoeg vindt. Geen naampje kan dingen, zeker aan het begin, een stuk makkelijker maken, en dan met name qua de verwachtingen van iedereen om je heen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 18 september 2014 @ 11:31:39 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144653490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef Vivie het volgende:

[..]

Rhu gelooft hier niet in staat me bij
Het is ook een excuus ;) Vind het leuk om daar wat extra tijd voor te nemen. Kan net zo goed een etentje met familie zijn. Normaal gesproken sta ik echt niet uren voor de spiegel maar soms is dat wel een leuke bezigheid, in combinatie met wat anticipatie.
Is denk ik meer een persoonlijke voorkeur, wilde niet voor niets kapster worden vroeger :P
pi_144653566
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:31 schreef eefje801 het volgende:
Normaal gesproken sta ik echt niet uren voor de spiegel maar soms is dat wel een leuke bezigheid, in combinatie met wat anticipatie.
Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bij

Ik moet echt even naar de kapper trouwens, volgende week BBQ waarschijnlijk met groepje onbekenden, wel leuk affiche ^^
pi_144653621
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat maakt het allemaal al iets begrijpelijker ja. Zolang er andersom ook ruimte is voor eventuele dingen van jouw kant en je je niet steeds hoeft te bewijzen klinkt het best goed. Snap je cynisme wel, het blijft ook een gok. Is hij al wat langer vrijgezel of nog maar net?

Gewoon lekker daten inderdaad, staat er nog wat op de planning?
Hij is rond oud en nieuw weer thuis gaan wonen, na samengewoond te hebben met de borderliner. En dát was weer 3 maanden na het eerwraakding, dus mja.

Ik hou gewoon lekker wat MissGump zegt aan, dat klinkt prima.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:38:02 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144653679
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:34 schreef Vivie het volgende:

[..]

Haha, als ik 3 uur bezig ben in de badkamer/makeuptafel is dat 2 uur me dood ergeren aan van alles....maar dat hoort er ook bij

Ik moet echt even naar de kapper trouwens, volgende week BBQ waarschijnlijk met groepje onbekenden, wel leuk affiche ^^
:D heb je zoveel spiegels dan?

Dat herken ik niet, zie het meer als een soort puinruimen van een week er niet mee bezig zijn door drukte. Maskertje hier, dingetje daar,geurtje: lekker toch :) Misschien is dat ook inherent aan leeftijd. Als dertiger accepteer je gewoon dat sommige dingen niet meer terug te draaien zijn :P

Leuk, maar wat bedoel je met affiche?
  donderdag 18 september 2014 @ 11:38:26 #188
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144653687
quote:
2s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waar lees je dat er geen date is?
Die eerste zin ging over een andere Tinderdude die me mee heeft gevraagd, waar ik het over had met de Brabo.
Ahhh oke :) nevermind dan :P ik dacht 2x dezelfde en dat stookte
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144653785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:D heb je zoveel spiegels dan?

Dat herken ik niet, zie het meer als een soort puinruimen van een week er niet mee bezig zijn door drukte. Maskertje hier, dingetje daar,geurtje: lekker toch :) Misschien is dat ook inherent aan leeftijd. Als dertiger accepteer je gewoon dat sommige dingen niet meer terug te draaien zijn :P

Leuk, maar wat bedoel je met affiche?
Hey, ik ben nu officieel ook dertiger sinds een maandje! :o Niet dat ik me zo gedraag of voel trouwens :9

Affiche misschien niet goede woord maar is een BBQ voor "bi-culturele LGBT jongeren' Mond vol, maar lijkt me leuk ;)
pi_144654054
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
En meteen lezen allerlei mensen daar diepe psychologische zooi in
Vrij apart
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144654137
Goedemorgen zonnestraaltje :+
  donderdag 18 september 2014 @ 12:14:50 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144654705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
HJ was een tijdje met iemand aan het daten, dat liep spaak en hij post daar eerlijk over (en dat het kut was, wat mij logisch lijkt)
Vrij apart
Nee hoor, dat is toch de laatste maanden de nieuwe mode in dit topic. Elkaar van alles aanpraten tot op het bot en dat 3x
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_144654744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus zeg
Vrij apart
Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.

@Yats, je leest en interpreteert dingen wel erg vaak op je eigen manier. Neem nu dat sarcasme van je, ook zo'n heikel punt. Iemand zei je dat vorige week al; als het hier niet herkend wordt zal dat op datingsites ook het geval zijn. Dat je dingen niet aanvoelt of de ander bij jou. En dan kun je wel iedere avond met je klamme peperworstje in je knuist verzuchten dat het allemaal niet lukken wil, dit lijkt me bij uitstek een punt om toch eens aandacht aan te besteden. Of niet natuurlijk. Mij zal het verder de bout hachelen of je nu wel of niet dates weet te regelen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 18 september 2014 @ 12:32:13 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144655169
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan zal hij dat wel bedoelen ja. Ik twijfelde even of hij nu aan die reactie op Eefje refereerde of wat anders. Handig, die vaagheid.

@Yats, je leest en interpreteert dingen wel erg vaak op je eigen manier. Neem nu dat sarcasme van je, ook zo'n heikel punt. Iemand zei je dat vorige week al; als het hier niet herkend wordt zal dat op datingsites ook het geval zijn. Dat je dingen niet aanvoelt of de ander bij jou. En dan kun je wel iedere avond met je klamme peperworstje in je knuist verzuchten dat het allemaal niet lukken wil, dit lijkt me bij uitstek een punt om toch eens aandacht aan te besteden. Of niet natuurlijk. Mij zal het verder de bout hachelen of je nu wel of niet dates weet te regelen.
Dat zou kunnen, maar dat is sowieso het verschil tussen online en offline. Interpretaties kunnen weleens verkeerd zijn. Daarin verschil ik echt niet van enig ander persoon. En ja, misschien is dat iets waar ik wat aan moet doen, dat zou kunnen. Al denk ik niet dat dat het grootste 'probleem' is. En nee, gelukkig zit ik niet elke avond zo, verre van zelfs.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 september 2014 @ 12:47:37 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144655539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:37 schreef yats het volgende:
Het is puur dat je af en toe iets teveel bepaalde dingen benadrukt in jouw posts.
Het kan het nog vager? :o

Of bedoel je gewoon simpel dat ie zegt dat ie veel date en regelmatig seks heeft op die dates. En dat je dat niet leuk vindt om te lezen omdat het jou niet zo makkelijk af gaat?
pi_144656025
:') FFS
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 september 2014 @ 13:08:52 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144656076
H_J laat lekker gaan man. yats en date gaan niet echt samen net als duidelijk, genuanceerd en onderbouwd communiceren duidelijk niet zijn sterkste punt is.

Fuck it, laat het los het is maar een hoopje tekst of een forum :*
pi_144656167
Kom op jongens, nu weet ie het wel denk ik.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_144656168
:')
  donderdag 18 september 2014 @ 13:13:29 #200
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144656214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:12 schreef MissGump het volgende:
Kom op jongens, nu weet ie het wel denk ik.
Het is Fok! Je weet het nooit hier :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')